-
το στροφόμετρο είναι το καλύτερο όργανο για να μετράς την ταχύτητα. Αρκεί να ξέρεις πόσα χιίόμετρα βγάζεις για 1000 στροφές - υπάρχει στα περιοδικά, στα τεχνικά χαρακτηριστικά.
το ραλύ έβγαζε περίπου 33χμ/1000στροφες με πέμτη, οπότε η ταχύτητα στις 6000 ήταν 6000*33=198
παρεπιπτώντως, το ραλύ μαμά έπιανε για πλάκα τα 180, σταθερά πήγαινε με 190 (σε ανοιχτό δρόμο) απλά έκανε θόρυβο κι ήθελε καλο ηχοσύστημα για να μην σ ενοχλεί.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Βρέ Βαγγέλη,ο πιό αξιόπιστος τρόπος νά δείς τήν τελική σου,είναι νά περάσεις τελικιασμένος από ραντάρ.
Ετσι ετσι...
Εχω ενα δικαστηριο για ρανταρ(77 χλμ παραπανω)αλλα αυτο εγινε πριν απο 3 χρονια.Λετε να την γλυτωσα???Ειναι ο συνηθης χρονος-ρεκορ (μετα τον εκσυγχρονισμο και τη μηχανοργανωση του συστηματος, ετσι; Πριν αργουσαν πολυ αυτα τα δικαστηρια ) Δεν νομιζω οτι τη γλιτωσες... Εμενα με (κατα)δικασαν μετα απο 3,5 χρονια, αφου μου ειχαν στειλει πρωτα και ενα κλητηριο θεσπισμα (κληση για τη δικη), το οποιο διακοπτει νομιζω και το χρονο παραγραφης.
-
Καταλαβα..... Πανε τα 350 Ευρω.
Τουλαχιστον παραγραφονται απο το ποιντ συστεμ οι ποινες μετα απο 4 χρονια ετσι δεν ειναι? -
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
το στροφόμετρο είναι το καλύτερο όργανο για να μετράς την ταχύτητα. Αρκεί να ξέρεις πόσα χιίόμετρα βγάζεις για 1000 στροφές - υπάρχει στα περιοδικά, στα τεχνικά χαρακτηριστικά.το ραλύ έβγαζε περίπου 33χμ/1000στροφες με πέμτη, οπότε η ταχύτητα στις 6000 ήταν 6000*33=198
παρεπιπτώντως, το ραλύ μαμά έπιανε για πλάκα τα 180, σταθερά πήγαινε με 190 (σε ανοιχτό δρόμο) απλά έκανε θόρυβο κι ήθελε καλο ηχοσύστημα για να μην σ ενοχλεί.
Έχεις δίκιο για το στροφόμετρο,έτσι υπολογίζω και εγώ την πραγματική τελ.ταχύτητα.
Κάνεις ένα μεγάλο λάθος όμως για την 5η του rallye
Στο 16V δίνει 30,3χλμ/1000σ.α.λ η 5η ενώ στο 8V αν θυμάμαι καλά δίνει 29,8χλμ/1000σ.α.λ.
Η δικιά μου ταχ.ταξιδιού είναι γύρω στα 180.
Τα 190 τα έχει πολύ γρήγορα ενω με πολύ λίγη υπομονή βλέπεις και 215-220,τα 220 ακριβώς στις 7.000σ.α.λ -
πολυ σωστα, 30,3 ειναι το σωστό νούμερο....
btw, για το 0-100 καταλαβαίνεις απο το στροφόμετρο ότι είναι απαραίτητη η 3η, διότι πιάνει κόφτη. Το ταχύμετρο δείχνει γύρω στα 7 χλμ. κάτω -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Κάνεις ένα μεγάλο λάθος όμως για την 5η του rallyeΣτο 16V δίνει 30,3χλμ/1000σ.α.λ η 5η ενώ στο 8V αν θυμάμαι καλά δίνει 29,8χλμ/1000σ.α.λ. Η δικιά μου ταχ.ταξιδιού είναι γύρω στα 180.
Τα 190 τα έχει πολύ γρήγορα ενω με πολύ λίγη υπομονή βλέπεις και 215-220,τα 220 ακριβώς στις 7.000σ.α.λΚαι στο 1.300 η 5η δίνει 26,7 χλμ/1000 σ.α.λ. (πολύ κοντή) οπότε η ταχύτητα ταξιδιού ουσιαστικά περιορίζεται από την αντοχή των επιβατών στον αυξημένο θόρυβο (150 - 160). Άσε που σε αρκετά σημεία μπορείς να χτυπήσεις κόφτη 5ης
-
το σουζούκι σουϊφτ 1.0 που έχω έχει 32.2 ανά 1000στροφές και ο pspor είχε φρικάρει που ταξιδεύαμε πιο άνετα σε σχέση με το ραλυ 1.3 που είχε! στην αρχή σε το πίστευε Η πλάκα είναι είναι πως και τώρα που έχει το 1.6 πάλι τον τρώω και πάλι δεν το πιστύει
αν ισχύει το 32.2(που μάλλον θυμάμαι καλά, και σίγουρα είναι πάνω από 32) στις 7000 του κόφτη πιάνει 225 Καμιά καλή κατηφόρα;
υ.γ1 τί ταχυτοφοβία έχουν μερικοί μερικοί δεν μπορώ να καταλάβω. Εκτός αν φαντάζονται πως αρχίζομαι να πηγαίνουμε με 150 κάνοντας σφήνες
υ.γ2 στο μπάντιτ που έχω, όσα βλέπεις στο στροφόμετρο αφαιρείς δυο μηδενικά (με έκτη) και έχεις την ταχύτητα σου! Ο ορισμός των κοντών σχέσεων, για streetfighting -
Κάτι οι 16' ζαντούλες......κάτι η βελτιωμένη (έξοδος) εξατμισούλα....κάτι η καλές ευθείες Θήβας...Τρίπολης....κάτι η στιγμιαία ανωριμότητα .....και είχα στο κοντέρ.......220χλμ/ώρα στις 6500+(παραλίγο κόφτη) στροφές.....με το Fabiaki μου...!!!
Αυτό έχει γίνει μόνο 2-3 φορές στα 2 χρόνια που το έχω.......και (ειρωνία?) με γράψανε 2 φορές στη Κατεχάκη γιατι πήγαινα με 90-95χλμ ενώ 'είχε'(????) λέει πινακίδα 70 χλμ........
-
Και εγω στο POLO μου με 16αρες ζαντες μαμα εχω δει 205 και κατι ψιλα πολυ κοντα στον κοφτη. Εμενα με γραψανε αττικη οδο (Υμητου) με 133 ενω ειχε οριο 80. Ο τροχαιοσ μου χαριστηκε και με εγραψε με 118 γιατι κανονικα ηταν 40 χλμ πανω απο το οριο που ξερετε τι γινεται... Πληρωσα 33 ευρα!
-
Η Laguna turbo ταξιδεύει άνετα kai αθόρυβα με ταχύτητες 180-200 km/h λόγω ύπαρξης 6ης η οποία δεν είναι τόσο μακρυά σαν του Saab (40,5 km/1000 r.p.m) και καταφέρνει,γι'αυτό το λόγο,να διατηρεί και πολύ καλές επιταχύνσεις με αυτή τη σχέση στο σαζμάν φυσικά και λόγω των 270 Nm...
Οπωσδήποτε προυπόθεση είναι η άπλετη ορατότητα και το καλό οδόστρωμα,διότι τα 180 και τα 200 είναι ταχύτητες υψηλές με αντικειμενικά κριτήρια.
Πάντως τα 140-150 σου δίνουν την εντύπωση οτι κινείσαι με 100...Η Α33 λόγω φασαρίας και πολύ κοντής 5ης (29km/h /1000 στρ) δεν αντέχεται πάνω απο 170 παρόλο που είναι σταθερότατη στο δρόμο σα βέλος....
Το Αstra 1,4 Sport με 150-160 ταξιδεύει άνετα.Απο εκεί και πάνω πιθανές πλεύσεις του αμαξώματος (μαμά αμορτισέρ βλέπετε...) σε ανωμαλίες σου κόβουν τη φόρα,παρόλο που τα 190 στο κοντέρ είναι εύκολος στόχος...
-
Για τον υπολογισμό της ταχύτητας,μην στέκεστε μόνο στο τι αναφέρει ο κατασκευαστής,κάντε και εσείς έναν υπολογισμό με σχέσεις διαφορικών και 5ης ή 6ης ταχύτητας,γιατί πολλές φορές τα ελαστικά και οι τροχοί δίνουν σφάλμα ταχυμέτρου.Αυτό γιατί στο Λεόν 1.8 που μέτρησα στα 154 κοντερίσια έτρεχε με 139.Σύμφωνα όμως με την ταχύτητα που λέει ο κατασκευαστής,πήγαινα με 142-144(δεν θυμάμαι ακριβή τιμή).Υπήρχε δηλαδή αρκετή διαφορά.
Για όσους δεν με κατάλαβαν,έτσι που τα έγραψα ,ρωτήστε με,δεν παρεξηγούμαι!!!
-
Θέλω να πω ότι πολλές φορές η ταχύτητα ανά 1000 στροφές που ανακοινώνουν οι εταιρείες διαφέρει από την πραγματική που θα μας πιάσει το ραντάρ Και αυτό λόγω αλλαγής ζάντας και ελαστικού,ως επί το πλείστον.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για όσους δεν με κατάλαβαν,έτσι που τα έγραψα ,ρωτήστε με,δεν παρεξηγούμαι!!!Δεν κατάλαβα έτσι που τα έγραψες!
Τα 154 με το κοντέρ καλώς. Εκεί που με δυσκολεύεις είναι στο πως βγήκαν τα 139 και πώς τα 142-144? Το ένα, ποιό?, το βγάζεις με στροφές σχέσεις κλπ, το άλλο πως το βγάζεις?
Εγώ πάντως δεν εμπιστεύομαι ούτε τη σχέση που αναφέρει (ή όχι) ο κατασκευαστής για χλμ ανά 1000 στροφές γιατί εξαρτάται από λάστιχα και πίεση ελαστικών αν και η ακρίβεια ενός δεκαδικού στις 1000 στροφές πρακτικά είναι επαρκής. Ούτε τα ραντάρ εμπιστεύομαι γιατί έχουν τη μέγιστη ακρίβεια αν είναι καλορυθμισμένα και σε συγκεκριμένες γωνίες....(ξέρω, υπερβάλλω μάλλον...) Επειδή όμως διαθέτω GPS (και κάτι πρέπει να το κάνω!) έχω τσεκάρει αρκετά αυτοκίνητα (συνιστάται μεγάλη επίπεδη ευθεία και σταθερή ταχύτητα). Τα περισσότερα κοντέρ δείχνουν 1-8% παραπάνω. Μόνο ένα αυτοκίνητο στο οποίο είχα βάλει λίγο πιο χαμηλά λάστιχα έδειχνε 1,5% λιγότερο. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα περισσότερα κοντέρ δείχνουν 1-8% παραπάνω. Μόνο ένα αυτοκίνητο στο οποίο είχα βάλει λίγο πιο χαμηλά λάστιχα έδειχνε 1,5% λιγότερο.Μήπως κάνεις λάθος. Αν είχε χαμηλότερα ελαστικά θα έπρεπε να δείχνει μεγαλύτερη ταχύτητα ο μετρητής από την κανονική, καθώς στις ίδιες στροφές του τροχού το μικρότερο λάστιχο διανύει μικρότερη απόσταση.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μήπως κάνεις λάθος. Αν είχε χαμηλότερα ελαστικά θα έπρεπε να δείχνει μεγαλύτερη ταχύτητα ο μετρητής από την κανονική, καθώς στις ίδιες στροφές του τροχού το μικρότερο λάστιχο διανύει μικρότερη απόσταση.Έχεις δίκιο, τσέκαρα τα στοιχεία και έχω λάθος. Και στην έκφραση και στο παράδειγμα και στο ποσοστό!
Οπότε η τελευταία πρόταση πρέπει να αναπροσαρμοστεί πλήρως! Η αλήθεια είναι ότι η διαφορά σε ύψος των ελαστικών ήταν αμελητέα (από 185/70-14 σε 195/60-15) αλλά όντως έδειχνε λιγότερα χιλιόμετρα από τα πραγματικά (έδειχνε 140 ενώ η αλήθεια ήταν 143χλμ/ώρα=>=~2%). Αλλά δεν το είχα μετρήσει πιο πριν με τα μαμίσια λάστιχα. Μάλλον όμως και αυτά θα ήταν λάθος γεγονός που αποτελεί πρωτοτυπία στα αυτοκινητικά χρονικά! (χειροποίητο ιταλικό από Pininfarina!) -
Συγνώμη παιδιά , αλλά στα μαθηματικά την έκανα πάντα ....κοπάνα ......
Για να καταλάβω......εγώ που έχω μεγαλώσει την διάμετρο του τροχού (είχα μαμάτα 185/14/65 και έβαλα 205/16/45 ) και το κοντέρ έδειξε 220 χλμ/ωρα...........σημαίνει οτι πήγαινα με περισσότερα ή λιγότερα...?????
Εγώ κατάλαβα απο τα λεγόμενα οτι πήγαινα με περισσότερα......
ααα ρε fabiaki.... ...(και δεν ήταν κατηφόρα )
-
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Συγνώμη παιδιά , αλλά στα μαθηματικά την έκανα πάντα ....κοπάνα ......Για να καταλάβω......εγώ που έχω μεγαλώσει την διάμετρο του τροχού (είχα μαμάτα 185/14/65 και έβαλα 205/16/45 ) και το κοντέρ έδειξε 220 χλμ/ωρα...........σημαίνει οτι πήγαινα με περισσότερα ή λιγότερα...?????
Εγώ κατάλαβα απο τα λεγόμενα οτι πήγαινα με περισσότερα......
ααα ρε fabiaki.... ...(και δεν ήταν κατηφόρα )
Με αυτά τα λάστιχα και το στροφόμετρο στις 6-6.500σ.αλ., το πολύ να είχες 190, άντε 195
-
Φίλε μου ,Ikar......δεν έχω λόγο να πώ ψέματα......
Γυρνώντας κάποια στιγμή απο Τρίπολη με έπιασε η μ@#$κια και 'τα πήγα' με ένα corolla 1600! Απο τα 180/190 μέχρι τα 220 ψιλοζορίστικα (στις 6500 + πρίν απο κόφτη ) ,αλλά τα έπιασα......!!!Μετά έκοψα γιατί ο τύπος φαίνεται ηταν πιο ανώριμος απο εμένα (την συγκεκριμένη στιγμή) αλλα είχε και καλύτερη τελική....
Αλήθεια.....γιατί αμφισβητείς τα λεγόμενά μου.....??(απωρεία...)
-
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Για να καταλάβω......εγώ που έχω μεγαλώσει την διάμετρο του τροχού (είχα μαμάτα 185/14/65 και έβαλα 205/16/45 ) και το κοντέρ έδειξε 220 χλμ/ωρα...........σημαίνει οτι πήγαινα με περισσότερα ή λιγότερα...?????Συγγνώμη που θα σε απογοητεύσω φίλε μου αλλά σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου μείωσες τη συνολική διάμετρο του τροχού κατά μισό εκατοστό περίπου. Ο τύπος για να βρεις τη διάμετρο του τροχού σε cm είναι:
= * / 100 * 2 / 10 + 2.54 *
Δηλαδή για τα 185/65/14 είναι:
185 * 65/100 * 2 / 10 + 2.54 * 14 = 59.61cm
ενώ για τα 205/45/16:
205 * 45/100 * 2 / 10 + 2.54 * 16 = 59.09cm
-
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Φίλε μου ,Ikar......δεν έχω λόγο να πώ ψέματα......Γυρνώντας κάποια στιγμή απο Τρίπολη με έπιασε η μ@#$κια και 'τα πήγα' με ένα corolla 1600! Απο τα 180/190 μέχρι τα 220 ψιλοζορίστικα (στις 6500 + πρίν απο κόφτη ) ,αλλά τα έπιασα......!!!Μετά έκοψα γιατί ο τύπος φαίνεται ηταν πιο ανώριμος απο εμένα (την συγκεκριμένη στιγμή) αλλα είχε και καλύτερη τελική....
Αλήθεια.....γιατί αμφισβητείς τα λεγόμενά μου.....??(απωρεία...)
Δεν αμφισβητώ τα κοντερίσια χιλιόμετρα. Τα πραγματικά σου είπα. Τα κοντέρ μπορεί να δείχνουν όσο θέλουν.
Η 5η του Fabia βγάζει περίπου 30-30,5 χλμ./ώρα στις 1.000σ.α.λ. με λάστιχα 185/60 14
Περί τελικής ταχύτητας και όχι μόνο...