-
Εγώ έκανα την κίνηση τελικά να ανοιξω ένα καινούριο φόρουμ για τα παλαιότερα μοντέλα της Ιταλικής φίρμας μιας και στο Α147 δεν χωράμε.
Είμαι κάτοχος τυπικής 'τριζάτης ' Alfa 33 1.4 IE L 90 ίππων με ψεκασμό Marelli.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος με την αξιοπιστία και την απόδοση του μοτέρ πρώτα απ'όλα.Απο εκεί και πέρα το χάος βέβαια .
Είμαι συνέχεια με το σπρέυ λίπανσης των ηλεκτρομαγνητικών κλειδαριών και των διακοπτών του εσωτερικού φωτισμού κλπ κλπ.
Πρόσφατα ρύθμισα και το στροφόμετρο που έδειχνε ότι ήθελε (έχει μια μικρή βίδα που ρυθμίζει τις ενδείξεις στην δεξιά κάτω μεριά ).
Οι βλάβες αρκετές αλλά όχι και ακριβές διότι υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση ενω είναι και φθηνά (πρόσφατα άλλαξα κρεμαγιέρα που...έχει 1000 ευρώ καινούρια ενω με 150 κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά με τη μεταχειρισμένη.)
Τελική ταχύτητα βλέπω 190 στο κοντέρ ενώ ο κόφτης είναι στις 6800 και τον συναντω πολύ συχνά .Της έχω βάλει και μπροστινή ζανφόρ,ενω έχω τα ΚΟΝΙ τα κόκκινα γιατί με νοιάζει και η μεσούλα μου.Για κράτημα δεν συζητώ,το αυτοκίνητο διδάσκει ενω με το φίλτρο της ΚΝ ο κινητήρας απέκτησε και αξιοπρεπή ροπή πάνω απο τις 1500 σ.α.λ.
Δεν θα πώ άλλα για να υπάρξει συζήτηση και απο τους υπόλοιπους κατόχους ΑR33 ή άλλων παλαιότερων μοντέλων... -
Εγώ έκανα την κίνηση τελικά να ανοιξω ένα καινούριο φόρουμ για τα παλαιότερα μοντέλα της Ιταλικής φίρμας μιας και στο Α147 δεν χωράμε.
Είμαι κάτοχος τυπικής 'τριζάτης ' Alfa 33 1.4 IE L 90 ίππων με ψεκασμό Marelli.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος με την αξιοπιστία και την απόδοση του μοτέρ πρώτα απ'όλα.Απο εκεί και πέρα το χάος βέβαια .
Είμαι συνέχεια με το σπρέυ λίπανσης των ηλεκτρομαγνητικών κλειδαριών και των διακοπτών του εσωτερικού φωτισμού κλπ κλπ.
Πρόσφατα ρύθμισα και το στροφόμετρο που έδειχνε ότι ήθελε (έχει μια μικρή βίδα που ρυθμίζει τις ενδείξεις στην δεξιά κάτω μεριά ).
Οι βλάβες αρκετές αλλά όχι και ακριβές διότι υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση ενω είναι και φθηνά (πρόσφατα άλλαξα κρεμαγιέρα που...έχει 1000 ευρώ καινούρια ενω με 150 κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά με τη μεταχειρισμένη.)
Τελική ταχύτητα βλέπω 190 στο κοντέρ ενώ ο κόφτης είναι στις 6800 και τον συναντω πολύ συχνά .Της έχω βάλει και μπροστινή ζανφόρ,ενω έχω τα ΚΟΝΙ τα κόκκινα γιατί με νοιάζει και η μεσούλα μου.Για κράτημα δεν συζητώ,το αυτοκίνητο διδάσκει ενω με το φίλτρο της ΚΝ ο κινητήρας απέκτησε και αξιοπρεπή ροπή πάνω απο τις 1500 σ.α.λ.
Δεν θα πώ άλλα για να υπάρξει συζήτηση και απο τους υπόλοιπους κατόχους ΑR33 ή άλλων παλαιότερων μοντέλων... -
Εγώ έκανα την κίνηση τελικά να ανοιξω ένα καινούριο φόρουμ για τα παλαιότερα μοντέλα της Ιταλικής φίρμας μιας και στο Α147 δεν χωράμε.
Είμαι κάτοχος τυπικής 'τριζάτης ' Alfa 33 1.4 IE L 90 ίππων με ψεκασμό Marelli.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος με την αξιοπιστία και την απόδοση του μοτέρ πρώτα απ'όλα.Απο εκεί και πέρα το χάος βέβαια .
Είμαι συνέχεια με το σπρέυ λίπανσης των ηλεκτρομαγνητικών κλειδαριών και των διακοπτών του εσωτερικού φωτισμού κλπ κλπ.
Πρόσφατα ρύθμισα και το στροφόμετρο που έδειχνε ότι ήθελε (έχει μια μικρή βίδα που ρυθμίζει τις ενδείξεις στην δεξιά κάτω μεριά ).
Οι βλάβες αρκετές αλλά όχι και ακριβές διότι υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση ενω είναι και φθηνά (πρόσφατα άλλαξα κρεμαγιέρα που...έχει 1000 ευρώ καινούρια ενω με 150 κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά με τη μεταχειρισμένη.)
Τελική ταχύτητα βλέπω 190 στο κοντέρ ενώ ο κόφτης είναι στις 6800 και τον συναντω πολύ συχνά .Της έχω βάλει και μπροστινή ζανφόρ,ενω έχω τα ΚΟΝΙ τα κόκκινα γιατί με νοιάζει και η μεσούλα μου.Για κράτημα δεν συζητώ,το αυτοκίνητο διδάσκει ενω με το φίλτρο της ΚΝ ο κινητήρας απέκτησε και αξιοπρεπή ροπή πάνω απο τις 1500 σ.α.λ.
Δεν θα πώ άλλα για να υπάρξει συζήτηση και απο τους υπόλοιπους κατόχους ΑR33 ή άλλων παλαιότερων μοντέλων... -
Γιώργο το σημαντικότερο δεν μας σχολίασες : ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ!!!
Είχα μπει σε ενός φίλου και μες στο καταχείμωνο είχαμε ανοιχτά τα παράθυρα ....για να ακούμε!!!
Ίσως το πιο άχρηστο αξεσουάρ αυτού του αυτοκινήτου να είναι το ηχοσύστημα
-
OK! Ευχαριστούμε Γιώργο που άνοιξες το θέμα!
Έχω μια Sprint QV του '87. Οι μετατροπές και οι βελτιώσεις αρκετές, τις οποίες θα συζητήσουμε εν καιρώ, και που μπορεί να ενδιαφέρουν και τους κατόχους 33.
Άντε και εύχομαι σύντομα στις 40 σελίδες!!!
-
Κατοχος αλφα 33 1.4 '92 καθολου τριζατης (ειμαι ο μονος αραγε???)
το αμαξι ειναι 'μαμα' σε ολα... αυτα ο ηχος ειναι και γαμω, τα κρατηματα το ιδιο... ενα πραγμα με στεναχωρει... εχω χασει 2 τασια αλλα και τα σηματακια μου τα κλεψανε...
ξερει κανεις που μπορω να βρω αλλα και ποσο κοστιζουνε???(αν ειναι μεταχειρισμενα και ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ακομα καλυτερα...) -
Ο ήχος σε φούλ επιτάχυνση είναι απλά εκπληκτικός,ενώ οι κοντές σχέσεις σου επιτρέπουν να κινείσαι π.χ. με φούλ επιτάχυνση και 5η ταχύτητα γλυτώνοντας κάμποσα κατεβάσματα στο (δύσχρηστο) σαζμάν (χτυπάει η πρώτη και η δευτέρα ενώ η 5η μπάινει δύσκολα αν στροφάρεις πολύ την 4η )...
Το μοτέρ αυτό (έχει 85000 χλμ μόνο) αποδεικνύεται και οικονομικό συνάμα,μιας και βγάζει άνετα 450 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
Βέβαια δεν λείπουν και τα προβλήματα όπως προανάφερα.
Εμένα π.χ. δεν μου κρατάει ρελαντί όταν είναι στους 50 βαθμούς η θερμοκρασία.Το πρόβλημα λύνεται με καθάρισμα ενός εξαρτήματος που είναι στην εισαγωγή (και είναι υπεύθυνο για το ρελαντί),το οποίο όμως λερώνεται συχνά ίσως γιατί κινούμαι μέσα στην πόλη.
Απο λάδια δεν καίει σχεδόν τίποτε,ενω τα φρένα είναι γραμμικά και χωρίς πολύ υποβοήθηση.Σε παρατεταμένα φραναρίσματα όμως βγάζουν καπνούς,αλλά η αποτελεσματικότητα διατηρείται ικανοποιητική.
Ζάντες-λάστιχα δεν έχω πειράξει είναι τα μαμά 165/70/13,όσο για τα τάσια χρησιμοποιώ αυτά την πρώτης 33άρας που βιδώνουν διαγώνια στα μπουλόνια του τροχού και απαλλάχθηκα απο τα προβλήματα να τα ψάχνω στα χωράφια (οταν ζούσα στην Αθήνα μου τα έκλεβαν...) ή να αγοράζω άλλα κάθε τόσο.Στη Στρατηγού Καλάρη στα Πατήσια βρίσκεις τάσια απο 33 ΜΚΙ σε καλή τιμή.Τα σηματάκια είναι κάπως ακριβά αν θυμάμαι καλά.
Τα σηματάκια εννοείται οτι δεν τα έχω γιατί κλέβονται μέσα σε δυό μερόνυχτα...
Τέλος τα φώτα της μεταμορφώθηκαν βάζοντας τις OSRAM +50% και αποδίδουν πολύ καλά τη νύκτα!
Ο επόμενος... -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Ίσως το πιο άχρηστο αξεσουάρ αυτού του αυτοκινήτου να είναι το ηχοσύστημαΕδώ είμαι κι εγώ: Alfasud TI QV του '82 (Σειρά ΙΙΙ) χωρίς ηχοσύστημα!
Αρκετές μετατροπές (όχι όσες η Σπριντ του Βασίλη) αλλά πάντα με σεβασμό στην αρχική εκπληκτική σχεδίαση.Το αυτοκίνητο έχει σκουριές μόνο στους θόλους και θα υποστεί ανακατασκευή σύντομα (υπολογίζω στο τέλος του χρόνου) καθώς και αλλαγή χρώματος.
Αν είμαι ευχαριστημένος; Το αυτοκίνητο είναι πολύ απλά ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα ever και το καλύτερο αντίδοτο στα σημερινά άχρωμα-άοσμα προσθιοκίνητα ψυγεία. Στην πίστα δε, είναι πολύ απλά ένα καρτ με οροφή!
-
συνάδελφοι...
είναι ιδέα μου ή οι παλιές 33, 75 ακόμα και οι αρχαίες sud συμπεριφέρονται πιο ανθρωπιστικά, (πιο κοντα στα ανθρώπινα μέτρα) απο τις hi tech κόρες τους ;
Και για να εξηγήσω, δεν μπορώ να πάω το ίδιο προβλέψιμα και 'άνετα' σε συνεχή στροφιλίκια με την 145 όπως με την 33 και ας ξέρω ότι και πιο γρήγορη είναι η 145, και πολυ πολύ καλύτερα φρένα έχει, και μεγαλύτερα περιθώρεια προσφυσης. Εχω καταλήξει οτι ειναι μάλλον πιο προβλέψιμη η συμπεριφορά της 33αρας και η πληροφόρηση που δέχετε ο οδηγός πιο εύκολα αναλύσιμη και ας είναι πιο αργή στα χρονόμετρα.Στραβή θεση οδήγησης ?
ίσως, αλλά εγω σε αυτή έμαθα να οδηγώ και μάλλον στράβωσα και εγώ στην πορεία. ....Υ.Γ.: Στο alfaowner forum κυκλοφορεί post απο έλληνα για κομπρεσαρισμένη 145 1.6 boxer !!
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
συνάδελφοι...
είναι ιδέα μου ή οι παλιές 33, 75 ακόμα και οι αρχαίες sud συμπεριφέρονται πιο ανθρωπιστικά, (πιο κοντα στα ανθρώπινα μέτρα) απο τις hi tech κόρες τους ;
Και για να εξηγήσω, δεν μπορώ να πάω το ίδιο προβλέψιμα και 'άνετα' σε συνεχή στροφιλίκια με την 145 όπως με την 33 και ας ξέρω ότι και πιο γρήγορη είναι η 145, και πολυ πολύ καλύτερα φρένα έχει, και μεγαλύτερα περιθώρεια προσφυσης. Εχω καταλήξει οτι ειναι μάλλον πιο προβλέψιμη η συμπεριφορά της 33αρας και η πληροφόρηση που δέχετε ο οδηγός πιο εύκολα αναλύσιμη και ας είναι πιο αργή στα χρονόμετρα.Στραβή θεση οδήγησης ?
ίσως, αλλά εγω σε αυτή έμαθα να οδηγώ και μάλλον στράβωσα και εγώ στην πορεία. ....Υ.Γ.: Στο alfaowner forum κυκλοφορεί post απο έλληνα για κομπρεσαρισμένη 145 1.6 boxer !!
Οι στροφές του Δομοκού είναι ο δρόμος όπου η 33 δείχνει τα δόντια της...
Κινούμαι πολύ συχνα εκεί και έχω κάνει πάνω απο 50000 χλμ με διάφορα αυτοκίνητα στο δρόμο αυτό.
Η 33 στο δρόμο αυτό,παρόλα τα στενά λάστιχά της κρατάει απίστευτα και φεύγει με τα 4 στα όρια,αν σέβεσαι το πίσω μέρος και δεν κάνεις 'σπαστικά' με τα φρένα στις στροφές...
Οι 145,146 έχουν το πάτωμα του Tipo οπότε δεν είναι και ότι καλύτερο σε στήσιμο...σε σχέση με τις sud και 33! -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
συνάδελφοι...
είναι ιδέα μου ή οι παλιές 33, 75 ακόμα και οι αρχαίες sud συμπεριφέρονται πιο ανθρωπιστικά, (πιο κοντα στα ανθρώπινα μέτρα) απο τις hi tech κόρες τους ;
Και για να εξηγήσω, δεν μπορώ να πάω το ίδιο προβλέψιμα και 'άνετα' σε συνεχή στροφιλίκια με την 145 όπως με την 33 και ας ξέρω ότι και πιο γρήγορη είναι η 145, και πολυ πολύ καλύτερα φρένα έχει, και μεγαλύτερα περιθώρεια προσφυσης. Εχω καταλήξει οτι ειναι μάλλον πιο προβλέψιμη η συμπεριφορά της 33αρας και η πληροφόρηση που δέχετε ο οδηγός πιο εύκολα αναλύσιμη και ας είναι πιο αργή στα χρονόμετρα.Μμμμ... όντας κάτοχος και μιας 147 μπορώ να σου πω ότι δεν ισχύει το ίδιο με αυτήν. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά φιλικό και ταυτόχρονα ρυθμίσιμο. Υπερστρέφει κατά παραγγελία αλλά με έναν τόσο γλυκό τρόπο που πρέπει να είσαι κάτι χειρότερο από κουλός για να σβουρήξεις. Και η αίσθηση/πληροφόρηση του τιμονιού (αν και ελαφρύ) θυμίζει καρτ.
Μην ξεχνάμε ότι οι 145/146 είχαν στηριχθεί στο πλαίσιο του Τίπο και είχαν εν πολλοίς κληρονομήσει την υποστροφική του συμπεριφορά. Ιδιαίτερα οι MkII με τους Τουϊν Σπαρκ ήταν πολύ εμπροσθοβαρείς (πιο σωστά είχε ανέβει το κέντρο βάρους μπροστά λόγω ψηλότερου κινητήρα) και είχε χαλάσει η οδική τους συμπεριφορά.
Στραβή θεση οδήγησης ?
ίσως, αλλά εγω σε αυτή έμαθα να οδηγώ και μάλλον στράβωσα και εγώ στην πορεία. ....Εμένα δε μου κακοφάνηκε καθόλου πάντως όταν έχοντας ήδη την 147 οδήγησα την Alfasud. Απλά πρέπει να θυμάμαι να φοράω στενά παπούτσια αλλιώς πατάω δύο-δύο τα πεντάλ. Το μόνο ενοχλητικό πάντως με τη θέση οδήγησης είναι ότι δεν μπορώ να φέρω την πλάτη του καθίσματος σε αρκετά όρθια θέση, οπότε μοιραία καμπουριάζω λίγο. Α, και το ότι όταν φοράω κράνος (σε πίστα) αυτό βρίσκει στην οροφή. Αυτά ελπίζω ότι θα βελτιωθούν όταν αξιωθώ (οικονομικά) να βάλω επιτέλους δύο μπάκετ.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
συνάδελφοι...
είναι ιδέα μου ή οι παλιές 33, 75 ακόμα και οι αρχαίες sud συμπεριφέρονται πιο ανθρωπιστικά, (πιο κοντα στα ανθρώπινα μέτρα) απο τις hi tech κόρες τους ;
Και για να εξηγήσω, δεν μπορώ να πάω το ίδιο προβλέψιμα και 'άνετα' σε συνεχή στροφιλίκια με την 145 όπως με την 33 και ας ξέρω ότι και πιο γρήγορη είναι η 145, και πολυ πολύ καλύτερα φρένα έχει, και μεγαλύτερα περιθώρεια προσφυσης. Εχω καταλήξει οτι ειναι μάλλον πιο προβλέψιμη η συμπεριφορά της 33αρας και η πληροφόρηση που δέχετε ο οδηγός πιο εύκολα αναλύσιμη και ας είναι πιο αργή στα χρονόμετρα.Στραβή θεση οδήγησης ?
ίσως, αλλά εγω σε αυτή έμαθα να οδηγώ και μάλλον στράβωσα και εγώ στην πορεία. ....Υ.Γ.: Στο alfaowner forum κυκλοφορεί post απο έλληνα για κομπρεσαρισμένη 145 1.6 boxer !!
Τον βασικό ρόλο παίζουν τα λάστιχα που στην 145/6 είναι πιο φαρδιά και έχουν μεν καλύτερο κράτημα αλλά όταν 'φύγεις' το κάνεις με πιο πολλά οπότε και το γλίστρημα θα είναι αναλογικά περισσότερο.Επιπλέον οι 33 είχαν πιο σκληρή ανάρτηση που δεν τους επέτρεπε μεγάλες κλίσεις και δεν αλοίωνε την γεωμετρία της ανάρτησης όπως συμβάνει στις προαναφερθείσες.Πάντως,η 146 είναι και αυτή πολύ φιλική (ίσως το φιλικότερο από τα αμάξια που έχω οδηγήσει) και η υποστροφή περιορίζεται μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και πολύ κλειστές στροφές.Σε μέτριες και ανοιχτές είναι φουλ ελεγχόμενη και η μετάβαση από υποστροφικές σε υπερστροφικές τάσεις είναι πολύ πιο ομαλές απ΄ότι στην 33.Το λέω γιατί έχω και τα 2 αμάξια(both μποξεράτα)
-
Alfa 75 1.6 IE
Ηχος τρομερος!! Η προηγουμενη κοπελα μου προτιμουσε την Alfa απο το πεζω, γιατι γουσταρε τον ηχου που εκανε (ενταξει, δεν μπορει να την κατηγορισει κανεις!), ειδικα κατεβασμα τριτης σε δευτερα, με το χαρακτηρηστικο χτυπημα του κιβωτιου και τις στροφες να ανεβαινουν για προσπεραση!! Μου εβγαζε την ψυχη και επρεπε να ειμαι συνεχεια με το ενα χερι στις ταχυτητες! Απιστευτο αυτοκινητο, πραγματικα!! Ειχαν μπει καποια στιγμη bilstein κιτρινα και ενα φιλτρο αερα JR, το οποιο βγηκε, γιατι καποια στιγμη διεπιστωσα οτι απο τις συστολες-διαστολες ειχε μικρυνει!! Το αυτοκινητο αυτο, το υπερ-λατρευω, αλλα η αληθεια ειναι οτι πλεον χρειαζεται καποιος να ασχοληθει μαζι του και να διαθεσει χρηματα για να γινει οπως του αξιζει... Ενας κινητηρας γι αρχη και μετα ενας σχολαστικοτατος ελεγχος γενικα και ειναι τζαμι!
Ανηκει την κατηγορια 'Οσο με πληγωνεις, τοσο με πορωνεις!'(τι πεζω και αηδιες...!)
-
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Τον βασικό ρόλο παίζουν τα λάστιχα που στην 145/6 είναι πιο φαρδιά και έχουν μεν καλύτερο κράτημα αλλά όταν 'φύγεις' το κάνεις με πιο πολλά οπότε και το γλίστρημα θα είναι αναλογικά περισσότερο.Επιπλέον οι 33 είχαν πιο σκληρή ανάρτηση που δεν τους επέτρεπε μεγάλες κλίσεις και δεν αλοίωνε την γεωμετρία της ανάρτησης όπως συμβάνει στις προαναφερθείσες.Πάντως,η 146 είναι και αυτή πολύ φιλική (ίσως το φιλικότερο από τα αμάξια που έχω οδηγήσει) και η υποστροφή περιορίζεται μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και πολύ κλειστές στροφές.Σε μέτριες και ανοιχτές είναι φουλ ελεγχόμενη και η μετάβαση από υποστροφικές σε υπερστροφικές τάσεις είναι πολύ πιο ομαλές απ΄ότι στην 33.Το λέω γιατί έχω και τα 2 αμάξια(both μποξεράτα)Οι 33άρες όμως έχουν κάποιες διαφορές στη σκληρότητα των αναρτήσεων αλλα΄και στη συμπεριφορά τους.
Εσύ ποιά έχεις;
Π.χ η δικιά μου φορούσε αμορτισέρ SPICA με πολύ μαλακές ρυθμίσεις και σε συνδυασμό με την έλειψη αντιστρεπτικής μπροστά έπαιρνε γαλλικές κλίσεις... ενω η άνεση διατηρούνταν σε απρόσμενα καλά επίπεδα
Τα πράγματα διορθώθηκαν με τα ΚΟΝΙ και την αντιστρεπτική.
Κάποιες άλλες 33 που φορούσαν BOGE είχαν πιό σκληρές αναρτήσεις (αυτές με τον ψεκασμό της Bosch και τους 88 ίππους). -
πως θα δω αν εχω με ψεκασμο μορελλι η με ψεκασμο μπος????
Στη Στρατηγού Καλάρη στα Πατήσια βρίσκεις τάσια απο 33 ΜΚΙ σε καλή τιμή.Τα σηματάκια είναι κάπως ακριβά αν θυμάμαι καλά.
Ποσο περιπου ειναι αυτη η τιμη???
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Οι 33άρες όμως έχουν κάποιες διαφορές στη σκληρότητα των αναρτήσεων αλλα΄και στη συμπεριφορά τους.
Εσύ ποιά έχεις;
Π.χ η δικιά μου φορούσε αμορτισέρ SPICA με πολύ μαλακές ρυθμίσεις και σε συνδυασμό με την έλειψη αντιστρεπτικής μπροστά έπαιρνε γαλλικές κλίσεις... ενω η άνεση διατηρούνταν σε απρόσμενα καλά επίπεδα
Τα πράγματα διορθώθηκαν με τα ΚΟΝΙ και την αντιστρεπτική.
Κάποιες άλλες 33 που φορούσαν BOGE είχαν πιό σκληρές αναρτήσεις (αυτές με τον ψεκασμό της Bosch και τους 88 ίππους).Στη Sprint έχω τα Boge (αμορτισέρ και ελατήρια) της 33 16V και τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Βέβαια δεν θα κάνουν σε Imola, αλλά οι υπόλοιπες 33 μπορούν να τα δεχτούν. Επίσης αντικαταστήστε και τα top mounts μπροστά.
Έχω μπροστά αντιστρεπτική από Sud σειρά 1, που είναι πιο χοντρή. Σε συνδιασμό με μια μπάρα θόλων, το μπροστινό σύστημα είναι για σεμινάριο. Υπ'οψιν ότι η Sprint δεν είχε ποτέ υδραυλικό τιμόνι.
Α, όσο για τον ήχο, τίποτα δεν συγκρίνεται με τα διπλά Weber ή Dellorto. Ο boxer δεν είναι κινητήρας, είναι μουσικό όργανο.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
πως θα δω αν εχω με ψεκασμο μορελλι η με ψεκασμο μπος????Στη Στρατηγού Καλάρη στα Πατήσια βρίσκεις τάσια απο 33 ΜΚΙ σε καλή τιμή.Τα σηματάκια είναι κάπως ακριβά αν θυμάμαι καλά.
Ποσο περιπου ειναι αυτη η τιμη???
Οι 33 1,4 των 88 ίππων με ψεκασμό Bosch,έχουν πορτοκαλί εξωτερικό πλαστικό στα πλαινά φλάς των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων.
Αντίθετα αυτές με Μarelli και 90 ίππους έχουν λευκό ημιδιαφανές εξωτερικό πλαστικό με πορτοκαλί εσωτερικό κουκούλι στη λάμπα...
Οι δεύτερες έβγαιναν και στην έκδοση 'Ιmola'.
Τα τάσια αν τα πάρεις 4άδα θα βγούν στις 2-2500 δρχ το ένα... -
**Συγγνώμη απο τους φίλους του forum 147όπου και καταχωρήθηκε πρώτη φορά το μήνυμα, συγγνώμη καi για το copy - paste τους φίλους των Oldies. **
Φίλοι alfisti (παλαιάς και νέας τεχνολογίας) χαιρετώ.
Καιρός ήταν να αποκτήσουμε και εμείς (της παλαιάς) ένα δικό μας τόπο συζήτησης διότι καλές και ζηλευτές οι 147 και τα λοιπά μπιμπελό της φίρμας, αλλά νομίζω οτι κάπου στην πορεία, πρόβλημα στο πρόβλημα, σαν να χάθηκε το νόημα το οποίο νομίζω πως δεν είναι άλλο απο την οδηγική ευχαρίστηση.
Λοιπόν, ξεκινώντας απο τις συστάσεις (κι αν κατάλαβα καλά απο τις πρώτες δημοσιεύσεις, θα σας κάνω να ζηλέψετε) :
Δεν έχω 'δει' άλλον μέχρι τώρα, οπότε δηλώνω με υπερηφάνεια οτι είμαι ο πρώτος του εν λόγω forum, που έχει στην κατοχή του αυτό το υπέροχο, αυτό το μοναδικό, το ανεπανάληπτο Alfa Romeo 33 1700 16V S και δη σε χρώμα κόκκινο.
Στο παρελθόν υπήρξα '1400άρης', στο τιμόνι μιας Imola. Δεν μπορώ να πω, καλό αυτοκίνητο απο όλες τις πλευρές, ακόμη και στον δύσκολο τομέα της άνεσης, του σαλονιού κ.α. Το 'κακό' ήταν οτι γκάζι στο γκάζι συνήθισε το πόδι, και μετά απο λίγο καιρό οι αδρεναλίνες δεν έβγαιναν.
Οπότε είπα να 'ανέβω' λίγο παραπάνω και μεταξύ των 'Fiat 146, 147' και των 33, είπα να επιμείνω στις δεύτερες για πολλούς, πολλούς λόγους.Το αμάξι είναι σχεδόν 'μαμά'.
Με τη διαφορά οτι έχει πιο σκληρά αμορτισέρ (σε βαθμό που το 'πετσικαρισμένο' κασετόφωνο πετάγεται στο πίσω κάθισμα όταν πέφτω σε λακκούβες) αλλά για καλό είναι.
Επίσης ο εγκέφαλος έχει τσιπαριστεί (πολύ φθηνά αλλά και πολύ αξιόπιστα) ώστε τα 129 άλογα που αποδίδει στις 6.500 στροφές να γίνουν 140 και κάτι, ενώ ο πάσχων 16βάλβιδος στα χαμηλά έχει κερδίσει τουλάχιστον 4-8 άλογα μεταξύ 2.000-4.5000 Revs. Στις ροπές η διαφορά είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή (και χρήσιμη) αφού η δύναμη ξεκινά απο πολύ χαμηλα (3.000 στροφές) και κορυφώνεται γραμμικά, με αποτέλεσμα η alfa να ξεκινά και με ...2α - 3η και να κινείται ακόμη και με 4η στην κίνηση.Σε γενικές γραμμές -και για την οδηγική μου δυνότητα- γκάζια- κρατήματα και φρένα (ΑBS μαμά) νομίζω οτι είναι κορυφαία, ακόμη και σε σύγκριση με πολλά απο τα σύγχρονα.
Απο προβλήματα, υπαρκτά αλλά λίγα. Κρεμαγιέρα μια φορά, καμμένο κοντέρ αλλά και κάτι που με ενόχλησε : αρρυθμία ρελαντί που έπαιζε μεταξύ 1800-2200 και καμιά φορά κόλλαγε 'ψηλα'. Αντιμετωπίστηκε.
-
Φίλε μου μιας και είσαι κάτοχος πειραγμένης 1.7 16V,θα σε ρωτήσω για τις βελτιώσεις που έκανες.
Τα 140 άλογα είναι δυναμομετρημένα ή είναι τιμές θεωρητικές που σου έδωσε ο Chip-er?Το κέρδος 4-8 ίππων στις χαμηλές στροφές βγαίνει κι αυτό απο δυναμομέτρηση ή απο την αίσθηση που σου δίνει το μοτέρ?
Σε ποιόν πήγες το αυτοκίνητο για chiptuning και πόσο σου στοίχησε? -
φίλε 'GTZ GEORGE Z', η Alfa είναι ελάχιστα πειραγμένη όπως έγραψα, μόνο σε ότι αφορά στον εγκέφαλο (τσιπ) και κατά δεύτερον, στα αμορτισέρ.
Το αυτοκίνητο δεν το έχω δυναμομετρήσει. Οι τιμές που σου γράφω είναι οι ονομαστικές του οίκου βελτιώσεων. Σε κάθε περίπτωση τους πιστεύω και τους εμπιστεύομαι -αν και πήρα το ρίσκο και θα σου εξηγήσω- διότι η διαφορά στο αυτοκίνητο είναι εντυπωσίακή αν λάβεις υπόψη σου το κόστος. Οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί σημαντικά (ρεπρίζ, τελική ταχύτητα, 'τράβηγμα' στα χαμηλά', ίσως ακόμη και η κατανάλωση για την οποία έχω (εμπειρικά) την αίσθηση οτι είναι χαμηλότερη, με εξαίρεση τις υψηλές στροφές.
Το 'τσιπάρισμα' στην Ελλάδα κοστίζει περίπου 600-800 ευρώ, απο ότι τουλάχιστον θυμάμαι αν και θέλω να πιστεύω οτι για τα λεφτά που ζητάνε οι περισσότεροι κάνουν καλή δουλειά.
Προσωπικά θεώρησα οτι είναι πολλά για ένα αυτοκίνητο που το αγοράζεις σήμερα το πολύ με 2000 ευρώ.
Οπότε 'ψάχτηκα' μέσω internet να δω τι γίνεται στο εξωτερικό. Βρήκα λοιπόν έναν τύπο ο οποίος υποτίθεται οτι έχει όλη την τεχνογνωσία (όπως τουλάχιστον διαφημίζει) να αλλάξει τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου ώστε το αμάξι (το συγκεκριμένο τουλάχιστον) να ενδυναμωθεί με μερικούς ίππους παραπάνω. Το μαγαζί του είναι μια μικρή βιομηχανία και βγάζει τυποπιημένα τσιπάκια με εγγύηση για τους περισσότερους τύπους Αλφα, με έξαίρεση νομίζω τις 1400άρες.
Μπορώ να σου δώσω και την ιστοσελίδα να ψαχτείς λιγάκι, αλλά επι του παρόντος θα το αποφύγω μήπως και παρεξηγηθώ οτι κάνω διαφήμιση.
Σε κάθε περίπτωση το κόστος φθάνει περίπου τα 220 ευρώ, μαζί με τα έξοδα μεταφοράς απο Ολλανδία.
Να έχεις υπόψη σου, όμως, οτι μια τέτοια κίνηση προϋποθέτει ρίσκο διότι άλλα μπορεί να φαντάζεσαι και άλλα να σου βγουν.
Εγώ έχω μείνει ικανοποιημένος
ALFA ROMEO (oldies...)