Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Θα μπουν τα νέα χειριστήρια του κλιματισμού όπως και στο plus
Φίλε rallye έχεις μήπως καμία ιδέα πότε θα μπουν τα νέα χειριστήρια κλιματισμού στο tiguan?
Μηχανολόγος Μηχανικός
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Θα μπουν τα νέα χειριστήρια του κλιματισμού όπως και στο plus
Φίλε rallye έχεις μήπως καμία ιδέα πότε θα μπουν τα νέα χειριστήρια κλιματισμού στο tiguan?
Ο χρήστης pinokiogr έγραψε:
...Επισης θελω να ρωτησω οσους εχουν το cvt κατι σχετικα με τις αλλαγες των ταχυτητων.Οταν εχω το μοχλο στο D και γκαζοσω το αυτοκινητο το στροφομετρο παει στις 6000 στροφες και δεν αλλαζει ταχυτητα αλλα πρεπει να αφησω λιγο το γκαζυ για να μου την αλλαξει.Ενω οταν πηγαινω νορμαλ τις αλλαζει περιπου στις 2000 με 2500 στροφες...
Αυτό που κάνει είναι σωστό. Για φαντάσου να ήσουν σε μια πολύ απότομη ανηφόρα και να άλλαζε...!
Είναι λογικό να πηγαίνει με πολλές στροφές (κοντά στις στροφές που αποδίδεται η μέγιστη ισχύς) όταν καταλαβαίνει ότι χρειάζεσαι ισχύ (π.χ. όταν οδηγείς σβέλτα ή σε ανηφόρα), ενώ όταν προέχει η οικονομία πηγαίνει με στροφές κοντά σε εκείνες, στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ροπή (αρκετά χαμηλότερα από τις στροφές μέγιστης ισχύος).
Ο χρήστης ekdromeas έγραψε:
...Φανταστειτε να αποφασιζει το κρατος να αλλαζει στη μεση της χρονιας τους συντελεστες φορολογησης και να λεει οτι οσοι πληρωσαν πληρωσαν και οι υπολοιποι θα πληρωσουν λιγοτερους φορους. Φανταστειται να λεει 10 μερες πριν τη ληξη πληρωμης τελων κυκλοφοριας οτι οσοι δεν τα εχουν πληρωσει να ερθουν να πληρωσουν τα μισα...
Φίλε ekdromeas νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα...
Οι συντελεστές φορολόγησης και τα τέλη κυκλοφορίας μπορούν να αλλάξουν από τη μία χρονιά στην άλλη χωρίς να διαμαρτυρηθεί κανένας. Π.χ. αν ο συντελεστής φορολογίας εισοδήματος μειωθεί κανένας δε θα πει: 'Γιατί πλήρωσα πέρσι περισσότερα από όσα πληρώνει ο άλλος φέτος για το ίδιο εισόδημα...'?
Σύμφωνα με τη λογική σου θα έπρεπε να διαμαρτυρηθώ εάν αγοράσω 1 κούτα τσιγάρα (που λέει ο λόγος) και μεθαύριο μειωθεί η φορολογία στα τσιγάρα. Δεν έχει λογική. Έτσι είναι η φορολογία, αλλάζει...
Σύμφωνα επίσης με τη λογική σου, δε θα έπρεπε να μειωθούν ποτέ τα τέλη κυκλοφορίας επειδή κάποιοι θα αδικηθούν. Ακόμα και αν εφαρμοζόταν σταδιακά (με κλιμακούμενο ποσοστό), πάλι κάποιοι θα αδικούνταν , έστω και λικότερο...
Φιλικά
Ο χρήστης manos89 έγραψε:
Δυστυχως φιλε vanorton τελικα οι εμποροι θελουν να αυτοκτονησουν!!!
Συνεχισα την ερευνα αγορας..
Πηρα τηλεφωνο 4 αντιπροσωπιες της Ford. Οι 3 μου ειπαν οτι θα μετα απο το ψηφισμα του νομοσχεδιου οι εκπτωσεις 10% παυουν να ισχυουν και θα ισχυει μονο η εκπτωση απο τον φορο ταξινομισης...
Τουλαχιστον ισχυριζονται οτι αμα κλεισω το αυτοκινητο τωρα θα λαβω κανονικα την εκπτωση , και οταν στο μελλον ψηφισθει το νομοσχεδιο θα γλιτωσω και εκεινα τα λεφτα..Στην τελευταια αντιπροσωπεια που πηρα μαλιστα , δεν μου προσφεραν ΟΥΤΕ την παραπανω 'διευκολινση'!!
Ή τον ενα η το αλλο! Αν κλεισω αργοτερα παιρνω μονο τα μειωση του φορου (παει η εκπτωση πεταξε), αν κλεισω τωρα παιρνω μονο την εκπτωση ( και την μειωση του φορου την τρωνε οι ιδιοι!!!!!!!!!)**Και οχι μονο αυτο αλλα ο υπαλληλος αντεδρασε λες και του ελεγα τιποτα περιεργο οταν απαιτουσα και τα δυο!!**Χαρακτηριστικα μεταξυ σοβαρου και αστειου μου ειπε...
Διαλογος:-'Η απλειστεια κανει κακο!!'
-'Τι απλειστεια??? Σε τετοια εποχη? Ειναι δυσκολος καιρος τωρα'
- 'Ε τοτε καθιστε στα αυγα σας....'
Aντιπροσωπεια ford στην Καλλιθεα , παρτε και μονοι σας τηλεφωνο να γελασετε...
Πωπω φιλεεεε..... Τρελλή αγένεια... Απαράδεκτη συμπεριφορά.
Πάντως έχω να σου πω ότι ακόμα και αν οι τιμές πέσουν κι άλλο τελικά, πράγμα που πιστεύω πως θα συμβεί όπως είπα και προηγουμένως, αυτό δεν πρόκειται να το παραδεχτούν σε αυτή τη φάση οι αντιπρόσωποι σε καμία περίπτωση. Αν το κάνουν, στην καλύτερη περίπτωση θα καθυστερήσουν κάποιες αγορές. Οπότε δεν τους συμφέρει να το παραδεχτούν και η απάντηση του πωλητή στο τηλέφωνο ήταν αναμενόμενη (η ουσία και όχι το ύφος της απάντησης βέβαια...!).
Ούτως ή άλλως τη μείωση θα την επωφεληθείς εσύ και όχι αυτοί, οπότε δεν τους ενδιαφέρει...
Στη θέση σου θα περίμενα να δω τι θα γίνει με τα τέλη ταξονόμησης... Και βέβαια δε θα πατούσα το πόδι μου στον αγενέστατο...!
Απάντηση προς manos89 και autotriti:
Θεωρώ μεγάλη χαζομάρα από πλευράς εμπόρων να σταματήσουν τις προσφορές εφόσον μειωθούν τα τέλη ταξινόμησης για τον εξής λόγο:
Η αγορά έχει πέσει 40% σε σχέση με πέρσι ΠΑΡΟΛΕΣ τις ισχύουσες προσφορές. Το μέτρο για τα τέλη ταξινόμησης θα παρθεί ακριβώς για τόνωση αυτής της αγοράς. Άρα, εάν οι τιμές των αυτοκινήτων τελικά αυξηθούν (παρά τη μείωση των τελών και λόγω κατάργησης των προσφορών) ο κόσμος θα αγοράσει ακόμα λιγότερα αυτοκίνητα, οπότε οι έμποροι είναι σαν να αυτοκτονούν.
Η μείωση των τελών είναι μοναδική ευκαιρία για τους εμπόρους απλά να πουλήσουν περισσότερα αυτοκίνητα με τις τιμές που τα δίνουν ΤΩΡΑ (δηλαδή με τις προσφορές). Δεν πιστεύω ότι οι έμποροι θα αυτοκτονήσουν...!
Στέφανε καλορίζικο και από μένα. Και καλοτάξιδο...
Μην ξεχνάς ότι τα κιβώτια CVT δεν έχουν ταχύτητες (CVT = Continuously Variable Transmission)... Γι αυτό και δεν καταλαβαίνεις ότι αλλάζει, επειδή στην πράξη ΔΕΝ αλλάζει... Έχει μία σχέση μετάδοσης μεταβαλλόμενη.
Η ιδέα του CVT είναι να διατηρούνται συνεχώς οι στροφές του κινητήρα κοντά στο σημείο μέγιστης ροπής (και καλύτερης οικονομίας επομένως) μέσω της μεταβολής της σχέσης μετάδοσης.
Όσο για τη σειριακή λειτουργία, η απουσία 'ταχυτήτων' αντισταθμίζεται με σχετικές προ-ρυθμίσεις της (μίας) μεταβαλλόμενης σχέσης.
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Με αυτές τις διαφορές τιμών και τελών κανένα δεν αξίζει σε σχέση με το 1.4. Ειδικά το 170άρι που δεν θα έχει και μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις από το 150άρι.
Το 170άρι έχει μεγάλη διαφορά από το 150άρι. Για την ακρίβεια, έχει ακριβώς την ίδια μέγιστη ροπή (280Nm) με το 200άρι, απλά την αποδίδει από 100 στροφές υψηλότερα (1800 αντί για 1700). Βέβαια, το 200άρι την αποδίδει έως τις 5000 στροφές, εξ' ου και οι 30 περισσότεροι ίπποι.
Όσο για την επιτάχυνση 0-100, επισήμως:
150άρι: 9,2s
170άρι: 8,2s
200άρι: 7,6s
Ο χρήστης CX έγραψε:
Μιλάς για τη βενζίνα υποθέτω, ή δεν είσαι Αθήνα ; Αν ναι, μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου ότι αυτό είναι τρελλό ... αυτοκτονικός ιδεασμός
Ναι, για βενζίνη μιλάω, είμαι Αθήνα (δυστυχώς...). Ειναι αυτοκτονία, ε?
Δε μου λες, από ποιότητα-συναρμογή-φινίρισμα πώς βλέπεις το CX-7? Εννοώ τα πλαστικά στις πόρτες, τα πλαστικά και τη συναρμογή του ταμπλό, τα ηλεκτρικά παράθυρα (θόρυβος) κλπ...
Ο χρήστης CX έγραψε:
Vanorton αποφάσισες τελικά ? Πάντως το Tiguan μου φαίνεται τελικά ότι έχει υπερκτιμηθεί. Εγώ θα σου έλεγα να βάλεις στην εξίσωση το ατμοσφαιρικό Forester (το νέο τρώγεται σε εμφάνιση).
Όχι, δεν αποφάσισα ακόμα... Έχω περάσει στη φάση που δε μ' αρέσει κανένα...
Χωρίς πλάκα, σε όλα κάτι μου φταίει. Το κούρασα πολύ και την πάτησα! Αρχίζω να σκέφτομαι την τρέλλα να χώσω κι άλλα χρήματα... (π.χ. Freelander 2 με 46.000).
Αυτά τα δυσάρεστα...!
Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:
Το πηρα βενζινη αυτοματο cvt και το εχω παραγγειλει 27-11-2007.
Μου ειχαν πει 4 μηνες και σημερα με πηραν τηλεφωνο οτι ηρθε Αθηνα.
Δηλαδη σε 3 μηνες και 8 ημερες.
Περιμένουμε εντυπώσεις από το CVT!!!