-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
alfista και οι γόβες έχουν επιτυχία στο ασθενές φύλο αλλα δεν τις φοράμε .
Το Υ έχει επιτυχία σαν 'γυναικείο' αυτοκίνητο ενω ενα Wrangler έχει επιτυχία στο γυναικείο φύλο με την έννοια που λες και εσύ.
Πέρα απο την πλάκα νομίζω αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να σκεφτεί κάποιος αν αγοράζει αυτοκίνητο.
Τι είναι αυτά που γράφεις;;; Φυσικά και ένας από τους κυριότερους ίσως λόγους επιλογής αυτοκινήτου είναι αν αρέσει στις γυναίκες!
Φυσικά και ειναι σημαντικός λόγος!!
....... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΒΙΖΑ!!! (oπως λέει και η διαφήμιση)
Παντως εαν πάρεις Ibiza ή Polo πρόσεχε τα ηλ παράθυρα (τουλάχιστον) γιατι στατιστικά το 1 στα 3 ... χάνεται στα βάθη της πόρτας
( το ανέκδοτο με το γρύλλο το ξέρεις ???)Μιλάμε για πιότητα (οπως λέει και ο αρχηγός )
-
Ως προς τα παράθυρα του Ibiza/Polo και Golf μου φαίνεται, επειδή έχω Ibiza τελευταίο μοντέλο και είμαι παθών (ένα έπεσε μέσα στην πόρτα και το άλλο ετοιμαζόταν), τον περασμένο μήνα πήγα στην αντιπροσωπεία και μου αντικατέστησαν δωρεάν και τα δύο (είναι 3θυρο μοντέλο) με νέους, ενισχυμένους μηχανισμούς.
Όντως, έχω παρατηρήσει διαφορά. Όταν έκλεινα την πόρτα και ήταν κατεβασμένο το τζάμι ταλαντευόταν επικίνδυνα ενώ τώρα είναι οκ.
Ένα απλό σχόλιο, αφού ίσως τώρα να σταματήσουν τα προβλήματα σε αυτόν τον τομέα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ikar τότε θα πρότεινα στον φίλο μας να πάρει στα λεφτά αυτά ένα Golf, εγώ πάντως στα ίδια περίπου χρήματα αγόρασα ένα jimny και απέδειξα εμπράκτως πως δεν υπολογίζω την γνώμη του ασθενούς φύλουΑφού δεν μπορούμε να τις 'ρίξουμε' αλλιώς, ας έχουμε 'μουράτο' αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
E όχι και το 307 κακέκτυπο του Γκόλφ!!
Το ίδιο το Γκόλφ είναι πολύ χειρότερο αυτού που όφειλε να είναι!!επειδη μου αρεσει να μιλαω με επιχειρηματα, απαντησε μου στα εξης(για το 307):
Γιατι εγκατελειψε η πεζω την ωραια της αναρτηση για ημιακαμπτο αξονα πισω?
Γιατι βαρυνε και μεγαλωσε ΤΟΣΟ πολυ?
Γιατι λανσαρει στο ολο promotion του αυτοκινητου ακριβως τα προτυπα των γερμανικων? (γκολφ -αστρα)
και για να μην νομιζεις οτι τα λεω μονο εγω, διαβασε τα σχολια των 4Τ...συγκριτικα με το μοντελο που αντικατεστησε μιλαμε για τη μερα με τη νυχτα . Σε αλλα προς το καλυτερο και σε αλλα προς το (πολυ) χειροτερο (οπως στησιμο στο δρομο και αισθηση προς τον οδηγο)
Και για να το πω αλλιως: Ετσι οπως ειναι φτιαγμενο, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να βγει μια ωραια σπορ εκδοση, πολυ απλα γιατι ειναι σαν πολυμορφικο! Νομιζω οτι καταλαβες το πνευμα μου.
Που ειναι οι σπορ καταβολες της πεζω? Μαλλον τελειωσαν με το 106 αν και ευτυχως εβγαλαν το καλο το 206.. -
Ο ημιάκαμπτος είναι φτηνή κατασκευαστική λύση και σε γλιτώνει από πολλά προβλήματα ιδιόμορφης συμπεριφοράς έπειτα από δοκιμές του ειδικού τύπου!Επίσης προσδίδει ομοιογενή συμπεριφορά αν και οχι σπορ.
-
Και το Clio ημιάκαμπτο έχει, αλλά η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι εξαιρετική. Το ίδιο ισχύει και για το Leon. Το πρόβλημα δηλαδή του 307 είναι περισσότερο οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση και όχι η αρχιτεκτονική της.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
alfista και οι γόβες έχουν επιτυχία στο ασθενές φύλο αλλα δεν τις φοράμε .Εγώ φίλε μου έγραψα 'Θα έχεις τρελή απήχηση στο ασθενές φύλο κι αυτό είναι σημαντικό επιχείρημα'. Τώρα που κολάει το δικό σου συμπέρασμα δεν κατάλαβα. Φυσικα και το Wrangler έχει απήχηση στο ασθενές φύλο όπως και η ΒMW και άλλα αυτοκίνητα. Στην κατηγορία που είμαστε όμως μπορεί το Υ να το λατρεύουν οι γυναίκες και να ήταν παλαιότερα στη 2η θέση των πωλήσεων στην Ιταλία κυρίως από αυτές, σίγουρα όμως θα εντυπωσιαστούν και πολλές από αυτές περισσότερο βλέπoντας κάποιον σε μια μαύρη Υ παρά σε ένα άλλο αυτοκίνητο όπως σε ένα αγαπημένο μου clio.
-
Γεια σε ολους
Το σημαντικο ειναι να σου αρεσει εσενα τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα γιατι εσυ θα εισαι πισω απο το τιμονι συνεχεια.
Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι αλλα για μενα παιζει ρολο.Απο την αποψη οτι ισως θα πρεπει να σκεφτεις ποσο υπολογιζεις να το κρατησεις.Μπορει να ακουγεται υπερβολικο αλλα ειναι σημαντικο γιατι με βαση την αξια μεταπωλησης αλλαζουν πολλα.
Εγω θα επελεγα το Punto -
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις μέχρι στιγμής.
Κοιτάω πολύ προσεκτικά τα φυλλάδια για το Corolla 1.4 Linea Terra (hatchback). To Ibiza Signo 101HP κάνει 13550 ευρώ ενώ το παραπάνω Corolla κάνει μόλις 1900 ευρώ ακριβότερα (15430 ευρώ). Δεν έχω οδηγήσει ακόμα κανένα από τα δύο αυτοκίνητα αλλά απ' ότι ακούω πρέπει να έχουν καλή απόκριση στο δρόμο.
Το ξέρω ότι δεν πρόκειται για αμάξια ίδιας κατηγορίας, αλλά η διαφορά στη τιμή νομίζω ότι δεν είναι τραγική. Το Toyota είναι κάπως πιο οικογενειακό, λίγο μεγαλύτερο, με 97HP αντί 101HP του Ibiza και με λιγότερο φαντεζί εξοπλισμό.
Δε γνωρίζω για το αν και κατα πόσο το Corolla μπορεί να δείξει sport χαρακτήρα (αναρτήσεις, φρένα, γενικό στήσιμο) σε σχέση με το Ibiza. Τελικά το VVT-i που έχει το Corolla, κάνει διαφορά στις επιδόσεις ;
--> Επομένως το ερώτημα: Αξίζουν τα παραπάνω 1900 ευρώ για το Corolla;; Τελικά, τελικά, αξίζει να δώσει κανείς 5.5 εκατομμύρια για αμάξι (φιλοσοφικό ερώτημα, αν θέλετε απαντάτε );;
Αυτά τα ολίγα. Θα επανέλθω με νέες ερωτήσεις !
Υ.Γ. Σχετικά με τις γκόμενες : καμία σοβαρή δε θα κρίνει από το αμάξι. Τώρα σε οποιανής δεν της αρέσει το αμάξι μας, ας πάει με το δικό της, με ταξί ή με λεωφορείο !!!!!!!!!!!
-
κατ'αρχην 'οπως είπα και πρίν δεν θεωρώ σοβαρό κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου το αν θα αρέσει στις γκόμενες ( αμα περιμέναμε/τε απο το αυτοκίνητο αντε γεια..) alfista για το Υ πιστευω πως αρέσει στις γυναίκες για να το έχουν αυτές και δεν νομίζω πως θα τους εντυπωσίαζε να το έχει κάποιος άντρας, με αυτή την ένοια το είπα.
-
Δεν έχει σημασία ούτε πόσο κάνουν ούτε αν ο καθένας μας λέει ότι είναι όμορφο κλπ κλπ.
Πρέπει να το δείς από κοντά και να το δοκιμάσεις (περισσότερες από μία φορά με άλλα κέφια κλπ). Η άποψη κάποιου που ξέρεις-εκτιμάς και γνωρίζεις τα γούστα του ανάγκες του ιδίως σε σχέση με τις δικές σου έχουν περισσότερη σημασία από αυτά που λέμε εδώ.
Αυτό που μπορείς να αποκομίσεις από εδώ είναι προτάσεις για κάποια μοντέλα που δεν έιχες σκεφτεί και ενημέρωση ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και προβλημάτων κάποιων άλλων.
Το πόσο δίνει ο καθένας για αμάξι είναι πάλι προσωπικό θέμα. Για αυτόν που αγοράζει Porsche τα 5,5μύρια του φαίνονται γελοία νούμερα για άχρηστα αυτοκίνητα....
Κατάληξη: δέστο, οδήγησέ το, δες αν χωράς εσύ και ό,τι άλλο θες, αν σου αρέσει εσένα το έξω του, το μέσα του, τα χειριστήρια, η ποιότητα κύλισης, ο εξοπλισμός κλπ κλπ. Αν κάτι σε παραξενέψει τότε ζήτα βοήθεια από το forum!Ό,τι και να λέμε ό,τι και να θέλουμε οι γυναίκες σε κρίνουν λίγο ή πολύ και από το αυτοκίνητο που διαθέτεις! Όπως βέβαια σε κρίνουν και οι άντρες οικογενειακοί γνωστοί, επαγγελματικοί γνωστοί κλπ. Μόνο λίγοι και κυρίως αυτοί που σε ξέρουν περισσότερο και άσχετα από αυτοκίνητο μπορούν ίσως να μην σε κρίνουν από αυτό (συμμαθητές, συμφοιτητές, παιδικοί φίλοι, κολλητοί φίλοι κλπ)
Και βέβαια οι μη σοβαρές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο αυτοκίνητο αλλά σε πολλούς αυτές δεν είναι καθόλου αδιάφορες! -
Mπορεις να τα δωσεις τα 1900€ παραπανω?
Πιστευω το budget ειναι βασικο.
Αν και κατα την ταπεινη μου αποψη η Corolla ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο με τον 1600 κινητηρα[/b] -
ΙΚΕ δεν έχω να πω κάτι άλλο. Καθένας έχει τη γνώμη του.
Επί του παρόντος πάντως δεν θα ήθελα ο hyperspaced να πάρει αυτοκίνητο του Gruppo γιατί πρόσφατα μου την έσπασε το περίφημο after-sales της FIAT Auto Hellas. -
Αυτό είπα κι εγώ... με 15.000 ανεβωαίνεις και κατηγορία και κυβικά. Γι αυτό καλύτερα να μην πας σε πολύ πλούσια έκδοση. Θα σου πρότεινα το κλιο αλλά θα αλλάξει.
Πάντως κι η κορολα, μια χαρα
-
Ο χρήστης hyperspaced έγραψε:
Αξίζουν τα παραπάνω 1900 ευρώ για το Corolla;;Αν μπορείς να δώσεις 1900 ευρώ παραπάνω, τότε δε νομίζω ότι υπάρχει δίλημμα. Το Corolla υπερέχει του Ibiza σε όλους σχεδόν τους τομείς. Όμως μην αναζητάς σπορτίφ χαρακτήρα στο Corolla.
Τελικά, τελικά, αξίζει να δώσει κανείς 5.5 εκατομμύρια για αμάξι (φιλοσοφικό ερώτημα, αν θέλετε απαντάτε );;
Θεωρώ ότι τα 16000 ευρώ (τελική τιμή) που ζητά η Toyota για τη συγκεκριμένη έκδοση του Corolla είναι πολλά. Ωστόσο θεωρώ ότι και το Ibiza κοστίζει περισσότερο απ' όσο αξίζει.
-
Σπορτίφ συμπεριφορά στο Ibiza; Πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω την ακατάσχετη υποστροφή να αποκαλείται σπορτίφ συμπεριφορά...
-
ακατασχετη?!!
νομιζω οτι πρεπει να κοιταξεις ολη τη κατηγορια των σουπερ μινι καλυτερα η να περιεμενεις και τα αστρα και γκολφ... -
Να δούμε, στο Astra θα επαναλάβουν το ίδιο κακό που κάνανε στο Signum (δηλαδή να έχουν ικανότατο πλαίσιο, σωστές αναρτήσεις, αλλά το ESP να μην απενεργοποιείτα);
-
πιθανο...
στα μειον του ιμπιζα να καταλογισω και το καθισμα του οδηγου που δεν μετακινειται οταν ειναι να μπουν επιβατες πισω (στο 2θυρο), παρα μονο η πλατη...ετσι νομιζω...και η φαμπια πολυ αδιαφορη ειναι εσωτερικα... -
παιδια συγκρατηθειτε λιγο!
ξανασκεφτειτε για τη κατηγορια την οποια μιλατε (μινι) και επισης σκεφτειτε τι αμαξια εβγαζε η σκοντα και η σεατ λιγα χρονια πριν....Δεν ειναι κατηγορια μερσεντες για να ειναι τελεια....
Για το καινουργιο γκολφ λενε τα καλυτερα για το πως ειναι στο δρομο και ειμαι σιγουρος οτι και το αστρα θα ειναι πολυ καλο....
και εγω ειμαι απαισιοδοξος αλλα υπαρχει(?) ελπιδα!
Ποιό να διαλέξω;