-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αγη παιξε τζοκερ. 2 να φορτιζουν ταυτογρονα δεν εχω πετυχει ποτέ. Μαλλον παρεα θα ηταν. Οι θερμικοι της παρεας των θα ηταν στη Στουπα για τσιπουρα.
Εγώ που περνάω πολύ συχνά από ψαθοπυργο σε πληροφορώ ότι πολλές φορές έχω δει 2 και 3 τέσλα να φορτίζουν. Ανάλογα με την ημέρα είτε στο ρεύμα προς Αθήνα είτε προς Πάτρα. Επίσης εθνική οδό όλο και πιο συχνά βλέπω ηλεκτρικά. Δεν πάνε τάπα (ούτε εγώ πάω πλέον) αλλά συνήθως κινούνται αξιοπρεπώς...
Σε 4 μηνες ήδη έχω γράψει με το καινούργιο μου phev 13000 χλμ. 3 μεγάλα ταξίδια άνω των 1000 χλμ κατι λίγα ενδιάμεσα των 300 και σχεδον καθημερινές μετακινήσεις max 60χλμ. Στον αστικό ιστό και μάλιστα στη γειτονιά μου βλέπω καθημερινά αρκετά BEV. Σε κάποιες περιπτώσεις έχω διαπιστώσει 2 οχήματα να φορτίζουν ταυτόχρονα. Στις μεγάλες ΕΟ το ποσοστό των BEV κατακρημνίζεται σε σχέση με ότι άλλο κυκλοφορεί. Αυτά λέω εγώ και δεν είναι προϊόν προσπάθειας να ωραιοποιήσω ή να μηδενίσω την αξία των ηλεκτρικών ή των θερμικών υβριδικών κλπ. Δοκίμασα συμβίωση με ισχυρό BEV 300+ ιππων και long range. Όταν θέλησα να κινηθώ με τον τρόπο που κινούμαι με το θερμικό μου ή με το phev μου, στον αστικό ιστό ίδια αποτελέσματα με το phev. Για μεγάλο ταξίδι με το ζόρι 400 χλμ . Αν είναι να δώσω ένα σκασμό λεφτά για αυτοκίνητο δε θέλω να συναγωνίζεται ως προς τους χρόνους ταξιδίου ένα Niva. Sorry κιόλας. Μεγάλη κουβέντα για τον Ψαθόπυργο. Είδες 2 να φορτίζουν ταυτόχρονα και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Υπάρχουν για κάθε Ψαθόπυργο άλλα 10 μέρη που οι φορτιστές την περισσότερη ώρα απλά χάσκουν και πιάνουν άδειες θέσεις δίπλα στις αναπηρικές. Ακούγεται σκληρό μα αυτή είναι η πραγματικότητα. Overall θεωρώ πως τα ηλεκτρικά ήρθαν για να μείνουν μα για τον πολύ κόσμο είναι αστεία αυτά που προσφέρουν σε σχέση με αυτά που ζητούν. Με την τρέχουσα τεχνολογία για να γίνει πλήρες conversion από θερμικά /υβριδικά σε bev θα έπρεπε όλοι να διαθέτουν σταθερές θέσεις παρκιν όπου κι αν πήγαιναν και μειωμένες απαιτήσεις για μεγάλα ταξίδια, ταξίδια αστραπή, έκτακτα συμβάντα . Υπάρχουν οδηγοί που γράφουν κάτω από 7-8000 χλμ τον χρόνο και με τα παραπάνω prerequsites καλυπτόμενα. Πόσοι είναι αυτοί τέλος πάντων? Οκ , με γεια τους με χαρά τους μα όταν συζητούμε για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης δε μιλάμε για δαυτους που είναι ένα ελάχιστο ποσοστό μα για την πλειοψηφία του σύνολου των οδηγών. Εκεί ακόμη τα ηλεκτρικά δε μπορούν να ρίξουν πενιά. Ακόμη και με επιδοτήσεις ή κοινωνικό leasing ή λοιπές σοφιστείες.
-
Η μέρα της μαρμότας vol. 33543446^3
-
Καμία σχεση όμως. Διαβασα τις παπατζες και δοκίμασα να εξηγήσω τα αυτονόητα.
-
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καμία σχεση όμως. Διαβασα τις παπατζες και δοκίμασα να εξηγήσω τα αυτονόητα.
Με τα ηλεκτρικά να αποτελούν 0.5% του συνολικού στόλου, τι μπορεί να περιμένει να δει κάποιος στους αυτοκινητόδρομους ή στα ταξίδια του γενικότερα;
1 στα 177 αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικό. -
Μα χιλιοειπωμένα πράγματα λέει και μας "εξήγησε τα αυτονόητα"!
Ευχαριστούμε
-
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καμία σχεση όμως. Διαβασα τις παπατζες και δοκίμασα να εξηγήσω τα αυτονόητα.
Έκανες quote σε μένα και λες για παπατζες. Ποια παπατζα είπα εγώ;;;
-
Απολαυστικοί είστε. Δυο τρεις και ο κούκος βέβαια. Καλό υπόλοιπο ΣΚ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης