-
Έχουμε νέα αποτελέσματα με νέα αυτοκίνητα και retest του Civic μετά από αλλαγές που έκανε η Ηonda οι οποίες αφορούν τα μοντέλα του 08. Παρολα αυτά το Civic έμεινε στα 4 αστέρια βελτιώνοντας βέβαια την επίδοση του
http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... sting.aspx -
Άσε... η βλακεία τους δεν έχει όρια...έχουν 32 βαθμούς και ουσιαστικά με 33 θα έπαιρναν τα 5 αστέρια. Εντάξει το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν έκαναν το αυτοκίνητο έτσι ώστε να περνά τα τεστ του euroncap. Κόπηκε οριακά 2 φόρες...στο τέλος το euroncap θα βγάλει κατηγορία ...παρολίγο 5 αστέρια για να μας καλύψει. Έλεος!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Άσε... η βλακεία τους δεν έχει όρια...έχουν 32 βαθμούς και ουσιαστικά με 33 θα έπαιρναν τα 5 αστέρια. Εντάξει το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν έκαναν το αυτοκίνητο έτσι ώστε να περνά τα τεστ του euroncap. Κόπηκε οριακά 2 φόρες...στο τέλος το euroncap θα βγάλει κατηγορία ...παρολίγο 5 αστέρια για να μας καλύψει. Έλεος!Και πάλι τα ξαναλέμε.....
1ον. Το Euroncap δεν είναι αυτοσκοπός αλλά ένα μέτρο.
2ον. Οι Χονταίοι μάλλον το Euroncap το έχουν ψιλογραμμένο στα παλαιά τους υποδήματα. Το προηγούμενο civic ήταν το 1ο με 3 αστέρια στην προστασία πεζών όταν τα υπόλοιπα στο δρόμο για τα 5 έσφαζαν τους πεζούς σαν τα κοκκόρια. Θεωρόντας ότι είχαν πετύχει τον σκοπό τους δεν προσπάθησαν - δεν τους βγήκε, το 4ο στους πεζούς και το 5ο στους επιβαίνοντες στο νέο civic.
3ον. Η διαφορά των 32 από τους 33 πόντους είναι αμελητέα. Ακόμα όμως και με 33 πόντους το Civic δεν θα έπαιρνε 5 αστέρια καθώς και πάλι υπάρχουν τμήματα στο κάτω μέρος του χώρου επιβίωσης που μπορούν να βλάψουν τα κάτω άκρα. Εδώ θα ήθελε το όχημα έναν αερόσακο για τα γόνατα και για τους δύο επιβαίνοντες ή ριζικό ανασχεδιασμό που απλά δεν δικαιολογείται με model-change (ακόμα και σε mid-life update).
4ον. Εμπορικά δεν θα σήμαινε τίποτα το 5ο αστέρι. Έτσι και αλλιώς το Civic δεν προλαβαίνει να κατασκευάζεται στη Γηραιά Αλβιώνα ακόμα και με 3 βάρδιες.
5ον. Η φιλοσοφία της Honda περί ασφάλειας είναι λίγο διαφορετική των Ευρωπαίων ή σωστότερα πιο σπορτίβ. Όπως και η Seat δεν έκανε τίποτα για το Leon όπως και η BMW δεν έκανε τίποτα για τα παλαιότερα της μοντέλα έτσι και η Honda έχοντας μία εντελώς διαφορετική φιλοσοφία σε ότι έχει να κάνει με το τι θεωρεί επικύνδυνο και τι όχι, ακολουθεί έναν δρόμο διαφορετικό από αυτόν που χαράσει το Euroncap. Άλλωστε δεν ενδιαφέρει και τον αγοραστή του οχήματος όπως αποδεικνύεται (δες 4).
6ον. Αυτή η αστρολαγνεία μας έχει τσακίσει. Τι στην ευχή δηλαδή?? Όλοι κυκλοφορούμε με 5άστερα??? Το αντίθετο μάλιστα. Αν δε, γυρίσουμε 10 χρόνια πίσω τότε θα έπρεπε να είμασταν όλοι νεκροί!!! Η παθητική ασφάλεια είναι κάτι που θα μας επηρεάσει μία φορά στη ζωή μας και αυτό με πιθανότητα 10~20% το πολύ. Η ενεργητική ασφάλεια πρέπει να μας νοιάζει πιο πολύ καθώς 9 στις 10 αυτή θα μας γλυτώσει από το τροχαίο και όχι η παθητική και την βρίσκουμε μπροστά μας πολύ πιο συχνά....
7ον. Από τα +50 κιλά για ένα άστρο (στη Peugeot ήταν 100 κιλά το κόστος ανά αστέρι) και με μερικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα παραπάνω στη ζωή του οχήματος προτιμώ δύο μελανιές πιθανά παραπάνω στα γόνατα με μία πιθανότητα 2% να συμβεί στα 7~8 χρόνια ζωής του οχήματος. Και δεν έχω βάλει καθόλου στην εξίσωση την μείωση της πιθανότητας να εμπλακείς σε ατύχημα λόγω των -50 κιλών. Και δεν αναφέρομαι καθόλου στις πιθανότητες να φύγεις από το δρόμο εξαιτίας αυτών των +50 ή +100 κιλών. Αυτό το crash with safety σκεπτικό που έντεχνα έφερε στο φως το AMS πριν 15 χρόνια μας μάρανε. Που ήταν περισσότερο για λόγους ενίσχυσης-διαφήμισης της τοπικής βιομηχανίας και όχι γιατί υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον. -
Πολύ καλά τα λές αλλά εμένα κάτι μου λέει οτι η Honda έστειλε το αυτοκίνητο ( και πλήρωσε ) για retest γιατί προσδοκούσε ( άρα δεν το έχει γραμμένο στα παλαιά της υποδήματα το Euroncap ) αυτό το 5ο αστέρι, παρόλο που και ένα 4αστερο αυτοκίνητο παραμένει ασφαλέστατο ειδικα όταν απέχει μόνο 1 βαθμό από τα 5.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πολύ καλά τα λές αλλά εμένα κάτι μου λέει οτι η Honda έστειλε το αυτοκίνητο ( και πλήρωσε ) για retest γιατί προσδοκούσε ( άρα δεν το έχει γραμμένο στα παλαιά της υποδήματα το Euroncap ) αυτό το 5ο αστέρι, παρόλο που και ένα 4αστερο αυτοκίνητο παραμένει ασφαλέστατο ειδικα όταν απέχει μόνο 1 βαθμό από τα 5.Δεν έχεις άδικο σε αυτό! Απλά δεν καίγεται όμως τόσο όσο θα καιγόταν μία εταιρεία όπου θα είχε ως σημαία της, την παθητική ασφαλεία.
-
christos.dimou
Δες Renault και περίπτωση Twingo για το πόσο καίγεται ακόμα και μια εταιρεία που έχει για σημαία της τα 5 αστέρια. -
Kαλά, η ρενό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Βλ. laguna coupe 1,4.
-
Ερώτηση σχετικά με τα τέστ:
Τα τέστ του EuroNCAP γίνονται με σταθερή ταχύτητα όμως στην πραγματικότητα τα πιο πολλά τρακαρισματα γίνονται υπο φρενάρισμα (και επομένως η μούρη του αυτοκινήτου βουτάει προς τα κάτω).
Επηρεάζεται η παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου απο το φρενάρισμα?
-
Ωραία ερώτηση.
ΙΜΗΟ
Θεωρητικά ΝΑΙ. Αλλάζει έστω και ελάχιστα η γωνία πρόσκρουσης.
Πρακτικά ΟΧΙ, καθώς οι διαφορές δεν είναι σημαντικές.
-
Παντως σε εμενα που ετυχε μια φορα να χτυπησω μοτοσυκλετα απο πισω(στη διασταυρωση Χιλτον ερχομενος απο ρηγηλης ο τροχαιος ελεγε περαστε παρα το κοκκινο και ο αναβατης της μηχανης σταματησε!!!!) με την Lancia K, φρεναροντας μπρουμουτιασε τοσο που 'σκουπισε' τη μηχανη απο κατω προς τα απανω την εριξε στο πλαι αλλα δεν επαθε ο οδηγος τιποτα και η μηχανη εσπασε τα φλας τα πισω.... εγω επαθα ενα βαθουλωμα στο καπο και εσπασε η βαση απο το ψυγειο νερου που στηριζεται στον προφυλακτηρα και ο οποιος επανηλθε στο σχημα του χωρις να χρειαζεται επισκευη. Το βουτηγμα προς τα κατω νομιζω εχει σημασια στο αποτελεσμα σε περιπτωση τραυματισμου.....
-
Έλα τα νεα Euroncap...
http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... w-cat.aspx
Σε αυτη την έκδοση χάνει η μάνα το παιδί... βάλανε νέα κατηγορία...
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Γενικά ο κίνδυνος που δημιουργούν τα SUV είναι μεγάλος στους υπόλοιπους 'μη προνομιούχους'.
Γενικά η νοοτροπία όσων παίρνουν γιγάντια SUV για καβαλάνε πεζοδρόμια και να τα μοστράρουν στην Κρήνη και το Κολωνάκι είναι επικίνδυνη.
Είναι χαρακτηριστικό ότι αν ρωτήσεις τον κόσμο γιατί προτιμάει τα SUV, 9 στους 10 θα σου πουν κάτι απο τα παρακάτω
Εγώ νιώθω πιο ασφαλής έτσι...
Εγώ θέλω να κάθομαι πιο ψηλά και να αισθάνομαι 'άρχοντας' στο δρόμο...
Εμένα έτσι μου αρέσει, και πολλά παρόμοια....
Ελάχιστοι απο όσους τα αγοράζουν, θα πατήσουν έστω και μία φορά χώμα. Τι να λέμε τώρα...
Ευτυχώς όμως που δεν είναι έτσι πολλοί προνομιούχοι...μάλλον τέτοιοι είναι οι ψευτοπρονομιούχοι ή οι νεόπλουτοι που θέλουν να αισθάνονται 'άρχοντες' στο δρόμο γιατί στην πραγματική ζωή ή δεν τους συμπεριφέρονται ως άρχοντες παρά τα χρήματα τους ή θέλουν να μοιάσουν στους άρχοντες αλλά δεν μπορούν να τους φτάσουν...τώρα και αν κάποιοι άλλοι από σπόντα SUVίζουν δεν αποκλείεται...Πάντως σκεφτείτε ότι στην Ευρώπη όλα αυτά τα οχήματα είναι κυρίως diesel και πολύ σπάνια βενζίνης...στην Ελλάδα παίρνουμε βενζίνης όπως και οι Αμερικανοί αν και οι Έλληνες έχουν τους μισούς μισθούς και η τιμή της βενζίνης είναι διπλάσια...τι να πει κανείς...η απόλυτη παράνοια...εγώ πάντως θα έπαιρνα SUV αλλά όχι για να πάω στο Κολωνάκι,όπου θα προτιμούσα να οδηγώ ένα Μίνι ή το 500αράκι,αλλά για χιονοδρομικά και διαδρομές εκτός δρόμου στη φύση ή τα χιόνια που μου αρέσουν απίστευτα...
Η δικαιολογία ότι παίρνουν τα SUV για ασφάλεια είναι αστεία αφού θα μπορούσαν αντί για RAV να πάρουν ένα ασφαλέστατο Volvo με BLIS,DAC,ξεDAC κλπ... -
Μόνον ένα πεντάστερο 5 τετράστερα (η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!) όσο δε για τα Isuzu & Navara τα παιδάκια θα μείνουν ορφανά από μπαμπά....
Πόσο χειρότεροι είναι οι Κινέζοι δηλαδή....
-
Τα 2 τα pick up ήταν τραγικά... Μετά κράζαμε το landwind... Καλά, το ναβάρα δεν έχει αλλάξει δομικά πάτωμα τα 10 τελευταία χρόνια;
-
(η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!)
Honda Civic
Kerb weight 1251kgBMW X3
Kerb weight 1745kgΣε πιο από τα δυο θα ήθελες να είσαι μέσα σε περιπτωση σύγκρουσης;
Προσοχή, το ίδιο το euroncap γράφει ότι τα αποτελέσματα των τεστ είναι συγκρίσιμα μόνο για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας! -
Aς δουμε και τον πρωτο διδαξαντα που καποιοι εκ Γερμανιας κυριως ελεγαν 'Σιγα μωρε 5 αστερια και κουραφεξαλα' αλλα φαγωθηκαν μετα να παρουν κι αυτοι 5 αστερια.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μόνον ένα πεντάστερο 5 τετράστερα (η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!) όσο δε για τα Isuzu & Navara τα παιδάκια θα μείνουν ορφανά από μπαμπά....Οι βαθμολογίες σε διαφορετικές κατηγορίες δεν είναι συγκρίσιμες μεταξύ τους.
Καλά, το ναβάρα δεν έχει αλλάξει δομικά πάτωμα τα 10 τελευταία χρόνια;
Ακόμα πλαίσιο σκάλας δεν έχει; Στο κάτω κάτω γιατί να αλλάξει, αφού είναι utility vehicle, όχι ντεμέκ SUV.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
(η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!)Το ότι έχουν 4 αστέρια και τα δύο σημαίνει ότι μόνο αν σκάσουν σε τοίχο και τα δύο οι επιβάτες τους θα έχουν παραπλήσιες πιθανότητες τραυματισμού.
Αν όμως σκάσει ένα X3 σε ένα Civic το Civic θα την έχει άσχημα
Το γεγονός δηλαδή ότι έναντι του ακλόνητου τοίχου το βαρύτερο X3 παρουσιάσει παραπλήσια συμπεριφορά με το Civic σημαίνει ότι έχει πιο γερό σασί, κάτι που θα φανεί σε μια σύγκρουση με ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
(η Χ3 τόσο ασφαλής όσο ένα Civic ??? OMG !!!)Honda Civic
Kerb weight 1251kgBMW X3
Kerb weight 1745kgΣε πιο από τα δυο θα ήθελες να είσαι μέσα σε περιπτωση σύγκρουσης;
Προσοχή, το ίδιο το euroncap γράφει ότι τα αποτελέσματα των τεστ είναι συγκρίσιμα μόνο για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας!Φυσικά σε κανένα!!!!
Δεν αγοράζω οχήματα για να 'συγκρούομαι με ασφάλεια'... Πάντως για λόγους αρχής θα προτιμούσα ένα όχημα 1260 κιλών από ένα όχημα 1750 καθώς δεν έχω λόγους να αυξάνω το εισόδημα των ασχολούμενων με την διακίνηση υγρών καυσίμων.
Υ.Σ. Περί βάρους. Το μη συγκρίσιμο δεν συνεπάγεται ότι το Β όχημα που είναι βαρύτερο είναι καλύτερο (κατ' ανάγκη). Απλά θεωρείται ότι τα δύο οχήματα δεν μπορούν να συγκριθούν άμεσα όσον αφορά την απορρόφηση ενέργειας. Σήμερα βέβαια η πιθανότητα σε μικρές ταχύτητες θα εμφανιστούν φαίνομενα οχήματων που λειτουργούν σαν κούτσουρα σε μία πρόσκρουση είναι πολύ μικρή καθώς οι απαιτήσεις για τους πεζούς θέλουν μαλακό εμπρός μέρος.
Υ.Σ. (1) Σε σύγκρουση Civic VS X3 φυσικά και το CIVIC θα υποφέρει περισσότερο αλλά αμφιβάλλω σφόδρα αν υπάρξει κάποια ιδιαίτερη μεταβολή στο τελικό αποτέλεσμα για τους επιβάτες. Εδώ είναι και το τυράκι για το οποίο και το Euroncap δεν διευκρινίζει ίσως και σκόπιμα το θέμα. Η σύγκρουση σε σταθερό εμπόδιο συνεπάγεται πρακτικά σύγκρουση με ένα όχημα άπειρης αδράνειας. Τα αποτελέσματα είναι τα χειρότερα δυνατά που θα μπορούσε να περιμένει κανείς. Κοινώς δεν περιμένω να συμπεριφερθεί το ένα ως 3στερο και το άλλο ως 5στερο αλλά ως 4στερα με ίσως μεγαλύτερη πιθανότητα το Χ3 να μετατραπεί σε 5άστερο.
Υ.Σ (2) Το Χ3 έχει marginal rating για τον οδηγό τόσο για τους γοφούς όσο και για το στέρνο. Το Civic πληρώνει το γεγονός ότι ο αερόσακος επιτρέπει την επαφή του κεφαλιού με το τιμόνι με αποτέλεσμα το good να γίνεται adequate. Το trade-off είναι αν κάποιος αποδέχεται έναν ελαφρύ τραυματισμό στον κεφάλι από πρακτικά ανέγγυχτο κρανίο (που έτσι και αλλιώς είναι άδειο ... ) ή έναν τραυματισμό στο στέρνο από έναν ελαφρύ τραυματισμό.
Υ.Σ. (3) Τα παιδιά έχουν πρακτικά την ίδια προστασία και στα δύο οχήματα.
Υ.Σ. (4) Αν ήμουν πεζός ή αν είχα παιδιά που κινούνται στο δρόμο θα επέλεγα το Civic που όπως φαίνεται δίνει μεγάλη (δυστυχώς) σημασία στο συγκεκριμένο θέμα.... (δείτε και εδώ... http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... start=7665)
Υ.Σ. (5) Αστείο ρε παίδες είναι στο κάτω κάτω... είχαν διαλυθεί πληκτρολόγια στο thread για το Civic στο συγκεκριμένο ζήτημα (τα 4 αστέρια δηλαδή).
-
When an SUV rams a smaller car @ Fifth Gear
http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpF ... re=related
Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap