-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ελπιζω να μην επιτραπει ποτε η εισοδος στα ποδηλατα, σε λεωφορεια και τρολλευ. Τουλαχιστον, μεχρι να αλλαξουν τα οχηματα σε καποια που εχουν καταλληλα εξωτερικα βοηθηματα. Ειναι τελειως μη φιλικο στους υπολοιπους επιβατες, και δεν υπαρχουν καταλληλοι χωροι για αυτο το πραγμα.Για τον προαστιακο, το τραμ και τον ΗΣΑΠ, καλως επιτρεπονται. Εκει υπαρχουν οι καταλληλες προυποθεσεις.
Στο μετρο, θα επρεπε να επιτρεπονται επισης, με τουλαχιστον τους ιδιους ορους με αυτους του ΗΣΑΠ.
Εξαιρεση, σε ολα τα μεσα, θα επρεπε να αποτελουν τα αναδιπλουμενα ποδηλατα, που διπλωνουν στο μισο μηκος και δεν πιανουν περισσοτερο χωρο απο μια μεγαλουτσικη αποσκευη.
Σωστός για τα λεωφορεία. Οι συρμοί του Μετρό και του ΗΣΑΠ που έχουν περισσότερο χώρο θα μπορούσαν να είναι πιο φιλικοί με το ποδήλατο. Ειδικά σε μια τέτοια εκδήλωση πρέπει να δοκιμάζονται κάποια πράγματα, όπως πολύ καλά έκανε ο ΗΣΑΠ και επέτρεψε τη χρήση των κεντρικών του σταθμών.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Φαίνεται τελικά θα ρίξει πολύ βροχή το Σαββατοκύριακο... δύσκολα τα πράγματα
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Φαίνεται τελικά θα ρίξει πολύ βροχή το Σαββατοκύριακο... δύσκολα τα πράγματα
...αγρότης;;
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Φαίνεται τελικά θα ρίξει πολύ βροχή το Σαββατοκύριακο... δύσκολα τα πράγματα
...αγρότης;;
και την κυριακή έχουμε και αγώνα ΜΤΒ στο Κανελλοπουλο... Θα τον πιούμε.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Λέω να πάω, κι εγώ με βουνίσιο είμαι. Πιο πολλά χιλιόμετρα είναι από το σπίτι μου στην Κοτζιά και πίσω παρά η βόλτα απλά θα περίμενα κάτι καλύτερο από την οργάνωση, τουλάχιστον να ανοίξουν το μετρό όλη μέρα για τα ποδήλατα.http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 427425.htm
-
-
Μόνο σε 5-10 χρόνια που θα φρακάρει η Αθήνα από τα τουτού, μπορεί να σκεφτούμε τι θα κάνουμε.
Προσωπικά μένω σε βουνό και είναι αδύνατη η χρήση του. -
Με την κατασταση στη Θεσσαλονικη με τα εργα του μετρο να εχει φτασει στο απροχωρητο, ηρθε η ωρα να δοκιμασω την τυχη μου με το ποδηλατο.
Οι ερωτησεις:- Ειναι προτιμοτερη η κινηση σε μεγαλους ή μικρους δρομους;
- Μπορεις να κινεισαι ως 'πεζος', οπου οι δρομοι ειναι επικινδυνοι; (πχ να διασχιζεις δρομους απο τις διαβασεις πεζων, να κινεισαι σε πεζοδρομια, οταν υπαρχει χωρος/δεν υπαρχουν πολλοι πεζοι)
- Τι λενε οι σχαρες μεταφορας στην 5η πορτα; Βρηκα μια που δενει με ιμαντες, σηκωνει 3 ποδηλατα και κανει 40 Ε. Κλεβεται η σχαρα; Ταιριαζει σε ολα τα αυτοκινητα; Πως ακριβως στηριζεται; Ειναι ασφαλης; Εχει κανεις τετοια σχαρα (cmarin, πες τα ολα )
-
Σχετικά με τα ερωτήματα 1 και 2, είναι εξίσου επικίνδυνη η κυκλοφορία όσο υπάρχει η νοοτροπία του Ελληνα οδηγού που χαίρεται όταν καταφέρνει με το Grand Cherokee του να προσπεράσει 50ράκια και ποδήλατα ... και οι πεζοί που κυκλοφορούν αφηρημένοι όπως μέσα στα σπίτια τους. (Εγώ που μένω Καλαμαριά ... κυκλοφορούσα παλιά λόγω παραλιακής η οποία ... σκάβεται ...)
Στο ερώτημα 3, θέλει προσοχή η τοποθέτηση στην πίδω πόρτα, σ'εμένα άφησαν σημάδια στην λαμαρίνα τα μεταλλικά σημεία που σφύγγουν τα λουριά και εκεί που γαντζώνουν την πόρτα. Και επίσης το βράδυ ιδίως, φοβόμουν εάν θα το προσέξει (άδεια χωρίς ποδήλατα) ο απο πίσω και δεν καρφωθεί στα παλούκια ...
Τέλος η φτηνή σχάρα που είχα δεν στηριζε καλά το ποδήλατο και το τιμόνι (έστριβε και μου λέρωνε το προφυλακτήρα) και αναγκαζόμουν να χρησημοποιώ σκοινιά και ελαστικά χταπόδια για να δέσω όλα τα κινούμενα μέρη (τιμόνι, μπροστά ρόδα, πεντάλ κλπ). Πιστεύω ότι οι ακριβές που πιάνουν καλά το ποδήλατο ή αυτές (ακόμα καλύτερα) που κουμπώνουν σε κοτσαδόρο είναι μεν ακριβότερες αλλά είναι πολύ καλύτερες ... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ηρθε η ωρα να δοκιμασω την τυχη μου με το ποδηλατο.Εγώ κινούμαι μόνο στη παραλία, στους δρόμους αποφεύγω γιατί κάθε τόσο βλέπω απρόσεκτους/βλάκες που πέφτουν πάνω σε δένδρα, παρκαρισμένα, στύλους κλπ.
Κλέβουν ποδήλατα. Έγινε 1 απόπειρα και 1 κλοπή σε μένα. Δεμένο σε δένδρο μπροστά σε μαγαζιά με κόσμο. Δεν καταλαβαίνουν τίποτε, κόβουν αλυσίδες το φορτώνουν και φεύγουν (έκλεψαν 2 ποδήλατα).
-
Και εγώ παραλία και μόνο προς το παρόν...
-
[Ωπ! τώρα είδα το τοπικ για το αγαπημένο μου ποδηλατάκι....]
Ναι.... λαχανιάζω στις ανηφοροκατηφοριές της πρωτεύουσας..... Τυχεροί καμπίσιοι (ή έστω, παράλιοι....)
-
Ναι, χρησιμοποιούμε... αλλά στο εξωτερικό
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις.
cosneo, απο που αγορασες τη σχαρα; Μπαινο-βγαινει δυσκολα; Την εχεις μονιμα επανω; Κλεβεται;
Με τις κλοπες ποδηλατων ξερω τι γινεται. Εχουν κλεψει 2 φορες της αδερφης μου. Αυτο που εχω τωρα ειναι ενα σαραβαλακι ΜΤΒ, που θα το χρησιμοποιησω δοκιμαστικα για να δω αν μπορω να επιβιωσω. Μολις μου το κλεψουν θα παρω ενα καινουριο με χοντρη αλυσιδα (τωρα εχω ενα λουκετο με συρμα 10mm, που κοβεται πανευκολα με ψαλιδι οικοδομης).
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντησεις.cosneo, απο που αγορασες τη σχαρα; Μπαινο-βγαινει δυσκολα; Την εχεις μονιμα επανω; Κλεβεται;
Την βάζω και την βγάζω γιατί μου έφησε σημάδια ... φτηνή πήρα απο το Πρακτικερ...
Αν και είναι πολύ τεντομένα τα λουριά ... βγαίνει εύκολα (κλέβεται δηλαδή).
Υπόψιν ότι αν είναι για ταξίδι, πρώτα φορτώνεις το πορτ μπαγκάζ και μετά βάζεις το ποδήλατο και ευχεσαι να μην χρειαστεί να το ανοίξεις μετά γιατί εχει βάρος και δεν στηρίζεται στα αμορτισερ της πόρτας ... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντησεις.cosneo, απο που αγορασες τη σχαρα; Μπαινο-βγαινει δυσκολα; Την εχεις μονιμα επανω; Κλεβεται;
Με τις κλοπες ποδηλατων ξερω τι γινεται. Εχουν κλεψει 2 φορες της αδερφης μου. Αυτο που εχω τωρα ειναι ενα σαραβαλακι ΜΤΒ, που θα το χρησιμοποιησω δοκιμαστικα για να δω αν μπορω να επιβιωσω. Μολις μου το κλεψουν θα παρω ενα καινουριο με χοντρη αλυσιδα (τωρα εχω ενα λουκετο με συρμα 10mm, που κοβεται πανευκολα με ψαλιδι οικοδομης).
Στα είπα στο PM
-
το έχω ξαναγράψει και παλιότερα:
ΜΗΝ εμπιστεύεστε no name σχάρες για ταξίδια. Επενδύστε σε κάτι επώνυμο. Κάνει καλό και στο αυτοκίνητό σας και στα ποδήλατά σας!
-
Εδώ πάντως είναι τόσο συνηθισμένο το ποδήλατο, που έξω από κάθε κτίριο έχουν σιδεριές για πάρκινγκ ποδηλάτων και δεν μπαίνει κάποιος εύκολα στον κόπο να κλέψει... πιό πιθανό είναι από αφηρημάδα να πάρει άλλο αν είναι κι αυτό ξεκλείδωτο
Τα Τρόλλευ και τα περισσότερα shuttles έχουν μπροστά ή πίσω θέσεις (2-4 το πολύ, βέβαια) για ποδήλατα, με ένα πολύ έξυπνο κι εύκολο εξωτερικό μεταλλικό συστηματάκι που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας. Βασικό πλεονέκτημα για τη χρήση του ποδηλάτου αποτελούν οι αψεγάδιαστοι δρόμοι (κυριολεκτικά δεν έχω δει λακούβα σε κεντρικό δρόμο ως τώρα), οι ποδηλατόδρομοι που -αν και απλά ζωγραφιστοί στο δρόμο- είναι καθολικά σεβαστοί από τους οδηγούς αυτοκινήτων. Ακόμα και όταν είσαι στο πλάι, σε δρόμο που χρησιμοποιείται από κοινού από αυτοκίνητα και ποδήλατα, δεν σε προσπερνάνε, κάτι που καταντάει μερικές φορές αστείο. Δυστυχώς έχει αρκετές υψομετρικές διαφορές, βέβαια.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Με την κατασταση στη Θεσσαλονικη με τα εργα του μετρο να εχει φτασει στο απροχωρητο, ηρθε η ωρα να δοκιμασω την τυχη μου με το ποδηλατο.Λοιπον, σημερα ξεκιναω την 3η εβδομαδα με το ποδηλατο στη Θεσσαλονικη...
Η διαδρομη μου ειναι Σταυρουπολη - Λαγκαδα - Κεντρο το πρωι και πισω το απογευμα. Η αποσταση που διανυω ειναι απο 6 (3+3) ως 9 (4,5+4,5) χλμ καθε μερα, αναλογα με το που παρκαρω το αυτοκινητο.
Το ποδηλατο το φορτωνω απο βραδυς ή το πρωι στο αυτοκινητο, οδηγω μεχρι τη Σταυρουπολη, παρκαρω, ξεφορτωνω και ποδηλατω (αφηνω φυσικα τη σχαρα επανω).
Η σχαρα που πηρα ειναι μια απο τις φτηνες (40 Ε). Εφαρμοζει καλα και δεν φαινεται να χαλαρωνει μετα απο χιλιομετρα. Δενω το ποδηλατο και το ακινητοποιω το 'πηρουνι' με εναν ιμαντα για σιγουρια. Φορτωσα δοκιμαστικα 2 και 3 ποδηλατα και ηταν ΟΚ (το ενα παιδικο των 18'' κρεμιεται ισα-ισα στα 'κερατα').
Παρ'ολα αυτα, για μεγαλο ταξιδι η σχαρα δεμενη μονο με τους ιμαντες μου προκαλει ανασφαλεια.Εστρωσα τα δρομολογια μου, βρηκα το σωστο ρυθμο (για να μην ιδρωνω, ειδικα το πρωι που παω στο γραφειο) και δεν ζοριζομαι ιδιαιτερα στην ανηφορα (κατα την επιστροφη). Για οσους δεν ξερουν απο Θεσσαλονικη, να πω οτι το συγκεκριμενο δρομολογιο δεν ειναι επιπεδο, αλλα εχει καποια κλιση. Ευτυχως η κατηφορα ειναι το πρωι...
Η μεγαλυτερη ανησυχια μου (ανασφαλεια και κινδυνος απο τα αυτοκινητα) δεν επιβεβαιωνεται. Κυκλοφορω αρκετα ανετα, αποφευγοντας φυσικα οσο μπορω τα δυσκολα σημεια.
Ειμαι ευχαριστημενος, γιατι κερδιζω αρκετα σε χρονο, γυμναζομαι λιγο, συμβαλλω εστω και ελαχιστα στην ανακουφιση του κυκλοφοριακου και ατμοσφαιρικου προβληματος της πολης και μου αρεσει η διαδικασια. Φυσικα τα χιλιομετρα που κανω δεν ειναι πολλα (το Σαββατοκυριακο κανω αρκετα περισσοτερα), αλλα υπαρχουν περιορισμοι (αν παρκαρω πιο μακρυα θα χανω χρονο και θα εχω εντονη ανηφορα και επισης δεν μπορω να πηγαινω στο γραφειο μουσκεμα στον ιδρωτα).
Ειναι μια αρχη. Αν δεν εχω προβληματα με τη μεση ή καμια δυσαρεστη εμπειρια στην κινηση μετα το καλοκαιρι ελπιζω να παρω και ενα σοβαρο ποδηλατο.
-
επίσης χθες 6/4/2008 έγιναν ποδηλατοπορείες σε πολλές πόλεις της Ελλάδας με πολύ μεγάλη συμμετοχή τουλάχιστον σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη με βασικά αιτήματα την διευκόλυνση της κίνησης του ποδηλάτου στον αστικό ιστό
(δυστυχώς η κάλυψη απο ΜΜΕ ήταν δυσανάλογα μικρή σε σχέση με τη συμμετοχή)
Χρησιμοποιήτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς;