Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 256
    • 257
    • 258
    • 259
    • 260
    • 315
    • 316
    • 258 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    54849
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης Nicat_147 έγραψε:
      Για GT170 τί λάστιχα προτείνετε ?
      Από το εργοστάσιο είχε τα Potenza.
      Συνεχίζω με τα ίδια ?

      Αν είναι τα 050Α Potenza, μια χαρά είναι. Αλλιώς, Sport Contact 3 ή Exalto.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        grig82 last edited by

        Ο χρήστης aserf έγραψε:
        Pirelli P-Zero Rosso

        Αυτό!!!Είχα Michelin PIlot Exalto και μετά έβαλα αυτά. Πολύ καλύτερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas-skordos last edited by

          P-Zero rosso είχε και το δικό μου από το εργοστάσιο και γενικά είμαι ευχαριστημένος..

          20.000 km μέχρι τώρα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gavriil1 last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:

            Ποτε θα ερθουν στην Ελλαδα οι μεγαλυτερες σε κυβικα κινητηρες αυτης της τεχνολογιας? Ειχα διαβασει για 1.6 λιτρα και 195 αλογα και 2 λιτρα και 240 αλογα παλια.

            Μάλλον θα αργήσουν πολύ και ίσως να μην έρθουν και ποτέ για τον απλό λόγο ότι επικαλύπτονται με ιπποδυνάμεις τωρινών κινητήρων που έχουν αποδειχθεί αξιόπιστοι και χωρίς προβλήματα.(2.0TFSI με τα 200-240-265)

            Επίσης...το ζευγάρωμα compressor-turbo μπορεί να ακούγεται απλό σε μάς, αλλά είναι αρκετά δύσκολο και θέλει ώρες μελέτης.Δεν πετάνε έναν υπερκυβισμό από τον 1.4TSI και είμαστε εντάξει.

            Το δευτερο ειναι αληθεια. Διαβασα οτι ο τροπος της συνεργασιας του στροβυλοσυμπιεστη και του υπερσυμπιεστη ιμαντα, πηρε την ομαδα των Γερμανων 3 χρονια εξελιξη!

            Αλλα εγω νομιζω οτι θα δουμε και κινητηρες μεγαλυτερου κυβισμου σε TSI trim διοτι θα ειναι πιο οικονομικοι απο τους TFSI και FSI.

            Eτοιμάζεται ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώτος TSI (εκτός VW), κι αυτός είναι ένας 2,5ΤSI για το TT RS

            Ενδιαφερον! Φανταζομαι πανω απο 300 ιππους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              5 κύλινδρος, απόδοσης ~350 ίππων

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                Έπιασα κουβέντα με ταρίφα σήμερα, κάτοχο Golf.

                Λέει για λάδια-φίλτρα-τακάκια μπρος και πίσω, στην Karenta του πήραν 480 ευρώ
                Αν ισχύουν αυτές οι τιμές για τα service της VW...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spike last edited by

                  μπορεί να μην είναι τόσο ακριβό...αλλά έχει ΣΙΓΟΥΡΑ από τα ακριβότερα σε κόστος σέρβις.

                  ετοιμάσου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης Neos έγραψε:
                    Έπιασα κουβέντα με ταρίφα σήμερα, κάτοχο Golf.

                    Λέει για λάδια-φίλτρα-τακάκια μπρος και πίσω, στην Karenta του πήραν 480 ευρώ
                    Αν ισχύουν αυτές οι τιμές για τα service της VW...

                    Αγοράζεις όλα τα ανταλλακτικά μόνος σου και το πας! Ακόμη καλύτερα, πήγαινέ το σε εξουσιοδοτημένο εκτός αντιπροσωπείας... Μια ακόμη λύση είναι ν'αλλάξεις τα τακάκια έξω και να το πας σ'αυτούς για τα λάδια, έχοντας αγοράσει τα λάδια! Ετσι και με την εγγύηση δεν θα έχεις πρόβλημα και θα έχει τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας στο service book.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spike last edited by

                      ναι και για να τον εκδικηθούν τον τσεκουρώνουν στα εργατικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                        Έπιασα κουβέντα με ταρίφα σήμερα, κάτοχο Golf.

                        Λέει για λάδια-φίλτρα-τακάκια μπρος και πίσω, στην Karenta του πήραν 480 ευρώ
                        Αν ισχύουν αυτές οι τιμές για τα service της VW...

                        και μεγαλο σερβις βλεπω...μπουζια φανταζομαι θα ειχε επισης...

                        οχι κακη τιμη για τα δεδομενα της vag....

                        κοιτα αμα εχεις κανα μηχανικο καντα ολα εκει μπας και γλυτωσεις κανα ευρω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Ο χρήστης Neos έγραψε:
                          Έπιασα κουβέντα με ταρίφα σήμερα, κάτοχο Golf.

                          Λέει για λάδια-φίλτρα-τακάκια μπρος και πίσω, στην Karenta του πήραν 480 ευρώ
                          Αν ισχύουν αυτές οι τιμές για τα service της VW...

                          To περίεργο πού είναι; Τι Golf είναι, μήπως ξέρεις;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Μου είπε πως δεν ήταν το μεγάλο σέρβις με μπουζί κλπ αλλά μόνο αλλαγή στα παραπάνω. Το μοντέλο ήταν Golf 2.0 FSI
                            Ακριβά δεν είναι; Εδώ φίλος μου με Fabia 100άρι άλλαξε όλα αυτά + μπουζί και καινούριες πίσω δισκόπλακες με 340 ευρώ σε αντιπροσωπεία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης Neos έγραψε:
                              Μου είπε πως δεν ήταν το μεγάλο σέρβις με μπουζί κλπ αλλά μόνο αλλαγή στα παραπάνω. Το μοντέλο ήταν Golf 2.0 FSI
                              Ακριβά δεν είναι; Εδώ φίλος μου με Fabia 100άρι άλλαξε όλα αυτά + μπουζί και καινούριες πίσω δισκόπλακες με 340 ευρώ σε αντιπροσωπεία.

                              Χωρίς να μπορώ να αποδείξω κάτι, το μόνο που έχω να πω είναι δεν πιστεύω καμία κουβέντα από ταξιτζή εκτός κι αν τον γνωρίζω προσωπικά...
                              Το τι παπαριές έχω ακούσει από ταρίφες που το παίζουν και γνώστες κτλ-κτλ...
                              Οπότε κράτα μία πισινή...

                              ΥΓ:Η κοπέλα μου (Polo στρογγυλοφάναρο) κάνει σέρβις στην Καρέντα όπως και ένας φίλος μου (με Α3 2.0TQ).Από ό,τι θυμάμαι να μου έχουν πει, δε θυμάμαι ποτέ να μου είπαν για υπερβολικά ακριβά σέρβις σε σχέση με άλλες μάρκες που έχουν στην οικογένεια (corolla-atos-bmw 3compact κτλ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                neos last edited by

                                Ένα από τα δισκόφρενα πιάνει σκουριά συνέχεια. Με το φρενάρισμα φεύγει και μέσα σε 2-3 μέρες ακινησίας γεμίζει πάλι. Αυτό συμβαίνει μόνο στο ένα δισκόφρενο του αυτοκινήτου (μπροστινό) και σε κανένα άλλο. Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  arrowsfa1 last edited by

                                  Κ εγώ το παρατηρώ αυτό που λες (φεύγει με φρενάρισμα ή πλύσιμο), αλλά μου φαίνεται δύσκολο να είναι πραγματική σκουριά..κανείς άλλος;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aserf last edited by

                                    Πραγματική σκουριά είναι... το μαντέμι, υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένες οι δισκόπλακες, σκουριάζει πολύυυυυυυ πιο γρήγορα από άλλα μέταλλα, απλά καθαρίζει και πιο εύκολα από τη σκουριά.
                                    Μου φαίνεται περίεργο το ότι σκουριάζει η μία μόνο δισκόπλακα σε 2-3 μέρες, ενώ η άλλη όχι, το να έλεγες όμως ότι σκουριάζουν και οι 2/4 μέσα σε 1-2 βδομάδες ακινησίας με το αμάξι εκτεθειμένο στα καιρικά φαινόμενα (μέσα στο χειμώνα) θα έλεγα ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Σκουριάζει μόνο το ένα γιατί το πιτσιλάει το ποτιστικό ή το κατουράει κάποιος σκύλος (το ίδιο συνέχεια)

                                      Μπορεί να φυσάει αέρας με πολύ υγρασία και να γίνεται αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iliasp last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Σκουριάζει μόνο το ένα γιατί το πιτσιλάει το ποτιστικό ή το κατουράει κάποιος σκύλος (το ίδιο συνέχεια)

                                        Η πιο λογική εξήγηση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          πριν κανά μήνα είχα γράψει για το πρόβλημα στο γκολφ 1.6 fsi φίλου μου. Τελικά το αμάξι είχε χτυπήσει μπιέλα. Ο κινητήρας του δεν ανοιχθηκε και του είπανε πως θα πάει με μεταφορική στη γερμανία. Το πιο πιθανό θεωρούν το να είχε γίνει βλακεία στη συναρμολόγηση.
                                          Η αντικατάσταση έγινε με ολοκαίνουργιο κινητήρα, ενώ το συνεργείο του πηρε 850 χωρίς να του κόψει απόδειξη. Θυμίζω πως τα αμάξι είχε κάτω από 30.000χλμ και είχε βγει από την εγγύηση ένα χρόνο πριν.
                                          υγ θεωρίες πως ο αντιπρόσωπος πήρε λεφτά από την κοσμοκαρ ΚΑΙ μαύρα από το φίλο, θα μείνουν θεωρίες, αφού ο ίδιος δεν ήταν διατεθειμένος να το ψάξουμε.
                                          ΥΓ αλήθεια, το σέρβις του γκολφ 1.6 κάνει 400 ευρώ όπως μου λέει;Κάθε ποτε είναι, κάθε 30.000χλμ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            λαθος κανεις...ο φιλος σου δεν εχει fsi...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 256
                                            • 257
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 258 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr