-
**Αντιγράφω από το νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή: **
Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων
Η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (ΦΕΚ Α΄265) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Την τιμή χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή οίκο του αυτοκινή-του, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους στην αρμό¬δια Τελωνειακή Αρχή από τους ε-πίσημους διανομείς αυτοκινήτων, όπως αυ¬τοί προσδιορίζονται από τον Κανο-νισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής της 31ης Ιουλίου 2002 (ΕΕ L 203,της 1ης Αυγούστου 2002), συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) αυτού εξοπλισμού.
Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα λαμβάνεται υπόψη, η κατά τα πα-ραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης του αντίστοιχου επιβατικού αυτοκινήτου κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά, αφού αυτή μειωθεί λόγω παλαιό-τητας και λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων με βάση τα παρακάτω ποσοστά μεί-ωσης για κάθε μήνα κυκλοφορίας:
Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλο-φορίας.
Για τον δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφο-ρίας.
Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Για τα τρία επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Για τα δύο επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,20% για κάθε μήνα κυκλοφορίας και
Για τα επόμενα χρόνια η μείωση, θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500).
Ο κατά τα παραπάνω διαμορφούμενος συντελεστής απομείωσης δεν δύναται να είναι ανώτερος του 81%.».
Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων.Απο την επεξηγηματική έκθεση:
Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων
Με την προτεινόμενη διάταξη, η ισχύς της οποίας αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων, αντικαθίσταται η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας).
Η διάταξη αυτή κρίνεται αναγκαία για την ευθυγράμμιση της εθνικής νομοθεσίας προς την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων που εκδόθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2007 επί της υπόθεσης C–74/06 (Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας), σχετικά με το τέλος ταξινόμησης εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας και την απομείωση της αξίας με βάση μόνο τη παλαιότητα.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η χώρα μας εφαρμόζοντας για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλο κράτος μέλος ένα και μόνο κριτήριο, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά στην παλαιότητα του αυτοκινήτου και επιτρέποντας απομείωση 7% για αυτοκίνητα έξι μηνών έως ενός έτους ή 14% για αυτοκίνητα ενός έτους, με συνέπεια ο οφειλόμενος φόρος να υπερβαίνει, έστω και σε ορισμένες περιπτώσεις, το ποσό του εναπομείναντος φόρου που είναι ενσωματωμένος στην αξία των ταξινομημένων στη χώρα μας ομοειδών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει βάση του άρθρου 90 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, καίτοι η τιμή χονδρικής πώλησης, η οποία χρησιμεύει ως βάση υπολογισμού της αξίας των εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η οποία δεν αμφισβητείται, καθορίζεται λαμβανομένου υπόψη του τύπου του αυτοκινήτου, δηλαδή του κυβισμού, του μοντέλου και άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών, επιβάλλεται εν τούτοις η κλίμακα απομείωσης που εν συνεχεία εφαρμόζεται για τον καθορισμό της φορολογητέας αξίας να στηρίζεται όχι μόνο σε ένα κριτήριο, όπως αυτό της παλαιότητας, αλλά και στα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Λαμβανομένου επίσης υπόψη ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της Απόφασης του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η απομείωση αυτή δεν είναι γραμμική και κατά τα πρώτα χρόνια είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι στη συνέχεια και ότι η απομείωση αρχίζει από την αγορά ή την έναρξη χρήσης του αυτοκινήτου, προτείνεται η διάταξη αυτή .
Με την τροποποίηση αυτή, η φορολογητέα αξία των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων θα απομειώνεται από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας και οι συντελεστές λόγω παλαιότητας θα υπολογίζονται επί των μηνών κυκλοφορίας, στους οποίους θα προστίθενται και ένα ποσοστό απαξίωσης για τα διανυθέντα χιλιόμετρα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προτεινόμενη διάταξη.Επίσης, κρίθηκε αναγκαίο να διευκρινισθεί επί της ισχύουσας διάταξης, πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1, ότι η χονδρική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου από τον κατασκευαστή οίκο διαμορφώνεται από τη βασική τιμή του αυτοκινήτου, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) εξοπλισμού του αυτοκινήτου και να αντικατασταθεί ο Κανονισμός (ΕΚ) 1475/1995 της Επιτροπής (ΕΕ L 145, της 29ης Ιουνίου 1995) από τον Κανονισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής (ΕΕ L 203, της 1ης Αυγούστου 2002), επειδή έπαυσε να ισχύει.
-
**Αντιγράφω από το νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή: **
Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων
Η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (ΦΕΚ Α΄265) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Την τιμή χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή οίκο του αυτοκινή-του, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους στην αρμό¬δια Τελωνειακή Αρχή από τους ε-πίσημους διανομείς αυτοκινήτων, όπως αυ¬τοί προσδιορίζονται από τον Κανο-νισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής της 31ης Ιουλίου 2002 (ΕΕ L 203,της 1ης Αυγούστου 2002), συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) αυτού εξοπλισμού.
Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα λαμβάνεται υπόψη, η κατά τα πα-ραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης του αντίστοιχου επιβατικού αυτοκινήτου κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά, αφού αυτή μειωθεί λόγω παλαιό-τητας και λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων με βάση τα παρακάτω ποσοστά μεί-ωσης για κάθε μήνα κυκλοφορίας:
Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλο-φορίας.
Για τον δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφο-ρίας.
Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Για τα τρία επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Για τα δύο επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,20% για κάθε μήνα κυκλοφορίας και
Για τα επόμενα χρόνια η μείωση, θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500).
Ο κατά τα παραπάνω διαμορφούμενος συντελεστής απομείωσης δεν δύναται να είναι ανώτερος του 81%.».
Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων.Απο την επεξηγηματική έκθεση:
Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων
Με την προτεινόμενη διάταξη, η ισχύς της οποίας αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων, αντικαθίσταται η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας).
Η διάταξη αυτή κρίνεται αναγκαία για την ευθυγράμμιση της εθνικής νομοθεσίας προς την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων που εκδόθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2007 επί της υπόθεσης C–74/06 (Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας), σχετικά με το τέλος ταξινόμησης εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας και την απομείωση της αξίας με βάση μόνο τη παλαιότητα.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η χώρα μας εφαρμόζοντας για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλο κράτος μέλος ένα και μόνο κριτήριο, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά στην παλαιότητα του αυτοκινήτου και επιτρέποντας απομείωση 7% για αυτοκίνητα έξι μηνών έως ενός έτους ή 14% για αυτοκίνητα ενός έτους, με συνέπεια ο οφειλόμενος φόρος να υπερβαίνει, έστω και σε ορισμένες περιπτώσεις, το ποσό του εναπομείναντος φόρου που είναι ενσωματωμένος στην αξία των ταξινομημένων στη χώρα μας ομοειδών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει βάση του άρθρου 90 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, καίτοι η τιμή χονδρικής πώλησης, η οποία χρησιμεύει ως βάση υπολογισμού της αξίας των εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η οποία δεν αμφισβητείται, καθορίζεται λαμβανομένου υπόψη του τύπου του αυτοκινήτου, δηλαδή του κυβισμού, του μοντέλου και άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών, επιβάλλεται εν τούτοις η κλίμακα απομείωσης που εν συνεχεία εφαρμόζεται για τον καθορισμό της φορολογητέας αξίας να στηρίζεται όχι μόνο σε ένα κριτήριο, όπως αυτό της παλαιότητας, αλλά και στα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Λαμβανομένου επίσης υπόψη ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της Απόφασης του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η απομείωση αυτή δεν είναι γραμμική και κατά τα πρώτα χρόνια είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι στη συνέχεια και ότι η απομείωση αρχίζει από την αγορά ή την έναρξη χρήσης του αυτοκινήτου, προτείνεται η διάταξη αυτή .
Με την τροποποίηση αυτή, η φορολογητέα αξία των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων θα απομειώνεται από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας και οι συντελεστές λόγω παλαιότητας θα υπολογίζονται επί των μηνών κυκλοφορίας, στους οποίους θα προστίθενται και ένα ποσοστό απαξίωσης για τα διανυθέντα χιλιόμετρα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προτεινόμενη διάταξη.Επίσης, κρίθηκε αναγκαίο να διευκρινισθεί επί της ισχύουσας διάταξης, πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1, ότι η χονδρική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου από τον κατασκευαστή οίκο διαμορφώνεται από τη βασική τιμή του αυτοκινήτου, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) εξοπλισμού του αυτοκινήτου και να αντικατασταθεί ο Κανονισμός (ΕΚ) 1475/1995 της Επιτροπής (ΕΕ L 145, της 29ης Ιουνίου 1995) από τον Κανονισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής (ΕΕ L 203, της 1ης Αυγούστου 2002), επειδή έπαυσε να ισχύει.
-
**Αντιγράφω από το νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή: **
Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων
Η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (ΦΕΚ Α΄265) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Την τιμή χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή οίκο του αυτοκινή-του, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους στην αρμό¬δια Τελωνειακή Αρχή από τους ε-πίσημους διανομείς αυτοκινήτων, όπως αυ¬τοί προσδιορίζονται από τον Κανο-νισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής της 31ης Ιουλίου 2002 (ΕΕ L 203,της 1ης Αυγούστου 2002), συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) αυτού εξοπλισμού.
Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα λαμβάνεται υπόψη, η κατά τα πα-ραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης του αντίστοιχου επιβατικού αυτοκινήτου κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά, αφού αυτή μειωθεί λόγω παλαιό-τητας και λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων με βάση τα παρακάτω ποσοστά μεί-ωσης για κάθε μήνα κυκλοφορίας:
Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλο-φορίας.
Για τον δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφο-ρίας.
Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Για τα τρία επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Για τα δύο επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,20% για κάθε μήνα κυκλοφορίας και
Για τα επόμενα χρόνια η μείωση, θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500).
Ο κατά τα παραπάνω διαμορφούμενος συντελεστής απομείωσης δεν δύναται να είναι ανώτερος του 81%.».
Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων.Απο την επεξηγηματική έκθεση:
Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων
Με την προτεινόμενη διάταξη, η ισχύς της οποίας αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων, αντικαθίσταται η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας).
Η διάταξη αυτή κρίνεται αναγκαία για την ευθυγράμμιση της εθνικής νομοθεσίας προς την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων που εκδόθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2007 επί της υπόθεσης C–74/06 (Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας), σχετικά με το τέλος ταξινόμησης εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας και την απομείωση της αξίας με βάση μόνο τη παλαιότητα.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η χώρα μας εφαρμόζοντας για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλο κράτος μέλος ένα και μόνο κριτήριο, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά στην παλαιότητα του αυτοκινήτου και επιτρέποντας απομείωση 7% για αυτοκίνητα έξι μηνών έως ενός έτους ή 14% για αυτοκίνητα ενός έτους, με συνέπεια ο οφειλόμενος φόρος να υπερβαίνει, έστω και σε ορισμένες περιπτώσεις, το ποσό του εναπομείναντος φόρου που είναι ενσωματωμένος στην αξία των ταξινομημένων στη χώρα μας ομοειδών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει βάση του άρθρου 90 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, καίτοι η τιμή χονδρικής πώλησης, η οποία χρησιμεύει ως βάση υπολογισμού της αξίας των εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η οποία δεν αμφισβητείται, καθορίζεται λαμβανομένου υπόψη του τύπου του αυτοκινήτου, δηλαδή του κυβισμού, του μοντέλου και άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών, επιβάλλεται εν τούτοις η κλίμακα απομείωσης που εν συνεχεία εφαρμόζεται για τον καθορισμό της φορολογητέας αξίας να στηρίζεται όχι μόνο σε ένα κριτήριο, όπως αυτό της παλαιότητας, αλλά και στα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Λαμβανομένου επίσης υπόψη ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της Απόφασης του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η απομείωση αυτή δεν είναι γραμμική και κατά τα πρώτα χρόνια είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι στη συνέχεια και ότι η απομείωση αρχίζει από την αγορά ή την έναρξη χρήσης του αυτοκινήτου, προτείνεται η διάταξη αυτή .
Με την τροποποίηση αυτή, η φορολογητέα αξία των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων θα απομειώνεται από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας και οι συντελεστές λόγω παλαιότητας θα υπολογίζονται επί των μηνών κυκλοφορίας, στους οποίους θα προστίθενται και ένα ποσοστό απαξίωσης για τα διανυθέντα χιλιόμετρα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προτεινόμενη διάταξη.Επίσης, κρίθηκε αναγκαίο να διευκρινισθεί επί της ισχύουσας διάταξης, πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1, ότι η χονδρική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου από τον κατασκευαστή οίκο διαμορφώνεται από τη βασική τιμή του αυτοκινήτου, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) εξοπλισμού του αυτοκινήτου και να αντικατασταθεί ο Κανονισμός (ΕΚ) 1475/1995 της Επιτροπής (ΕΕ L 145, της 29ης Ιουνίου 1995) από τον Κανονισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής (ΕΕ L 203, της 1ης Αυγούστου 2002), επειδή έπαυσε να ισχύει.
-
ωραια, καποιος να κανει και τη μεταφραση τωρα...
-
-
ηλιοροφη εχει?
-
Ακριβα το δινεις
Πεσε -
μήπως πρεπει να μεταφερθει στο σωστο μερος?
-
Μια διευκρινιση...θα υπολογιζεται η τιμη αγορας του στην Ελλαδα;;;Γιατι δηλ να πρεπει εγω να τρωω στη μαπα τις εισπρακτικες διαθεσεις της αντιπροσωπειας της renault κ να επιβαρυνομαι τα 5000 παραπανω που χρεωνει αυτη το clio rs στην Ελλαδα;;;
-
Θα υπολογίζετσι η τιμή εργοστασίου
-
Πλεον θα ειναι αδυνατο να φερεις αυτοκινητο πριν απο το 2003. Ο νεος νομος θα ευνοει τις αγορες μεταχειρισμενων απο 2003 και μετα.
-
- Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500). *
Τωρα δηλαδη οι μαντραδες θα πρεπει να αλλαζουν 2 φορες τα χιλιομετρα. Πρωτα να τα τριπλασασουν για να πληρωσουν λιγοτερο τελωνειο και μετα μειωση στο 1/10 για να το πουλησουν.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
- Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500). *
Τωρα δηλαδη οι μαντραδες θα πρεπει να αλλαζουν 2 φορες τα χιλιομετρα. Πρωτα να τα τριπλασασουν για να πληρωσουν λιγοτερο τελωνειο και μετα μειωση στο 1/10 για να το πουλησουν.
respect!
Αλήθεια τα χιλιόμετρα με τα οποία εκτελωνίστηκε ένα όχημα δε θα εμφανίζονται κάπου?
Πάντως ο νόμος δίνει μικρή βαρύτητα στα χιλιόμετρα.
Αν τα έχω υπολογίσει σωστά, για 90.000χλμ. έχεις επιπλέον έκπτωση 3% -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
- Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500). *
Τωρα δηλαδη οι μαντραδες θα πρεπει να αλλαζουν 2 φορες τα χιλιομετρα. Πρωτα να τα τριπλασασουν για να πληρωσουν λιγοτερο τελωνειο και μετα μειωση στο 1/10 για να το πουλησουν.
respect!
Αλήθεια τα χιλιόμετρα με τα οποία εκτελωνίστηκε ένα όχημα δε θα εμφανίζονται κάπου?
Πάντως ο νόμος δίνει μικρή βαρύτητα στα χιλιόμετρα.
Αν τα έχω υπολογίσει σωστά, για 90.000χλμ. έχεις επιπλέον έκπτωση 3%->: Μα ειναι δυνατον 590.000 χλμ σε δυο χρονια??
-
telika μπορει να εξηγηησει καποιος τι καταλαβε απο την νεα ρυθμιση γιατι εγω δεν καταλαβ τιποτα?
-
Tα 'φρέσκα' μεταχειρισμένα 2-3 ετών ή νεότερα γίνονται φθηνότερα.
Όσο νεότερο το αυτοκίνητο τόσο μεγαλύτερο το όφελος από τις νέες ρυθμίσεις σε σχέση με τις παλαιές.
Όλα τα υπόλοιπα βέβαια ακριβαίνουν. -
ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΕΤΙΑΣ Κ ΘΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΙ,ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΩΣ ΤΩΡΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ 30000 Euro,ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ 3000028%=8400.ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΕΛΩΝΙΟΥ Π.χ 2160040%=8640.
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 8640 ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΤΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΕΧΟΥΜΕ 3000031,6%=9480.ΟΠΟΤΕ 2052040%=8208
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΕΛΩΝΕΙΟ 8208 euro.ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
8640-8208=432.ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 432 euro.
ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ Κ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΧΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ
-
Ο χρήστης snoopdog έγραψε:
ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΕΤΙΑΣ Κ ΘΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΙ,ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΩΣ ΤΩΡΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ 30000 Euro,ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ 3000028%=8400.ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΕΛΩΝΙΟΥ Π.χ 2160040%=8640.
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 8640 ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΤΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΕΧΟΥΜΕ 3000031,6%=9480.ΟΠΟΤΕ 2052040%=8208
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΕΛΩΝΕΙΟ 8208 euro.ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
8640-8208=432.ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 432 euro.
ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ Κ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΧΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ
SIGA TA ΛΑΧΑΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 400ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ???ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ
-
Ο χρήστης snoopdog έγραψε:
ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΕΤΙΑΣ Κ ΘΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΙ,ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΩΣ ΤΩΡΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ 30000 Euro,ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ 3000028%=8400.ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΕΛΩΝΙΟΥ Π.χ 2160040%=8640.
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 8640 ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΤΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΕΧΟΥΜΕ 3000031,6%=9480.ΟΠΟΤΕ 2052040%=8208
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΕΛΩΝΕΙΟ 8208 euro.ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
8640-8208=432.ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 432 euro.
ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ Κ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΧΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ
Δεν έβαλες και τα χλμ στη δεύτερη περίπτωση...
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Τωρα δηλαδη οι μαντραδες θα πρεπει να αλλαζουν 2 φορες τα χιλιομετρα. Πρωτα να τα τριπλασασουν για να πληρωσουν λιγοτερο τελωνειο και μετα μειωση στο 1/10 για να το πουλησουν.
σωστος!!!!!
-
Δεν είναι μόνο το ποσοστό απαξίωσης του αυτοκινήτου. Πολυ πιο σημαντικό είναι το ποσοστό φορολογίας που θα φορολογήσουν αυτό το ποσό.
Τι να το κάνω εγώ το 60% μείωση απο 50% μείωση πριν, απο την στιγμή που σε βαρέσουν με 150% τέλη ταξινόμησης ενώ τα καινούργιο ομοειδές στην Ελλάδα φορολογούνται με 50%.
Πχ αμάξι 8 ετίας που έχει τιμή CIF 25.000 θα πληρώσει φόρο 18,750. ενώ αμάξι έτους με CIF 30.000 θα πληρώσει φόρο 12,000.
Το Ελληνικό κράτος είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. Δεν σου λένε ολη την Αλήθεια.
Το ξέρετε για παράδειγμα οτι τα Υβριδικά τα οποία υποτίθονται οτι δεν υποβάλονται σε φόρο απο το ΦΕΚ φορολογούνται απο άλλη διάταξη. Και μάλιστα τα καθήκια είναι τόσο κηνικοί που σου λένε οτι τα υβριδικά 'δεν υποβάλονται στο τέλος ταξινόμησης σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις'
Το γελίο είναι ότι όταν πάρεις τηλέφωνο την υπηρεσία αξιών για να σου πούνε ποιος είναι ο νόμος που λέει οτι πρέπει να πληρώσεις 10% φόρο...δεν ξέρουν ουτε οι ίδιοι.
Επίσης με το συγκεκριμένο νόμο που πάνε να προωθήσουν ένα αμάξι 15 ετών για παράδειγμα έχει μείωση %70 έναντι %80 που ήτανε πριν.
Με λίγα λόγια σου δίνουν ψίχουλα για τα αμάξια μέχρι 8ετίας και σου τα πέρνουν χοντρά απο τα αμάξια μέχρι 30ετίας.
Μειώνονται τα τέλη για τις εισαγωγές μεταχειρισμένων