-
M DKG κιβωτιο ταχυτητων για την Μ3!7 σχεσεων.
-
Τρέλα πρέπει να είναι το κιβωτιάκι! Θεωρητικά σε λίγο θα διατίθεται και στα 'νορμάλ' BMW.
-
Ελπιζω να μην ακολουθησουν αντιστοιχη πολιτικη με το
M diff... -
Eίναι double clutch αυτό?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Eίναι double clutch αυτό?Nαι.
-
τα 'λεγε ο ΒΑΣΙΛΗΣ !!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Eίναι double clutch αυτό?
Nαι.
Άραγε θα μπορεί να μπει aftermarket στην μπέμπα του Νίκου120;
-
Ενθυμούμαι πέρυσι στο Τυρόλο (πως λένε: 'ενθυμούμαι έφεδρος το ΄47' ) μία μάλλον νεαρά κυρία -αλά Σαμπίνε- δοκιμάστρια του βαυαρικού εργοστασίου και εκπαιδεύτρια στο BMW Winter School, η οποία, αναφερόμενη σε αυτό το προσεχές κιβώτιο, γλάρωνε σαν να θωρούσε αφρικάνικη τσόντα!
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Ενθυμούμαι πέρυσι στο Τυρόλο (πως λένε: 'ενθυμούμαι έφεδρος το ΄47' ) μία μάλλον νεαρά κυρία -αλά Σαμπίνε- ...... **γλάρωνε σαν να θωρούσε αφρικάνικη τσόντα! ** -
Λεπτομέρειες για το νέο double-clutch gearbox της BMW...
http://carscoop.blogspot.com/2008/01/bm ... lutch.html
Συνοπτικά γράφει ότι είναι διαθέσιμο σε όλες της Μ3 άμεσα...και έχει διάφορα άλλα καλούδια, including launch control.
Βιάστηκαν μερικοί να παραγγείλουν Μ3...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βιάστηκαν μερικοί να παραγγείλουν Μ3...Κάθε τόσο οι κατασκευαστές αλλάζουν κάτι για να γίνονται τα αυτοκίνητα πιο θελκτικά και να προσελκύουν νέους αγοραστές. Αν αφήσεις το μάρκετινγκ των κατασκευαστών να σε βάλει στο χορό, κάθε χρόνο θα αλλάζεις αμάξι (όπως τα έχουν καταφέρει και κάθε χρόνο οι περισσότεροι αγοράζουμε καινούριο κινητό).
-
Τα σειριακά της ΒΜW δεν είναι μάρκετινγκ. Είναι the real deal.
Μάρκετινγκ είναι το 'νέο αποκλειστικό χρώμα Nordschleife Blau και το Dynamik σχέδιο ζάντας 20' που διατίθεται αποκλειστικά στη νέα Μ3 KlubShport'. -
http://www.netcarshow.com/bmw/2009-m3_convertible/
Αχχχχχ τι άλλο να ζητήσει κανείς? Και Μ3 και λευκό και cabrio και smg
Και μην τολμήσει και πει κανείς ότι είναι αργή (με 420 άλογα έλεος) λόγω βάρους γιατί αυτό το αμάξι δεν το παίρνεις για κόντρες αλλά για απόλαυση σε όοολα τα επίπεδα!!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Τα σειριακά της ΒΜW δεν είναι μάρκετινγκ. Είναι the real deal.
Μάρκετινγκ είναι το 'νέο αποκλειστικό χρώμα Nordschleife Blau και το Dynamik σχέδιο ζάντας 20' που διατίθεται αποκλειστικά στη νέα Μ3 KlubShport'.Ακριβώς...ειδικά τώρα που είναι double-clutch. Αν το DSG είναι κορυφαίο...ποιός ξέρει τι θα κάνει αυτό που είναι και της Getrag...κλασσικός provider gearboxes στη BMW για χρόνια τώρα.
-
θα την δουμε την 135 ποτε στην Ελλαδα? τι στο καλό, πουλαει σε ολο τον κοσμο και εδω ουτε για δειγμα.............
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βιάστηκαν μερικοί να παραγγείλουν Μ3...
Mερικοί θέλουν χειροκίνητα κιβώτια.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Τα σειριακά της ΒΜW δεν είναι μάρκετινγκ. Είναι the real deal.
Μάρκετινγκ είναι το 'νέο αποκλειστικό χρώμα Nordschleife Blau και το Dynamik σχέδιο ζάντας 20' που διατίθεται αποκλειστικά στη νέα Μ3 KlubShport'.Καλά, το σασμάν με 2 συμπλέκτες επιλέγει την επόμενη σχέση και έχεις αστραπιαίο ανέβασμα.
Το επόμενο μοντέλο (όποτε βγει) με 3 συμπλέκτες θα έχεις εξίσου αστραπιαίο κατέβασμα (με το ανέβασμα). Τότε όλοι θα παίρνουν ΜΟΝΟ εκείνο σα να μην υπάρχουν άλλα σασμάν.
-
Και για να ολοκληρώσω ....έτσι όπως πάει η BMW,η επόμενη Μ3 θα είναι 2 τόνους....μπλιαχ..
Κάθε μικρομαλακισμένο γκάτζετ θά είναι στον 'προαιρετικό εξοπλισμό'Η τελευταία 'original'Μ3 ήταν η Ε46 κατά την άποψη μου...
Ευτχυχώς που δεν εντυπωσιάστικα με την καινούργια,γιατί θα είχαμε τρεχάματα.. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Και για να ολοκληρώσω ....έτσι όπως πάει η BMW,η επόμενη Μ3 θα είναι 2 τόνους....μπλιαχ..
Κάθε μικρομαλακισμένο γκάτζετ θά είναι στον 'προαιρετικό εξοπλισμό'Η τελευταία 'original'Μ3 ήταν η Ε46 κατά την άποψη μου...
Ευτχυχώς που δεν εντυπωσιάστικα με την καινούργια,γιατί θα είχαμε τρεχάματα..Θα συμφωνησω. Και εγω προτιμω το προηγουμενο μοντελο
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ενθυμούμαι πέρυσι στο Τυρόλο (πως λένε: 'ενθυμούμαι έφεδρος το ΄47' ) μία μάλλον νεαρά κυρία -αλά Σαμπίνε- ...... **γλάρωνε σαν να θωρούσε αφρικάνικη τσόντα! **
@Nikos120i
Το DSG της VW είναι κι αυτό της Gertrag αφού αυτή έχει εξελίξει το εν λόγω κιβώτιο
BMW FORUM