Ο χρήστης Drauto έγραψε:
Βρε συνάδελφοι αυτοκινητάκιδες το να μιλάει κανείς για ενα AUDI - VW είναι σα να προσπαθεί να κατασκευάσει ένα κλειδί που θα ανοίγει τις πόρτες απο 5 πολυκατοικίες. Δεν έχετε πάρει χαμπάρι πως τα δίαφορα μοντέλα της εταιρείας είναι ενα διαφορετικό μίγμα απο τα λίγα ως ελάχιστα μηχανικά και σχεδιαστικά μέρη που έχει αναπτύξει (?) ΣΙΓΑ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΚΟΥΡΑΣΗ!!! Το Α4 είναι ένα Α3 με πορτμπαγκαζ ενώ το Α6 είναι μια επιμήκινση και διαπλατινση του Α4... και στο Α8 τα ιδια. Κατασκεύασαν και μια μπροστινή μάσκα σαν αποροφυτήρα κουζίνας που παραδόξως η πινακίδα κυκλοφορίας την ομορφαίνει!!! Οσο για τους κινητήρες τι να πω... ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ! Ενα μοτέρ για ολα σε διάφορες ιπποδυνάμεις... και αμα τελειώσει η παρτιδα με τους 2 υπερσυμπιεστές φαίνετε πως βάζουν την επόμενη με ένα, με μισό... και δε ξέρω ποιά άλλη αλχημεία επινοήσουν. Δε σας φαίνεται περίεργο που ο TFSi έχει δεν έχει 2 χρόνια στη παραγωγή και ξεκίνησε η επόμενη παραγωγή με ΕΝΑ υπερσυμπιεστή; Αν ήταν ΤΟΣΟ επιτυχημένη η πρώτη συνταγή γιατί να τη καταργήσουν; Δε λέω, υπάρχουν και μερικά θαυμάσια μοτέρ ξεχωριστά αλλά οταν το ίδιο μοντέλο παράγεται με 10 διαφορετικές ιπποδυνάμεις τότε ο μόνος που γνωρίζει το μοτερ μέσα στο καπώ είναι ο ιδιοκτήτης... αν ξέρει και αυτος δηλαδη. Και επιτέλους πρέπει να καταλάβει ο κόσμος πως δε γίνεται να μιλάμε για προσωπικότητα όταν κανένα μοντέλο εκτος απο το R8 δεν εχει ξεκαθαρίσει τι απο όλα θέλει να το παίξει... λιμουζίνα ή σπορ; Καλό το S6 αλλά 350Z ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ που να χτυπιέστε κάτω οι φανατικοί ψωνισμένοι της εταιρείας, και ας βγάζει και 600000 ίππους παραπανω (λέμε τώρα). Να οδηγίσουμε επιτέλους και όχι να πάει μόνο του το καρο..
Σωστός