Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    παλιομοτερ
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. παλιομοτερ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    32
    99
    395
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      Εισαι σιγουρος 7 pas 100 , οτι μπορουν να τα θαυμαζουν πολλοι , αυτα τα.....μοτερ

      Τι να πουν οι αλλοι που την ιδια εποχη ειχαν .......](http://imageshack.us)
      [/img]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apr last edited by

        Η τετοια ......... και δεν αφηναν οχι κλαση .....αλλα ουτε γενικη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Πριν μερικά χρόνια ο αδελφός φίλου μου αγόρασε αυτόν τον κινητήρα. Είναι Chrysler 354 Hemi (δεν ξέρουμε πόσα άλογα). Μάλλον θα μπει σε vintage φορτηγάκι Dodge.
          http://www.thehemi.com/engines.php

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            280 και 340 (ισως και 355) αν θυμάμαι έβγαζε αυτός... Ο μεν πρωτος με 4πλο, ο 2ος με 2 τετραπλά. Ο μικρός είχε υδραυλικά ωστήρια, ο αλλος μηχανικά. Αυτά με κάθε επιφύλαξη, πάει καιρός που είχα διαβάσει το σχετικό άρθρο. Για δεκαετία του 50-60 μιλάμε;

            έντιτ: τι μλκς, μετά είδα το λινκ που έβαλες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              niga last edited by

              Οι ΗΕΜΙ αποτέλεσαν αντικείμενο λατρείας στην Αμερική. Πολλές πληροφορίες υπάρχουν εδώ:

              http://auto.howstuffworks.com/hemi.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 7
                7pas100 last edited by

                Ο χρήστης APR έγραψε:
                Εισαι σιγουρος 7 pas 100 , οτι μπορουν να τα θαυμαζουν πολλοι , αυτα τα.....μοτερ

                Τι να πουν οι αλλοι που την ιδια εποχη ειχαν .......](http://imageshack.us)
                [/img]

                Ήταν εθνική υπόθεση για τους Γάλλους...ποιός άλλος θα καθόταν να ασχοληθεί με το μοτέρ των 18 ίππων του 4CV??

                (βέβαια, υπήρξε κι ο Γκορντίνι...και δεν ήταν Γάλλος )

                edit: τουλάχιστον οι Γάλλοι ασχολήθηκαν 2 δεκαετίες με αυτό το μοτέρ και μετά στράφηκαν στα πιο καινούρια τους. Τί να πούμε και για τους Άγγλους που φτάσαν-επίσημα!!-να φοράνε τούρμπο και μετά ψεκασμό στον A-series σχεδίασης του '50 40 χρόνια μετά??? Αυτό κι αν είναι αρρώστια!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gez last edited by

                  Γιατί η Citroen δεν έκανε το ίδιο με τους MANG κινητήρες (CX) που τα σχέδια τους είχαν ρίζες από την εποχή της Traction.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stoukerman last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 7
                      7pas100 last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pad last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gez last edited by

                          Γαλλόιταλικη συμμαχία=αντε βάλτε χέρι εδώ μέσα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Ηχητικό ντοκουμέντο
                            (μετά από τα αμπάρτια και τα μπιχλιμπίδια που βάζετε στους αγώνες ακούστε και ένα πραγματικά θηριώδες μοτέρ να δουλεύει καθώς πρέπει!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Ήταν οι εποχές που ήταν οικονομικά πιο συμφέρον για τη Citroen να εξαγοράσει oλόκληρη τη Maserati αντί να χρηματοδοτήσει την εξέλιξη ενός δικού της V6
                              Με έχει φάει η περιέργεια πώς θα είχαν εξελιχθεί τα πράγματα, αν στις αρχές της δεκαετίας του 70 είχαν προχωρήσει στην πράξη οι συζητήσεις και τα σχέδια για τη συγχώνευση σε ενιαίο group της Fiat και της Citroen.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Θα'βλεπες Lancia με υδροπνευματική ανάρτηση και Citroen με V6, V4 και μεγάλους boxer μάλλον...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                  Θα'βλεπες Lancia με υδροπνευματική ανάρτηση και Citroen με V6, V4 και μεγάλους boxer μάλλον...

                                  Aυτό (ιδιαιτέρως το δεύτερο σκέλος)δεν θα ήταν απαραιτήτως κακό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alba-parietti last edited by

                                    O V8 της Tipo33 στο καπώ που θα έπρεπε κανονικά να έχει τοποθετηθεί
                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 7
                                      7pas100 last edited by

                                      Ο χρήστης GeZ έγραψε:
                                      Γαλλόιταλικη συμμαχία=αντε βάλτε χέρι εδώ μέσα

                                      Α ρε ψυχή μου κηδείες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        scuderia-monofaro last edited by

                                        Alfetta Turbodelta Corsa

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          niga last edited by

                                          VOLVO PV544

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Tελικά δεν μεγαλώνει άλλο για να φανεί καλύτερα.

                                            Είναι μια σχεδίαση κινητήρα του Πάολο Μαρτινέλλι, του ανθρώπου που από το '95 βρίσκεται πίσω από την σχεδίαση όλων των σύγχρονων κινητήρων της Ferrari F1. H πνευματική ιδιοκτησία ανήκει στην Ferrari, και αν βρισκόταν τρόπος να περιοριστούν οι διαρροές του λαδιού από τα ανεστραμμένα έμβολα, σίγουρα θα βρισκόταν κάτω από τα καπό των υπεραυτοκινήτων της.

                                            Είναι 8κύλινδρος, με 2 στροφάλους, με τους μισούς θαλάμους καύσης, αφού οι θάλαμοι σχηματίζονται από τις κεφαλές των αντικρυστών κυλίνδρων, και το μήκος του είναι μόνο ελάχιστα μεγαλύτερο από ενός δικύλινδρου σε σειρά.

                                            Επειδή οι θάλαμοι καύσης σχηματίζονται από τα έμβολα, οι squish bands ( ζώνες σύνθλιψης ) μπορούν να είναι πολύ εκτεταμένες και δημιουργούνται από την ταυτόχρονη άφιξη των 2 εμβόλων στο Άνω Νεκρό Σημείο.

                                            Ο διπλάσιος αριθμός στροφάλων δεν επιβαρύνει σε βάρος τον κινητήρα, δεδομένου ότι για τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων ό ΄μονός ΄στρόφαλος θα είχε το διπλάσιο μήκος.

                                            Φυσικά απαιτούνται γρανάζια για την σύνδεση των δυο στροφαλοφόρων, διπλές αντλίες λαδιού, και περισσότερες ενισχύσεις στο μπλόκ, μεταξύ των δυο V.

                                            Aπό το περιοδικό R&D

                                            Τώρα εδώ που τα λέμε, η ιδέα δεν είναι καινούργια, υπάρχει σε ναυτικούς κινητήρες, σε σειρά όμως, ήταν οι Αγγλικοί Doxford, με τα επάνω έμβολα ανεστραμμένα, και ο θάλαμος καύσης δημιουργούνταν από τα έμβολα όταν αυτά ήταν στο άνω τους νεκρό σημείο, ( το ανεστραμμένο, όταν ήταν προς τα κάτω, βεβαίως-βεβαίως )
                                            το 1968 ήμουν μηχανικός σε τέτοιο χάρο, γιατί χάρος ήτανε αυτός, δεν ήταν μηχανή, 66 σκαλοπάτια ύψος για να φθάσεις στον επάνω στρόφαλο.

                                            Πάντως η ιδέα του κου Μαρτινέλλι, είναι πολύ καλή, και μακάρι κάποτε να λύσουν τα προβλήματα και να τον δούμε σε λειτουργία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr