Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρονικα βοηθηματα. Για κουλους ή μηπως οχι?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ηλεκτρονικα βοηθηματα. Για κουλους ή μηπως οχι?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 6 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    66
    217
    596
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hammer_ last edited by

      madox, για τις Σέρρες έχεις ένα δίκιο, τρώνε λάστιχο, αλλά πάντα μπορεί κανείς να προστατέψει τα ελαστικά του και να γυρίσει ως άνθρωπος σπίτι. Ακόμα και το Δεκέμβρη που πήγα πρώτη φορά (= μικρή εξοικείωση με την πίστα, άρα πιο πολύ λάστιχο φαγωμένο) γύρισα με τα ίδια λάστιχα που πήγα και είχαν ακόμα περισσότερο από το νόμιμο βάθος πέλματος. Οκ, δεν ήταν τα άριστα ελαστικά, αλλά σίγουρα όχι επικίνδυνα. Απλώς τελείωσα τη δεύτερη μέρα λίγο πιο νωρίς απ'όσο θα ήθελα. Για τα Μέγαρα δεν το συζητάμε, μόνο αν πας για drift τρώνε λάστιχο ή αν στραμπουλάς το αυτοκίνητο. Με το σχετικά μαλακό Exalto2 σε Corolla του 93 έβγαλα 9 επισκέψεις με περίπου 30 γύρους στην καθεμία. Επίσης δεν χρειάστηκα τακάκια, αλλάχτηκαν στα 60.000km και είχαν ακόμα. Το μόνο κόστος αναλώσιμων και ανταλλακτικών ήταν η αλλαγή υγρών φρένων σε DOT4 για λίγη παραπάνω αντοχή.

      Anyway, τέλος το offtopic. Για τις πίστες, να περιμένετε αυξημένες φθορές τις πρώτες φορές ή αν γενικά οδηγείτε απότομα. Αλλιώς δεν χρειάζεται κανέναν τρελό προϋπολογισμό, ειδικά για τους τυχερούς με 14άρες και 15άρες ζάντες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asteris last edited by

        Δουλειά των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι να κάνουν τα αμάξια τους ασφαλέστερα για τον δρόμο. Και δεν γίνεται να βασιστούν στην εκπαίδευση που δίνει κάθε κράτος στους υποψήφιους οδηγούς για να το πετύχουν. Και επειδή δεν υπάρχει ακόμα ηλεκτρονικό σύστημα να κόβει φάτσα και να ανοιγοκλείνει το ESP, καλά κάνουν και δεν το αφήνουν να είναι πλήρως απενεργοποιήσιμο.

        Οι υπόλοιποι που παραπονιούνται, να βάλουν στην άκρη κάνα φράγκο για trackday car. Ας μην πάρουν το GTI. Ας πάρουν το GT και να τα φράγκα για το πιστιάρικο. Με τρέιλερ. Χωρίς ούτε πινακίδες, ούτε ασφάλειες, ούτε τέλη κυκλοφορίας. Ξεβράκωτο, ελαφρύτερο, ρυθμισμένο στο όριο. Ούτε εξωτικά λάστιχα και πανάκριβες ζάντες για το καθημερινό, ούτε KW variant 3 να γίνεσαι φραπές στις λακούβες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Η να παρει ενα elise

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kasper last edited by

            Εγω πιστευω οτι δεν εχει να κανει με κουλαμαρα αλλα κυριως με το γεγονος οτι οσο εμπειρος και αν ειναι ενας οδηγος,δεν εχει την δυνατοτητα να επεμβει ξεχωριστα και ανεξαρτητα στο φρενο καθε τροχου.
            Ο εμπειρος ισως καταφερει να μαζεψει το αυτοκινητο σε μια κακια στιγμη,ο λιγοτερο εμπειρος ισως οχι ή ισως ναι αλλα ασχημα,τοσο ασχημα που να κανει την πεθερα του να αλλαξει χρωμα(λετε να ξηλωσω το ESP?):lol:
            Μην ξεχναμε οτι ο δρομος δεν ειναι 'αποστειρωμένος' σαν την πιστα αλλα γεματος 'μικροβια' ,απο γατια,σκυλια,φυλλα...σκ@τ@ μεχρι μπαρμπαδες,παπουδες,γιαγιαδες,matiz atos κτλ
            Μου εχει τυχει να ειμαι με 60χλμ,να εχω μπροστα μου στροφη στην οποια μου βγαινει γατι!Το μονο που προλαβα να κανω ηταν να αφησω το γκαζι και να διορθωσω με τιμονι!
            Ετσι λοιπον καταφερα να βγω σωος εγω και ο γατος αλλα πηρα ολη την στροφη στυλ Valentino Rossi! Αν ειχα ESP ισως να μην ειχε γινει αυτο...ισως λεμε,μην βαρατε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              madox last edited by

              Hammer
              Στα Μεγαρα δεν εχω παει και απο κατι φωτογραφιες που ειδα(βραχια,σπασμενη ασφαλτος,μπαριερες λαιμητομοι)ουτε θελω να την επισκευτω.Με μηχανη το θεωρω αυτοκτονια ,ασε που οι Σερρες ειναι sepang μπροστα της και ειναι και διπλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Αυτός έχει ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά επειδή δεν κατέχει τη τέχνη The real Drift-King

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  asteris last edited by

                  Σιγά τα ωά. Ας κάνει αυτό αν μπορεί...

                  http://www.youtube.com/watch?v=Coj2wfPo ... re=related

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madox last edited by

                    Ο χρήστης asteris έγραψε:
                    Σιγά τα ωά. Ας κάνει αυτό αν μπορεί...

                    http://www.youtube.com/watch?v=Coj2wfPo ... re=related

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                      Γιατί κάποιος να θέλει να απενεργοποιήσει το Ηιll Holder?

                      Ο taurus την απάντηση

                      Eπειδή θέλει να κάνει μόνος του τη 'βρωμοδουλειά' της οδήγησης μήπως?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        οδηγική απόλαυση σε ανηφορική διασταύρωση rulez

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Απλά δε γουστάρω ρε συ.
                          'Γούστα' είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Και εμένα μου σπάει τα νεύρα. Από τη στιγμή που είναι και ημιαυτόματο δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο!
                            Για όσους δεν έχουν εμπειρία από το σύστημα, όταν πας να παρκάρεις λ.χ. σε κατηφόρα και θέλεις να κυλίσει λίγο μπροστά στο κρατάει και το αφήνει απότομα (οπότε αναγκάζεσαι να μην πατάς φρένο και να το κρατάς μόνο με το χειρόφρενο, το οποίο και αφήνεις σιγά σιγά για να τσουλήσεις).
                            Πραγματικά, σαχλαμάρα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                              Και εμένα μου σπάει τα νεύρα. Από τη στιγμή που είναι και ημιαυτόματο δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο!
                              Για όσους δεν έχουν εμπειρία από το σύστημα, όταν πας να παρκάρεις λ.χ. σε κατηφόρα και θέλεις να κυλίσει λίγο μπροστά στο κρατάει και το αφήνει απότομα (οπότε αναγκάζεσαι να μην πατάς φρένο και να το κρατάς μόνο με το χειρόφρενο, το οποίο και αφήνεις σιγά σιγά για να τσουλήσεις).
                              Πραγματικά, σαχλαμάρα...

                              Εξαρταται τι ταχυτητα εχεις μεσα .Αν θελεις να κυλίσει μπροστα και εχεις οπισθεν δεν σε αφηνει ,αν ομως εχεις πρωτη σε αφηνει ,ετσι τουλαχιστον ειναι στο πουντο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kasper last edited by

                                Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                Και εμένα μου σπάει τα νεύρα. Από τη στιγμή που είναι και ημιαυτόματο δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο!
                                Για όσους δεν έχουν εμπειρία από το σύστημα, όταν πας να παρκάρεις λ.χ. σε κατηφόρα και θέλεις να κυλίσει λίγο μπροστά στο κρατάει και το αφήνει απότομα (οπότε αναγκάζεσαι να μην πατάς φρένο και να το κρατάς μόνο με το χειρόφρενο, το οποίο και αφήνεις σιγά σιγά για να τσουλήσεις).
                                Πραγματικά, σαχλαμάρα...

                                χμμμμ σε smartακι αν βαλεις N το hill holder δεν σε κραταει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Ο χρήστης kasper έγραψε:

                                  Και εμένα μου σπάει τα νεύρα. Από τη στιγμή που είναι και ημιαυτόματο δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο!
                                  Για όσους δεν έχουν εμπειρία από το σύστημα, όταν πας να παρκάρεις λ.χ. σε κατηφόρα και θέλεις να κυλίσει λίγο μπροστά στο κρατάει και το αφήνει απότομα (οπότε αναγκάζεσαι να μην πατάς φρένο και να το κρατάς μόνο με το χειρόφρενο, το οποίο και αφήνεις σιγά σιγά για να τσουλήσεις).
                                  Πραγματικά, σαχλαμάρα...

                                  χμμμμ σε smartακι αν βαλεις N το hill holder δεν σε κραταει

                                  Ναι, ρε παιδιά, το ξέρω, αλλά μερικές φορές δεν κάθεσαι να ανακατέψεις τη βενζίνη για 10 εκατοστά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ginogsm last edited by

                                    Στο Astra κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει. Αφήνει ομαλά το αμάξι και φρενάρει ανάλογα με την κλίση που έχει ανεξάρτητα από το που θες να κινηθείς. Επειδή δεν το έχει το δικό μου αλλά το είχα δοκιμάσει σε test drive δεν θυμάμαι αλλά νομίζω ότι απενεργοποιείται.

                                    Σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα , είμαι καθαρά υπέρ. Σε μερικά αυτοκίνητα θα ήταν σκόπιμο να απενεργοποιούνται πλήρως αλλά σε μερικά άλλα όχι.

                                    Σε μία Μ3 πχ θέλω να απενεργοποιούνται πλήρως αλλά θα ήθελα να είναι δυνατόν , ανεξάρτητα από την θέληση του οδηγού να μπορούν να συμμετέχουν όταν πραγματικά η κατάσταση τίνει να γίνει ανεξέλεγκτη. Το ESP του Astra πχ , ενώ απενεργοποιείται θεωρητικά πλήρως , αλλά μετά τα 70 χάω είναι εκεί.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      odyssey last edited by

                                      Τα όρια του ανεξελεγκτου δεν μπορεί να τα ξέρει κανένα ηλεκτρονικό, διοτι δεν ειναι δυνατον να έχει γνώση των συνθηκών του δρόμου, παρα μόνο στοιχείων απο τους σενσορες του αυτοκινήτου, και τις αποφάσεις κάποιου υπολογιστή. Μια Μ3 μπορεί άνετα να ντριφτάρει με 120χ.α.ω (και περισσότερα) με τέρμα γκάζι, και full opposite lock. Αυτό είναι μια ανεξέλεγκτη κατάσταση? Σε μια πίστα? Σε μια αλάνα? Σε ενα στενό στο Παγκράτι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ginogsm last edited by

                                        Ανεξέλεγκτη κατάσταση για τα ηλεκτρονικά θα είναι η απώλεια επαφής ενός τροχού πχ ή κάτι παρόμοιο.

                                        Τα παραδείγματα για drift στο Κολωνάκι ή στο Παγκράτι είναι ανεξέλεγκτη κατάσταση οδηγού και μόνο η αστυνομία θα μπορούσε να μαζέψει τον μαλάκα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
                                          Ανεξέλεγκτη κατάσταση για τα ηλεκτρονικά θα είναι η απώλεια επαφής ενός τροχού πχ ή κάτι παρόμοιο.

                                          Δηλαδή όταν ένα αυτοκίνητο σηκώνει τον εσωτερικό τροχό σε μία στροφή είναι ανεξέλεγκτη κατάσταση?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasg last edited by

                                            Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
                                            Στο Astra κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει. Αφήνει ομαλά το αμάξι και φρενάρει ανάλογα με την κλίση που έχει ανεξάρτητα από το που θες να κινηθείς. Επειδή δεν το έχει το δικό μου αλλά το είχα δοκιμάσει σε test drive δεν θυμάμαι αλλά νομίζω ότι απενεργοποιείται.

                                            Σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα , είμαι καθαρά υπέρ. Σε μερικά αυτοκίνητα θα ήταν σκόπιμο να απενεργοποιούνται πλήρως αλλά σε μερικά άλλα όχι.

                                            Σε μία Μ3 πχ θέλω να απενεργοποιούνται πλήρως αλλά θα ήθελα να είναι δυνατόν , ανεξάρτητα από την θέληση του οδηγού να μπορούν να συμμετέχουν όταν πραγματικά η κατάσταση τίνει να γίνει ανεξέλεγκτη. Το ESP του Astra πχ , ενώ απενεργοποιείται θεωρητικά πλήρως , αλλά μετά τα 70 χάω είναι εκεί.

                                            Επειδή το έχεις αναφέρει και στο παρελθον, αυτό δεν ισχύει (Είμαι κάτοχος Astra GTC1.6). Απλά μέχρι τα 50 ή 70 (δεν θυμάμαι τι αναφέρει το manual) μπορείς να το απενεργοποιήσεις εν κινήσει. Απενεργοποιείται πλήρως το ESP στα Astra. Sorry για το off topic.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 6 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr