Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αττική Οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αττική Οδός
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 25
    • 26
    • 8 / 26
    Περί αυτοκίνησης
    133
    515
    2471
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης Michelle έγραψε:
      Αυτοί που τα αποφασίζουν, οδηγούν οι ίδιοι άραγε και τι είδους όχημα? (μήπως τρακτέρ?)...

      Η φράση 'ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;' σου θυμίζει τίποτα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alexastrag last edited by

        τις τελευταιες μερες χρησιμοποιησα αρκετα την περιφερειακη Υμηττου και μπορω να πω οτι ειναι ενας πολυ καλος δρομος με σχετικα μικρα ορια ταχυτητας που πρεπει να καταβαλει προσπαθεια κανεις για να διατηρησει.

        με +20 χιλιομετρα κινεισαι σχετικα ανετα και με ασφαλεια εκτος και αν οδηγεις ''χρεπι'' ενω η κατηφορικη δεξια και μετα αριστερη πριν την εξοδο για Λαυριου ειναι καταπληκτικη και με το KLR εστριψα με 130 ανετα και χωρις κανενα προβλημα.

        επισης εχω δει πολλα μπλοκα με φορητα ρανταρ μετα απο καποιες ανοικτες καμπες οπου μπορει καποιος να παει με παααρα πολλα χιλιομετρα αν και κατι τετοιο δεν χρειαζεται .....[ειπαμε με +20 ειναι πολυ ανετη και ασφαλης η διαδρομη]

        Σε λιγες μερες θα δοθει στην κυκλοφορια και η εξοδος προς Δ.Πλακεντιας και ετσι θα καταργηθει πλεον ο κυκλος απο την προσωρινη παρακαμψη με τα ωραια ''πεταλα'' ........επισης θα καταργηθει και η εισοδος-εξοδος απο τον Γερακα η οποια ηταν προσωρινη.

        μολις δε δοθει και το τμημα απο και προς την Ελευσινα [εντος του Νοεμβρη]τοτε σιγουρα θα δουμε καλυτερες μερες οσοι κινουμαστε στους δρομους του λεκανοπεδιου......[ελπιζω ]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          prometheas last edited by

          Οσοι κατεβαίνουμε το ποτάμι το πρωί, περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία το τμήμα πρός Ελευσίνα! Ειναι η τελευταια ελπίδα αποσυμφόρησης του Κηφισού απο τις δεκαδες νταλικες και φορτηγά που κατεβαίνουν με προορισμό Ελευσινα Ασπρόπυργο κλπ κλπ.

          Δεν ξερω εαν παρατηρήσατε κατι που έγινε τις τελευταίες εβδομάδες. Οι καρτες smart pass καταργηθήκανε και στη θεση τους προσφέρεται αντίστοιχο πακέτο διέλευσης με χρήση ηλεκτρονικού πομπού (χωρις πάγιο). Η συλλογιστική ηταν οτι οι καρτες δεν βοηθουν στη γρήγορη διέλευση από τα διοδια και συνεπώς συνεισφέρουν στην δημιουργία μποτιλιαρίσματος. Νομιζω οτι σαν κινηση ηταν σωστή αλλά με μια σημαντική προϋπόθεση. Εαν υποθέσουμε οτι έστω και το 60% από τους περιπου 100000 χρήστες τετοιων καρτων τις μετατρέψουν σιγά σιγά στο καινούργιο σύστημα, τότε εαν δεν αυξηθούν οι λωρίδες ηλεκτρονικής διελευσης στις 'δυσκολες' εισόδους (π.χ Μεταμορφωσης) προφανώς το προβλημα θα διογκωθεί και θα μεταφερθεί και στις λωρίδες e-pass.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Πιστέυω ότι αν ανοίξει η ΑΟ προς Ελευσίνα, η άνοδος του Κηφισού από Αθήνα για Κηφισιά πιστεύω θα αποσυμφορηθεί εκεί που γίνεται η μάχη κάθε μέρα στην Μεταμόρφωση.
            Δεν είμαι τόσο σίγουρος αν θα αποσυμφωρηθεί η κάθοδος από Κηφισιά προς Πειραιά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 1
              147-gr last edited by

              Ειπα και γω να επισκεφτω την περιφερειακη υμητου,πολυ ωραιος δρομος.μετα την εξοδο του λαυριου και κατευθυνση προς καρεα την ειχαν στημενη οι φιλοι μας και με γραψανε με την αστρονομικη ταχυτητα γι αυτον τον δρομο,των 102χλμ!!!!!! Για να καταλαβετε ειναι μετα τα τουνελ και ειχε οριο 80.την ειχαν φυλαγμενη μετα απο μια δεξια.Ευτυχως ηταν πολυ ευγενικοι,με κερασανε και φυστικακια της παρηγοριας,και με γραψανε για 98χλμ δηλ 17 ευρω.με τις υγειες μου.απο οτι μου ειπαν θα την στηνουν συχνα σεκεινο το σημειο οποτε προσοχη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimisgr last edited by

                Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
                Ειπα και γω να επισκεφτω την περιφερειακη υμητου,πολυ ωραιος δρομος.μετα την εξοδο του λαυριου και κατευθυνση προς καρεα την ειχαν στημενη οι φιλοι μας και με γραψανε με την αστρονομικη ταχυτητα γι αυτον τον δρομο,των 102χλμ!!!!!! Για να καταλαβετε ειναι μετα τα τουνελ και ειχε οριο 80.την ειχαν φυλαγμενη μετα απο μια δεξια.Ευτυχως ηταν πολυ ευγενικοι,με κερασανε και φυστικακια της παρηγοριας,και με γραψανε για 98χλμ δηλ 17 ευρω.με τις υγειες μου.απο οτι μου ειπαν θα την στηνουν συχνα σεκεινο το σημειο οποτε προσοχη.

                καλημερα, σου κανανε και εκπτωση δηλαδη , μηπως επεσες σε περιοδο εκπτωσεων ? φαινετε θα γραψανε πολλους εκεινη την μερα και βγαλανε γερο μεροκαματα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vagelis-rallye last edited by

                  παντα οι χαμηλες τιμες ηταν μεθοδος διεισδυσης ενος νεου προιοντος στην αγορα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Μέχρι κάποιο ποσοστό χιλιομέτρων πάνω από το όριο τρως απλή κλήση που τους βολεύει γιατί είναι εύκολα λεφτά. Αν όμως πας πιο γρήγορα πρέπει αναγκαστικά να προβούν σε πιο σοβαρές διαδικασίες που ΙΣΩΣ περιλαμβάνουν σύλληψη, αυτόφωρο δικαστήρια και σχετικές ταλαιπωρίες τις οποίες δεν τις έχουν όρεξη και δεν τους συμφέρει γιατί θα χάσουν τις επόμενες κλήσεις για να ασχολούνται με έναν. Άρα δε σου κάνουν ακριβώς χάρη με το να γράψουν λιγότερα χιλιόμετρα.
                    ίσως και να σε συμφέρει να σε γράψουν για παραπάνω. Αν κάποιος ξέρει τι ακριβώς γίνεται να μας το πεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                      παντα οι χαμηλες τιμες ηταν μεθοδος διεισδυσης ενος νεου προιοντος στην αγορα

                      Σωστό, τα τμήματα μαρκετινγκ δουλεύουν καλά σε αυτό το κομμάτι της δημοσιας διοίκησης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Μέχρι κάποιο ποσοστό χιλιομέτρων πάνω από το όριο τρως απλή κλήση που τους βολεύει γιατί είναι εύκολα λεφτά. Αν όμως πας πιο γρήγορα πρέπει αναγκαστικά να προβούν σε πιο σοβαρές διαδικασίες που ΙΣΩΣ περιλαμβάνουν σύλληψη, αυτόφωρο δικαστήρια και σχετικές ταλαιπωρίες τις οποίες δεν τις έχουν όρεξη και δεν τους συμφέρει γιατί θα χάσουν τις επόμενες κλήσεις για να ασχολούνται με έναν. Άρα δε σου κάνουν ακριβώς χάρη με το να γράψουν λιγότερα χιλιόμετρα.
                        ίσως και να σε συμφέρει να σε γράψουν για παραπάνω. Αν κάποιος ξέρει τι ακριβώς γίνεται να μας το πεί.

                        δεν ειναι απαραιτητο αυτο........μπορουν να γραψουν τα στοιχεια του παραβατη σε ενα απλο χαρτι και στην συνεχεια να γινει αυτεπαγγελτα μυνηση για πλημμελημα απο την τροχαια για να πας μετα απο 2-3 χρονια στο δικαστηριο και να πληρωσεις το προστιμο εις διπλουν + τα δικαστικα εξοδα.

                        μερικες φορες εχει σημασια βεβαια περα απο τις διαταγες που εχουν και απο την διαθεση τους.

                        μου εχει τυχει να μου κανουν ''εκπτωση'' χωρις καν να τους το ζητησω [δεν συνηθιζω να ''κλαιγομαι'' και να τους παρακαλαω σε αναλογες περιπτωσεις] οπως επισης και να με στειλουν δικαστηριο .

                        σημασια επισης εχει και κατα ποσο εχεις υπερβει το οριο ..πχ με οριο 120 αν σε πιασουν με 142 ευκολα το κανουν 139 για να μην σε στειλουν δικαστηριο....ομως εαν πας 152 μαλλον δεν θα στην χαρισουν!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          syele last edited by

                          Για ποια 120, 140 και 152 μιλάτε ρε παιδιά. Εδώ μιλάμε για τη γελοιότητα του αιώνα
                          Σήμερα πέρασα πάλι και πήγαινα με 3η (που λεει ο λόγος). Μάλιστα σε ένα σημείο που λεει 60 (ήμαρτον), πήγαινα με την εξωφρενική ταχύτητα των 70 χλμ.

                          Ε, ας με σταμάταγαν για υπερβολική ταχύτητα. Στο τέλος στο δικαστήριο θα πηγαίναμε, αλλά μάλλον για χειροδικία...

                          Κρίμα τον αυτοκινητόδρομο, κρίμα τις σήραγγες, κρίμα το jersey, κρίμα την αναμονή, κρίμα που τέτοια έργα καταλήγουν με τέτοιο τρόπο.

                          ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimisgr last edited by

                            Ο χρήστης syele έγραψε:
                            Για ποια 120, 140 και 152 μιλάτε ρε παιδιά. Εδώ μιλάμε για τη γελοιότητα του αιώνα
                            Σήμερα πέρασα πάλι και πήγαινα με 3η (που λεει ο λόγος). Μάλιστα σε ένα σημείο που λεει 60 (ήμαρτον), πήγαινα με την εξωφρενική ταχύτητα των 70 χλμ.

                            Ε, ας με σταμάταγαν για υπερβολική ταχύτητα. Στο τέλος στο δικαστήριο θα πηγαίναμε, αλλά μάλλον για χειροδικία...

                            Κρίμα τον αυτοκινητόδρομο, κρίμα τις σήραγγες, κρίμα το jersey, κρίμα την αναμονή, κρίμα που τέτοια έργα καταλήγουν με τέτοιο τρόπο.

                            ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

                            επιτηδες βαζουν τετοια ορια για να τα παραβιαζει ο κοσμος , οποτε υπαρχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να σε γραψουνε = πιο πολυ χρημα για το κρατος και την συντηρηση του δρομου. Δεν αναφερω για τα διοδια.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης syele έγραψε:

                              Για ποια 120, 140 και 152 μιλάτε ρε παιδιά. Εδώ μιλάμε για τη γελοιότητα του αιώνα
                              Σήμερα πέρασα πάλι και πήγαινα με 3η (που λεει ο λόγος). Μάλιστα σε ένα σημείο που λεει 60 (ήμαρτον), πήγαινα με την εξωφρενική ταχύτητα των 70 χλμ.

                              Ε, ας με σταμάταγαν για υπερβολική ταχύτητα. Στο τέλος στο δικαστήριο θα πηγαίναμε, αλλά μάλλον για χειροδικία...

                              Κρίμα τον αυτοκινητόδρομο, κρίμα τις σήραγγες, κρίμα το jersey, κρίμα την αναμονή, κρίμα που τέτοια έργα καταλήγουν με τέτοιο τρόπο.

                              ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

                              απίστευτα αυτά τα ορια περνάγαμε εχτές με το πριμέρα του funny και μέχρι και η αδελφή του..ξενερωσε και δεν το πίστευε ότι εκεί υπάρχει τέτοια όρια που ουσιαστικά δεν μπορείς να τα πιάσεις γιατί γίνεσαι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για τους άλλους(και σου πάει η πίεση στα ύψη)!! Ο δρόμος είναι τόσο καλοφτιαγμένος που τα 100-110 φαντάζουν ακρως ρεαλιστικά σε σημείο να νομίζει ο συνοδηγός πως πας με πολύ πιο λίγα! Κάντε το ως πείραμα να δείτε Εγώ πήγαινα με 100 και η συνοδηγός νομιζε πως παμε το πολύ με 70(αμάξι ένα απλό σουϊφτ 1.0)
                              Η τροχαία(=υπουργείο) έχει βάλει εκεί τα όρια, ή η εταιρία που εκμεταλλεύεται το δρόμο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά από το κομμάτι της Κάντζας μέχρι την Αθηνών - Λαμίας κάποια στιγμή θα γίνει πολύ μεγάλη καραμπόλα ή σοβαρό ατύχημα. Τα αυτοκίνητα δεν κρατάνε αποστάσεις, στην αριστερή έχουν αρχίσει πλέον κάποιοι να πηγαίνουν με 140+ πιέζοντας τους προπορευόμενους να τους ανοίξουν δρόμο την στιγμή που η μεσαία και ηδεξία λωρίδα είναι γεμάτη, ενώ πλέον αρκετοί έχουν αρχίσει μυστήριες σφήνες χωρίς λογική.
                                Τα αυτοκίνητα είναι πολλά όπως και τα φορτηγά και κάποιοι δυστυχώς οδηγούν δίχως αύριο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  syele last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά από το κομμάτι της Κάντζας μέχρι την Αθηνών - Λαμίας κάποια στιγμή θα γίνει πολύ μεγάλη καραμπόλα ή σοβαρό ατύχημα. Τα αυτοκίνητα δεν κρατάνε αποστάσεις, στην αριστερή έχουν αρχίσει πλέον κάποιοι να πηγαίνουν με 140+ πιέζοντας τους προπορευόμενους να τους ανοίξουν δρόμο την στιγμή που η μεσαία και ηδεξία λωρίδα είναι γεμάτη, ενώ πλέον αρκετοί έχουν αρχίσει μυστήριες σφήνες χωρίς λογική.
                                  Τα αυτοκίνητα είναι πολλά όπως και τα φορτηγά και κάποιοι δυστυχώς οδηγούν δίχως αύριο.

                                  To πρόβλημα δεν είναι μέχρι την Αθηνών - Λαμίας αλλά μέχρι την έξοδο του Γέρακα. Εκεί είναι το πρόβλημα. Φυσικά, χωρίς να ξεχνάμε τη βοήθεια του μελετητή - κατασκευαστή με την φοβερή έξοδο από τα αριστερά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Aν πήγαιναν όλοι όσο δεξιά γινόταν και καθένας μετά την προσπεραση του επανερχόταν δεξιά δεν θα είχαμε τέτοια προβλήματα. Αλλά τα έχουμε ξαναπεί, το 'σύνδρομο της αριστερής'.
                                    Βέβαια ο όγκος των αυτοκινήτων στην Αττική, αυξάνει συνεχώς και στο μέλλον την βλέπω και αυτή πνιγμένη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kimi last edited by

                                      Ο χρήστης syele έγραψε:

                                      Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά από το κομμάτι της Κάντζας μέχρι την Αθηνών - Λαμίας κάποια στιγμή θα γίνει πολύ μεγάλη καραμπόλα ή σοβαρό ατύχημα. Τα αυτοκίνητα δεν κρατάνε αποστάσεις, στην αριστερή έχουν αρχίσει πλέον κάποιοι να πηγαίνουν με 140+ πιέζοντας τους προπορευόμενους να τους ανοίξουν δρόμο την στιγμή που η μεσαία και ηδεξία λωρίδα είναι γεμάτη, ενώ πλέον αρκετοί έχουν αρχίσει μυστήριες σφήνες χωρίς λογική.
                                      Τα αυτοκίνητα είναι πολλά όπως και τα φορτηγά και κάποιοι δυστυχώς οδηγούν δίχως αύριο.

                                      To πρόβλημα δεν είναι μέχρι την Αθηνών - Λαμίας αλλά μέχρι την έξοδο του Γέρακα. Εκεί είναι το πρόβλημα. Φυσικά, χωρίς να ξεχνάμε τη βοήθεια του μελετητή - κατασκευαστή με την φοβερή έξοδο από τα αριστερά

                                      Από ό,τι είδα την έκλεισαν την έξοδο αυτή. Επιτέλους...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros19 last edited by

                                        Το ειχαμε πει νομιζω... η 'αριστερη' εξοδος στο Γερακα ηταν ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gvala last edited by

                                          Παιδιά, ξέρει μηπως κανεις ποια θα είναι η πιο κοντινή ΕΙΣΟΔΟΣ στην Αττική οδό, σε σχέση με αυτή του Γέρακα που όπου να 'ναι κλείνει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leoussis last edited by

                                            ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ ΥΜΗΤΤΟΥ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 8 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr