-
Ανακοινώθηκε τελικά ότι: in.gr
Δεν ισχύει το τεκμήριο για όσα αυτοκίνητα κι αν έχεις μέχρι 2000 cc.
Δεν υπάρχει τεκμήριο επίσης για αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία μέχρι 50000 ευρώ.Αρα πλέον μιλάμε για τεκμήριο σε ελάχιστα αυτοκίνητα.
Βουρ Αποστόλη για το V6!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ανακοινώθηκε τελικά ότι: in.grΔεν ισχύει το τεκμήριο για όσα αυτοκίνητα κι αν έχεις μέχρι 2000 cc.
Δεν υπάρχει τεκμήριο επίσης για αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία μέχρι 50000 ευρώ.Αρα πλέον μιλάμε για τεκμήριο σε ελάχιστα αυτοκίνητα.
Βουρ Αποστόλη για το V6!!
Νίκο , ΠΡΟΣΟΧΗ :
Στο in.gr υπάρχει αναφορά για άρθρο του σημερινού (14-10-2003) 'Βήματος' , το οποίο άρθρο ξεκινάει ώς εξής :
'Σε ουσιαστική κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης των ΙΧ αυτοκινήτων προχωρεί το υπουργείο Οικονομικών , με τροπολογία που
πρόκειται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή και δημοσιεύει
σήμερα το 'Βήμα'..Εάν συμβούν όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο του 'Βήματος' , τότε συζητάμε για ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ και επαλήθευση των
ονείρων του Κώστα Καββαθά !!!!!!Έχω όμως να παρατηρήσω τα εξής :
H κυκλοφορία καινούργιων και μεγαλύτερου κυβισμού ΙΧ αυτοκινήτων , σε συνδιασμό με την μελλούμενη (σύμφωνα με το άρθρο του 'Βήματος' θα αποτελεί μέρος της τροπολογίας !!!!) κατάργηση του ειδικού τρόπου προσδιορισμού της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης των τύπου Jeep IX , ΠΙΣΤΕΥΩ πως θα είναι τα στοιχεία που θα ισοσκελίσουν τις όποιες απώλειες
του Προϋπολογισμού .
Άλλωστε , πάντα σύμφωνα με το 'Βήμα' :
'Οι διατάξεις αυτές , σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση, αποβλέπουν στην φορολογική ελάφρυνση των χαμηλών εισοδηματικών
τάξεων και στην επιβάρυνση μόνον της εισοδηματικής τάξης που έχει την
δυνατότητα να διατηρεί αυτοκίνητα μεγάλης αξίας.'Η όλη ιστορία μου θυμίζει κάτι απο ... ΑΠΟΣΥΡΣΗ , ΣΕ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ....
Και να μου το θυμηθείτε , οι πλέον κερδισμένοι θα είναι το κράτος και
οι αντιπροσωπείες , ΠΑΛΙΛέω να κρατήσω μικρό καλαθάκι , πολλά μου φαίνονται τα κεράσια ...
Αποστόλης.
-
καλά νέα
-
Σιγουρα καλα νεα αλλα οπως λενε και οι αγγλομαθεις
'wheres the catch??'.....Σε τι τελικη τιμη ομως αντιστοιχουν τα 50,000 ευρω εργοστασιακη
αξια?Αν αγορασει καποιος ενα αυτοκινητο με 50,000 ευρω εργοστασιακη
και τελικη τιμη ας πουμε 60,000 ευρω και επιπλεον το αυτοκινητο
ειναι τριλιτρο τοτε δηλωνεται η οχι? -
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Σιγουρα καλα νεα αλλα οπως λενε και οι αγγλομαθεις
'wheres the catch??'.....Σε τι τελικη τιμη ομως αντιστοιχουν τα 50,000 ευρω εργοστασιακη
αξια?Αν αγορασει καποιος ενα αυτοκινητο με 50,000 ευρω εργοστασιακη
και τελικη τιμη ας πουμε 60,000 ευρω και επιπλεον το αυτοκινητο
ειναι τριλιτρο τοτε δηλωνεται η οχι?Οχι! Ακόμα και 5λιτρο να είναι δεν δηλώνεται!!
Τα λεφτά θα τα βγάλουν!Απο τέλη κυκλοφορίας,ασφάλιστρα κλπ κλπ!!
Αλλωστε είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν λόγω Ε.Ε.!!
Μ' ενα σμπάρο δύο τρυγόνια..και προεκλογική παροχή και δεν χάνουν και τίποτα!! -
εγοστασιακή αξία προ φόρων κτλ 50χλ ευρώ; άρα μιλάμε για σχεδόν όλα πλην σουπερκαρς!!
Τόσο ψηλά βέβαια, αφορά λίγους που έτσι κι αλλιώς τα βάζαν ως εταιρικά -
Πράγματι, ουσιαστικά το 95% των αυτοκινήτων που πουλιούνται στην Ελλάδα εμπίπτει στην κατηγορία 'εργοστασιακή τιμή
-
στο εγγυς μελλον το προβλημα των ελληνων υποψηφιων αγοραστων αυτοκινητου δεν θα ειναι τοσο το κοστος αποκτησης αυτοκινητου υψηλου κυβισμου οσο το κοστος διατηρησης του.
το οτι δεν υπαρχει πλεον πρακτικα το τεκμηριο αγορας εως 50000 ευρω δεν σημαινει οτι ολοι μπορουν ακομα και αν πουλησουν ενα χωραφι ή παρουν μεγαλο καταναλωτικο δανειο οτι θα μπορεσουν να ανταπεξελθουν οικονομικα στα μελλοντικα τελη κυκλοφοριας και στο κοστος ασφαλισης οπου [και για τα μεγαλου κυβισμου ή μεγαλης ιπποδυναμης ] ολοι λενε οτι θα ειναι αρκετα υψηλα.
καλο θα ηταν και για να παρουμε μια ιδεα του τι μας περιμενει......... φιλοι που γνωριζουν συγκεκριμενα πραγματα σχετικα με το τι συμβαινει σε αλλες ευρωπαικες χωρες να μας ενημερωσουν σχετικα.
πχ. στην γερμανια ή στην ιταλια ή αλλου ποιο ειναι το κοστος για ενα αυτοκινητο ας πουμε 2,2lit με ισχυ 180 hp.......ή 2lit με ισχυ 220hp ή 2,5 με ισχυ 250hp ή 2lit με ισχυ 165hp σε τελη και ασφαλεια;;
σημ.......οι παραπανω συνδιασμοι ειναι τελειως τυχαιοι και μπορει να δοθουν και σε διαφορετικη μορφη αρκει να αναφερονται σε σχετικα υψηλα κυβικα 2it-3,2lit και ισχυ πανω απο, ας πουμε, 150 hp.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
......... φιλοι που γνωριζουν συγκεκριμενα πραγματα σχετικα με το τι συμβαινει σε αλλες ευρωπαικες χωρες να μας ενημερωσουν σχετικα.Alex, να σου πώ για την Αγγλία που δούλευα και έμαν 2 χρόνια τι ξέρω:
- Η Ασφάλεια έιναι πολύ ακριβή και έχει σχέση με:
- Την Ηλικία του οδηγού
- Τα χρόνια που έχει δίπλωμα
- Τον τύπο του αυτοκινήτου (οικογενειακό, GTi, Σπόρ κλπ)
- Την ιπποδύναμη και τα κυβικά.
- Το οδηγικό παρελθόν (ατυχήματα κλπ.)
Δύο παραδείγματα:
1. Είμουνα 26 χρονών όταν ζούσα Αγγλία και ήθελα 2-4,000 λίρες Αγγλία να παρω μια BMW 318is, E30 του 1990-1 και περίπου 1,500 λίρες το χρόνο για ασφάλεια! 2. Συνάδελφός μου, μόλις 22 ετών πλήρωνε ασφάλεια για ένα Φιέστα 1.100cc, 1,200 λίρες τον πρώτο χρόνο και 850 τον δεύτερο...το πούλησε για 500 λίρες!
Δηλαδη άν είσαι νέος ξέχνα το αυτοκίνητο, γιατί η ασφάλεια έιναι πανάκριβη. Και αν θες και Rallye, VTS κλπ. τότε μιλάμε για ποσά 3,000 Εύρώ το χρόνο ασφάλεια για ηλικίες απο 18-22/23.
-
Βενζίνη πιό ακριβή απο την ελλάδα.
-
Διόδια δεν έχουνε, αλλά τα τέλη κυκλοφορίας ειναι αρκετα υψηλότερα απο την Ελλάδα (δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς)
-
Στα παίρνουνε απο παντού γενικά. Πάρκινγκ πανάκριβο, ιδίως στο κέντρο και τώρα βάλανε και τα διόδια για όποιον μπαίνει στο κέντρο του Λονδίνου τις ώρες αιχμής. Κάτι σαν τον δικό μας δακτύλιο. Απλώς δεν σου απαγορεύει να μπεις στο κέντρο...σου λέει μπές, αλλά πλήρωσε διόδια περίπου 8 Ευρώ!
Σιγκαπούρη είναι ακόμα χειρότερα (απο πλευράς φορολογίας των αυτοκινήτων), αλλά δεν την συγκρίνω, γιατί δεν είναι Ευρώπη.
-
Γνωρίζει κανείς αν έχει ψηφιστεί τελικά η τροπολογία για την κατάργηση των τεκμηρίων?
Κατάργηση τεκμηρίων!!!