-
στην περίπτωση του C4 που ξέρω σίγουρα ...είναι αλλαγή λαδιών με τα περιφερειακά.
γίνεται κάθε 10k ή 1 έτος και κάθε 30k έχει σέρβις.αυτό που περιεγραψε πάνω ο φίλος δεν μου μοιάζει για σέρβις τα οποία κοστίζουν 200+ ευρώ αλλά μάλλον απλή αλλαγή λαδιών με τα παρελκόμενα της.
-
το θεμα ειναι οτι δεν ειναι Η Hyundai (εκτος αν μας πει καποιος οτι ειναι στανταρ οι τιμες) ειναι ο καθε μαλακας αντιπροσωπος.
στο κατω κατω φταιει ο καταναλωτης που τα εχει και τα δινει ετσι 'ευκολα'
-
Επειδή σύντομα θα γίνω και εγώ ένας κάτοχος Ι30 θα με ενδιέφερε πολυ να μάθω τα κόστη και η περιοδικότητα των διαφόρων σερβις...
-
ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ SANTA FE K TUCSON ΔΙΝΕΙ Η HYUNDAI..Η ΠΡΩΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ....
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ, ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ...
70 000ΧΛΜ ΕΧΩ ΣΤΟ ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΜΟΥ Κ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟ ΛΙΩΝΩ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ....ΜΟΝΟ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ SO FAR..
ΤΡΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΙΤΙΑΣ...ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΧΛΕΥΑΖΑΝ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΣΑΝΤΑ ΦΕ...
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ....
ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η HYUNDAI ΛΑΣΠΩΣΤΕ ΤΑ,ΧΙΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΑ ...
-
Τι ειναι youdie;
-
70000 km χωρίς service ?
Μήπως πρέπει να κλείσουν όλες οι άλλες εταιρείες ? -
Ο χρήστης CX έγραψε:
Μήπως πρέπει να κλείσουν όλες οι άλλες εταιρείες ?Αυριο κιολας πορεια εξω απ τη Mercedes και την Αλφα και την φαουΒε..
-
Αφού είναι αθάνατα, γιατί δίνει 10 χρόνια εγγύηση μόνο σε σύστημα παραγωγής και μετάδοσης κίνησης και όχι στα πάντα?
-
Τα αλλα δε θα χει προλαβει ακομα να τα αντιγραψει και να βαλει πανω της την Κορεατικη πρωτοπορα τεχνογνωσια.
-
Δεν ξέρω γιατί δεν πείθει η Hyundai... Πέρυσι το Φλεβάρη ήμουν έτοιμος να αγοράσω το Santa Fe με την υποτιθέμενη έκπτωση των 4500 (μέχρι 28/2/2007)... την 1/3/2007 η τιμή τιμοκαταλόγου ήταν κάτω 4500, δεν περίμεναν ούτε λίγες μέρες για την τιμή των όπλων... ευτυχώς δεν το είχα παραγγείλει !
Ομως, η γνώμη των κατόχων μετράει και χαίρομαι (ως almost owner) που είναι θετική !
-
Συγγνώμη, αλλά 70000 χλμ πώς γίνονται μόνο με λάδια και φίλτρα;
Παραφλού; Υγρά φρένων; Ιμάντες; ...; Αυτά δε θέλουν αλλαγή;
-
Τι λες ρε Ανδρέα τώρα. Αυτά μόνο τα ποταπά ευρωπαϊκά τα χρειάζονται.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι λες ρε Ανδρέα τώρα. Αυτά μόνο τα ποταπά ευρωπαϊκά τα χρειάζονται.-Εγώ να δεχτώ χωρίς πρόβλημα πως τα Hyundai είναι σουπερ-ντουπερ-αξιόπιστα...
-Ο Random σαν κάτοχος, δεν ενοχλείται καθόλου από την συνολική ποιότητα του εσωτερικού του Santa; Το απαίσιο γκρι πλαστικό , ίδιο με του Accent που κοστίζει 3 φορές λιγότερα χρήματα, δεν ενοχλεί;Το να δώσω 30Κ και να ζω μέσα σε γκρι πλαστικό κακής ποιότητας, μου φαίνεται αδιανόητο!
Πείτε με εμένα περίεργο, αλλά όσο υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν αυτοκίνητο με βασικό μέλημα να έχει την αξιοπιστία και την χάρη ενός ψυγείου, άλλο τόσο θα υπάρχουμε και μερικοί περίεργοι σαν κι εμένα που θα θέλουμε και λίγο καλό γουστο βρε αδερφέ!
Και το Νiva μας εκτός δρόμου δεν παίζεται, αλλά μετά από 2 χρόνια το εσωτερικό του ΒΡΩΜΑΕΙ πλαστικούρα ρωσικής προέλευσης!Τι να το κάνω λοιπόν, αν με...συγχίζει κάθε φορά που μπαίνω μέσα; Ευτυχώς το οδηγώ σπάνια!
Κανένα κόλλημα δεν έχω με τα Hyundai, αρκεί προς το παρόν, να τα οδηγούν άλλοι!
Το αυτό ισχύει και για άλλες μάρκες ασφαλώς , πχ Toyota (την έχω πάντα πρόχειρη ). -
βρωμάνε τα πλαστικά των λάντα.... υπερβολές
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
70 000ΧΛΜ ΕΧΩ ΣΤΟ ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΜΟΥ Κ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟ ΛΙΩΝΩ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ....ΜΟΝΟ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ SO FAR..Άλλοι δεν έχουν αλλάξει ούτε λάδια στις 70.000 χλμ.
Την απουσία της συντήρησης θα τη πληρώσει ο επόμενος ιδιοκτήτης.
Πάντως τα Hyundai είναι καλά φτιαγμένα και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.
-
το απαισιο γκρι πλαστικο
οσο για τα 70κ , το εχει κανει και ενας φιλος μου στο αξεντ του (αυτος ουτε λαδια δεν αλλαζει) , η αληθεια ειναι οτι δεν ακουγεται καθολου καλα βεβαια
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κανένα κόλλημα δεν έχω με τα Hyundai, αρκεί προς το παρόν, να τα οδηγούν άλλοι!
ελα τωρα , ο ερωτας και ο βηχας δεν κοβονται , εχεις κατι να προσφερεις σε αυτη την ενοτητα?
επειδη με ενδιαφερει η συγκεκριμενη ενοτητα μπορειτε να με σεβαστειτε ?
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
το απαισιο γκρι πλαστικοοσο για τα 70κ , το εχει κανει και ενας φιλος μου στο αξεντ του (αυτος ουτε λαδια δεν αλλαζει) , η αληθεια ειναι οτι δεν ακουγεται καθολου καλα βεβαια
LOL
κράτα μας ενήμερους για το πότε θα σκάσει...
το είχε κάνει αυτό -το να μην αλλάζει λάδια- φίλος του πατέρα μου με Daewoo Nexia άντεξε προτού κάψει τον κινητήρα για 66.000 χλμ ...
αυτός δεν τον ένοιαζε καθόλου...και όταν κράσαρε πια...έβριζε την αναξιόπιστη Daewoo...
-
δε νομιζω να σκασει προσφατα - θα ειχε σκασει ηδη , απλα εχει μετατραπει σε ντιζελ , τουκου - τουκου -τουκου
αυτο που περιμενω να σκασει ειναι ενα 206 που εχει παει 100.000 και δεν εχει αλλαξει ιμαντα
-
Και μετά τους φταίνε τα αυτοκίνητα που δεν είναι αξιόπιστα...
(αν και 60κατι χιλιάδες km με τα ίδια λάδια ακούγονται αρκετά καλά όπως και να έχει ) -
Ο χρήστης patro έγραψε:
αυτο που περιμενω να σκασει ειναι ενα 206 που εχει παει 100.000 και δεν εχει αλλαξει ιμανταΜπορεί να αργήσει. Το Φορντ γνωστού, έσπασε ιμάντα χρονισμού στα 200.000 χλμ (ποτέ δεν αλλάχθηκε) - τώρα πληροφορήθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή ο ιμάντας.
HYUNDAI FORUM