-
Το απόλυτο σπορ αμάξι Αν είχα χρήματα για supercar, θα έπαιρνα το GT-R .-
-
Οντως δεν εισαγεται επισημα γι'αυτο ενας φιλος μου ηδη το παρηγγειλε...
Απο που το μαθατε εσεις; -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μαλλον ετσι ειναι και το RS200..Δε βλεπω και καθαρα τη φωτο...Πολυ λεπτος δεν ειναι ο ενας απο τους δυο αξονες?Η κίνηση μεταδίδεται ως εξής: μοτέρ->πίσω τροχοί->εμπρός τροχοί (αυτός είναι ο λεπτότερος άξονας).
Δεν ξέρω παραπάνω, έγραφε κάτι στο evo, αλλά δεν το διάβασα επισταμένα. -
-
-
Θα αλλάξει κανείς τον τίτλο του τόπικ; Το νέο GT-R ΔΕΝ είναι Skyline. Είναι σκέτο GT-R
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μαλλον ετσι ειναι και το RS200..Δε βλεπω και καθαρα τη φωτο...Πολυ λεπτος δεν ειναι ο ενας απο τους δυο αξονες?Η κίνηση μεταδίδεται ως εξής: μοτέρ->πίσω τροχοί->εμπρός τροχοί (αυτός είναι ο λεπτότερος άξονας).
Δεν ξέρω παραπάνω, έγραφε κάτι στο evo, αλλά δεν το διάβασα επισταμένα.Σε ποιο τευχος εγραφε για το RS200?
Eμενα κατι δε μου καθεται καλα στο Ford..Αν το κιβωτιο ειναι μπροστα τοτε δεν γινετε να ισχυει η σειρα που εγραψες. -
http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=236
As well technically the Ford RS200 was one of the most interesting, most unusual group B cars. The story wasn’t as simple as mid engined 4x4 turbo. Ford tried to put one on top of that and did so in terms of balance. Their idea was quite curios looking: The engine was mid mounted in front of the rear axle. To counter balance this, the gearbox and centre diff was in transaxle principle mid mounted behind the front axle. The contradiction is transaxle and 4x4 as you not only needed a propshaft between engine and gearbox, but from the gearbox you needed to transmit power back to the rear axle. Therefore indeed the Ford RS200 is probably the only car ever created having 2 propshafts! This didn’t make it the lightest group B car, but it certainly was the best handling, best balanced group B car ever.
Συγνώμη αν σας μπέρδεψα, επαναλαμβάνω λοιπόν πως το GT-R και το RS200 έχουν την ίδια transaxle διάταξη για 4x4 μετάδοση, απλά το πρώτο έχει τον κινητήρα μπροστά και το κιβώτιο πίσω και το δεύτερο τον κινητήρα στο κέντρο και το κιβώτιο μπροστά.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
:inlove:
Περιμένουμε και την τιμή... αν παίζει ανάμεσα στα 130-170k δεν βλέπω τον λόγο γιατι να πάει κανείς σε ένα R8,911,M6 κλπ και αν είναι πιστή στον κόσμο της βελτίωσης... αντε γεια!
prestige? ποιός το χρειάζεται?
Eάν έχει αυτήν την τιμή (που εκεί κοντά θα είναι) δεν βλέπω τον λόγο να προτιμήσω το GT-R και να μην πάρω ένα R8 ή μια Carrera ακόμη και χωρίς το S. Τι και άν κάνει 3.3 στα 100.
Αν και απ ότι ξέρω προς το πάρον δεν σκέφτονται να το εισάγουν επισήμως στην Ελλάδα.κάνει 3.3 στα 60mph και οχι στα 100km,
αν δεν βλέπεις τον λόγο, άσε τον βλέπουμε εμείς.
Το R8 καίγεται και η Carrera S κάνει σούζες όταν γκαζώνεις.
Εγώ πάντως θα το πάρω €50.000 απέξω
και θα το κυκλοφορώ χωρίς πινακίδες (δες τα carrera GT που κυκλοφορούν στο ελλαδιστάν) -
nass
OK!Tora einai ola xekathara. -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
:inlove:
Περιμένουμε και την τιμή... αν παίζει ανάμεσα στα 130-170k δεν βλέπω τον λόγο γιατι να πάει κανείς σε ένα R8,911,M6 κλπ και αν είναι πιστή στον κόσμο της βελτίωσης... αντε γεια!
prestige? ποιός το χρειάζεται?
Eάν έχει αυτήν την τιμή (που εκεί κοντά θα είναι) δεν βλέπω τον λόγο να προτιμήσω το GT-R και να μην πάρω ένα R8 ή μια Carrera ακόμη και χωρίς το S. Τι και άν κάνει 3.3 στα 100.
Αν και απ ότι ξέρω προς το πάρον δεν σκέφτονται να το εισάγουν επισήμως στην Ελλάδα.κάνει 3.3 στα 60mph και οχι στα 100km,
αν δεν βλέπεις τον λόγο, άσε τον βλέπουμε εμείς.
Το R8 καίγεται και η Carrera S κάνει σούζες όταν γκαζώνεις.
Εγώ πάντως θα το πάρω €50.000 απέξω
και θα το κυκλοφορώ χωρίς πινακίδες (δες τα carrera GT που κυκλοφορούν στο ελλαδιστάν)Έχεις δει πολλά R8 παραγωγής να καίγονται;;;;
Έχεις μήπως κάποια φώτο με Carrera S να κάνει σούζα;;; -
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
http://www.autospies.com/news/Audi-R8-is-destroyed-after-fuel-spillage-caused-fire-19823/xoxoxo merry Christmas!
Ξέρεις για ποιο λόγο κάηκε;
Από τα λίγα που διάβασα μερικοί έλεγαν ότι είναι pre-production και κάποιοι ότι πήρε από βενζίνη που χύθηκε( για αυτό τι φταίει η εταιρεία;).Γελάσαμε με το βίντεο.... Ας ανοίξω το καλοριφέρ....
-
Ο χρήστης PakosM έγραψε:
http://www.autospies.com/news/Audi-R8-is-destroyed-after-fuel-spillage-caused-fire-19823/Όταν κάνεις click για να διαβάσεις το 'αρθρο' σε πηγαίνει σε... forum...
Όπου anyway γραφει
The car burned has been a test car, serial no. below 1610.
All cars below this no had problems with the R-Tronic and the fire was caused by a hydraulic failure.Most of the cars with a serial no below 1610 have been test cars. It has been a simple software update for the gear box hydraulic system to eliminate the problem.
Αυτό είναι από Playstation II ή 3?
-
Δεν είναι μόνο το 3,3 0-100 ή 0-60mph (το οποίο μόνο enzo, carrera GT κάνουνε) και στοιχίζουν απο μια 600αρα το καθένα, αλλα και τα 60κάτι κιλά ροπής του, το κιβώτιο με τους διπλούς συμπλέκτες που ακόμα πορσε δεν έχει αξιοθεί να φτιάξει και αξιπιστία...Nissan και όχι Audi. Και γενικότερα να το δούμε...για να κάνει τέτοιο χρόνο στο ring...τι στο καλό, είναι τουλάχιστον κορυφαίο σύνολο. Εκτός του αυτού έχω βαρεθεί να βλέπω πορσε γύρω μου. Το Nissan δεν πιστεύω να γίνει σούπα γιατι δεν έχει πρεστιζ αρα ο Ελληνας δεν θα το 'αγκαλιάσει' παρα μόνο κάποιοι γνώστες.
-
Πού θα πωλείται 70κ, στις ΗΠΑ; Στην Ευρώπη πόσο; Γιατί να πωλείται λοιπόν σε εξωφρενική τιμή, ΑΝ εισαχθεί εδώ; (Πρέπει να είμαστε τεράστια κορόιδα σαν χώρα γενικώς, ακόμα και τα απλά πράγματα -ψωμί, γάλα, καφετέριες, κοστίζουν περισσότερο από άλλες -πολύ-πλουσιότερες χώρες τις Ε.Ε.).
-
-
prologue ε?
-
Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε και στο προηγούμενο GT...
-
το gtr?
δε θυμαμαι καθολου..
Nissan GT-R