-
Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:
Δεν έχω δει ακόμα το tiguan αλλά όλοι λένε ότι λόγω σχεδίασης κρύβει το ύψος του και γενικά δείχνει πολύ compact. Αυτό για μένα είναι θετικό γιατί δεν μου αρέσουν τα πολύ ογκώδη SUV. (Ενας λόγος που πιθανότατα θα προτιμήσω το μαύρο είναι ότι με αυτό το χρώμα δείχνει ακόμα πιο συμμαζεμένο).
Τωρα όσον αφορά τις πραγματικές διαστάσεις, εγώ βρήκα τα παρακάτω νούμερα με τα οποια βγαίνει ότι έστω και οριακά το tiguan είναι ψηλότερο από ολα! Σε σχέση με Rav που είναι ο ηγέτης της κατηγορίας είναι 32mm πιο μακρύ (ή 62mm στην escape), 1mm πιο ψηλό, και 6mm πιο στενό............ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΤΟΣ ΥΨΟΣ Αποσταση από έδαφος
tiguan... 4427 1809 1686 195
rav........ 4395 1815 1685 190
crv......... 4530 1820 1675 185
forester. 4485 1735 1590 191
outlander 4640 1800 1720 215Eβαλα και το δικο μου που θα ερθει το μαρτιο
Το δικό σου παίζει σε άλλο γήπεδο! Είναι αρκετά πιο ευρύχωρο από τα υπόλοιπα της σύγκρισης. Με το καλό να το παραλάβεις.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Το δικό σου παίζει σε άλλο γήπεδο! Είναι αρκετά πιο ευρύχωρο από τα υπόλοιπα της σύγκρισης. Με το καλό να το παραλάβεις.
Thanks
-
κι άλλο τεστ από το auto-internet.gr. Εδω μας τα λέει καλά για τον κινητήρα και όχι μόνο...
Αντιγράφω το συμπέρασμα του τεστ
- Η πανελλαδική δημοσιογραφική παρουσίαση μας έδωσε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το Tiguan για αρκετά χιλιόμετρα σε κάθε είδους δρόμο, αυτοκινητόδρομο, καλό επαρχιακό δρόμο, στενό ορεινό δρόμο, ακόμα και σε διαδρομή εκτός ασφάλτου, με γενικά καλής ποιότητας χωματόδρομο, λασπωμένο όμως λόγω βροχής και με κάποια χαλασμένα σημεία από «νεροφαγώματα». Η πρώτη εντύπωση είναι ότι δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι οδηγείς αυτοκίνητο με 1400 κ.εκ. και τα 2λιτρα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού έχουν απέναντί τους ένα σκληρό αντίπαλο. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται απολύτως στις ανάγκες του αυτοκινήτου, η ροπή του είναι εξαιρετική και ποτέ δεν αισθανθήκαμε ανασφάλεια σε προσπέρασμα, ακόμα και στα ορεινά. Το κιβώτιο είναι πολύ θετικό κι έχει σωστή κλιμάκωση, οι 6 ταχύτητες είναι ένα επιπλέον ατού, ενώ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι απολύτως προβλέψιμη και σε κάθε περίπτωση ασφαλής, χάρη και στη μόνιμη τετρακίνηση και το ESP. Το ταξίδι μας δεν ήταν κουραστικό, ενώ όταν κινηθήκαμε στο χωματόδρομο, χωρίς μάλιστα να ενεργοποιήσουμε τη λειτουργία 'Off road', το σύστημα τετρακίνησης αποδείχθηκε αποτελεσματικό στα κομμάτια που γλιστρούσαν, με πολύ ομαλή λειτουργία, άμεση απόκριση και σωστή συνεργασία με τα ηλεκτρονικά. Φαίνεται, λοιπόν, πως η είσοδος της VW στην κατηγορία μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες.
Πάνος Φιλιππακόπουλος*
[url]http://www.auto-internet.gr/fullmission.php?page=mission&title=Οδηγούμε το VW Tiguan[/url]
- Η πανελλαδική δημοσιογραφική παρουσίαση μας έδωσε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το Tiguan για αρκετά χιλιόμετρα σε κάθε είδους δρόμο, αυτοκινητόδρομο, καλό επαρχιακό δρόμο, στενό ορεινό δρόμο, ακόμα και σε διαδρομή εκτός ασφάλτου, με γενικά καλής ποιότητας χωματόδρομο, λασπωμένο όμως λόγω βροχής και με κάποια χαλασμένα σημεία από «νεροφαγώματα». Η πρώτη εντύπωση είναι ότι δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι οδηγείς αυτοκίνητο με 1400 κ.εκ. και τα 2λιτρα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού έχουν απέναντί τους ένα σκληρό αντίπαλο. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται απολύτως στις ανάγκες του αυτοκινήτου, η ροπή του είναι εξαιρετική και ποτέ δεν αισθανθήκαμε ανασφάλεια σε προσπέρασμα, ακόμα και στα ορεινά. Το κιβώτιο είναι πολύ θετικό κι έχει σωστή κλιμάκωση, οι 6 ταχύτητες είναι ένα επιπλέον ατού, ενώ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι απολύτως προβλέψιμη και σε κάθε περίπτωση ασφαλής, χάρη και στη μόνιμη τετρακίνηση και το ESP. Το ταξίδι μας δεν ήταν κουραστικό, ενώ όταν κινηθήκαμε στο χωματόδρομο, χωρίς μάλιστα να ενεργοποιήσουμε τη λειτουργία 'Off road', το σύστημα τετρακίνησης αποδείχθηκε αποτελεσματικό στα κομμάτια που γλιστρούσαν, με πολύ ομαλή λειτουργία, άμεση απόκριση και σωστή συνεργασία με τα ηλεκτρονικά. Φαίνεται, λοιπόν, πως η είσοδος της VW στην κατηγορία μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες.
-
τελικα θα υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα απο 1/1? Εδω ειναι το ουσιαστικο ερωτημα!
-
Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:
Δεν έχω δει ακόμα το tiguan αλλά όλοι λένε ότι λόγω σχεδίασης κρύβει το ύψος του και γενικά δείχνει πολύ compact. Αυτό για μένα είναι θετικό γιατί δεν μου αρέσουν τα πολύ ογκώδη SUV. (Ενας λόγος που πιθανότατα θα προτιμήσω το μαύρο είναι ότι με αυτό το χρώμα δείχνει ακόμα πιο συμμαζεμένο).
Τωρα όσον αφορά τις πραγματικές διαστάσεις, εγώ βρήκα τα παρακάτω νούμερα με τα οποια βγαίνει ότι έστω και οριακά το tiguan είναι ψηλότερο από ολα! Σε σχέση με Rav που είναι ο ηγέτης της κατηγορίας είναι 32mm πιο μακρύ (ή 62mm στην escape), 1mm πιο ψηλό, και 6mm πιο στενό............ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΤΟΣ ΥΨΟΣ Αποσταση από έδαφος
tiguan... 4427 1809 1686 195
rav........ 4395 1815 1685 190
crv......... 4530 1820 1675 185
forester. 4485 1735 1590 191
outlander 4640 1800 1720 215Eβαλα και το δικο μου που θα ερθει το μαρτιο
Με τσι γείες σου (κρητικό είναι αυτό), καλοτάξιδο και...ζηλεύω
-
Τελικά τιμές των extra βγήκαν ακόμα? Εμαθε κανείς?
-
Drive test :κατανάλωση
-
Το CX7 νομίζω πως το ειχανε μετρήσει κατω απ τα 16 λιτρα.
Και το 2λιτρο FORESTER με τα 177 τόσο καιει πανω κατω.
-
Τελικα οτι και να κανεις τελικα τα SUV καινε πολυ ρε γαμωτο...
14.6 μεση δοκιμης το το Tiguan...
To drive ας πουμε μετρησε μεση για την 911 4S 16,2!!!Και φανταστητε για τι ταχυτητες μιλαμε... -
Πως προέκυψε το 14,6 ? το έκανες τεστ ντράιβ?
-
Είναι μεγάλη η κατανάλωση, αλλά είναι και μεγάλο το βάρος ως SUV. Αν εγώ τώρα πήγαινα από το Polo μου στο Tiguan θα έπρεπε να διπλασιάσω τα χρήματα που δαπανώ για καύσιμα. Απο 7-8 μέση κατανάλωση στα 13-14. Μεγάλη διαφορά....
-
Μα είναι δυνατόν να απέχει τόσο πολύ η τυποποιημένη απο του τεστ;
Για μένα είναι μεγάλος λόγος να μην το πάρω( έχω corolla 1.6 με κατανάλωση γύρω στα 10lt/100km). -
Απλά να πω πως όντως δεν έχουν σχέση οι εργοστασιακές μετρήσεις με τις πραγματικές καταναλώσεις.
Εγώ που έχω το καινούριο outlander εδώ και τρεις εβδομάδες βλέπω κατανάλωση 2-3 λίτρα παραπάνω από τις εργοστασιακές.
Πάντως μου κακοφαίνεται!!!
Είχα μάθει με το παλιό Golf να καίω 10λτ στη πόλη και τώρα τα 14 μου φαίνονται πάρα πολλά! Στην Εθνική βέβαια τα 10λτ που μου βγάζει τα θεωρώ πολύ καλά....
Και οι ροπές που έχεις είναι φανταστικές.
Όλα είναι θέμα φυσικής. Η ενέργεια απλά μετατρέπεται....
Άρα όποιος θέλει SUV με 1600-1700 κιλά πρέπει να 'φάει' και την κατανάλωση.PS. Επειδή και εγώ ψαχνόμουν μεταξύ Tiguan και Outlander, συγκρίνοντας τις τιμές (βάζοντας και τα εξτρα μέσα και τον δίλιτρο κινητήρα) καταλήγω ότι τελικά ήταν σωστή η επιλογή μου, αφού βγαίνει αρκετά παραπάνω, γύρω στις 4000-5000
-
Ο χρήστης Sinnay έγραψε:
Πως προέκυψε το 14,6 ? το έκανες τεστ ντράιβ?Κοιτα την προηγουμενη σελιδα ,ειναι απο το τεστ του DRIVE .
harrysvr
Μα είναι δυνατόν να απέχει τόσο πολύ η τυποποιημένη απο του τεστ;
Φυσικα και ειναι δυνατον.Ο κανονας αυτος ειναι.Εγω δεν εχω δει ποτε τυποποιημενη καταναλωση να ειναι ιδια με τη πραγματικη.Ειδικα στην Ελλαδα με το μποτιλιαρισμα και τις ορεινες περιοχες,τους πολλους επερχιακους δρομους,με τη συνεχη αυξομειωση ταχυτητας...
Το περιεργο θα ηταν να ηταν ιδια η τυποποιημενη με την κανονικη.Επισης μη ξεχνας οτι στις μετρησεις καταναλωσης των περιοδικων περιλαμβανονται και οι μετρησεις επιδοσεων. -
Aπο την παρουσιαση στη Σουηδια...
http://www.germancarzone.com/touareg-ti ... aunch.html
-
[quote='abadlot']Απλά να πω πως όντως δεν έχουν σχέση οι εργοστασιακές μετρήσεις με τις πραγματικές καταναλώσεις.
Εγώ που έχω το καινούριο outlander εδώ και τρεις εβδομάδες βλέπω κατανάλωση 2-3 λίτρα παραπάνω από τις εργοστασιακές.
Πάντως μου κακοφαίνεται!!!
Είχα μάθει με το παλιό Golf να καίω 10λτ στη πόλη και τώρα τα 14 μου φαίνονται πάρα πολλά! Στην Εθνική βέβαια τα 10λτ που μου βγάζει τα θεωρώ πολύ καλά....
Και οι ροπές που έχεις είναι φανταστικές.
Όλα είναι θέμα φυσικής. Η ενέργεια απλά μετατρέπεται....
Άρα όποιος θέλει SUV με 1600-1700 κιλά πρέπει να 'φάει' και την κατανάλωση.PS. Επειδή και εγώ ψαχνόμουν μεταξύ Tiguan και Outlander, συγκρίνοντας τις τιμές (βάζοντας και τα εξτρα μέσα και τον δίλιτρο κινητήρα) καταλήγω ότι τελικά ήταν σωστή η επιλογή μου, αφού βγαίνει αρκετά παραπάνω, γύρω στις 4000-5000
-
Οταν το GT με τα 170 έχει μέσο ορο 13 λιτρα, το Tiguan με 200+ κιλα πόσο πρεπει να εχει;
-
Φυσικά οι τυποποιημένες καταναλώσεις δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική κατανάλωση. Δεν παύει όμως να είναι ένα καλό μέτρο σύγκρισης μεταξύ των αυτοκινήτων και μπορεί να μας δείξουν αν κάποιο αυτοκίνητο καίει σε γενικές γραμμές περισσότερο από καποιο άλλο κάτω από ακριβώς τις ίδιες συνθηκες. Το περίεργο στο συγκεκριμένο τεστ είναι ότι το tiguan εμφανίζεται να καιει πολύ παραπάνω από αυτοκίνητα που έχουν θεωρητικά μεγαλύτερη τυποποιημένη κατανάλωση. Αυτό που μπορώ να υποθέσω είναι ότι το tiguan ενδέχεται να είναι πιο οικονομικό από τα άλλα σε ήρεμες συνθήκες οδήγησης και γι'αυτό υπερτερεί σε τυποποιημένη κατανάλωση αλλά σε συνθήκες μεγάλης πίεσης λόγω turbo&compressor η κατανάλωση ανεβαίνει πιο πάνω από τα ατμοσφαιρικά. Πάντως θα πρέπει να περιμένουμε κι άλλα τεστ και πανω από όλα πραγματικές καταναλώσεις από χρήστες για να βγάλουμε συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Οταν το GT με τα 170 έχει μέσο ορο 13 λιτρα, το Tiguan με 200+ κιλα πόσο πρεπει να εχει;Σε συνθήκες τεστ μιλάς ή σε καθημερινή κατανάλωση? Αν εννοείς το δεύτερο εγώ έχω ακούσει πολύ καλύτερες τιμές. Μου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο.
-
Σχετικά με τους χώρους, όλα τα περιοδικά αναφέρουν πως βρίσκεται στην κορυφή (και λόγω πολυμορφικότητας). Ειδικά το Drive το δίνει πρώτο συγκριτικά με Xtrail kai RAV, εκτός απο τον χώρο αποσκευών, οποίος με 470-505 λίτρα δε νομίζω να είναι μικρός.
Και ενδεικτικά κάποια νούμερα απο το Auto Bild:
Εσωτερικό πλάτος ε/π: Xtrail 1445/1440
ΡΑΒ4 1500/1490
Outlander 1485/1480
Tiguan 1500/1470
Πλάτος χώρου αποσκευών: Xtrail 1,10
ΡΑΒ4 1,10
Outlander 0,95
Tiguan 0,96
Κατα τη γνώμη μου η κορυφή της κατηγορίας είναι τα outlander, crv αλλά δεν μπήκα ακόμη στο Tiguan.Σχετικά με την κατανάλωση, στα 3 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει μέχρι τώρα ποτέ δεν κατάφερα να φτάσω την κατανάλωση που δίνουν τα περιοδικά
Μόνο με το Vitara ίσως όταν πάμε καμιά εκδρομή εκτός δρόμου
VW Tiguan 2007