Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι έχει αρχίσει και κυκλοφορεί αρκετά στον δρόμο και μάλιστα σε αυτό το ανοιχτό μπλε
Έδώ πάντως στο Ηράκλειο εγώ και άλλος ένας είμαστε
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι έχει αρχίσει και κυκλοφορεί αρκετά στον δρόμο και μάλιστα σε αυτό το ανοιχτό μπλε
Έδώ πάντως στο Ηράκλειο εγώ και άλλος ένας είμαστε
Λοιπόν έχουμε και λέμε,
πρώτο ταξίδι για την C4 Picasso και οι πρώτες εντυπώσεις είναι οι παρακάτω:
την Κυριακή που πέρασε έκανα 350 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση ταξιδίου τα 9 λίτρα σε θερμοκρασία περίπου στους 30 βαθμούς με 2 ενήλικες στο αμάξι και 2 παιδιά με την πραμάτειά τους. Ο κλιματισμός δούλευε σε όλο το ταξίδι. Κατανάλωση λοιπόν που παρόλο που μου φαίνεται τσιμπημένη την θεωρώ μάλλον λογική αφού σε καμμία περίπτωση δεν προσπάθησα για κάτι καλύτερο και το αμάξι είναι ακόμα με τα κεριά (540 χιλιόμετρα έχει κάνει συνολικά).
Επιβεβαιώνω ότι το αμάξι είναι απίστευτα άνετο, τόσο άνετο που κουράζει σε μεγάλες ανωμαλίες του δρόμου. Το ταξίδι του είναι υποδειγματικό αφού πραγματικά δεν καταλαβαίνεις πότε έφτασες. Στο φόρτωμά του είναι πολύ εύκολο και σου δίνει την δυνατότητα να βολευτείς με τόσους πολλούς τρόπους που πραγματικά φορτώνεις χωρίς να σκέφτεσαι. Οι ταχύτητες παραμένουν σκληρές αλλά με σίγουρο κούμπωμα και αν εξαιρέσεις μία αναισθησία του τιμονιού με την ταχύτητα δεν θα έλεγα ότι είχα κάποιο παράπονο.
Επίσης δυστυχώς επιβεβαίωσα ότι ο κινητήρας είναι οριακός και παρόλο που σε ρεπρίζ θεωρητικά δεν είναι και εντελώς χάλια όλα στην πραγματικότητα γίνονται αργά. Το ίδιο δε το αυτοκίνητο φωνάζει ότι εδώ όλα πάνε με τον ρυθμό του και όχι με αυτόν που θα ήθελες να επιβάλεις εσύ. Η ερώτηση είναι πόσο με πειράζει αυτό. Και απαντώ, όχι και τόσο γιατί το ήξερα και το περίμενα αλλά σίγουρα δεν είναι το αμάξι που θα με γαργαλάει να το οδηγήσω (άλλωστε δεν το περίμενα).
Άνεση λοιπόν, καλό ταξίδι, παραπάνω κλίσεις (ίσως σύντομα προσπαθήσω να το σκληρύνω λίγο), καλό πάτημα, καλά φρένα, υποτονικός κινητήρας, αρχικά πολύ καλή ποιότητα (η χρήση θα δείξει) εσωτερικού, λίγο ασαφές τιμόνι, άριστοι χώροι, μέτρια κατανάλωση και τέλος φοβερό είναι το εμπρός παρμπρίζ που ανεβαίνει πολύ ψηλά και σου δίνει την αίσθηση ανοικτού αυτοκινήτου.
Αυτά και θα επανέλθω.
Υ.Γ. Α!!!!! και ξέχασα έχει υψηλό δείκτη κεφαλογυρίσματος, πράγμα που δεν το περίμενα
Παιδιά καλησπέρα,
ο μπατζανάκης μου αγόρασε ένα VW Jetta και θέλω να του κάνω δώρο ένα μπρελόκ κλειδιών VW ή ακόμα καλύτερα και με το λογότυπο του Jetta. Εδώ όμως στο Ηράκλειο τα μόνα που βρήκα είναι τα γνωστά 'δερμάτινα' ή 'ασημένια' της πλάκας και με Killer design. Μήπως ξέρετε κανένα eshop αξιόπιστο που να έχει τέτοια αντικείμενα?
Ευχαριστώ
Sedan έχει αποκλειστεί. Κάποια στιγμή το σκέφτηκα να συμβιβαστώ αλλά μετά αποφάσισα οτι κανένας συμβιβασμός δεν είναι ικανοποιητικός όταν πρέπει κάθε μέρα να βλέπω ένα σχήμα που ποτέ δεν μου άρεσε και πάντα με χάλαγε πάρα πολύ. Το SUV αποκλείστηκε όταν αποφάσισα ότι είναι κάτι παραπάνω από μ**:lipsealed:**ια να πληρώσω περίπου 10000 παραπάνω για κάτι που ....ίσως χρειαστώ...για να πάω ίσως κάπου...που ίσως δεν με πάει το απλό αμάξι...και που ποτέ δεν συνέβηκε μέχρι τώρα με το Peugeot 106 που χρησιμοποιώ τα τελευταία 10 χρόνια. Έτσι μείνανε τα πολυμορφικά και τα hatchback που έτσι και αλλιώς πάντα μου άρεσαν. Να φανταστείτε ότι ένα από τα αμάξια που μου άρεσαν και ακόμα γυρίζω το κεφάλι όταν το βλέπω στο δρόμο, είναι το Fiat Multipla (ναι ναι το παλιό με τα φώτα ψηλά).
Οδήγησα σήμερα και το Golf TSI 122PS. Άνετο γενικά αμάξι με πολύ καλό τιμόνι και κινητήρα ζωηρό σε όποιες στροφές και αν κινήσαι. Υποτίθεται τώρα οτι από αυτό πρέπει να πάρω μία ιδέα πόσο καλός είναι ο 140PS και ιδίως στο Touran και προπάντων με DSG αφού μόνο το 122άρι golfάκι έχουν για test drive. Και εντάξει αντιλαμβάνομαι να μην έχουν κάτι με το DSG, αλλά ούτε touran απλό?
...to be continued
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Αν θες κοίταξε και το Golf Plus, μπορεί να υπάρχει test drive πιο εύκολα από το Touran. Επίσης το Civic δες το και σε sedan όπου η ανάρτηση είναι σαφώς πιο φιλική και κατά τη γνώμη μου αυτό το κάνει καλύτερο αμάξι από το 5πορτο!
Μόνο Golf υπάρχει σε test drive.
Γενικά Sedan
δεν ξέρω ρε παιδί μου αλλά με κάνουν και αισθάνομαι κάπως.........κάπως,
γιάυτο και αποκλείστικε πολύ γρήγορα η octavia.
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η διαφορά τιμής δεν είναι μεγάλη αλλά τι προσφέρει το Civic και τι τα υπόλοιπα σε αυτά τα χρήματα; Η διαφορά στο γκάζι είναι από μεγάλη (για τα TSI 140) έως τεράστια (για τα TSI 160, Astra 1.6T)!
Και επειδή έχω μπει σε Civic δεν θα το πρότεινα για οικογενειακό αυτοκίνητο, η άνεση της ανάρτησης είναι κουραστική δυστυχώς. Δεν ξέρω αν φταίνε τα ζαντολάστιχα ή η σκληρότητά της πάντως στους ελληνικούς λακουβόδρομους εγώ δεν θα άντεχα να συμβιώσω με τόσο θορυβώδες/κουραστικό αμάξι στις ανωμαλίες της ασφάλτου. Εδώ ακόμα και με το Golf όταν περνάω από λακούβα εκνευρίζομαι, με το Civic μάλλον θα είχα βγει να μπαζώνω λακούβες από όπου περνάω συχνά (εδώ ακόμα αναρωτιέμαι καμιά φορά με τα λακουβοναρκοπέδια αν άξιζε τελικά που από 15άρες ζάντες έβαλα 16άρες)
Το Astra επίσης δεν θα το πρότεινα, σου δημιουργεί μια στενάχωρη αίσθηση όταν είσαι πολλές ώρες μέσα + από θέσεις για μικροπράγματα είναι τραγική η κατάστασή του.Το Touran TSI το έχω δει να υπάρχει για test drive στην VW Φιλοσίδη στο Βύρωνα (και είναι καλή αντιπροσωπεία γενικώς αυτή) Δεν ξέρω αν είναι και DSG το συγκεκριμένο... ζήτα να το οδηγήσεις κι αν θες και DSG οδήγησε ένα Golf DSG και mixαρε τα συμπεράσματά σου.
Υ.Γ. Ναι, μην το ψάχνεις δεν έχω ζωή πια με τις ώρες που λειτουργώ.
Επειδή το civic είναι τελικά και το μόνο που θα καταφέρω να οδηγήσω, σε καμιά 10αρία μέρες ελπίζω, θα σου πω την γνώμη μου για την ανάρτηση.
Στο Βύρωνα έχουν VW αλλά από το Ηράκλειο Crete πως πάνε?
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Θα προσπαθήσω να σου δώσω μερικές απαντήσεις στα καίρια αυτά ερωτήματα:
-Το DSG όχι δεν έχει ζημιές και σε κάθε υποψήφιο αγοραστή μοντέλου VW/Audi όπου μπαίνει αυτό το κιβώτιο θα πρότεινα να το πάρει (μακάρι να μπορούσα να το έχω κι εγώ)
-Τα Opel σε γενικές γραμμές δεν στρίβουν. Ό,τι Opel έχω οδηγήσει εγώ υπέστρεφε με την πρώτη ευκαιρία (Tigra, Astra, Astra GTC), λέγονται καλά λόγια όμως για το νέο Corsa και ειδικά το OPC. Σε οδηγική αίσθηση τα Opel υστερούν αρκετά από τους αντιπάλους τους.
-Αυτό είναι υπερβολή, η Skoda δεν είναι ποιοτικότερη της Audi σε κανένα τομέα. Είναι όμως πολύ καλά αυτοκίνητα στη συναρμογή και την ποιότητα υλικών τους, πολύ ανώτερα από τα αντίστοιχα SEAT και η ποιότητα for money τους είναι άψογη.
-Μυστήριος είναι ο τρόπος σκέψης όσων φαντατίζονται με οποιαδήποτε μάρκα λες και οι άλλες είναι του πεταματού. Κι εγώ VW έχω αλλά ούτε τη λατρεύω ούτε τη μισώ, απλώς μου προσέφερε το καλύτερο δυνατό πακέτο τη χρονική στιγμή που ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο.
-Το Civic είναι καλό αμάξι αλλά ακριβό, έχει λογική να το αγοράσεις μόνο αν ερωτευτείς το σχέδιό του. Διαφορετικά, αν ήταν 3.000 ευρώ φθηνότερο, άνετα το συζητούσαμε.Στην ψηφοφορία σου ψήφισα το Octavia γιατί έχει τα πάντα σε πολύ καλή τιμή.
Για να το φιλοσοφήσουμε λίγο:
Opel Astra 1.6 Turbo Cosmo 22290+~1000 έξοδα = ~23300
Honda Civic 23000+500 έξοδα =~23500
VW Touran 1.4 TSi Conseptline 21210+~1000 έξοδα + 340 επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση (στα 4 δηλαδή) =~22500
VW Touran 1.4 TSi Conseptline DSG 23000+~1000 έξοδα + 340 επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση (στα 4 δηλαδή) =~24300
Skoda Octavia5 1.8T 22190 +~1000 έξοδα + 700 το ESP για την σύγκριση αφού το έχουν οι άλλοι =~24000
Ξέρω οτι θα μου πεις οτι το Skoda ή το Touran είναι σε άλλη κατηγορία από το civic αλλά αν το δεις απλά σαν αμάξια το μόνο υπέρ των 2 είναι ο μεγαλύτερος χώρος το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την αναζήτησή μοιυ αλλά και τα 485 lt του civic ή τα 500 lt του Astra κάθε άλλο παρά λίγα είναι. Αυτό λοιπόν που καταλαβαίνω είναι οτι η διαφορά τιμής του civic δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η φήμη της λέει και έχεις και το μέσα έξω το οποίο καθαρά υποκειμενικά (για τα μάτια μου δηλαδή) είναι μακράν των υπολοίπων. Αυτό που με τραβάει πολύ είναι το DSG και είναι ο βασικός λόγος που θα πήγαινα στο Touran. Δυστηχώς όχι το Touran DSG αλλά ούτε το touran σκέτο δεν υπάρχει για test drive και παρόλο που συμπαθώ πολυ την VW για την τεχνολογική της τόλμη δεν ξέρω αν πρέπει να την εμπιστευτώ με κλειστά μάτια. Αλήθεια εναλλακτικές δεν έχει σκεφτεί κανένας?
Υ.Γ. 5 το πρωί το έγραψες το post?
[quote='HighFidelity']
[i]'Ωστε θέλεις ΑΤΟΚΟ άτακτο αγόρι; Πέσε 1500
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Φαντάζεσαι...λάθος!
Θα καταλάβεις τι εννοώ μόλις οδηγήσεις κάποια. Το 106 στη άνεση της ανάρτησης είναι πολύ καλό , ενώ και το κράτημά του, αν έχει αντιστρεπτική είναι επίσης πολύ καλό! Δεν έχει επίσης τις αναπηδήσεις των ημιάκαμπτων.
Τέλος, μην μένεις μόνον στις καταναλώσεις που βλέπεις στα περιοδικά, υπάρχουν και αυτές που έχουν καταγράψει οι χρήστες στο spritmonitor.de για παράδειγμα. Πήγαινε κι από κει να πάρεις μια εικόνα.
Ναι εντάξει μπορεί σε σύγκριση με την αρχή της αγοράς (που παρεπιπτόντος αποδείχτηκε άριστη), αλλά τώρα πια δεν νομίζω ότι συγκρίνεται. Μπήκα και στο spritmonitor και αν διαβάζω σωστά οι διαφορές είναι από 1 έως 2 λίτρα/100χλμ υπέρ του Honda.
Πάντως μετά από επισκέψεις στις αντιπροσωπείες μπορώ με σιγουριά να αποκλείσω το FIAT γιατί απλώς είναι απαίσιο εσωτερικά (φτηνιάρικο πολύ) και, χωρίς να ξέρω γιατί, με ενοχλεί πολύ το όλο σουλούπι και το SEAT γιατί διαμορφώνει τις τιμές του με πρόστυχο τρόπο.
Και... συνεχίζουμε