-
Και να ισχύει κάτι τέτοιο δεν δικαιολογείται η γελοιότητα που ξεκίνησε το autodeuteraapopsekiegwexwgiorth.
Ακόμα ξεκλείδωτο είναι αυτό; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ακόμα ξεκλείδωτο είναι αυτό;
Αποψε εχουμε εξελιξεις δικαστικες... Ηδη φανταζομαι το βραδακι να κομπαζει παλι διαφορα το Autotriti
Δεν το συζητω πως η ειδηση του γερμανικου AMS θα γινει εξωφυλλο εδω στην προσπαθεια περαιτερω δημιουργιας εντυπωσεων
-
Εγώ όμως το έχω πει χιλιάδες φορές - έχει μαλλιάσει πια η γλώσσα μου να το λέω και κοντεύω να πάθω σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα τόσες φορές που το'χω γράψει - ότι για το επίπεδο των περιοδικών που διαβάζουμε ΦΤΑΙΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.
Πόσοι από εμάς έστρεψαν φίλους και γνωστούς τους σε σοβαρά περιοδικά;
Πόσοι από εμάς τονίζουν σε φίλους και γνωστούς ότι η άγνοια και η αδιαφορία για το αυτοκίνητο οδηγεί σε εσφαλμένες συνήθειες, απόψεις και τους στέλνει ολοσούμπιτους στην παραπληροφόρηση;
Πόσοι από εμάς διαμαρτυρηθήκαμε σε εταιρείες που δίνουν διαφήμιση σε ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΕΣ;
-
Ο χρήστης grtarifas έγραψε:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_508915_14453.hbs
Παιδιά όποιος διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από εμένα ας παραθέσει μία σύνοψη του παραπάνω άρθρου. Από μια ματιά που του έριξα ίσως είναι διαφωτιστικό και για το θέμα με το Ελληνικό AMS.Εγινε ανάκληση σε καποια 500, Stilo, Bravo, Seicento, Panda, Grande Punto, Punto και Multipla γιατί υπήρχαν κάποιες παρτίδες από σωληνάκια στα φρένα από την CF Gomma που ήταν ελατωματικά. Αφορούν ημερομηνίες παραγωγής Οκτωβρίου.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ όμως το έχω πει χιλιάδες φορές - έχει μαλλιάσει πια η γλώσσα μου να το λέω και κοντεύω να πάθω σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα τόσες φορές που το'χω γράψει - ότι για το επίπεδο των περιοδικών που διαβάζουμε ΦΤΑΙΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.Πόσοι από εμάς έστρεψαν φίλους και γνωστούς τους σε σοβαρά περιοδικά;
Πόσοι από εμάς τονίζουν σε φίλους και γνωστούς ότι η άγνοια και η αδιαφορία για το αυτοκίνητο οδηγεί σε εσφαλμένες συνήθειες, απόψεις και τους στέλνει ολοσούμπιτους στην παραπληροφόρηση;
Πόσοι από εμάς διαμαρτυρηθήκαμε σε εταιρείες που δίνουν διαφήμιση σε ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΕΣ;
Αν και όπως λες και ο ίδιος έχεις βαρεθεί να λες τα ίδια και τα ίδια έχεις απόλυτο δίκιο. Αν θεωρούμε ότι αυτά που διαβάζουμε είναι αηδίες, πρέπει να σταματήσουμε να ασχολούμαστε μαζί τους. Αν αυτό γίνει συνήθεια πολλών θα δουν ότι δεν τους παίρνει και ίσως κάποιοι σοβαρευτούν.
Αν και το Drive πχ έχει βρει το καγκουροκοινό του οπότε το κόβω χλωμό να γυρίζει στον παλιό καλό δρόμο. -
Άρα εξηγείται και η στάση της Fiat. Ετοίμαζε όντως ανάκληση για θέμα που αφορά το σύστημα φρένων και το περιοδικό δημοσίευσε το περιστατικό ΠΡΙΝ την ανάκληση.
Δεν αναφέρομαι στο αν έγινε σωστά ή αν είχε βάση η καταγγελία. Αναφέρομαι στο γιατί ήταν συγκρατημένη η Fiat τόσο καιρό και ήταν επιφυλακτική για το όλο θέμα.
Από την πρώτη στιγμή υποστήριζα πως κάποια ανάκληση θα έπαιζε και απλά το περιοδικό τους την έφερε πριν την ανακοινώσουν.
-
Όταν όμως γίνεται ανάκληση, σημαίνει ότι ο κατασκευαστής δεν επαναπαύεται, αλλά εντοπίζει κάτι που ενδέχεται να ενοχλήσει ή να βάλει σε κίνδυνο τους αγοραστές και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ δείχνει ΣΕΒΑΣΜΟ προς τον καταναλωτή. Η Αυριανή όμως της αυτοκίνησης προτίμησε να κάνει άλλα... Ίσως και να ήθελε μεγαλύτερο διαφημιστικό πακέτο.
Eddie, ξέρεις, το να σιωπούμε γι'αυτές τις φυλλάδες λέγοντας στους εαυτούς μας 'δεν ασχολούμαι με μπουρδέλα' (ζητώ συγγνώμη από όσους και όσες εργάζονται σε οίκους ανοχής που τους/τις βάζω στην ίδια μοίρα με τους συντελεστές της Motor Press Hellas) εξακολουθεί να τους αφήνει το πεδίο ελεύθερο, γιατί ξεχνιούνται οι πομπές τους και διαιωνίζεται το 'έργο' τους.
-
Άρα ρε παιδιά ίσως συνέβει όντως αυτό που υπαινίσσεται το Auto Triti.
Η ΦΙΑΤ έκανε ανάκληση σε προβληματικά σωληνάκια όπως κατάλαβα...που πολύ πιθανόν να 'έφταιγαν' για τα φρένα του Bravo...1+1=2.
Τέλη του Οκτώβρη βγήκε το άρθρο...άρα πολύ πιθανόν να οφείλεται αυτό στο γεγονός ότι 'έχασε' τα φρένα το Bravo.
Τώρα σίγουρα όλος ο χειρισμός ήταν λάθος...αλλά τελικά βλέπω ότι το Auto Triti έχει κάποιο δίκιο.
Το θέμα είναι ότι απ'ότι είδα μιλάει και για Panda...και το εταιρικό μου είναι Πάντα...μήπως έχουμε κάποια λεπτομερή ανακοίνωση με αριθμούς πλαισίου κλπ?
-
Έλα που ΔΕΝ συνέβη!
- Αυτό που περιγράφει η Αυριανή της αυτοκίνησης με τους ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΥΣ συντάκτες είναι ΟΛΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΙΕΣΗΣ και ΟΧΙ υπερθέρμανση.
- Για να έχουμε ΟΛΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΙΕΣΗΣ πρέπει να υπάρχει ΔΙΑΡΡΟΗ στο κύκλωμα.
- Η υπερθέρμανση ΔΕΝ οδηγεί σε απότομη απώλεια φρένων, αλλά σε σταδιακή αύξηση της διαδρομής του πεντάλ και μείωση της απόδοσης.
- Το OBD του αυτοκινήτου δεν κατέγραψε ΚΑΜΜΙΑ βλάβη στα φρένα.
Άρα μας πουλάνε παραμύθι!
-
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_508915_14453.hbs
Παιδιά όποιος διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από εμένα ας παραθέσει μία σύνοψη του παραπάνω άρθρου. Από μια ματιά που του έριξα ίσως είναι διαφωτιστικό και για το θέμα με το Ελληνικό AMS.Πολύ σύντομα γιατί γράφω από το PC στο γραφείο.
Αναφέρει πως σχεδόν 7600 αυτοκίνητα του Fiat Group που έχουν πωληθεί στη Γερμανία, κατασκευασμένα τον Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2007, καλούνται για έλεγχο και πιθανόν αντικατάσταση των σωλήνων του συστήματος πέδησης. Υπολογίζεται πως το 60% των οχημάτων φέρει τα ελαττωματικά σωληνάκια, που υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να προκαλέσουν μέιωση της απόδοσης των φρένων (σύμφωνα με την ανακοίνωση της Fiat).
Το ελάττωμα εντοπίστηκε κατά τον ποιοτικό έλεγχο του κατασκευαστή που παρασκεύαζει τα εν λόγω εξαρτήματα και μέχρι στιγμής η Fiat δηλώνει πως δεν γνωρίζει για κάποιο ατύχημα που να οφείλεται στη βλάβη αυτή.Δυστυχώς η Fiat δεν δίνει περισσοτέρες λεπτομέρειες για ποιες ακριβώς επιπτώσεις στη δύναμη πέδησης έχει η βλάβη αυτή, συνεπώς θεωρώ πως είναι μάλλον ριψοκίνδυνο να συνδέσουμε το γεγονός αυτό με τις αοριστολογίες του AutoΤρίτη.
Εδώ διαβάζω ότι μπορεί να προκαλέσουν μειωμένη απόδοση των φρένων...που προφανώς αυτό ίσως να έγινε με το Bravo και πήγανε βόλτα στους αγρούς...δεν είναι δύσκολο όταν τη μια φορά έχεις μια 'αίσθηση' του πεντάλ...και την άλλη αλλάζει εντελώς, άρα ασυναίσθητα το πατάς λιγότερο.
Σίγουρα βέβαια δεν φταίει η διάμετρος που λένε οι φωστήρες...αλλά ίσως τα προβληματικά σωληνάκια που τελικά κάνει ανάκληση η ΦΙΑΤ.
-
Μα αυτό που μας λένε ότι έγινε δεν μπορεί να γίνει! Πώς να στο πω πια για να το καταλάβεις; Εσύ δεν έχεις νιώσει ποτέ τα φρένα σου να κουράζονται; Δεν μπορείς να καταλάβεις ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΙΡΑ ότι λένε βλακείες;
Τα δε σωληνάκια, το πολύ-πολύ να μείωσαν κάπως την απόδοση των φρένων, όχι όμως και... ΟΛΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ.
Όλο αυτό ήταν καρασκηνοθετημένο του κερατά.
Και θες να σου πω γιατί; Πήγαινε δες τις φωτογραφίες από την πρώτη τους δημοσίευση. Ο δοκιμαστικός 'πέμπτος τροχός' της Peiseler (απηρχαιωμένος και ανακριβής, αλλά τέσπα...) που χρησιμοποιεί το AMS πού είναι; έπρεπε να βρίσκεται περασμένος με τις βεντούζες του πάνω στο πίσω πλαϊνό του αυτοκινήτου (αριστερά ή δεξιά). Πού είναι; Τον βγάλανε μετά το συμβάν; Η ύπαρξη μετρητικών οργάνων σε ένα αυτοκίνητο πιστοποιεί ότι εκείνη την ώρα λάμβανε χώρα δοκιμή. Είμαι 100000000% βέβαιος ότι την ώρα που το Bravo είχε το 'έβγα' ο τροχός αυτός δεν ήταν καν τοποθετημένος επάνω στο αυτοκίνητο. Αλλά και να τον είχαν επάνω και να έγινε μια μαλακία και να αγόρασαν το χωράφι που αγόρασαν και να τον βγάλανε... Μετά τι σόι μετρήσεις μπορείς να περιμένεις από ένα ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ μετρητικό όργανο που βγήκε στα χωράφια, πέρασε μέσα από συρματοπλέγματα και κατέληξε σε ανάχωμα;
Επίσης, άντε και να πιστέψω ότι το αμάξι έχασε φρένα. Που, όπως είπα, αυτό δεν πιστοποιείται από πουθενά, αλλά ας το υποθέσουμε για χάρη της συζήτησης. Είναι ΤΟΣΟ άσχετος ο υπεύθυνος δοκιμών του ώστε δεν άφησε ικανή απόσταση σε αεροδιάδρομο 1000+ μέτρων για ακινητοποίηση εκτάκτου ανάγκης με χειρόφρενα, ελιγμούς και κατεβάσματα ταχυτήτων; Αν είναι τόσο άσχετος (άσε που, όπως έμαθα, οι 'συντάκτες' και 'δοκιμαστές' του AMS σιχαίνονται τα στροφιλίκια), τότε πώς μπορεί κανείς να τους έχει εμπιστοσύνη;
Επίσης, ο δοκιμαστής είναι τόσο άσχετος ώστε δε μπόρεσε να ακινητοποιήσει σε τόσες εκατοντάδες μέτρα ένα αμάξι που έμεινε από φρένα στα 100 χ.α.ω.; Όλοι ξέρουμε που να πάρει ο γεροδιάλος να σταματήσουμε ένα αμάξι με χειρόφρενο, κατεβάσματα ταχυτήτων και ελιγμούς. ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ!
Και επίσης, ΑΝ το αυτοκίνητο αυτό έμεινε από φρένα (να πιστέψω για λίγο το παραμύθι τους), με ποιο δικαίωμα έρχονται και κόπτονται οι 'δοκιμαστές' του AMS και μας μιλάνε για... οδική ασφάλεια όταν πήραν το ρίσκο να ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ αμάξι που είχε ΟΛΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΦΡΕΝΩΝ (δηλαδή διαρροή στο κύκλωμα φρένων και πλήρη απώλεια ΠΙΕΣΗΣ!!!) σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ, διακινδυνεύοντας τόσες ψυχές που μπορεί να βρέθηκαν στο διάβα τους μέχρι να φτάσουν στην αντιπροσωπεία και να τ'αφήσουν;
ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!! ΕΛΕΟΣ!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όλο αυτό ήταν καρασκηνοθετημένο του κερατά.+100000000000000
YΓ:Αυτό με τις πρώτες φωτογραφίες και τον 5ο τροχό δεν το είχα σκεφτεί...
-
Κι επίσης, επειδή μου φαίνεται ότι οι τύποι θεωρούν κρετίνους τους αναγνώστες τους, οι αεροδιάδρομοι έχουν πάντα κάμποσο διάστημα με πατημένο χώμα στα άκρα τους. Εκεί μπορεί να ακινητοποιηθεί αεροσκάφος, πόσω μάλλον αυτοκίνητο. Άρα, δεν είχαν κανένα λόγο να περάσουν τ'αμάξι μέσα απ'τα συρματοπλέγματα και να καταλήξουν στο ανάχωμα.
Και κάτι ακόμα, που δείχνει ότι πουλάνε παραμύθι, θεωρώντας ότι είμαστε βλάκες (ποιος θεωρεί λοιπόν τους αναγνώστες του κρετίνους, 'κύριοι';
Αν το αμάξι είχε χάσει τα φρένα του και δεν είχε πια ούτε χειρόφρενο ούτε τίποτα, γιατί σταμάτησε με ανασηκωμένο το εμπρόσθιο τμήμα του στο ανάχωμα, χωρίς να τσουλήσει προς τα πίσω και χωρίς να ακουμπά το δάπεδο στο έδαφος;
Πόσο κρετίνους θεωρούν τους αναγνώστες τους;
-
Nikos120i προσεξε τα bold.
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εγινε ανάκληση σε καποια 500, Stilo, Bravo, Seicento, Panda, Grande Punto, Punto και Multipla γιατί υπήρχαν κάποιες παρτίδες από σωληνάκια στα φρένα από την CF Gomma που ήταν ελατωματικά. Αφορούν ημερομηνίες παραγωγής Οκτωβρίου.
Το δοκιμαστικο του autoTriti νομιζω ειναι πολυ παλιοτερη παραγωγη.
Δεν θυμαμαι αν το εχα γραψει παλιοτερα στο τοπικ , αλλα ειχε περασει απο το μυαλο μου αυτο που λεει ο VasGti. Δηλαδη οτι το autotriti ειχε εσωτερικη πληροφορηση οτι θα γινει ανακληση σχετικα με τα φρενα και το εκμεταλλευτηκε (για περισσοτερα φυλλα , για εκβιασμο καλυτερου διαφημιστικου πακετου , για δημιουργια εντυπωσης εγκυροτητας του περιοδικου κλπ) στηνοντας το σκηνικο με το bravo.
Οτι στοιχεια και να φερει τωρα η φιατ για να αποδειξει (&δικαιως) το στησιμο του autotrιti , αν δημοσιευθει η ανακληση , ο απλος κοσμος (που ειναι και η πλειοψηφια) θα πιστευει οτι ειχε δικιο το autotriti.
Γι'αυτο και η ΦΙΑΤ κρατησε σταση αποσιωπησης του περιστατικου με το autotriti. (οποτε τελικα και καλα εκανε...)
-
Με όλα αυτα να δούμε ποιος θα εμπιστεύεται τα Fiat οταν φρενάρουν...
-
Ε βέβαια, ας πάρουν όλοι Kuga.
Πολύ σε παώ ρε φίλε. -
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Με όλα αυτα να δούμε ποιος θα εμπιστεύεται τα Fiat οταν φρενάρουν...Πιστεύω ότι σε 6 μήνες δε θα το θυμάται (σχεδόν) κανείς.
Γι'αυτό και (πιστεύω πως) αποφάσισε η Φίατ να μην δώσει έκταση στο θέμα, να τσακωθεί, να βγάλει επίσημες ανακοινώσεις, να πάει δικαστήρια κτλ. -
Και οι δύο (ams/fiat) θα μπορούσαν κάπως να λήξουν το θέμα, αλλά μουλάρωσαν.
Κάτι σαν τα σαλιγκάρια που τρακάρουν ψάχνουν βρίζοντας ποιός είχε προτεραιότητα.Μετά είδατε πως έριξαν και οι δύο τους τόνους (μόνο εδώ το συνεχίζουμε)
έχοντας χωριστεί σε fiatόφοβους, fiatόφιλους και φιλόamsους, εχθροamsσους.Επειδή το συμβάν έσκασε 11 Νοέμβρη δεν μπορουμε να δούμε το impact στις πωλήσεις
παρά μόνο στις πωλήσεις του Φεβρουαρίου και μετά, οπότε εδώ θα είμαστε να δούμε. -
Μα και το μπραβο τους να ειχε αυτα τα σωληνακια (λεμε τωρα) δεν δικαιολογει ουτε το αποτελεσμα, αλλα ουτε και την μαλακια που μας εχουν πηξει οτι φταιει η δαγκανα!
-
Για τη δισκόπλακα λέγανε...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων