-
Λαθος,να το πηγαινεις στην Ποσειδωνος 24,πιανει Τζιτζιφιες.. Εγω απο κει δεν εχω κατι αρνητικο να πω.
-
Λες αυτό που είναι στην συνέχεια της Αμφιθέας??
Εκεί νομίζω είναι το φανοποιείο...
Κάνουν και μηχανικές επισκευές?? -
3 χρόνια στη ΣΠΥΚΑΡ στον Άλιμο έχω να δηλώσω τα χειρότερα...και να πω ότι ήταν ένας από τους λόγους για την πλήρως απογοητευτική εικόνα που έχω για τη φίρμα και που δεν επέλεξα πάλι αυτή.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
TRAV Kαλοταξιδη να ειναι!! Πανεμορφη..
Να' σαι καλά
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Το συνεργείο που αναφέρεις το έχω διαβάσει και εγώ στο alfisti. Είναι εξουσιοδοτημένο?Εξουσιοδοτημενο ειναι.
Αξιζει να το δοκιμασεις.
Μπορει να μας αφησε ο κ. Κωστας το καλοκαιρι, αλλα ακομα πας εκει και ξερεις οτι οταν βγει η κουκλα σου θα ειναι ολα οκ. -
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Λες αυτό που είναι στην συνέχεια της Αμφιθέας??
Εκεί νομίζω είναι το φανοποιείο...
Κάνουν και μηχανικές επισκευές??Ναι πιανει νομιζω ο δρομος και Αμφιθεας,αλλα οχι φυσικα το Φανοποιειο που ειναι πιο πανω..Το συνεργειο εννοω που βλεπει φατσα την Ποσειδωνος και μπαινεις απο την εισοδο που ειναι απο πισω σε ενα στενο. Αν μπεις στη σελιδα της spicar θα δεις οτι εχει 2-3 συνεργεια..Χρονια τωρα ουτε κλεψιες ουτε παραπονα και βεβαια καταληξαμε εκει αφου περασαμε κι απ αυτη που λες εσυ και ο Nikos147 ( ). Αν εχεις σκοπο να ξαναπας το αμαξι στη Σπικαρ,πηγαινε το εκει. Ειναι η τελευταια ελπιδα για το δικο μου..
-
Endless και Pasxos
Pasxos
Ξέρουν να το φτιάξουν το δικό σου? Γιατί με την κατανάλωση που βλέπω ότι έχεις , μάλλον δεν είναι για τα δόντια τους... -
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Endless και PasxosPasxos
Ξέρουν να το φτιάξουν το δικό σου? Γιατί με την κατανάλωση που βλέπω ότι έχεις , μάλλον δεν είναι για τα δόντια τους...Αν εχεις σκοπο να ξαναπας το αμαξι στη Σπικαρ,πηγαινε το εκει. Ειναι η τελευταια ελπιδα για το δικο μου..
H καταναλωση δεν ειναι αυτη πλεον εχει πεσει κανα δυο λιτρα..
-
-
Distinctive
http://img505.imageshack.us/img505/2828/distyl2.jpgProgression
http://img169.imageshack.us/img169/8516/progxw5.jpgSport
http://img146.imageshack.us/img146/2503/sportqm5.jpghttp://img505.imageshack.us/img505/3189/progcrugn1.jpg
Sport & TI
http://img169.imageshack.us/img169/9239/sportcrubw2.jpgSport
http://img505.imageshack.us/img505/2471/sportsedpz9.jpg -
Πριν μερικούς μήνες η Fiat είχε παρουσιάσει τους καινούριους πετρελαιοκινητήρες 1.9jtd με απόδοση 180 και 190 ίππους. Μέχρι στιγμής δεν έχουν τοποθετηθεί σε κανένα μοντέλο του γκρούπο. Στο μόνο μοντέλο που τοποθετούνται είναι στο νέο Saab 9-3 (η έκδοση με τους 180 ίππους). Ξέρεις κανείς εάν θα τοποθετηθούν στην ανανεωμένη 159 ΜΥ 2008;
-
Πρωτες πληροφοριες για την 159 ΜΥ 2008
Ενδιαφεροντα στοιχεια:2κινητη 3.2 με τελικη στα 250χλμ/ωρα με χρηση electronic-Q2,μαλλον για EDL το κοβω.
Μειωμενο βαρος κατα 45 κιλα με διαιτα σε ζαντες,φρενα και αναρτησεις.Για αλλαγες σε στοιχεια του αμαξωματος δεν ειδα κατι.
Καινουρια χρωματα, μικρες βελτιωσεις στο εσωτερικο και νεα στοιχεια διακοσμησης.
Προς το παρον καμια αλλαγη στους διαθεσιμους κινητηρες. -
Έφτασεεε.....
-
Καλύτερη περίπτωση για όσους δεν θέλουν να καταξοδευτούν είναι ο 1900άρης ντίζελ στα 150 άλογα. Με unichip αναβαθμίζεται στα 170+ άλογα και προσφέρει υπερεπάρκεια ροπής. Το Q2 εδώ είναι ηλεκτρονικό - στις τετρακίνητες έχουμε ηλεκτρονικό Q2 στους πίσω τροχούς και κεντρικό τόρσεν. Για όσους θέλουν πιο μεγάλα μοτέρ, 2.4 με 210 άλογα και τετρακίνηση. Οι βελτιώσεις που έχουν γίνει σε όλους τους τομείς πάντως είναι πάρα πολλές.
-
Ti shmainei re paidia hlektroniko Q2???Energopoiei apla ta frena?
Giati de Bazoun to original Q2?
-
To Q2 δεν σημαίνει torsen δοαφορικό μπροστά?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ti shmainei re paidia hlektroniko Q2???Energopoiei apla ta frena?Giati de Bazoun to original Q2?
Λένε ότι χρησιμοποιεί τα φρένα, όπως και το αντίστοιχο ηλεκτρονικό μπλοκέ της BMW. Προσωπικά, προτιμώ τη μηχανική λύση, γιατί δεν καταπονεί τα φρένα και έχει ακόμη λιγότερες πιθανότητες να διαφορίσει. Ωστόσο, όπως έχω δει, της BMW λειτουργεί σωστά στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων και περιμένω ότι ανάλογα θα λειτουργεί και αυτό της Alfa Romeo. Το γιατί προτίμησαν ηλεκτρονικό μπλοκέ δεν το ξέρω. Υποθέτω ότι ένας λόγος ήταν η επιθυμία τους να αποφύγουν τυχόν θορυβώδη λειτουργία και αύξηση της ευαισθησίας του τιμονιού στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, φαινόμενα που ο ξένος κυρίως Τύπος ανέφερε για το Ford Focus RS, που φορά μπλοκέ μπροστά. Αν όμως το ηλεκτρονικό είναι σε θέση να προσφέρει τα οφέλη του μηχανικού, χωρίς τους θορύβους και το τράβηγμα του τιμονιού στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, τότε οι συχνότερες αλλαγές τακακιών ίσως να είναι ένα αποδεκτό τίμημα. Περιμένω να δω πώς θα λειτουργεί ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, γιατί άμα περιμένω από τα περιοδικά (και ειδικά από ορισμένα που παριστάνουν τα 'σκληροπυρηνικά')...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To Q2 δεν σημαίνει torsen δοαφορικό μπροστά?Q2 σημαίνει torsen και όχι απαραίτητα μπροστά. H 155 Q4 και η αντίστοιχη 164 είχαν κεντρικό επικυκλικό με viscous coupling τύπου Ferguson και τόρσεν (το Q2) πίσω. Οι 156 Crosswagon Q4 και οι 159/Brera/Spider/Q4 έχουν μόνον στο κέντρο το torsen. Στις 147/GT Q2 μπαίνει μπροστά. Στην πραγματικότητα, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο εξάρτημα, το οποίο μεταφέρεται από μοντέλο σε μοντέλο και μπαίνει σε όσες φοράνε τον Busso ή τον 1.9JTD. Δεν ταιριάζει όμως με τους κινητήρες TS και JTS για τοποθέτηση μπροστά. Απλώς δεν μπαίνει, εκτός αν αρχίσει κανείς τις μεγάλες πατέντες.
-
Έφτασα ήδη τα 11Κ και όπου να'ναι ανεβάζω αναλυτικό review.
Όρεξη να'χετε και υπομονή να διαβάζετε.
-
Perimenoume.
Alfa Romeo 159 & 159TBi