-
Εισαι σιγουρος 7 pas 100 , οτι μπορουν να τα θαυμαζουν πολλοι , αυτα τα.....μοτερ
Τι να πουν οι αλλοι που την ιδια εποχη ειχαν .......](http://imageshack.us)
[/img] -
-
Πριν μερικά χρόνια ο αδελφός φίλου μου αγόρασε αυτόν τον κινητήρα. Είναι Chrysler 354 Hemi (δεν ξέρουμε πόσα άλογα). Μάλλον θα μπει σε vintage φορτηγάκι Dodge.
http://www.thehemi.com/engines.php

-
280 και 340 (ισως και 355) αν θυμάμαι έβγαζε αυτός... Ο μεν πρωτος με 4πλο, ο 2ος με 2 τετραπλά. Ο μικρός είχε υδραυλικά ωστήρια, ο αλλος μηχανικά. Αυτά με κάθε επιφύλαξη, πάει καιρός που είχα διαβάσει το σχετικό άρθρο. Για δεκαετία του 50-60 μιλάμε;
έντιτ: τι μλκς, μετά είδα το λινκ που έβαλες.
-
Οι ΗΕΜΙ αποτέλεσαν αντικείμενο λατρείας στην Αμερική. Πολλές πληροφορίες υπάρχουν εδώ:
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Εισαι σιγουρος 7 pas 100 , οτι μπορουν να τα θαυμαζουν πολλοι , αυτα τα.....μοτερΤι να πουν οι αλλοι που την ιδια εποχη ειχαν .......](http://imageshack.us)
[/img]Ήταν εθνική υπόθεση για τους Γάλλους...ποιός άλλος θα καθόταν να ασχοληθεί με το μοτέρ των 18 ίππων του 4CV??
(βέβαια, υπήρξε κι ο Γκορντίνι...και δεν ήταν Γάλλος )
edit: τουλάχιστον οι Γάλλοι ασχολήθηκαν 2 δεκαετίες με αυτό το μοτέρ και μετά στράφηκαν στα πιο καινούρια τους. Τί να πούμε και για τους Άγγλους που φτάσαν-επίσημα!!-να φοράνε τούρμπο και μετά ψεκασμό στον A-series σχεδίασης του '50 40 χρόνια μετά??? Αυτό κι αν είναι αρρώστια!
-
Γιατί η Citroen δεν έκανε το ίδιο με τους MANG κινητήρες (CX) που τα σχέδια τους είχαν ρίζες από την εποχή της Traction.....
-
-
-
-
Γαλλόιταλικη συμμαχία=αντε βάλτε χέρι εδώ μέσα

-
Ηχητικό ντοκουμέντο
(μετά από τα αμπάρτια και τα μπιχλιμπίδια που βάζετε στους αγώνες ακούστε και ένα πραγματικά θηριώδες μοτέρ να δουλεύει καθώς πρέπει!) -
Ήταν οι εποχές που ήταν οικονομικά πιο συμφέρον για τη Citroen να εξαγοράσει oλόκληρη τη Maserati αντί να χρηματοδοτήσει την εξέλιξη ενός δικού της V6
Με έχει φάει η περιέργεια πώς θα είχαν εξελιχθεί τα πράγματα, αν στις αρχές της δεκαετίας του 70 είχαν προχωρήσει στην πράξη οι συζητήσεις και τα σχέδια για τη συγχώνευση σε ενιαίο group της Fiat και της Citroen. -
Θα'βλεπες Lancia με υδροπνευματική ανάρτηση και Citroen με V6, V4 και μεγάλους boxer μάλλον...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Θα'βλεπες Lancia με υδροπνευματική ανάρτηση και Citroen με V6, V4 και μεγάλους boxer μάλλον...Aυτό (ιδιαιτέρως το δεύτερο σκέλος)δεν θα ήταν απαραιτήτως κακό.
-
O V8 της Tipo33 στο καπώ που θα έπρεπε κανονικά να έχει τοποθετηθεί
Youtube Video -
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Γαλλόιταλικη συμμαχία=αντε βάλτε χέρι εδώ μέσα
Α ρε ψυχή μου κηδείες...
-
-
-

Tελικά δεν μεγαλώνει άλλο για να φανεί καλύτερα.
Είναι μια σχεδίαση κινητήρα του Πάολο Μαρτινέλλι, του ανθρώπου που από το '95 βρίσκεται πίσω από την σχεδίαση όλων των σύγχρονων κινητήρων της Ferrari F1. H πνευματική ιδιοκτησία ανήκει στην Ferrari, και αν βρισκόταν τρόπος να περιοριστούν οι διαρροές του λαδιού από τα ανεστραμμένα έμβολα, σίγουρα θα βρισκόταν κάτω από τα καπό των υπεραυτοκινήτων της.
Είναι 8κύλινδρος, με 2 στροφάλους, με τους μισούς θαλάμους καύσης, αφού οι θάλαμοι σχηματίζονται από τις κεφαλές των αντικρυστών κυλίνδρων, και το μήκος του είναι μόνο ελάχιστα μεγαλύτερο από ενός δικύλινδρου σε σειρά.
Επειδή οι θάλαμοι καύσης σχηματίζονται από τα έμβολα, οι squish bands ( ζώνες σύνθλιψης ) μπορούν να είναι πολύ εκτεταμένες και δημιουργούνται από την ταυτόχρονη άφιξη των 2 εμβόλων στο Άνω Νεκρό Σημείο.
Ο διπλάσιος αριθμός στροφάλων δεν επιβαρύνει σε βάρος τον κινητήρα, δεδομένου ότι για τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων ό ΄μονός ΄στρόφαλος θα είχε το διπλάσιο μήκος.
Φυσικά απαιτούνται γρανάζια για την σύνδεση των δυο στροφαλοφόρων, διπλές αντλίες λαδιού, και περισσότερες ενισχύσεις στο μπλόκ, μεταξύ των δυο V.
Aπό το περιοδικό R&D
Τώρα εδώ που τα λέμε, η ιδέα δεν είναι καινούργια, υπάρχει σε ναυτικούς κινητήρες, σε σειρά όμως, ήταν οι Αγγλικοί Doxford, με τα επάνω έμβολα ανεστραμμένα, και ο θάλαμος καύσης δημιουργούνταν από τα έμβολα όταν αυτά ήταν στο άνω τους νεκρό σημείο, ( το ανεστραμμένο, όταν ήταν προς τα κάτω, βεβαίως-βεβαίως )
το 1968 ήμουν μηχανικός σε τέτοιο χάρο, γιατί χάρος ήτανε αυτός, δεν ήταν μηχανή, 66 σκαλοπάτια ύψος για να φθάσεις στον επάνω στρόφαλο.Πάντως η ιδέα του κου Μαρτινέλλι, είναι πολύ καλή, και μακάρι κάποτε να λύσουν τα προβλήματα και να τον δούμε σε λειτουργία.
παλιομοτερ




