Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 33
    • 34
    • 8 / 34
    Περί αυτοκίνησης
    25
    661
    8335
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Έχουμε νέα αποτελέσματα με νέα αυτοκίνητα και retest του Civic μετά από αλλαγές που έκανε η Ηonda οι οποίες αφορούν τα μοντέλα του 08. Παρολα αυτά το Civic έμεινε στα 4 αστέρια βελτιώνοντας βέβαια την επίδοση του
      http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... sting.aspx

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-s last edited by

        Άσε... η βλακεία τους δεν έχει όρια...έχουν 32 βαθμούς και ουσιαστικά με 33 θα έπαιρναν τα 5 αστέρια. Εντάξει το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν έκαναν το αυτοκίνητο έτσι ώστε να περνά τα τεστ του euroncap. Κόπηκε οριακά 2 φόρες...στο τέλος το euroncap θα βγάλει κατηγορία ...παρολίγο 5 αστέρια για να μας καλύψει. Έλεος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
          Άσε... η βλακεία τους δεν έχει όρια...έχουν 32 βαθμούς και ουσιαστικά με 33 θα έπαιρναν τα 5 αστέρια. Εντάξει το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν έκαναν το αυτοκίνητο έτσι ώστε να περνά τα τεστ του euroncap. Κόπηκε οριακά 2 φόρες...στο τέλος το euroncap θα βγάλει κατηγορία ...παρολίγο 5 αστέρια για να μας καλύψει. Έλεος!

          Και πάλι τα ξαναλέμε.....

          1ον. Το Euroncap δεν είναι αυτοσκοπός αλλά ένα μέτρο.
          2ον. Οι Χονταίοι μάλλον το Euroncap το έχουν ψιλογραμμένο στα παλαιά τους υποδήματα. Το προηγούμενο civic ήταν το 1ο με 3 αστέρια στην προστασία πεζών όταν τα υπόλοιπα στο δρόμο για τα 5 έσφαζαν τους πεζούς σαν τα κοκκόρια. Θεωρόντας ότι είχαν πετύχει τον σκοπό τους δεν προσπάθησαν - δεν τους βγήκε, το 4ο στους πεζούς και το 5ο στους επιβαίνοντες στο νέο civic.
          3ον. Η διαφορά των 32 από τους 33 πόντους είναι αμελητέα. Ακόμα όμως και με 33 πόντους το Civic δεν θα έπαιρνε 5 αστέρια καθώς και πάλι υπάρχουν τμήματα στο κάτω μέρος του χώρου επιβίωσης που μπορούν να βλάψουν τα κάτω άκρα. Εδώ θα ήθελε το όχημα έναν αερόσακο για τα γόνατα και για τους δύο επιβαίνοντες ή ριζικό ανασχεδιασμό που απλά δεν δικαιολογείται με model-change (ακόμα και σε mid-life update).
          4ον. Εμπορικά δεν θα σήμαινε τίποτα το 5ο αστέρι. Έτσι και αλλιώς το Civic δεν προλαβαίνει να κατασκευάζεται στη Γηραιά Αλβιώνα ακόμα και με 3 βάρδιες.
          5ον. Η φιλοσοφία της Honda περί ασφάλειας είναι λίγο διαφορετική των Ευρωπαίων ή σωστότερα πιο σπορτίβ. Όπως και η Seat δεν έκανε τίποτα για το Leon όπως και η BMW δεν έκανε τίποτα για τα παλαιότερα της μοντέλα έτσι και η Honda έχοντας μία εντελώς διαφορετική φιλοσοφία σε ότι έχει να κάνει με το τι θεωρεί επικύνδυνο και τι όχι, ακολουθεί έναν δρόμο διαφορετικό από αυτόν που χαράσει το Euroncap. Άλλωστε δεν ενδιαφέρει και τον αγοραστή του οχήματος όπως αποδεικνύεται (δες 4).
          6ον. Αυτή η αστρολαγνεία μας έχει τσακίσει. Τι στην ευχή δηλαδή?? Όλοι κυκλοφορούμε με 5άστερα??? Το αντίθετο μάλιστα. Αν δε, γυρίσουμε 10 χρόνια πίσω τότε θα έπρεπε να είμασταν όλοι νεκροί!!! Η παθητική ασφάλεια είναι κάτι που θα μας επηρεάσει μία φορά στη ζωή μας και αυτό με πιθανότητα 10~20% το πολύ. Η ενεργητική ασφάλεια πρέπει να μας νοιάζει πιο πολύ καθώς 9 στις 10 αυτή θα μας γλυτώσει από το τροχαίο και όχι η παθητική και την βρίσκουμε μπροστά μας πολύ πιο συχνά....
          7ον. Από τα +50 κιλά για ένα άστρο (στη Peugeot ήταν 100 κιλά το κόστος ανά αστέρι) και με μερικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα παραπάνω στη ζωή του οχήματος προτιμώ δύο μελανιές πιθανά παραπάνω στα γόνατα με μία πιθανότητα 2% να συμβεί στα 7~8 χρόνια ζωής του οχήματος. Και δεν έχω βάλει καθόλου στην εξίσωση την μείωση της πιθανότητας να εμπλακείς σε ατύχημα λόγω των -50 κιλών. Και δεν αναφέρομαι καθόλου στις πιθανότητες να φύγεις από το δρόμο εξαιτίας αυτών των +50 ή +100 κιλών. Αυτό το crash with safety σκεπτικό που έντεχνα έφερε στο φως το AMS πριν 15 χρόνια μας μάρανε. Που ήταν περισσότερο για λόγους ενίσχυσης-διαφήμισης της τοπικής βιομηχανίας και όχι γιατί υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Πολύ καλά τα λές αλλά εμένα κάτι μου λέει οτι η Honda έστειλε το αυτοκίνητο ( και πλήρωσε ) για retest γιατί προσδοκούσε ( άρα δεν το έχει γραμμένο στα παλαιά της υποδήματα το Euroncap ) αυτό το 5ο αστέρι, παρόλο που και ένα 4αστερο αυτοκίνητο παραμένει ασφαλέστατο ειδικα όταν απέχει μόνο 1 βαθμό από τα 5.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              Πολύ καλά τα λές αλλά εμένα κάτι μου λέει οτι η Honda έστειλε το αυτοκίνητο ( και πλήρωσε ) για retest γιατί προσδοκούσε ( άρα δεν το έχει γραμμένο στα παλαιά της υποδήματα το Euroncap ) αυτό το 5ο αστέρι, παρόλο που και ένα 4αστερο αυτοκίνητο παραμένει ασφαλέστατο ειδικα όταν απέχει μόνο 1 βαθμό από τα 5.

              Δεν έχεις άδικο σε αυτό! Απλά δεν καίγεται όμως τόσο όσο θα καιγόταν μία εταιρεία όπου θα είχε ως σημαία της, την παθητική ασφαλεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                christos.dimou
                Δες Renault και περίπτωση Twingo για το πόσο καίγεται ακόμα και μια εταιρεία που έχει για σημαία της τα 5 αστέρια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Kαλά, η ρενό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Βλ. laguna coupe 1,4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ερώτηση σχετικά με τα τέστ:

                    Τα τέστ του EuroNCAP γίνονται με σταθερή ταχύτητα όμως στην πραγματικότητα τα πιο πολλά τρακαρισματα γίνονται υπο φρενάρισμα (και επομένως η μούρη του αυτοκινήτου βουτάει προς τα κάτω).

                    Επηρεάζεται η παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου απο το φρενάρισμα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ωραία ερώτηση.

                      ΙΜΗΟ

                      Θεωρητικά ΝΑΙ. Αλλάζει έστω και ελάχιστα η γωνία πρόσκρουσης.

                      Πρακτικά ΟΧΙ, καθώς οι διαφορές δεν είναι σημαντικές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Παντως σε εμενα που ετυχε μια φορα να χτυπησω μοτοσυκλετα απο πισω(στη διασταυρωση Χιλτον ερχομενος απο ρηγηλης ο τροχαιος ελεγε περαστε παρα το κοκκινο και ο αναβατης της μηχανης σταματησε!!!!) με την Lancia K, φρεναροντας μπρουμουτιασε τοσο που 'σκουπισε' τη μηχανη απο κατω προς τα απανω την εριξε στο πλαι αλλα δεν επαθε ο οδηγος τιποτα και η μηχανη εσπασε τα φλας τα πισω.... εγω επαθα ενα βαθουλωμα στο καπο και εσπασε η βαση απο το ψυγειο νερου που στηριζεται στον προφυλακτηρα και ο οποιος επανηλθε στο σχημα του χωρις να χρειαζεται επισκευη. Το βουτηγμα προς τα κατω νομιζω εχει σημασια στο αποτελεσμα σε περιπτωση τραυματισμου.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Έλα τα νεα Euroncap...

                          http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... w-cat.aspx

                          Σε αυτη την έκδοση χάνει η μάνα το παιδί... βάλανε νέα κατηγορία...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            scandinavian last edited by

                            Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:

                            Γενικά ο κίνδυνος που δημιουργούν τα SUV είναι μεγάλος στους υπόλοιπους 'μη προνομιούχους'.

                            Γενικά η νοοτροπία όσων παίρνουν γιγάντια SUV για καβαλάνε πεζοδρόμια και να τα μοστράρουν στην Κρήνη και το Κολωνάκι είναι επικίνδυνη.

                            Είναι χαρακτηριστικό ότι αν ρωτήσεις τον κόσμο γιατί προτιμάει τα SUV, 9 στους 10 θα σου πουν κάτι απο τα παρακάτω

                            Εγώ νιώθω πιο ασφαλής έτσι...

                            Εγώ θέλω να κάθομαι πιο ψηλά και να αισθάνομαι 'άρχοντας' στο δρόμο...

                            Εμένα έτσι μου αρέσει, και πολλά παρόμοια....

                            Ελάχιστοι απο όσους τα αγοράζουν, θα πατήσουν έστω και μία φορά χώμα. Τι να λέμε τώρα...

                            Ευτυχώς όμως που δεν είναι έτσι πολλοί προνομιούχοι...μάλλον τέτοιοι είναι οι ψευτοπρονομιούχοι ή οι νεόπλουτοι που θέλουν να αισθάνονται 'άρχοντες' στο δρόμο γιατί στην πραγματική ζωή ή δεν τους συμπεριφέρονται ως άρχοντες παρά τα χρήματα τους ή θέλουν να μοιάσουν στους άρχοντες αλλά δεν μπορούν να τους φτάσουν...τώρα και αν κάποιοι άλλοι από σπόντα SUVίζουν δεν αποκλείεται...Πάντως σκεφτείτε ότι στην Ευρώπη όλα αυτά τα οχήματα είναι κυρίως diesel και πολύ σπάνια βενζίνης...στην Ελλάδα παίρνουμε βενζίνης όπως και οι Αμερικανοί αν και οι Έλληνες έχουν τους μισούς μισθούς και η τιμή της βενζίνης είναι διπλάσια...τι να πει κανείς...η απόλυτη παράνοια...εγώ πάντως θα έπαιρνα SUV αλλά όχι για να πάω στο Κολωνάκι,όπου θα προτιμούσα να οδηγώ ένα Μίνι ή το 500αράκι,αλλά για χιονοδρομικά και διαδρομές εκτός δρόμου στη φύση ή τα χιόνια που μου αρέσουν απίστευτα...
                            Η δικαιολογία ότι παίρνουν τα SUV για ασφάλεια είναι αστεία αφού θα μπορούσαν αντί για RAV να πάρουν ένα ασφαλέστατο Volvo με BLIS,DAC,ξεDAC κλπ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Μόνον ένα πεντάστερο 5 τετράστερα (η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!) όσο δε για τα Isuzu & Navara τα παιδάκια θα μείνουν ορφανά από μπαμπά....

                              Πόσο χειρότεροι είναι οι Κινέζοι δηλαδή....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Τα 2 τα pick up ήταν τραγικά... Μετά κράζαμε το landwind... Καλά, το ναβάρα δεν έχει αλλάξει δομικά πάτωμα τα 10 τελευταία χρόνια;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dsaraf last edited by

                                  (η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!)

                                  Honda Civic
                                  Kerb weight 1251kg

                                  BMW X3
                                  Kerb weight 1745kg

                                  Σε πιο από τα δυο θα ήθελες να είσαι μέσα σε περιπτωση σύγκρουσης;
                                  Προσοχή, το ίδιο το euroncap γράφει ότι τα αποτελέσματα των τεστ είναι συγκρίσιμα μόνο για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Youtube Video

                                    Aς δουμε και τον πρωτο διδαξαντα που καποιοι εκ Γερμανιας κυριως ελεγαν 'Σιγα μωρε 5 αστερια και κουραφεξαλα' αλλα φαγωθηκαν μετα να παρουν κι αυτοι 5 αστερια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Z
                                      zorz last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                      Μόνον ένα πεντάστερο 5 τετράστερα (η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!) όσο δε για τα Isuzu & Navara τα παιδάκια θα μείνουν ορφανά από μπαμπά....

                                      Οι βαθμολογίες σε διαφορετικές κατηγορίες δεν είναι συγκρίσιμες μεταξύ τους.

                                      Καλά, το ναβάρα δεν έχει αλλάξει δομικά πάτωμα τα 10 τελευταία χρόνια;

                                      Ακόμα πλαίσιο σκάλας δεν έχει; Στο κάτω κάτω γιατί να αλλάξει, αφού είναι utility vehicle, όχι ντεμέκ SUV.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        (η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!)

                                        Το ότι έχουν 4 αστέρια και τα δύο σημαίνει ότι μόνο αν σκάσουν σε τοίχο και τα δύο οι επιβάτες τους θα έχουν παραπλήσιες πιθανότητες τραυματισμού.

                                        Αν όμως σκάσει ένα X3 σε ένα Civic το Civic θα την έχει άσχημα

                                        Το γεγονός δηλαδή ότι έναντι του ακλόνητου τοίχου το βαρύτερο X3 παρουσιάσει παραπλήσια συμπεριφορά με το Civic σημαίνει ότι έχει πιο γερό σασί, κάτι που θα φανεί σε μια σύγκρουση με ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
                                          (η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!)

                                          Honda Civic
                                          Kerb weight 1251kg

                                          BMW X3
                                          Kerb weight 1745kg

                                          Σε πιο από τα δυο θα ήθελες να είσαι μέσα σε περιπτωση σύγκρουσης;
                                          Προσοχή, το ίδιο το euroncap γράφει ότι τα αποτελέσματα των τεστ είναι συγκρίσιμα μόνο για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας!

                                          Φυσικά σε κανένα!!!!

                                          Δεν αγοράζω οχήματα για να 'συγκρούομαι με ασφάλεια'... Πάντως για λόγους αρχής θα προτιμούσα ένα όχημα 1260 κιλών από ένα όχημα 1750 καθώς δεν έχω λόγους να αυξάνω το εισόδημα των ασχολούμενων με την διακίνηση υγρών καυσίμων.

                                          Υ.Σ. Περί βάρους. Το μη συγκρίσιμο δεν συνεπάγεται ότι το Β όχημα που είναι βαρύτερο είναι καλύτερο (κατ' ανάγκη). Απλά θεωρείται ότι τα δύο οχήματα δεν μπορούν να συγκριθούν άμεσα όσον αφορά την απορρόφηση ενέργειας. Σήμερα βέβαια η πιθανότητα σε μικρές ταχύτητες θα εμφανιστούν φαίνομενα οχήματων που λειτουργούν σαν κούτσουρα σε μία πρόσκρουση είναι πολύ μικρή καθώς οι απαιτήσεις για τους πεζούς θέλουν μαλακό εμπρός μέρος.

                                          Υ.Σ. (1) Σε σύγκρουση Civic VS X3 φυσικά και το CIVIC θα υποφέρει περισσότερο αλλά αμφιβάλλω σφόδρα αν υπάρξει κάποια ιδιαίτερη μεταβολή στο τελικό αποτέλεσμα για τους επιβάτες. Εδώ είναι και το τυράκι για το οποίο και το Euroncap δεν διευκρινίζει ίσως και σκόπιμα το θέμα. Η σύγκρουση σε σταθερό εμπόδιο συνεπάγεται πρακτικά σύγκρουση με ένα όχημα άπειρης αδράνειας. Τα αποτελέσματα είναι τα χειρότερα δυνατά που θα μπορούσε να περιμένει κανείς. Κοινώς δεν περιμένω να συμπεριφερθεί το ένα ως 3στερο και το άλλο ως 5στερο αλλά ως 4στερα με ίσως μεγαλύτερη πιθανότητα το Χ3 να μετατραπεί σε 5άστερο.

                                          Υ.Σ (2) Το Χ3 έχει marginal rating για τον οδηγό τόσο για τους γοφούς όσο και για το στέρνο. Το Civic πληρώνει το γεγονός ότι ο αερόσακος επιτρέπει την επαφή του κεφαλιού με το τιμόνι με αποτέλεσμα το good να γίνεται adequate. Το trade-off είναι αν κάποιος αποδέχεται έναν ελαφρύ τραυματισμό στον κεφάλι από πρακτικά ανέγγυχτο κρανίο (που έτσι και αλλιώς είναι άδειο ... ) ή έναν τραυματισμό στο στέρνο από έναν ελαφρύ τραυματισμό.

                                          Υ.Σ. (3) Τα παιδιά έχουν πρακτικά την ίδια προστασία και στα δύο οχήματα.

                                          Υ.Σ. (4) Αν ήμουν πεζός ή αν είχα παιδιά που κινούνται στο δρόμο θα επέλεγα το Civic που όπως φαίνεται δίνει μεγάλη (δυστυχώς) σημασία στο συγκεκριμένο θέμα.... (δείτε και εδώ... http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... start=7665)

                                          Υ.Σ. (5) Αστείο ρε παίδες είναι στο κάτω κάτω... είχαν διαλυθεί πληκτρολόγια στο thread για το Civic στο συγκεκριμένο ζήτημα (τα 4 αστέρια δηλαδή).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gtsi last edited by

                                            When an SUV rams a smaller car @ Fifth Gear

                                            http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpF ... re=related

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 8 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr