-
Ο χρήστης nickathanasiou έγραψε:
Τοτε προτινεις να παρω εγκεφαλο απο abt η να χαρτογραφισω τον ιδιο;
Η αντιπρωσωπεια μου ειπε με 1500 ευρω μπορουν να κανου την δουλεια.
Αξιζει τον κοπο;αποψη μου ειναι πως δεν αξιζει τον κοπο (δηλ. τα 1500ε. )
εμεις αυτα τα λεφτα τα πληρωσαμε πριν αρκετα χρονια.
εγω πχ εχω ενα τσιπακι abt (1750ε gia superb παρακαλω) το οποιο καθεται στο συρταρι μου εδω και δυο χρονια.
πλεον η αγορα εχει αλλαξει.
περα απο το brand name 'Abt' δεν υπαρχει κατι που να πιστωνει στο abt αυτη τη χρηματικη αξια.
μπορεις να βρεις ιδιο/καλυτερο προγραμμα ακομα και με τα μισα χρηματα.βεβαια ο Αbt, αν δεν κανω λαθος, πουλαει ακομα 1250ε στη γερμανια. οποτε δεν ειναι κατι λαθος απο την πλευρα της βιαμαρ.
τελος, για να μην μπερδευτεις,
το abt δεν ειναι αλλος εγκεφαλος, ειναι ενα τσιπακι το οποιο αντικαθιστα το μαμα τσιπακι που περιεχει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου σου με τους χαρτες.πλεον αυτες οι δουλειες γινονται και σειριακα, δηλαδη προγραμματιζοντας τoν εγκεφαλο του αυτοκινητου σου μεσω της θυρας επικοινωνιας που εχεις μεσα στην καμπινα, χωρις να ανοιχτει/ξεκολληθει/κολληθει τιποτα.
να και μια αλλη δυναμομετρηση, παλι χτεσινη, (σε αλλο δυναμομετρο ομως),
σε εντελως stock αυτοκινητο (μονο φιλτρο στο φιλτροκουτι, μπορεις να το παραλειψεις τελειως)
το οποιο φοραει μονο προγραμμα (600ε κοστισε το συγκεκριμενο)
κλικ-κλικ
τα 208hp και τα 32kg ροπης που βλεπεις, ειναι απο το τριτο συνεχομενο run. τα δυο προηγουμενα ητανε 212,209 αλογα αντιστοιχα.
εδω παιζει καποιο ρολο το μικρο πλαϊνο intercooler που λεγαμε πριν. γιαυτο και η μικρη πτωση.και φυσικα σε ενα τετοιο προγραμμα, οι βελτιωσεις στην εισαγωγη-εξαγωγη κλπ κλπ αξιζουν πραγματικα τον κοπο και το φερνουν στα επιπεδα του αλλου αυτοκινητου που εβαλα τη δυναμομετρηση στις προηγουμενες σελιδες. δεν απαιτουνται ομως.
-
Ξερεις αν το συγκεκριμενο προγραμα το καλυπτει η εγγυηση της σκοντα,
και που το βρισκω; -
προς xenos, taurus, g60
το συγκεκριμενο αμαξι φοραει το μαμα turbo που φορανε ολα τα skoda απο το 2001.
αυτο που ονομαζουμε k03s (sport).
δεν φοραει εκκεντρα. με μαμα turbo ειναι σχετικα ασκοπο.
πιεσεις-αβανς ειναι τερμα.
ξαναλεω οτι το συγκεκριμενο το θεωρω 'ταβανι' για μαμα τουρμπο,
και οτι επισης η 'κοιλια' που φαινεται στο διαγραμμα δεν εμφανιζεται ποτε στο δρομο. -
Ο χρήστης nickathanasiou έγραψε:
Ξερεις αν το συγκεκριμενο προγραμα το καλυπτει η εγγυηση της σκοντα,
και που το βρισκω;'η εγγυηση της skοda' δεν καλυπτει τιποτα αλλο στο θεμα 'προγραμμα' παρα το προγραμμα που ειχε το αμαξι οταν εφυγε απο το εργοστασιο.
απο εκει και περα, τοσα χρονια κυκλοφορουνε τοσα προγραμματα που τα φορανε τοσα αυτοκινητα, και ολα καλυπτονται μια χαρα απο την εγγυηση στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια της επιλογης τους.
ειτε αυτα ειναι skoda, ειτε audi, ειτε seat, ειτε vw.
στρατηγικες συνεργασιες γινονται και διαλυονται αναμεσα σε αντιπροσωπους και βελτιωτες συχνα.
το πλεονεκτημα που εχει οποιος κατα περιοδο συνεργαζεται με καποια αντιπροσωπεια, ειναι οτι προβαλλει την εγγυηση της αντιπροσωπειας (που προκυπτει απο τη μεταξυ τους συνεργασια) σαν εξτρα διαπιστευτηριο.νομιζω πως οτι προγραμμα κι αν επιλεξεις, δεν θα εχεις προβλημα εγγυησης.
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
240 άλογα τροχό = 300 άλογα στρόφαλο.Αν έχει τόσα, πάω πάσο.
Oχι ακριβώς, αλλά θα προσπαθήσω να δώσω μιά εκτίμηση της δύναμης στο στρόφαλο με ότι περιορισμούς αυτό συνεπάγεται ...!
Σε προσθιοκίνητα VAG 1.8T οι απώλειες από σύστημα μετάδοσης έχουν υπολογισθεί έμμεσα πάντοτε (αφαιρώντας από τη δυναμομέτρηση του κινητήρα σε δυναμόμετρο πάγκου τη δυναμη που μετριέται στους τροχούς του αυτοκινήτου) και βρίσκονται συνήθως να είναι 12-15% ανάλογα με τον τρόπο μέτρησης και απώλειες από τους ίδιους τους τροχούς, π.χ. ένα αυτοκίνητο με μεγαλους λ.χ. 18' τροχούς θα έχει λίγο παραπάνω απώλειες από ένα άλλο με μικρότερους λόγω μεγαλύτερης περιστροφικής αδράνειας (rotational inertia). Aρα λοιπόν αν πάρουμε το 12% απώλειες σαν ένα ενδεικτικό μέγεθος, τότε το αυτοκίνητο του παραδείγματος που έδωσε ο Petran θα έχει ιπποδύναμη στο στρόφαλο: 236/0.88 = 268psAν και το παραπάνω αποτέλεσμα δείχνει λίγο εξωπραγματικό γιά 'μαμά' τούρμπο (Κ03-sport) φαίνεται ότι με ακραίες ρυθμίσεις μπορεί να φθάσει τόσο, και υπάρχουν αναφορές σε άλλα παρόμοια setup που έφθασαν σε αυτό το μέγεθος (π.χ. στο vwvortex) ...
Tώρα σε σχέση με την κοιλιά του διαγράμματος ροπής-ιπποδύναμης κάπου στις 3500-4000rpm εκτός των όσων είπε ο Πέτρος που με βρίσκουν σύμφωνο, έχω να προσθέσω ότι σε ένα τέτοιο setup με επιθετικές ρυθμίσεις, στη φάση του overboost όταν η actual boost (πραγματική πίεση) υπερβαίνει την requested boost (ζητούμενη πίεση) από το πρόγραμμα ή των ασφαλιστικών δικλείδων της ECU (Motronic ME 7.5) στους 1.8Τ, τότε γιά λόγους ασφάλειας η τελευταία κόβει πίεση και avance. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό συμβαίνει γιατί λόγω της αρκετά ελέυθερης εξάτμισης και του υψηλού setting γιά boost από το πρόγραμμα η πίεση στιγμιαία ξεφεύγει. Από εκεί και πέρα, όπως φαίνεται και από το διάγραμμα η απόδοση της δύναμης είναι απόλυτα γραμμική μέχρι τις ψηλές στροφές γιατί η εργοστασιακή τουρμπίνα δουλεύει εντός ορίων ως πρός την ικανότητα συμπίεσης αέρα (within compressor maps) διαφορετικά θα είχαμε απώλειες δύναμης λόγω υπερθέρμανσης (έστω και με μεγαλύτερο FMIC) και αστοχία του turbo (σπάσιμο άξονα ή φτερωτών) από υπερστροφία...
-
Eγω πιστευω τον Petran για τα αλογα που λεει..236 ροδα
Δεν ξερω τι συμβαινει με αυτον τον κινητηρα 18Τ αλλα εχει δυναμη
Ο ξαδερφος μου,που εχει και αυτος octavia(150ΗΡ) το οποιο εχει δυναμομετρηθει στο ιδιο δυναμομετρο(dynojet)
και εχει βγαλει και αυτο με μαμα τουρμπινα(Κ03s) 227 αλογα τροχο -
γραφω εδω,γιατι δεν βρισκω σχετικο τοπικ για οκταβια οχι GT.
ξερετε εαν εχει κανεις ακομα την δυνατοτητα να παραγκειλει μεσω αντιπροσωπειας το οκταβια5 στα 1400 κυβικα;ή καταργηθηκε;ευχαριστω
-
Όχι. Βασική είναι το 1,6 102hp.
-
Καλησπέρα παιδιά,
Μερικές ερώτησεις για το συγκεκριμένο,θέλει ένας φίλος να το αγοράσει:
1)Φοράει σφυρήλατα πιστόνια όπως αυτά με τα 225 (τα mahle αν δε κάνω λάθος)?
2)Ο 1.8T από αξιοπιστία σε γενικές γραμμές,με οδήγηση σπόρ επί το πλείστον?
3)Το μοτέρ πάει πρός κατάργηση λόγω εκπομπής ρύπων και επειδή δε θα τηρεί προδιαγραφές Euro4?
Αυτά για αρχή.
Ευχαριστώ.
Ο φίλος μου είχε ένα Honda civic VTi '00 και θέλει να πάρει άλλο γιατί του κόλλησε το μοτέρ (πήρε νερό από την εισαγωγή-στις πρόσφατες βροχές) και ξενέρωσε... -
καλυτερα να παει για το νεο Octavia 5 1,8 ο φιλος σου. Πολυ καλυτερο αυτοκινητο, και το κοστος ειναι σχεδον ιδιο.
-
+1
Octavia5 1.8 TFSi 160hp βγαίνει σε μία έκδοση βέβαια την Elegance αλλά κοστίζει μόλις 21.990 ευρώ. Δηλ. 500 ευρώ περισσότερα από το παρωχημένο κακά τα ψέμματα GT.
Μπορεί να απέχουν 33 άλογα το ένα μοτέρ από το άλλο αλλά ο ένας είναι πιο πολιτισμένος, καλοδουλεμένος κ οικονομικός και έχει όλο το μέλλον μπροστά του στην εξέλιξη και στο tuning.
-
Καλησπέρα. Θέλω κάποιες πληροφορίες για το Scoda Octavia. Θέλω να μάθω τιμές για πίσω άξονα κομπλέ, καπό, και μπρος πίσω φτερά, καινούρια και μεταχειρισμένα. Μπορεί κάποιος να μου πει;
-
DEN PEIRAZEI POPOLARE AKOYMBA TA ESI STA AKRIVA!!KLASIKOS ELLINARAS BMV NA EINAI KAI OTI NANAI!!!
-
-
Ο χρήστης orestilas έγραψε:
DEN PEIRAZEI POPOLARE AKOYMBA TA ESI STA AKRIVA!!KLASIKOS ELLINARAS BMV NA EINAI KAI OTI NANAI!!!PES TA RE FILE!
-
RE PAIDIA SIGA LIGO!!!LOI ESEIS EDO MESA APO FERRARI KAI PANO EXETE AYTOKINITA?ELEOS POU MILATE GIA PLATFORMES KAI FREIDIA LES KAI EXEI KANEIS MAS IDEA TI EINAI OLA AYTA!!TO OCTAVIA TO OPOIO KAI EXO EINAI ENA AYTOKINITO GRIGORO ASFALES FORAEI ONTOS ELATIRIA KAI AMORTSER TIS KW KAI PROPANTON 193 MAMISIA ALOGA OYTE FTIAKSIMATA OYTE EPIPLEON LEFTA!!SIGOYRA DEN EINAI OYTE EVO OUTE IMPREZA EINAI OMOS KALO POLI KALO KAI STA STA LEFTA TOU SOUPER STIN TELIKI IXERA TI PIRA XORIS KOMPLEX.KOMPLEX PATHENOUN AYTOI POU ME AYTOKINITA XILIADON EYRO PARAPANO TOUS PERNAO SAN STAMATIMENOS!!SAS KOURASA SIGNOMI ALLA VALTE MYALO
-
Φίλε χαλάρωσε λίγο...
Δεν είπε κανείς στον Alphaville να αγοράσει Ferrari, ούτε έθαψε κανείς τη Skoda. Να αγοράσει το πιο σύγχρονο Octavia 5 1.8 TFSI του πρότειναν αντί για το ξεπερασμένο Octavia GT με επιβάρυνση 500
-
Εσυ διαβασε τους κανονισμους του φορουμ περι ελληνικων και ηρεμησε λιγο!!!Πολυ επιθετικος ειναι ο τροπος σου!!
-
Ο χρήστης orestilas έγραψε:
RE PAIDIA SIGA LIGO!!!LOI ESEIS EDO MESA APO FERRARI KAI PANO EXETE AYTOKINITA?ELEOS POU MILATE GIA PLATFORMES KAI FREIDIA LES KAI EXEI KANEIS MAS IDEA TI EINAI OLA AYTA!!TO OCTAVIA TO OPOIO KAI EXO EINAI ENA AYTOKINITO GRIGORO ASFALES FORAEI ONTOS ELATIRIA KAI AMORTSER TIS KW KAI PROPANTON 193 MAMISIA ALOGA OYTE FTIAKSIMATA OYTE EPIPLEON LEFTA!!SIGOYRA DEN EINAI OYTE EVO OUTE IMPREZA EINAI OMOS KALO POLI KALO KAI STA STA LEFTA TOU SOUPER STIN TELIKI IXERA TI PIRA XORIS KOMPLEX.KOMPLEX PATHENOUN AYTOI POU ME AYTOKINITA XILIADON EYRO PARAPANO TOUS PERNAO SAN STAMATIMENOS!!SAS KOURASA SIGNOMI ALLA VALTE MYALOΕπειδή το ''όλοι εδω μέσα'' πιάνει κι εμένα σε περιμένουμε στις συζητήσεις μας να μας βάλεις μυαλό εσύ
Δεν πειράζει πάντως να έχεις άγνοια για το αντικείμενο που συζητάμε σ'αυτό το forum...Έχει πλάκα
-
Ο χρήστης orestilas έγραψε:
RE PAIDIA SIGA LIGO!!!LOI ESEIS EDO MESA APO FERRARI KAI PANO EXETE AYTOKINITA?ELEOS POU MILATE GIA PLATFORMES KAI FREIDIA LES KAI EXEI KANEIS MAS IDEA TI EINAI OLA AYTA!!TO OCTAVIA TO OPOIO KAI EXO EINAI ENA AYTOKINITO GRIGORO ASFALES FORAEI ONTOS ELATIRIA KAI AMORTSER TIS KW KAI PROPANTON 193 MAMISIA ALOGA OYTE FTIAKSIMATA OYTE EPIPLEON LEFTA!!SIGOYRA DEN EINAI OYTE EVO OUTE IMPREZA EINAI OMOS KALO POLI KALO KAI STA STA LEFTA TOU SOUPER STIN TELIKI IXERA TI PIRA XORIS KOMPLEX.KOMPLEX PATHENOUN AYTOI POU ME AYTOKINITA XILIADON EYRO PARAPANO TOUS PERNAO SAN STAMATIMENOS!!SAS KOURASA SIGNOMI ALLA VALTE MYALOΔυο φιλικές παρατηρήσεις:
- Στο φόρουμ γράφουμε ελληνικά και μικρά και όχι greeklish και κεφαλαία.
- Δεν είναι ακριβώς 'μαμά' ένα αυτοκίνητο με άλλη ανάρτηση μη εργοστασιακή και 'τσιπαρισμένο' εγκέφαλο. Ναι μεν το αγοράζεις έτσι από την αντιπροσωπεία, αλλά δεν βγαίνει έτσι από το εργοστάσιο.
Καλώς ήλθες στο φόρουμ.
Skoda Octavia GT