-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Υπάρχει κάποιο θέμα με το βάρος του A4 που παίζει στα επίπεδα 159 ή είναι τυπογραφικό λάθος στους 4Τ ?
Σωστό είναι. 1533,5 ακριβώς ζυγίστηκε, με γεμάτο ρεζερβουάρ, όπως όλα όσα ζυγίζουμε.
Σκάνδαλο.... ειχε μέσα και τα ψώνια από το carefour
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...
Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.
Είχατε μήπως μετρήσει το προηγούμενο quattro?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Υπάρχει κάποιο θέμα με το βάρος του A4 που παίζει στα επίπεδα 159 ή είναι τυπογραφικό λάθος στους 4Τ ?
Σωστό είναι. 1533,5 ακριβώς ζυγίστηκε, με γεμάτο ρεζερβουάρ, όπως όλα όσα ζυγίζουμε.
Δηλαδή το Quattro με μεγαλύτερο μοτέρ θα ξεπερνάει τα 1700 ?
-
Υπ΄οψην οτι το S5 με τον V8 ζυγιζει 1720...και ειναι και Q
Ποση διαφορα να εχει το αμαξωμα του Α5 με το Α4?? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μην το βλέπεις έτσι.... δέστο αλλιώς. Το κανονικό αυτοκίνητο είναι το 160άρι και κάνει όσο κάνει. Το άλλο είναι το φτηνό μοντέλο και με λίγες υποχωρήσεις κάνει τόοοοοοσο πολύ λιγότερο. Δεν είναι ότι είναι ακριβό το 160άρι αλλά ότι είναι ευκαιρία το 120άρι.....**6.000 **για **40 **άλογα απο τον ίδιο κινητήρα όπως και να το δώ ειναι ΧΑΛΙΑ .
Το λέω αυτό γιατί το κόστος κατασκευής είναι ΙΔΙΟ !!!
Απλά για να έχουν για την 3άρα . -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Υπ΄οψην οτι το S5 με τον V8 ζυγιζει 1720...και ειναι και Q
Ποση διαφορα να εχει το αμαξωμα του Α5 με το Α4??στα κιτάπια μου ...βλέπω 1630 kg.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Υπ΄οψην οτι το S5 με τον V8 ζυγιζει 1720...και ειναι και Q
Ποση διαφορα να εχει το αμαξωμα του Α5 με το Α4??στα κιτάπια μου ...βλέπω 1630 kg.
Εγω μιλαω παντα για τις μετρησεις των 4τροχων.Οχι για τα βαρη που δινουν οι κατασκευαστες.
Το Α4 ας πουμε η AUDI το δινει 1410- 1450 kg. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οσο αφορά τον 1,8
Για άλλη μιά φορά η AUDI κοροιδέυει το κοινό της
6000 euro η διαφορά για τον ίδιο κινητήρα.....Μην το βλέπεις έτσι.... δέστο αλλιώς. Το κανονικό αυτοκίνητο είναι το 160άρι και κάνει όσο κάνει. Το άλλο είναι το φτηνό μοντέλο και με λίγες υποχωρήσεις κάνει τόοοοοοσο πολύ λιγότερο. Δεν είναι ότι είναι ακριβό το 160άρι αλλά ότι είναι ευκαιρία το 120άρι.....
Στη Γερμανία η διαφορά είναι στα μισά: 3000
-
Εχω πεθάνει .....απο .....την υπογραφή
ΚΟΡΥΦΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΑ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...
Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.
Kruss διαβάζοντας και εγω το περιοδικό άντε λεω να το δω απο κοντά ,πάμε λοιπόν το βλέπουμε κτλ.κτλ. άντε λέμε να ρωτήσουμε και πόσο κάνει με το περιοδικό ανα χείρας 33500 ευρώ η βασική έκδοση και τιμή αυτοκινήτου δοκιμής - .δηλ.
έχουμε λοιπόν και λέμε με 33500 δεν έχει τιποτε μα τιποτε +2.900 ambition +990 χρώμα +450 πινακίδες ,ώπα ώπα φθάσαμε στα 38.000 και το rcd δεν παιζει mp3 πρέπει να δώσεις +450
άρα για ένα μ έ τ ρ ι ο προς ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού θες κοντα 39.000 ευρώ
ε ρε Kruss γραψτε το και αυτό γραψτε το και αυτό γιατι δεν αναφερετε ξεκάθαρα την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής ξεπερνά τα 41-42.000 ?:whistlink:Υ.Γ και γω audi έχω αλλά τωρα τελευταία αρχίζω όλο και περισσότερο να πιστεύω ότι μας δουλεύουν ...( μάλλον με πείσανε)
-
ανέκαθεν το είχε αυτό η Αudi.
26 η βιτρίνα χωρίς τίποτα επάνω και έφτανες 33-34 για να πάρεις ένα σωστά εξοπλισμένο 1600αρι που λέει ο λόγος.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
ανέκαθεν το είχε αυτό η Αudi.26 η βιτρίνα χωρίς τίποτα επάνω και έφτανες 33-34 για να πάρεις ένα σωστά εξοπλισμένο 1600αρι που λέει ο λόγος.
Ναι φιλε μου και συνεχίζω για αυτούς που ενδιαφέρονται για την ευκαρία το α4-120hp με τιμή 27.500 εδώ δεν έχει ούτε τασια στους τροχούς
πέραν των γνωστών πακέτων ambition ambiente 2,9-3.000 έκαστο ,πρέπει να βαλεις πρωτα και το comfort + 500-600 ευρώ +χρωμα+ πινακίδες φθανουμε χαλαρά στα 33-34.000 ευρώ
Το καλό το κρατάω για μετά -
γιαυτό σου λέω
πάρε το Passat που είναι και value for money -
Octavia RS
-
Σκέψου που Φτάσαμε . Το Passat με τον 1,4 ή τον 1,8 να είναι Super επιλογή . Και να μην μπορείς να το αμφισβητήσεις.
-
-
Sorry που στη χαλάω, αλλά αυτό είναι Α3 και όχι Α4.
-
Το Quattroruote ζύγισε το A4 2.7TDI Multitronic στα 1819kg !!!!!!
Φοβάμαι οτι κάτι κακό παίζει με το βάρος του νέου A4 ...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...
Σωστά. Το έχω πει από όταν μπήκε στο Α3 αυτό (περίπου) το μοτέρ, ότι είναι ό,τι καλύτερο έχουν φτιάξει τα τελευταία χρόνια. Στο Α4, ο κινητήρας καταφέρνει να κρύψει το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Απίστευτα εύστροφος για τούρμπο (βαράει 7άρες με ευκολία), και ροπή με το τσουβάλι. Οπτικά μόνο δεν μπορεί να κρυφτεί το Α4, είναι τεράστιο. Η 3άρα και η C-Klasse δείχνουν (και είναι) μικρές και κομψές μπροστά του.
Αυτο που με χάλασε αρκετά όταν το είδα είναι το μήκος μεταξύ εμπρόσθιου θόλου και του μπροστινού κάθετου αρμού της πόρτας. Είναι αρκετά μεγάλο, μάλλον λόγω της πιο πίσω τοποθέτησης του μοτέρ, ε;
Audi A4 (Β8) 2008