-
Σωστον!!! Ακομα πιο σωστο ομως ειναι το '..με τα μπαουλοντίβανα από κάτω'. Περιγραφει τα πραγματα οπως ειναι και τα τοποθετει εκει που τους αρμοζει!
-
Ωχ, πάλι κόντρες μου μυρίζονται!
-
Όχι, μην ανησυχείς! Απλά τους πειράζω όπως κάνουν κι εκείνοι άλλωστε.
-
Σήμερα είδα για πρώτη φορά στο δρόμο 156 GTA.Αποτέλεσμα; Έπαθα την πλάκα της ζωής μου! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
-
Ορμωμενος απο το τοπικ για τα λαδια, για πειτε μου τηρειτε τα ~20000 χλμ ή τα αλλαζετε νωριτερα?
-
Φίλοι alfisti (παλαιάς και νέας τεχνολογίας) χαιρετώ.
Καιρός ήταν να αποκτήσουμε και εμείς (της παλαιάς) ένα δικό μας τόπο συζήτησης διότι καλές και ζηλευτές οι 147 και τα λοιπά μπιμπελό της φίρμας, αλλά νομίζω οτι κάπου στην πορεία, πρόβλημα στο πρόβλημα, σαν να χάθηκε το νόημα το οποίο νομίζω πως δεν είναι άλλο απο την οδηγική ευχαρίστηση.
Λοιπόν, ξεκινώντας απο τις συστάσεις (κι αν κατάλαβα καλά απο τις πρώτες δημοσιεύσεις, θα σας κάνω να ζηλέψετε) :
Δεν έχω 'δει' άλλον μέχρι τώρα, οπότε δηλώνω με υπερηφάνεια οτι είμαι ο πρώτος του εν λόγω forum, που έχει στην κατοχή του αυτό το υπέροχο, αυτό το μοναδικό, το ανεπανάληπτο Alfa Romeo 33 1700 16V S και δη σε χρώμα κόκκινο.
Στο παρελθόν υπήρξα '1400άρης', στο τιμόνι μιας Imola. Δεν μπορώ να πω, καλό αυτοκίνητο απο όλες τις πλευρές, ακόμη και στον δύσκολο τομέα της άνεσης, του σαλονιού κ.α. Το 'κακό' ήταν οτι γκάζι στο γκάζι συνήθισε το πόδι, και μετά απο λίγο καιρό οι αδρεναλίνες δεν έβγαιναν.
Οπότε είπα να 'ανέβω' λίγο παραπάνω και μεταξύ των 'Fiat 146, 147' και των 33, είπα να επιμείνω στις δεύτερες για πολλούς, πολλούς λόγους.Το αμάξι είναι σχεδόν 'μαμά'.
Με τη διαφορά οτι έχει πιο σκληρά αμορτισέρ (σε βαθμό που το 'πετσικαρισμένο' κασετόφωνο πετάγεται στο πίσω κάθισμα όταν πέφτω σε λακκούβες) αλλά για καλό είναι.
Επίσης ο εγκέφαλος έχει τσιπαριστεί (πολύ φθηνά αλλά και πολύ αξιόπιστα) ώστε τα 129 άλογα που αποδίδει στις 6.500 στροφές να γίνουν 140 και κάτι, ενώ ο πάσχων 16βάλβιδος στα χαμηλά έχει κερδίσει τουλάχιστον 4-8 άλογα μεταξύ 2.000-4.5000 Revs. Στις ροπές η διαφορά είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή (και χρήσιμη) αφού η δύναμη ξεκινά απο πολύ χαμηλα (3.000 στροφές) και κορυφώνεται γραμμικά, με αποτέλεσμα η alfa να ξεκινά και με ...2α - 3η και να κινείται ακόμη και με 4η στην κίνηση.Σε γενικές γραμμές -και για την οδηγική μου δυνότητα- γκάζια- κρατήματα και φρένα (ΑBS μαμά) νομίζω οτι είναι κορυφαία, ακόμη και σε σύγκριση με πολλά απο τα σύγχρονα.
Απο προβλήματα, υπαρκτά αλλά λίγα. Κρεμαγιέρα μια φορά, καμμένο κοντέρ αλλά και κάτι που με ενόχλησε : αρρυθμία ρελαντί που έπαιζε μεταξύ 1800-2200 και καμιά φορά κόλλαγε 'ψηλα'. Αντιμετωπίστηκε.
-
Εγώ κάθε 10000 χλμ.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για τις επερχόμενες Άλφα υπάρχουν τα 'Νέα Μοντέλα'. Για τις σημερινές προτείνω να γράφουμε στο 'ALFA ROMEO' και να αφαιρεθεί το 'oldies'.Μην ανοίξουμε και τρίτο θέμα και μας την πουν και οι γερμανοί με τα μπαουλοντίβανα από κάτω!
[list:zvcaem19]Kωστα, αυθαδιαζουμε? [/list:u:zvcaem19][list:zvcaem19]Ρε σεις............εναν επισημο βελτιωτικο οικο εχετε για να ακουμπησετε κι αυτον σας τον εκαναν οι Γερμανοι(βλ novitec ) [/list:u:zvcaem19][list:zvcaem19]Τωρα πειτε με την ησυχια σας [/list:u:zvcaem19]
-
Ρε Μακη ασε τα παιδια.
Δεν υπαρχει λογος να μπαινουμε στα χωραφια τους.
Εχουν τα δικα τους προβληματα
Μη τους πιανουμε χωρο αδικα -
γεια σας αλφιστες,επεστρεψα στα πατρια και γευομαι τα καινουργια μου αμορτισερ.μιλαμε για τρενο,εχω παθει πλακα,κοπανιεμαι λιγο αλλα χαλαλι!!!Αλλαξα και την μπαταρια,το προβλημα απο οτι μου ειπε ο μπαταριας,δεν το πηγα στην αλφα φυσικα να μου πιασουν τον κωλο, οφειλεται σε σπασμενη γεφυρα της μπαταριας.γι αυτο και οταν το βελεις μπρος με καλωδια μετα δεν φορτιζει.εβαλα και 55αρα αντι για 50αρα και εχω την εντυπωση οτι δεν κανει πια εκεινα τα μικροπαιξιματα στα φωτα μεσα οταν ειχα φωτα,σι ντι,πορτα ανοιχτη κλπ.
Οσον αφορα την Τι εχει βγει ηδη,την ειδα στην ιταλια.φοραει 17αρες ζαντες με λεπτες ακτινες,σαν κατι τοορα μου φανηκαν,εχει διαφορετικα καθισματα.τωρα μηχανη δεν νομιζω οτι εχουν πειραξει ουτε στησιμο.ουτε καν αλλη εξατμιση δεν ειχε.Για την 8C competizione τι εχετε να πειτε?τι φτιαξανε παλι οι ανθρωποι!!!αυτο δεν ειναι αμαξι,ειναι γλυπτο,μακαρι να τη βγαλουν,που απο οτι ακουγεται θα βγει τελικα,και να αναβιωσει ο θρυλος!!!
-
oi exwntes nekrofores na min aythadiazoun sto forum (vw) enow!!
-
Ορμωμενος απο το τοπικ για τα λαδια, για πειτε μου τηρειτε τα ~20000 χλμ ή τα αλλαζετε νωριτερα?
Κάθε 7500 χλμ.
-
Δηλαδη απ'οτι καταλαβα, δεδομενου οτι ειμαι >10000 χλμ προτεινετε αλλαγη!
-
Καλημέρα αγαπητοί Alfisti,
Και εγώ τα λάδια τα αλλάζω στις 10.000 χλμ, είναι πολλά τα 20.000 με τόσες ώρες λειτουργίας εκεί στα ψηλά....
Γιώργη Καλως ήρθες, τι αμορτισέρ έβαλες; πήραξες καθόλου ελατήρια;
πόσο πήγε; τι μάρκα μπαταρία έβαλες; πόσο;Δηλαδή η TI κυκλοφορεί Ιταλία, πρέπει να φορά και πιο σπορ αμορτισερ-ελατήρια. Τα οποία λογικά θα είναι ότι πρέπει για τις Δικές μας Κούκλες.
-
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
!Αλλαξα και την μπαταρια,....εβαλα και 55αρα αντι για 50αρα και εχω την εντυπωση οτι δεν κανει πια εκεινα τα μικροπαιξιματα στα φωτα μεσα οταν ειχα φωτα,σι ντι,πορτα ανοιχτη κλπ.Κοίταξα την δικιά μου μπαταρία και είναι 60Αh, εσένα πως και ήταν 50Αh?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ρε σεις............εναν επισημο βελτιωτικο οικο εχετε για να ακουμπησετε κι αυτον σας τον εκαναν οι Γερμανοι(βλ novitec ) [/list]
Εμ, βέβαια! Μόνο ένας ψυχρός γερμαναράς θα σκεφτόταν να χμ... 'βελτιώσει' μια Άλφα. Για όλους τους υπόλοιπους είναι άψογη έτσι όπως βγήκε από το εργοστάσιο!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ρε σεις............εναν επισημο βελτιωτικο οικο εχετε για να ακουμπησετε κι αυτον σας τον εκαναν οι Γερμανοι(βλ novitec ) [/list]
Εμ, βέβαια! Μόνο ένας ψυχρός γερμαναράς θα σκεφτόταν να χμ... 'βελτιώσει' μια Άλφα. Για όλους τους υπόλοιπους είναι άψογη έτσι όπως βγήκε από το εργοστάσιο!
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι οι περισσότεροι βελτιωτικοί οίκοι ασχολούνται με γερμανικά αυτοκίνητα
-
Παιδιά με προλάβατε, οπότε δεν απαντάω και εγώ. Εμμένω όμως στην άποψή μου ότι η Alfa έχει γεμίσει πολύ κόσμο με κόμπλεξ...
-
Στην 147 υπάρχουν διάφορα τρικς που συμβαίνουν. Αυτά που ξέρω είναι:
-
Πατώντας και κρατώντας το (-) για την φωτεινότητα των οργάνων, μετά από 4 δευτ σβήνουν τα όργανα του στροφομέτρου, βενζίνης(!)μ θερμοκρασίας. Μένει το ταχύμετρο και οι πληροφορίες στο κέντρο (ημ/νία, ώρα κλπ). Έχει την χρησιμότητα να αντανακλάει σε ταξίδι τη νύχτα. Με το (+) το επαναφέρει. Το όργανο της βενζίνης όμως γιατί σβήνει? Είναι από τα βασικά που έπρεπε που είναι αναμμένο. Μην δεις ξαφνικά αναμένη την ρεζέρβα? (αλήθεια πόσα χιλιόμετρα έχετε υπολογίσει πως κρατάει?)
-
Όταν βγάζεις το κλειδί από την κλειδαριά, αν πατήσεις το κουμπάκι που προεξέχει ακριβώς από κάτω, ανάβει τα μικρά φώτα για παρκάρισμα. Με τον μοχλό των φλας, επιλέγεις αριστερό ή δεξί φανάρι (εμπρός και πίσω μαζί).
-
Κάτι άλλο. Με το κλείδωμα από τον διακόπτη, αν το κρατήσεις πατημένο ανεβαίνουν τα παράθυρα. Υπάρχει τρόπος να τα κατεβάζει από μακριά?
Οποιος ξέρει κάτι άλλο ας το καταθέσει.....
-
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
- Πατώντας και κρατώντας το (-) για την φωτεινότητα των οργάνων, μετά από 4 δευτ σβήνουν τα όργανα του στροφομέτρου, βενζίνης(!)μ θερμοκρασίας. Μένει το ταχύμετρο και οι πληροφορίες στο κέντρο (ημ/νία, ώρα κλπ). Έχει την χρησιμότητα να αντανακλάει σε ταξίδι τη νύχτα. Με το (+) το επαναφέρει.
Ναι, λειτουργία 'black panel' όπως την είχε ονομάσει η SAAB (νομίζω) που την είχε επινοήσει.
(αλήθεια πόσα χιλιόμετρα έχετε υπολογίσει πως κρατάει?)
Το F__ing Manual λέει 70. Δεν το έχω επαληθεύσει για προφανείς λόγους.
- Όταν βγάζεις το κλειδί από την κλειδαριά, αν πατήσεις το κουμπάκι που προεξέχει ακριβώς από κάτω, ανάβει τα μικρά φώτα για παρκάρισμα. Με τον μοχλό των φλας, επιλέγεις αριστερό ή δεξί φανάρι (εμπρός και πίσω μαζί).
Φώτα στάθμευσης, ε; Και νόμιζα πως μόνο τα γερμανικά είχαν. Είχα δει μια 147 με αναμμένα τα φώτα στάθμευσης από τη μία μεριά και έφαγα τα λυσσακά μου να βρω πώς γίνεται αλλά φευ.... Thanks for the tip Κώστα!
- Κάτι άλλο. Με το κλείδωμα από τον διακόπτη, αν το κρατήσεις πατημένο ανεβαίνουν τα παράθυρα. Υπάρχει τρόπος να τα κατεβάζει από μακριά?
Αν κάνεις το ίδιο με το ξεκλείδωμα τα ανοίγει και τα δύο (και την ηλιοροφή αν υπάρχει).
Alfa 147 forum