-
...êáé åêåßíïò êïßôáãå ôçí ðáñáíõ÷ßäá óôï äÜêôõëï...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχουν φαγωθεί όλοι με την Audi. Για την Alfa Romeo όμως για παράγειγμα κουβέντα. Κοιτάζεις τα φώτα πίσω όλων των μοντέλων και είναι ίδια. Κοιτάζεις 159 και Brera από μπροστά, και αν δε δεις πέρα από τη μεσαία κολώνα δεν ξέρεις ποιο είναι ποιο...
Πρώτος απ'όλους εγώ θα σου πω πόσο μου την έχει σπάσει σε αυτό η Alfa Romeo που 159/Brera/Spider έχουν ίδια μούρη και πανομοιώτυπο εσωτερικό! Δεν είναι και λίγο 3/5 μοντέλα να μοιάζουν μεταξύ τους μπροστά και μέσα...ενώ η 147 GT έχουν ίδιο εσωτερικό!
Αλλά βλέπεις εδώ μιλάμε για τα Audi...
+1
Υπάρχουν και αλλου ''μαργαριτάρια''
-
Νέο Audi A3
Μoderator
-
facelift το 2009 για χάρη των daylights!
-
Στο τρίθυρο δεν πρέπει να αλλάξουν τα πίσω φώτα για να έρθει κοντά στο 5θυρο και στο cabrio;
@νδρέας
-
Äåýôåñï facelift; Ðïëý äåí ðÜåé;
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Δεύτερο facelift; Πολύ δεν πάει;Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι facelift είχε κάνει μόνο το 3πορτο και αφορούσε την νέα τότε ενιαία μάσκα. Το πεντάπορτο είχε βγεί εξ'αρχής με την μάσκα αυτή.
Επρεπε η audi να επισπεύσει το καινούργιο μοντέλο και να το βγάλει μέσα στο 2008. Οσα facelift κι αν κάνει στα φώτα το αυτοκίνητο μοιάζει λιγο βαρετό, συντηρητικό και ξεπερασμένο σε design (ειδικά μπροστά στον κύριο ανταγωνιστή του που είναι η bmw 1). Χρειάζεται κάτι πιο φρέσκο.
Βεβαια από την άλλη πουλάει ακόμα μια χαρά και ειδικά στην ελλάδα με την πολύ καλύτερη τιμή απο την 1 λόγω και του 1.4 TFSI. -
Βρε συνάδελφοι αυτοκινητάκιδες το να μιλάει κανείς για ενα AUDI - VW είναι σα να προσπαθεί να κατασκευάσει ένα κλειδί που θα ανοίγει τις πόρτες απο 5 πολυκατοικίες. Δεν έχετε πάρει χαμπάρι πως τα δίαφορα μοντέλα της εταιρείας είναι ενα διαφορετικό μίγμα απο τα λίγα ως ελάχιστα μηχανικά και σχεδιαστικά μέρη που έχει αναπτύξει (?) ΣΙΓΑ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΚΟΥΡΑΣΗ!!! Το Α4 είναι ένα Α3 με πορτμπαγκαζ ενώ το Α6 είναι μια επιμήκινση και διαπλατινση του Α4... και στο Α8 τα ιδια. Κατασκεύασαν και μια μπροστινή μάσκα σαν αποροφυτήρα κουζίνας που παραδόξως η πινακίδα κυκλοφορίας την ομορφαίνει!!! Οσο για τους κινητήρες τι να πω... ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ! Ενα μοτέρ για ολα σε διάφορες ιπποδυνάμεις... και αμα τελειώσει η παρτιδα με τους 2 υπερσυμπιεστές φαίνετε πως βάζουν την επόμενη με ένα, με μισό... και δε ξέρω ποιά άλλη αλχημεία επινοήσουν. Δε σας φαίνεται περίεργο που ο TFSi έχει δεν έχει 2 χρόνια στη παραγωγή και ξεκίνησε η επόμενη παραγωγή με ΕΝΑ υπερσυμπιεστή; Αν ήταν ΤΟΣΟ επιτυχημένη η πρώτη συνταγή γιατί να τη καταργήσουν; Δε λέω, υπάρχουν και μερικά θαυμάσια μοτέρ ξεχωριστά αλλά οταν το ίδιο μοντέλο παράγεται με 10 διαφορετικές ιπποδυνάμεις τότε ο μόνος που γνωρίζει το μοτερ μέσα στο καπώ είναι ο ιδιοκτήτης... αν ξέρει και αυτος δηλαδη. Και επιτέλους πρέπει να καταλάβει ο κόσμος πως δε γίνεται να μιλάμε για προσωπικότητα όταν κανένα μοντέλο εκτος απο το R8 δεν εχει ξεκαθαρίσει τι απο όλα θέλει να το παίξει... λιμουζίνα ή σπορ; Καλό το S6 αλλά 350Z ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ που να χτυπιέστε κάτω οι φανατικοί ψωνισμένοι της εταιρείας, και ας βγάζει και 600000 ίππους παραπανω (λέμε τώρα). Να οδηγίσουμε επιτέλους και όχι να πάει μόνο του το καρο..
-
Να συμφωνήσω τώρα;
Νομίζω πως το 350Ζ συγκρίνεται με το S5 ή το ΤΤ και όχι με το S6.
-
Καλά με το S5 δε συγκρίνεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
-
Ο χρήστης Drauto έγραψε:
σα να προσπαθεί να κατασκευάσει ένα κλειδί που θα ανοίγει τις πόρτες απο 5 πολυκατοικίες.Ακριβώς! Και τις ανοίγει και τις 5 πολύ καλά.
-
Δεύτερο facelift; Πολύ δεν πάει;
Εδώ στο Α8 έχει κάνει ήδη το 3ο f/l στο Α3 θα κόλλαγε...
Γενικώς όλο το group έχει μπεί στο μίξερ και μόνο ο μανδύας αλλάζει από μάρκα σε μάρκα!
Τουλάχιστον οι άλλες 'ομαδοποιημένες' εταιρείες δίνουν πιο διακριτούς ρόλους στα μοντέλλα τους! -
Ο χρήστης Drauto έγραψε:
Βρε συνάδελφοι αυτοκινητάκιδες το να μιλάει κανείς για ενα AUDI - VW είναι σα να προσπαθεί να κατασκευάσει ένα κλειδί που θα ανοίγει τις πόρτες απο 5 πολυκατοικίες. Δεν έχετε πάρει χαμπάρι πως τα δίαφορα μοντέλα της εταιρείας είναι ενα διαφορετικό μίγμα απο τα λίγα ως ελάχιστα μηχανικά και σχεδιαστικά μέρη που έχει αναπτύξει (?) ΣΙΓΑ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΚΟΥΡΑΣΗ!!! Το Α4 είναι ένα Α3 με πορτμπαγκαζ ενώ το Α6 είναι μια επιμήκινση και διαπλατινση του Α4... και στο Α8 τα ιδια. Κατασκεύασαν και μια μπροστινή μάσκα σαν αποροφυτήρα κουζίνας που παραδόξως η πινακίδα κυκλοφορίας την ομορφαίνει!!! Οσο για τους κινητήρες τι να πω... ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ! Ενα μοτέρ για ολα σε διάφορες ιπποδυνάμεις... και αμα τελειώσει η παρτιδα με τους 2 υπερσυμπιεστές φαίνετε πως βάζουν την επόμενη με ένα, με μισό... και δε ξέρω ποιά άλλη αλχημεία επινοήσουν. Δε σας φαίνεται περίεργο που ο TFSi έχει δεν έχει 2 χρόνια στη παραγωγή και ξεκίνησε η επόμενη παραγωγή με ΕΝΑ υπερσυμπιεστή; Αν ήταν ΤΟΣΟ επιτυχημένη η πρώτη συνταγή γιατί να τη καταργήσουν; Δε λέω, υπάρχουν και μερικά θαυμάσια μοτέρ ξεχωριστά αλλά οταν το ίδιο μοντέλο παράγεται με 10 διαφορετικές ιπποδυνάμεις τότε ο μόνος που γνωρίζει το μοτερ μέσα στο καπώ είναι ο ιδιοκτήτης... αν ξέρει και αυτος δηλαδη. Και επιτέλους πρέπει να καταλάβει ο κόσμος πως δε γίνεται να μιλάμε για προσωπικότητα όταν κανένα μοντέλο εκτος απο το R8 δεν εχει ξεκαθαρίσει τι απο όλα θέλει να το παίξει... λιμουζίνα ή σπορ; Καλό το S6 αλλά 350Z ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ που να χτυπιέστε κάτω οι φανατικοί ψωνισμένοι της εταιρείας, και ας βγάζει και 600000 ίππους παραπανω (λέμε τώρα). Να οδηγίσουμε επιτέλους και όχι να πάει μόνο του το καρο..Σωστός
-
Ο χρήστης Drauto έγραψε:
Το Α4 είναι ένα Α3 με πορτμπαγκαζ ενώ το Α6 είναι μια επιμήκινση και διαπλατινση του Α4...Mέγα λάθος.
Το Α4 έχει άλλο πάτωμα/πλαίσιο, άλλη τετρακίνηση.και στο Α8 τα ιδια.
Επίσης λάθος.
Δε σας φαίνεται περίεργο που ο TFSi έχει δεν έχει 2 χρόνια στη παραγωγή και ξεκίνησε η επόμενη παραγωγή με ΕΝΑ υπερσυμπιεστή; Αν ήταν ΤΟΣΟ επιτυχημένη η πρώτη συνταγή γιατί να τη καταργήσουν;
Μάλλον για τον TSI λές, ο οποίος όχι μόνο δεν καταργείται,
αλλά αποτελεί τη βασική έκδοση του Tiguan, σε μια κατηγορία που μπαίνει για 1η φορά η VW. Αυτό σου λέει τίποτα;;;Και επιτέλους πρέπει να καταλάβει ο κόσμος πως δε γίνεται να μιλάμε για προσωπικότητα όταν κανένα μοντέλο εκτος απο το R8 δεν εχει ξεκαθαρίσει τι απο όλα θέλει να το παίξει... λιμουζίνα ή σπορ; Να οδηγίσουμε επιτέλους και όχι να πάει μόνο του το καρο..
Το R8 -κάποτε- ήταν cruiser, όπως και τα υπόλοιπα Audi άλλωστε
-
είτε έτσι το πάτωμα, είτε FSI, είτε TFSI, είτε TSI... στον ίδιο δυναμικό ρυθμό τρέχουν.... στα συνεργεία. Να θυμίσω και το παλιό 'θαύμα' το G lader που καταργήθηκε....
-
Παλιομηχανήματα, χαλάνε!
-
http://www.germancarzone.com/a2-a3-s3/1 ... post266222
**ΤSI 150ps **στο facelift;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Παλιομηχανήματα, χαλάνε!Τα χαλασμένα όμως πάνε καλύτερα...
Πέρα από την πλάκα, δεν έχω δει πολύ διαφορετικά προβλήματα στα συνεργεία για τους TSI-TFSI-FSI (συγκεκριμένα ο 1.6FSI της μάνας μου έχει απροβλημάτιστα ~80.000km) σε σχέση με άλλα αμάξια-εταιρίες.
Τώρα ας με διαψεύσει κάποιος.Πραγματικά θα το ήθελα για να έχω μια πιο σφαιρική άποψη πέρα από την προσωπική πείρα με 5 αμάξια να έχουν περάσει από την οικογένειά μας Group vag και 3 να είναι ακόμα εν ενεργεία στα χέρια μας.Αλλά παρακαλώ όποιος πει κάτι ας μην πει ότι άκουσε που του είπε οφίλος του που του το είπε ο ξάδερφος που έχει ένα γνωστό στο συνεργείο που του είπαν ότι οι FSI (τούρμπο ή μη) είναι προβληματικοί.ΥΓ:Γιατί μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι πρέπει σόνι και ντε πρέπει να βγάλουμε τους group vag FSI κινητήρες μάπα?
-
Μα, είναι Vag..
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:Γιατί μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι πρέπει σόνι και ντε πρέπει να βγάλουμε τους group vag FSI κινητήρες μάπα?
Αφού έχει Αθηναϊκές πινακίδες, οοοοχουυυ!!!
Νέο Audi A3 (2009);