Μα ακομα κ οι δημοσιογραφοι των 4τροχων το επελεξαν στη συγκριση του με το clio rs...
'Δίλημμα;
Με το χέρι στην καρδιά -και το συναίσθημα, ίσως- αλλά και βάσει της λογικής και των αντικειμενικών δεδομένων, μάλλον όχι. Βλέπετε, δεν έχουμε να κάνουμε με μια κόντρα ανάμεσα στα «γκάζια» και στο «στρίψιμο», όπως, για παράδειγμα, στο παρελθόν με το Punto GT και το 106 Rallye. Τα δεδομένα του παιχνιδιού έχουν αλλάξει, και μάλιστα σε σχέση όχι μόνο με τις ιπποδυνάμεις, τους κυβισμούς και την ασφάλεια αλλά και με τη συνολική ποιότητα των σύγχρονων προτάσεων. Πιο απλά, ίσως το θέλγητρο των υπερτροφοδοτούμενων 192 ίππων από μόλις 1.600 κ.εκ. του Corsa OPC να είναι αυτό που θα τραβήξει πρώτο την προσοχή, όμως, επί της ουσίας, δεν είναι αυτός ο μόνος λόγος για την επιλογή του. Αξίζει, επειδή πρόκειται για την πιο εύστοχη, ευχάριστη και ανταποδοτική σπορ πρόταση της Opel, αναλογικά με τα δεδομένα της κατηγορίας όπου τοποθετείται. Οι επιδόσεις που προσφέρει συνοδεύονται από ποιότητα, ομοιογένεια και, κυρίως, ένα οδηγικό προφίλ που δικαιολογεί απόλυτα το χαρακτηρισμό «σπορ» ακόμα και με αυστηρά κριτήρια. Προσθέστε στα παραπάνω την ιδιαίτερα ελκυστική οικονομοτεχνική προσέγγιση, σε σχέση με τις δυνατότητες, το χαρακτήρα και τον εξοπλισμό, κι έχετε την απάντηση για το λόγο που το Corsa OPC είναι αγκαλιά με τον τίτλο του μπεστ σέλερ. Μοιραία, στην απευθείας σύγκριση, το Clio RS έρχεται αντιμέτωπο με τη σημαντική διαφορά κόστους, η οποία δεν μπορεί να δικαιολογηθεί απλώς με την πιο ψαγμένη φιλοσοφία και τον εντονότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, οπότε πρακτικά γίνεται η επιλογή του μερακλή με τις εστιασμένες απαιτήσεις σε καθαρόαιμες οδηγικές αξίες._ 4Τ'
Αποσπασμα απο τη συγκριτικη δοκιμη τους
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12057