-
Προειδοποίηση: Η ακόλουθη ιστοσελίδα περιέχει εικόνες οχημάτων ύστερα από σύγκρουση,πολλά εκ των οποίων είναι υπεραυτοκίνητα.Όποιος δεν επιθυμεί να γίνει θεατής τέτοιων εικόνων,ας μην προχωρήσει.
http://www.wreckedexotics.com/
Τα ατυχήματα είναι μέσα στη ζωή μας,γι'αυτό το λόγο θεώρησα πως μία τέτοια σελίδα έπρεπε να συμπεριληφθεί μέσα στο χώρο αυτό.
-
Προειδοποίηση: Η ακόλουθη ιστοσελίδα περιέχει εικόνες οχημάτων ύστερα από σύγκρουση,πολλά εκ των οποίων είναι υπεραυτοκίνητα.Όποιος δεν επιθυμεί να γίνει θεατής τέτοιων εικόνων,ας μην προχωρήσει.
http://www.wreckedexotics.com/
Τα ατυχήματα είναι μέσα στη ζωή μας,γι'αυτό το λόγο θεώρησα πως μία τέτοια σελίδα έπρεπε να συμπεριληφθεί μέσα στο χώρο αυτό.
-
Προειδοποίηση: Η ακόλουθη ιστοσελίδα περιέχει εικόνες οχημάτων ύστερα από σύγκρουση,πολλά εκ των οποίων είναι υπεραυτοκίνητα.Όποιος δεν επιθυμεί να γίνει θεατής τέτοιων εικόνων,ας μην προχωρήσει.
http://www.wreckedexotics.com/
Τα ατυχήματα είναι μέσα στη ζωή μας,γι'αυτό το λόγο θεώρησα πως μία τέτοια σελίδα έπρεπε να συμπεριληφθεί μέσα στο χώρο αυτό.
-
πολυ καλο!!!
-
ΕΙΧΕΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ SITE KAI ΜΟΥ ΣΠΑΡΑΞΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!
-
Πχ, φαντάσου, να δώσεις 200000000 παλιές δραχμές για να αγοράσεις μια Μακλάρεν Φ1 ή μια Μπουγγάτι ΕΒ110 και να τη διαλύσεις σε κλάσματα του δευτερολέπτου κάπου. Ε, είναι αμαρτία, γιατί μετά σκέφτεσαι ότι αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν πιάσει τόπο κάπου αλλού...
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Πχ, φαντάσου, να δώσεις 200000000 παλιές δραχμές για να αγοράσεις μια Μακλάρεν Φ1 ή μια Μπουγγάτι ΕΒ110 και να τη διαλύσεις σε κλάσματα του δευτερολέπτου κάπου. Ε, είναι αμαρτία, γιατί μετά σκέφτεσαι ότι αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν πιάσει τόπο κάπου αλλού...Ειδικα οταν αυτο το καπου ειναι πολυ πιθανο να ειναι σε μια πιστα, οπου δεν σε καλυπτει η ασφαλεια (και ξερετε ποσο θα πληρωνει καποιος ασφαλεια για μια F1 στην Αγγλια πχ.....
-
οι ιδιοκτητες υπαρεαυτοκινητων, δεν στεναχωριουνται με πεζα θεματα του στύλ 'ωχ τη τρακαρα τη φερραρι γαμωτο και δεν εχω και μικτη!'
το παρατανε εκει που το τρακαραν και την αλλη μερα εχουν καινουργιο -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
οι ιδιοκτητες υπαρεαυτοκινητων, δεν στεναχωριουνται με πεζα θεματα του στύλ 'ωχ τη τρακαρα τη φερραρι γαμωτο και δεν εχω και μικτη!'
το παρατανε εκει που το τρακαραν και την αλλη μερα εχουν καινουργιοΤόσο καραγκιόζηδες είναι...από εκεί να καταλάβεις για ποιο λόγο οδηγούν τα αυτοκίνητα αυτά...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τόσο καραγκιόζηδες είναι...από εκεί να καταλάβεις για ποιο λόγο οδηγούν τα αυτοκίνητα αυτά...Μήπως έτσι όπως λέει ο mkiii δεν θα συμπεριφερόταν ο Schumacher, ο McRae ή οποιοσδήποτε αντίστοιχος 'θεός' των αγώνων αν είχε ένα ατύχημα με τη Ferrari / Porsche / McLaren / Lamborghini του ?
Μήπως έτσι δεν θα συμπεριφερόταν σε αντίστοιχη φάση ο Jigger ?
Μήπως γενικεύεις και αδικείς συλλήβδην όλους αυτούς τους ανθρώπους (δηλ. αυτούς που για οποιοδήποτε λόγο έχουν τη δυνατότητα αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου) ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τόσο καραγκιόζηδες είναι...από εκεί να καταλάβεις για ποιο λόγο οδηγούν τα αυτοκίνητα αυτά...
Μήπως έτσι όπως λέει ο mkiii δεν θα συμπεριφερόταν ο Schumacher, ο McRae ή οποιοσδήποτε αντίστοιχος 'θεός' των αγώνων αν είχε ένα ατύχημα με τη Ferrari / Porsche / McLaren / Lamborghini του ?
Μήπως έτσι δεν θα συμπεριφερόταν σε αντίστοιχη φάση ο Jigger ?
Μήπως γενικεύεις και αδικείς συλλήβδην όλους αυτούς τους ανθρώπους (δηλ. αυτούς που για οποιοδήποτε λόγο έχουν τη δυνατότητα αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου) ?
Δεν ξέρεις στα σίγουρα τί θα έκανε και τί κάνει ο Σουμάχερ. Ούτε και θα αποτελέσει μέτρο και κανόνα αυτό που κάνει με τα αυτοκίνητά του ο Σουμάχερ. Ούτε και ο ΜcRae. Υπάρχουν πολύ περισσότερο λάτρεις του αυτοκινήτου στον κόσμο από τον Σουμάχερ και τον ΜcRae.
Ίσως θα πρέπει να καταλάβουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του είδους, ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι έργα τέχνης (αν δεν είναι, θα δεχτώ να με ειρωνευτείς...) και όχι κομμάτια μέταλλο.
Δεν γενικεύω, μιλάω για την πλειοψηφία η οποία επισκιάζει τη μειοψηφία. Θυμάμαι πριν 5-6 χρόνια όταν είχαν έρθει Ιταλοί ιδιοκτήτες Φερράρι στο λιμάνι της Πάτρας, όταν είχα πλησιάσει πολύ κοντά σε μια F50 (σχεδόν μπήκα μέσα δηλαδή...), o ιδιοκτήτης της νευρίασε και έκλεισε την πόρτα με τέτοια δύναμη που νόμιζες ότι έσπασε. Λίγο πιο κάτω ήταν ένας μεσόκοπος Ιταλός (55-60) με μια Φερράρι δεκαετίας '60 (δεν θυμάμαι ποιο μοντέλο ήταν) βλέποντάς με να την κοιτάω με πόρωση άρχισε και μου μίλαγε στα Ιταλικά, μου άνοιξε τη μηχανή και έδειχνε τέλος πάντων να την έχει σαν παιδί του.
Αυτά περί γενικεύσεων και συμπερασμάτων... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τόσο καραγκιόζηδες είναι...από εκεί να καταλάβεις για ποιο λόγο οδηγούν τα αυτοκίνητα αυτά...
Μήπως έτσι όπως λέει ο mkiii δεν θα συμπεριφερόταν ο Schumacher, ο McRae ή οποιοσδήποτε αντίστοιχος 'θεός' των αγώνων αν είχε ένα ατύχημα με τη Ferrari / Porsche / McLaren / Lamborghini του ?
Μήπως έτσι δεν θα συμπεριφερόταν σε αντίστοιχη φάση ο Jigger ?
Μήπως γενικεύεις και αδικείς συλλήβδην όλους αυτούς τους ανθρώπους (δηλ. αυτούς που για οποιοδήποτε λόγο έχουν τη δυνατότητα αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου) ?
Το παράδειγμα ήταν επιεικώς άστοχο. Τί σχέση έχουν οι επαγγελματίες των αγώνων όπως ο Σουμάχερ και ο McRae με τον 'καθημερινό' -έστω και έχοντα Φερράρι- οδηγό. Τί ήθελες να κάνει δηλαδή ο Σουμάχερ μετά από μια επαφή με τον Μοντόγια; Να παρατήσει τον αγώνα, να κατέβει και να πει: 'Αμάν, γρατζουνίστηκε η κούκλα μου...!!!'; Και ποιος σου είπε ότι ο Σουμάχερ γνωρίζει τι εστί Φερράρι επειδή έχει καλά χέρια;
Βρε συ, για την Ferrari που έχει σαν πολιτικό αυτοκίνητο μιλάω, όχι για το αγωνιστικό
Οσο για το αν ο Σουμάχερ δεν γνωρίζει τι εστί Ferrari, ΟΚ, μπορεί να είναι και έτσι , αλλά αναρωτιέμαι ποιός τέλος πάντων είναι ικανός να μπει στο κλάμπ των 'πραγματικά γνωστών του τι εστί Ferrari'
Ίσως θα πρέπει να καταλάβουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του είδους, ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι έργα τέχνης (αν δεν είναι, θα δεχτώ να με ειρωνευτείς...) και όχι κομμάτια μέταλλο.
Συμφωνώ πως είναι έργα τέχνης (όπως και όλα τα αντίστοιχα υπεραυτοκίνητα). Αλλά αμφιβάλλω πολύ αν σε περίπτωση ατυχήματος κάποιος ιδιοκτήτης τους θα 'κάτσει να σκάσει' (ΟΚ, σίγουρα θα στεναχωρηθεί...) και να μην παραγγείλει τον αντικαταστάτη την άλλη ημέρα (εκτός και αν καταστρέψει καμία 250GTO αλλά δε νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο).
-
mkiii εχεις αδικο. Δεν ειναι ολοι οσοι εχουν μια Ferrari ζαμπλουτοι. Δεν λεω οτι πεινανε βεβαια, σιγουρα ειναι ευποροι αλλα μην ξεχνας οτι στην Αγγλια πχ (λεω Αγγλια γιατι ξερω απο πρωτο χερι, σιγουρα Ιταλια θα ειναι ακομα πιο φτηνα) αγοραζεις F355 με τα λεφτα που στην ελλαδα αγοραζεις μια καλα εξοπλισμενη και μεγαλη Mercedes.
Και στην τελικη αν εσυ ξερεις καποιον που δεν θα τον ενοχλησει να χασει 35-300 μυρια σε ενα τρακαρισμα επειδη εγινε μεσα στην πιστα και για αυτο δεν καλυπτεται, να μου τον γνωρισεις να τον πιασω γκομενο και ας με αποκληρωσει ο πατερας μου επειδη το γυρισα !!!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βρε συ, για την Ferrari που έχει σαν πολιτικό αυτοκίνητο μιλάω, όχι για το αγωνιστικόSorry, κατάλαβα λάθος...
Οσο για το αν ο Σουμάχερ δεν γνωρίζει τι εστί Ferrari, ΟΚ, μπορεί να είναι και έτσι , αλλά αναρωτιέμαι ποιός τέλος πάντων είναι ικανός να μπει στο κλάμπ των 'πραγματικά γνωστών του τι εστί Ferrari'
Δεν το λέω εγώ, ο ίδιος το είπε ότι δεν έχει ιδέα από την ιστορία της Φερράρι... Αλλά ακόμη και αν είναι γνώστης του τί εστί Φερράρι, γιατί θα πρέπει να τον έχουμε σε όλα του ως 'οδηγό' και ως κανόνα; Επειδή έχει πάρει τόσα πρωταθλήματα με αυτή; Πόσες φορές άραγε έχει πετάξει το τιμόνι της έξω με απαξία; To ίδιο έκανε και ο Ασκάρι; Δεν λέω, έχει κάνει τόσα πολλά για τη Φερράρι και άλλωστε αυτό είναι το ζητούμενο, να κερδίζει η Φερράρι, αλλά οι οπαδοί της γνωρίζουν πως ο οδηγός ποτέ δεν θεοποιείται. Τί να κάνουμε δηλαδή; Να υιοθετήσουμε κατά γράμμα τις ιδέες του Σουμάχερ; Και αν αυτός αύριο πάει και οδηγήσει για τη ΜακΛάρεν;
Δεν είπα ότι εγώ είμαι γνώστης του τι εστί Φερράρι. Δεν το έγραψα πουθενά...Τουλάχιστον όμως γνωρίζω πως μια Φερράρι απαιτεί σεβασμό γιατί πίσω από το αλογάκι στο καπώ κρύβεται μια ιστορία ολόκληρη. Τί να πώ δηλαδή για τον άλλο που έβαψε μια F40 κίτρινη και την μετέτρεψε σε κάμπριο; Ότι το αμάξι είναι δικό του και το κάνει ό,τι γουστάρει; Αυτό εννοείται. Το θέμα είναι ότι δεν έχει ιδέα του τί εστί Φερράρι...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Συμφωνώ πως είναι έργα τέχνης (όπως και όλα τα αντίστοιχα υπεραυτοκίνητα). Αλλά αμφιβάλλω πολύ αν σε περίπτωση ατυχήματος κάποιος ιδιοκτήτης τους θα 'κάτσει να σκάσει' (ΟΚ, σίγουρα θα στεναχωρηθεί...) και να μην παραγγείλει τον αντικαταστάτη την άλλη ημέρα (εκτός και αν καταστρέψει καμία 250GTOαλλά δε νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο).Το όλο ζουμί πιστεύω είναι στα έντονα γράμματα.
Γιατί άραγε το πράγμα αλλάζει όταν μιλάμε για μια 250GTO; Επείδή κοστίζει τα δεκαπλάσια; Ή γιατί ο ιδιοκτήτης της GTO είναι άλλη 'ράτσα' με άλλα μυαλά; Άραγε θα αγόραζε ποτέ (μη βάλεις το οικονομικό στη μέση, ας υποθέσουμε ότι τα λεφτά είναι ατέλειωτα) αυτός που στουκάρει την F50 και την παρατάει μια GTO; Μάλλον όχι γιατί δεν πουλάει μούρη, δεν κάνει 'στράκες', δε μετράει στις κοσμικά στέκια, δεν τη γνωρίζει ο πολύς ο κόσμος.... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Δεν είπα ότι εγώ είμαι γνώστης του τι εστί Φερράρι. Δεν το έγραψα πουθενά...Ούτε εγώ το έγραψα, ούτε το υπαινίχθηκα Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου. Απλά, δεν μ΄ αρέσουν οι συλλήβδην χαρακτηρισμοί.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Γιατί άραγε το πράγμα αλλάζει όταν μιλάμε για μια 250GTO;Επειδή είναι σπάνια, πανάκριβη (το ένα φέρνει το άλλο) και, το κυριότερο, πρακτικά αναντικατάστατη. Οπως βλέπεις, τα παραπάνω δεν λαμβάνουν υπόψη τους την ιστορία και το συναισθηματικό παράγοντα (που παίζει ρόλο σε πολλούς ανθρώπους), αλλά δεν παύουν να είναι απόλυτα λογικές αιτίες της συμπεριφοράς αυτής. Και δεν συμβαίνει μόνο με Ferrari, και με άλλες μάρκες συμβαίνει αυτό. Ιδια είναι μια σημερινή SLR και ίδια μια 300SL GullWing ? Ιδια είναι μια GT2 και ίδια είναι μια 356 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί άραγε το πράγμα αλλάζει όταν μιλάμε για μια 250GTO;
Επειδή είναι σπάνια, πανάκριβη (το ένα φέρνει το άλλο) και, το κυριότερο, πρακτικά αναντικατάστατη. Οπως βλέπεις, τα παραπάνω δεν λαμβάνουν υπόψη τους την ιστορία και το συναισθηματικό παράγοντα (που παίζει ρόλο σε πολλούς ανθρώπους), αλλά δεν παύουν να είναι απόλυτα λογικές αιτίες της συμπεριφοράς αυτής. Και δεν συμβαίνει μόνο με Ferrari, και με άλλες μάρκες συμβαίνει αυτό. Ιδια είναι μια σημερινή SLR και ίδια μια 300SL GullWing ? Ιδια είναι μια GT2 και ίδια είναι μια 356 ?
Αν βάζεις ως πρώτη προτεραιότητα σε μια 250GTO τον οικονομικό παράγοντα, τότε συγγνώμη αλλά μιλάμε σε άλλα μήκη κύματος, δε θα συμφωνήσουμε ποτέ... Εγώ σε ρωτάω κάτι άλλο. Αυτός με την κίτρινη κάμπριο F40 θα αγόραζε ποτέ μια 250GTO; Ποιος είναι λοιπόν γνώστης του τί εστί Φερράρι, ο μεσόκοπος που είδα στην Πάτρα, ή αυτός με την κίτρινη κάμπριο F40; Επομένως δεν γενικεύω και τόσο όσο λες...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Γιατί άραγε το πράγμα αλλάζει όταν μιλάμε για μια 250GTO;
Επειδή είναι σπάνια, πανάκριβη (το ένα φέρνει το άλλο) και, το κυριότερο, πρακτικά αναντικατάστατη. Οπως βλέπεις, τα παραπάνω δεν λαμβάνουν υπόψη τους την ιστορία και το συναισθηματικό παράγοντα (που παίζει ρόλο σε πολλούς ανθρώπους), αλλά δεν παύουν να είναι απόλυτα λογικές αιτίες της συμπεριφοράς αυτής. Και δεν συμβαίνει μόνο με Ferrari, και με άλλες μάρκες συμβαίνει αυτό. Ιδια είναι μια σημερινή SLR και ίδια μια 300SL GullWing ? Ιδια είναι μια GT2 και ίδια είναι μια 356 ?
Αν βάζεις ως πρώτη προτεραιότητα σε μια 250GTO τον οικονομικό παράγοντα, τότε συγγνώμη αλλά μιλάμε σε άλλα μήκη κύματος, δε θα συμφωνήσουμε ποτέ...
Ενδεχομένως. Πάντως αν διαβάσεις προσεκτικά θα δεις πως σε πρώτη προτεραιότητα βάζω το αναντικατάστατη. Αυτό μεταφράζεται τόσο διαφορετικά για πολλούς ανθρώπους που δεν μπορείς να καταλήξεις σε συμπεράσματα.
Εγώ σε ρωτάω κάτι άλλο. Αυτός με την κίτρινη κάμπριο F40 θα αγόραζε ποτέ μια 250GTO; Ποιος είναι λοιπόν γνώστης του τί εστί Φερράρι, ο μεσόκοπος που είδα στην Πάτρα, ή αυτός με την κίτρινη κάμπριο F40; Επομένως δεν γενικεύω και τόσο όσο λες...
Καταρχήν νομίζω θα συμφωνήσεις πως κατά μεγάλη πιθανότητα ο ιδιοκτήτης της 250GTO έχει και μία Modena για 'καθημερινό' αυτοκίνητο Οπότε θεωρώ εξίσου πιθανό, ναι μεν να 'του πέσει ο ουρανός στο κεφάλι' αν πάθει κάτι η 250GTO, αλλά από την άλλη, αν καταστρέψει τη Modena σε κανένα track day, ναι μεν να στεναχωρηθεί αλλά να πάει την άλλη μέρα να πάρει μια άλλη. Τι σημαίνει αυτό, πως δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει Ferrari ?
Τέλος πάντων, δεν θέλω να προσπαθώ να μπω στη θέση ανθρώπων που δεν καταλαβαίνω καν, που ζουν σε έναν άλλο κόσμο, και προτιμώ να μην τους χαρακτηρίζω κιόλας.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ιδια είναι μια σημερινή SLR και ίδια μια 300SL GullWing ? Ιδια είναι μια GT2 και ίδια είναι μια 356 ?Πού εστιάζεις δηλαδή τη διαφορά τους; Στον οικονομικό ή στον ιστορικό-συναισθηματικό παράγοντα; Θα ήθελα να ακούσω την άποψή σου.
Τα όμορφα αυτοκίνητα όμορφα διαλύονται