Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 763
    • 764
    • 765
    • 766
    • 767
    • 767 / 767
    Αντίλογος
    107
    15336
    528751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris @criuser last edited by

      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Στα στενά εύκολα μπορείς να βάλεις περιορισμούς χωρίς να είναι τέλη.

      Δηλαδή να βάλεις υποχρεωτικό πλοηγό, να βάλεις υποχρεωτικό ρυμουλκό και άλλα τέτοια που υπάρχουν σε στενά όπως ο Βόσπορος, το Σουέζ κλπ.

      α.... εντάξει δεν θα τα χαλάσουμε στο πως θα τα βαφτίσουν, απλά, πριν, δεν υπήρχαν... ζήτω ο Trump!!! Ζήτω!!!!

      Πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας: Ο ακήρυχτος πόλεμος εντός των στρατοπέδων

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by

        Ξέρεις κάτι πολλά δεν υπήρχαν αν δεν υπήρχε η αφορμή.

        Για παράδειγμα αν δεν γινόταν πόλεμος, αλλά γινόταν μία σύγκρουση δεξαμενοπλοίων στο πέρασμα του στενού, φαντάζεσαι τι θα γινόταν μετά ?

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Πες μας κι άλλα τέτοια φίλε Κρουζερ, γιατί οι αμερικάνικες κωμωδίες τελευταία είναι για τον Μπέο, τουλάχιστον τα δικά σου «αμερικάνικα» σενάρια έχουν πολύ γέλιο...
          Μιλάμε για το Ομάν 🤣, όσοι ξέρουν για τη ζωή στην Αραβική χερσονησο, την πιο ουδέτερη, χαλαρή αγροτική αραβική χώρα για αγροτουρισμό και ξεκούραση, το «Πήλιο» της Μέσης Ανατολής, ούτε στρατοί ούτε τρομοκράτες ούτε τίποτα, άντε να χουν στις αγροικίες κάνα μονόκανο να κυνηγάνε αγριοκούνελα στην έρημο, μάθανε ότι στον Περσικό οι Αμερικάνοι μαμιούνται, πλάκωσαν κι οι ...Ομανοί 🤣🤣

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • bekiaris
            bekiaris last edited by

            Αxios: Ανατροπή στο πολιτικό σκηνικό των ΗΠΑ – «Κίνημα Μαμντάνι» στους Δημοκρατικούς, κατάρρευση στους Ρεπουμπλικανούς

            Ένα πρωτοφανές πολιτικό σχίσμα αναδιαμορφώνει εκ βάθρων τις ΗΠΑ, αφήνοντας τόσο τους Ρεπουμπλικάνους όσο και τους Δημοκρατικούς αντιμέτωπους με την οργή του εκλογικού σώματος. Από τη μία πλευρά, η συμμαχία του Τραμπ θρυμματίζεται με παραδοσιακούς συμμάχους του κινήματος «America First» να αποκηρύσσουν το κόμμα, και από την άλλη, οι συστημικοί Δημοκρατικοί βλέπουν τους σοσιαλιστές υποψηφίους να καταλαμβάνουν έδρες. Με φόντο την εκρηκτική ακρίβεια, τη γενεαλογική μεταστροφή των ψηφοφόρων ενάντια στο Ισραήλ και τον κοινό φόβο απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, ο έλεγχος του Κογκρέσου κρέμεται από μια κλωστή, αποδεικνύοντας ότι στην Αμερική της 250ής επετείου, τα πάντα είναι πλέον ανοιχτά.

            sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • sarantism
              sarantism @bekiaris last edited by

              @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

              Αxios: Ανατροπή στο πολιτικό σκηνικό των ΗΠΑ – «Κίνημα Μαμντάνι» στους Δημοκρατικούς, κατάρρευση στους Ρεπουμπλικανούς

              Ένα πρωτοφανές πολιτικό σχίσμα αναδιαμορφώνει εκ βάθρων τις ΗΠΑ, αφήνοντας τόσο τους Ρεπουμπλικάνους όσο και τους Δημοκρατικούς αντιμέτωπους με την οργή του εκλογικού σώματος. Από τη μία πλευρά, η συμμαχία του Τραμπ θρυμματίζεται με παραδοσιακούς συμμάχους του κινήματος «America First» να αποκηρύσσουν το κόμμα, και από την άλλη, οι συστημικοί Δημοκρατικοί βλέπουν τους σοσιαλιστές υποψηφίους να καταλαμβάνουν έδρες. Με φόντο την εκρηκτική ακρίβεια, τη γενεαλογική μεταστροφή των ψηφοφόρων ενάντια στο Ισραήλ και τον κοινό φόβο απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, ο έλεγχος του Κογκρέσου κρέμεται από μια κλωστή, αποδεικνύοντας ότι στην Αμερική της 250ής επετείου, τα πάντα είναι πλέον ανοιχτά.

              Μόνον ένας Τραμπ θα μπορούσε να τα κάνει τόσο μαντάρα.
              Θα μείνει στην Αμερικάνικη ιστορία ως ο ποιο μισητός πρόεδρος των ΗΠΑ σε εσωτερικό και εξωτερικό.
              Τον Μπους τζούνιορ τον πέρασε σαν σταματημένο.

              Απομακρύνομαι
              Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
              Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
              Απομακρύνομαι
              Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
              Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

              Άντζελα Δημητρίου

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                criuser last edited by

                Οταν η Αμερική έχει πήξει στην λαθρομετανάστευση, προφανώς θα υπάρξουν νέες ιδέες από αυτούς.

                Οι Αμερικανοί όμως θα μάθουν ότι ο σοσιαλισμός, υπάρχει στην Ρωσία και στην Κίνα, αλλά θα μάθουν πως είναι η εργασία στην Ρωσία και στην Κίνα και τα εργατικά δικαιώματα...

                Και όσοι μπορέσουν να έχουν λεφτά θα ψάχνουν δεύτερες υπηκοότητες στο εξωτερικό.

                Αλλά προφανώς οι άλλοι θα απαντήσουν κατάλληλα.

                Η αντιτραμπική υστερία, είναι μόνο υστερία και ως έτσι την εξετάζουμε.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Ως προς διάφορες εξυπναδούλες που είδα για τις διεθνείς σχέσεις, να θυμίσω ότι στις διεθνείς σχέσεις δεν υπάρχει ηθική.

                  Μόνο συμφέροντα.

                  Ετσι σήμερα θα έπρεπε ο Καβαλιώτης να σκέφτεται ότι η Καβάλα έγινε Ελληνική από Βουλγάρικη πριν ακριβώς 113 χρόνια, γιατί ο Κάιζερ της Γερμανίας, ενώ η Γερμανική πολιτική ήταν διαχρονικά φιλοβουλγαρική, ο Κάιζερ σκέφτηκε ότι ο Κωνσταντίνος ήταν γαμπρός του και έτσι η συγγενική σχέση υπερίσχυσε της πολιτικής.

                  Τον επόμενο χρόνο ο Κάιζερ θεωρούσε ότι το ίδιο θα έκανε ο Κωνσταντίνος, αλλά ο Βενιζέλος ήθελε και λογικά να διατηρήσει τον ελληνοσερβικό άξονα και φτάσαμε στον διχασμό.

                  Αμα βλέπετε τις διεθνείς σχέσεις με ιδεολογικές ή άλλες εμμονές, οι αναλύσεις σας θα είναι επιπέδου σαπουνόπερας της τιβί.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • sarantism
                    sarantism @criuser last edited by

                    @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                    Οταν η Αμερική έχει πήξει στην λαθρομετανάστευση, προφανώς θα υπάρξουν νέες ιδέες από αυτούς.

                    Οι Αμερικανοί όμως θα μάθουν ότι ο σοσιαλισμός, υπάρχει στην Ρωσία και στην Κίνα, αλλά θα μάθουν πως είναι η εργασία στην Ρωσία και στην Κίνα και τα εργατικά δικαιώματα...

                    Και όσοι μπορέσουν να έχουν λεφτά θα ψάχνουν δεύτερες υπηκοότητες στο εξωτερικό.

                    Αλλά προφανώς οι άλλοι θα απαντήσουν κατάλληλα.

                    Η αντιτραμπική υστερία, είναι μόνο υστερία και ως έτσι την εξετάζουμε.

                    Όταν ο Μπους ο νεώτερος έγινε πρόεδρος δεν ήταν λίγοι οι Αμερικάνοι που ήθελαν να πάνε στον Καναδά.
                    Δεν τον άντεχαν.
                    Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι πλέον δεν διαφέρουν σε τίποτα. Πολεμοχαρής με Αμερικάνους πολίτες που δεν αντέχουν άλλους πολέμους.
                    Μην περιμένεις στην Αμερική τον σοσιαλισμό που φαντάζεσαι. Δεν είναι υστερία κατά του Τραμπ. Είναι κίνημα και εκ των έσω και δε θα ηρεμήσει γιατί η ζημιά που έχει κάνει αυτός ο Πρόεδρος είναι οικονομική.
                    Ο Μπους ο γηραιότερος έκανε τον πόλεμο στο Ιράκ και είχε κοντά στο 70 αποδοχή.
                    Στις εκλογές έχασε γιατί ο Αμερικάνος είδε την τσέπη του να αδειάζει.
                    Ο Τραμπ όπως τα έκανε του Αμερικάνου η τσέπη θα χρειαστεί χρόνια για να γίνει όπως ήταν πριν το Ιράν.

                    Απομακρύνομαι
                    Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                    Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                    Απομακρύνομαι
                    Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                    Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                    Άντζελα Δημητρίου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sarantism
                      sarantism @criuser last edited by

                      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                      Ως προς διάφορες εξυπναδούλες που είδα για τις διεθνείς σχέσεις, να θυμίσω ότι στις διεθνείς σχέσεις δεν υπάρχει ηθική.

                      Μόνο συμφέροντα.

                      Ετσι σήμερα θα έπρεπε ο Καβαλιώτης να σκέφτεται ότι η Καβάλα έγινε Ελληνική από Βουλγάρικη πριν ακριβώς 113 χρόνια, γιατί ο Κάιζερ της Γερμανίας, ενώ η Γερμανική πολιτική ήταν διαχρονικά φιλοβουλγαρική, ο Κάιζερ σκέφτηκε ότι ο Κωνσταντίνος ήταν γαμπρός του και έτσι η συγγενική σχέση υπερίσχυσε της πολιτικής.

                      Τον επόμενο χρόνο ο Κάιζερ θεωρούσε ότι το ίδιο θα έκανε ο Κωνσταντίνος, αλλά ο Βενιζέλος ήθελε και λογικά να διατηρήσει τον ελληνοσερβικό άξονα και φτάσαμε στον διχασμό.

                      Αμα βλέπετε τις διεθνείς σχέσεις με ιδεολογικές ή άλλες εμμονές, οι αναλύσεις σας θα είναι επιπέδου σαπουνόπερας της τιβί.

                      Υποθέτω πως εγώ είμαι ο Καβαλιώτης. Εκπρόσωπος.
                      Η Ελληνική ιστορία είναι γεμάτη διχασμούς.
                      Δεν ξέρω με τα Ελληνο - Βουλγαρικά τι έχει γίνει.
                      Ξέρω πως Οι Βούλγαροι στον ΒΠΠ ήταν στην Μακεδονία σκληρότεροι από τους Γερμανούς και έκανα σκληρά εγκλήματα πολέμου για τα όποια δεν καταδικάστηκαν ποτέ.
                      Ξέρω επίσης πως ο Μεταξάς αν και Γερμανόφιλος και κατ΄επέκταση με τους Ιταλούς, οχύρωσε την Ελλάδα, είπε το ΟΧΙ αφουγκραζόμενος τον λαό και δεν κοίταξε προσωπικά του συμφέροντα.
                      Επίσης θυμάμαι ο Μεταξάς ήταν από τους λίγους αξιωματικούς που διαφώνησε με την επέκταση τους Ελληνικού Στρατού και την πορεία του για να πάρει ότι μπορούσε στη Μικρά Ασία.
                      Αυτά mr Criuser

                      Απομακρύνομαι
                      Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                      Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                      Απομακρύνομαι
                      Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                      Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                      Άντζελα Δημητρίου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Απαντώντας ανάποδα, για σένα ήταν η αναφορά προφανώς του Καβαλιώτη και δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες.

                        Θεωρώ όμως ότι ψάχνεις ηθική στην διεθνή διπλωματία, όταν υπάρχουν μόνο συμφέροντα.

                        Εμείς σαν χώρα, όποτε ταυτίσαμε τα συμφέροντα μας με τα συμφέροντα των ισχυρών, κρατώντας πάντα μία πισινή πήγαμε καλά.

                        Οποτε ρίξαμε γροθιά στο μαχαίρι απλά τραυματιστήκαμε.

                        Για την Αμερική διαβάσαμε στο λίνκ που ανέβηκε ότι ο μισθός των Αμερικανών τα τελευταία 50 χρόνια δεν ανέβηκε όσο έπρεπε.

                        Λογικό γιατί σε αυτήν την χώρα παίρνεις πολλά, αλλά πληρώνεις πολλά.

                        Το θέμα είναι ότι πολλοί σκέφτηκαν πόσο χειρότερα θα είναι με τον σοσιαλισμό, αλλά αυτό είναι το πρόβλημα του ανθρώπου διαχρονικά.

                        Δεν εκτιμά αυτά που έχει μέχρι να τα χάσει. Ξεκινώντας από το βασικότερο, την υγεία του.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • bekiaris
                          bekiaris last edited by

                          η ανάπτυξη της Ευρώπης της Ούρσουλας, και του Μακρόν, έρχεται πιο γρήγορα απο όσο φανταζόμαστε... οταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης κόβει 100.000 θέσεις εργασίας, σκεφτείτε τι θα έρθει συνολικά. και μετά μας φταίει ο Πούτιν...

                          Volkswagen job cuts: 100,000 jobs and 4 plant closures planned

                          Volkswagen is considering cutting up to 100,000 jobs and shutting four German factories, according to Reuters. The plans would represent the biggest restructuring in the automaker's 89-year history.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • bekiaris
                            bekiaris last edited by

                            «Μαύρη εβδομάδα» για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις αγορές: Οταν το πάρτι καταλήγει βίαια σε hangover

                            Σε εβδομάδα μεγάλων απωλειών οδεύουν S&P 500 και Nasdaq, καθώς οι μετοχές των κατασκευαστών ημιαγωγών δέχονταν νέες πιέσεις μετά από ένα εντυπωσιακό τρίμηνο με τους επενδυτές να αμφισβητούν τις υψηλές αποτιμήσεις -βλέπε κίνδυνο φούσκας- του κλάδου και εκφράζουν αβεβαιότητα για το κατά πόσον οι τεράστιες επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη θα έχουν ποτέ ανάλογες αποδόσεις κεφαλαίου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • sarantism
                              sarantism @criuser last edited by

                              @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                              Απαντώντας ανάποδα, για σένα ήταν η αναφορά προφανώς του Καβαλιώτη και δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες.

                              Θεωρώ όμως ότι ψάχνεις ηθική στην διεθνή διπλωματία, όταν υπάρχουν μόνο συμφέροντα.

                              Εμείς σαν χώρα, όποτε ταυτίσαμε τα συμφέροντα μας με τα συμφέροντα των ισχυρών, κρατώντας πάντα μία πισινή πήγαμε καλά.

                              Οποτε ρίξαμε γροθιά στο μαχαίρι απλά τραυματιστήκαμε.

                              Για την Αμερική διαβάσαμε στο λίνκ που ανέβηκε ότι ο μισθός των Αμερικανών τα τελευταία 50 χρόνια δεν ανέβηκε όσο έπρεπε.

                              Λογικό γιατί σε αυτήν την χώρα παίρνεις πολλά, αλλά πληρώνεις πολλά.

                              Το θέμα είναι ότι πολλοί σκέφτηκαν πόσο χειρότερα θα είναι με τον σοσιαλισμό, αλλά αυτό είναι το πρόβλημα του ανθρώπου διαχρονικά.

                              Δεν εκτιμά αυτά που έχει μέχρι να τα χάσει. Ξεκινώντας από το βασικότερο, την υγεία του.

                              Όταν κινείσαι ιδεολογικά δεξιά ή αριστερά, δε μαθαίνεις τπτ.
                              Αντιθέτως ξεχνάς και την ιστορία αυτού του τόπου.
                              Πάντα μόνοι μας ήμασταν με κυβερνήτες πουλημένους στα ξένα συμφέροντα.
                              Απελευθερωθήκαμε το 1821 για να πει ο σοφός Μακρυγιάννης:
                              "Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον.

                              Αυτοί ήταν οι κυβερνήτες μας. Σπορά Εβραίων και λάτρεις Έλληνες πουλημένοι στην τότε Ευρώπη. Η οποία δεν ήθελε τον συνδετικό κρίκο την Ορθοδοξία. Αυτή μας ένωνε πάντα απέναντι στον Αθεισμός της Δύσης και την προσπάθεια Εξισλαμισμού από τους Τούρκους.
                              Εμείς που συμμετείχαμε στον ΒΠΠ τι πήραμε; Τπτ σε σχέση με την Τουρκία που δεν πήρε ξεκάθαρα στρατόπεδο.
                              Οι Σύμμαχοι σήμερα με θράσσος μας λένε να τα βρούμε στο Αιγαίο. Δηλαδή τα δικάς χωρικά ύδατα να τα μοιραστούμε.
                              Αφού μας πούλησαν στην Μ.Ασία, στην Κύπρο, τώρα μας λένε δώστε και άλλα στους Τούρκους.
                              Σύμμαχοι είναι αυτοί;
                              Οι δικοί μας κυβερνώντες για τα προσωπικά τους συμφέροντα για να μην διαλυθεί το κομματικό τους καθεστώς, δίνουν. Συνέχεια. Ήμια και Κύπρος που αυτά που πάνε να συμφωνήσουν είναι ξεπούλημα.
                              Τα Ήμια ανοίξανε την πόρτα των διεκδικήσεων. Το δεχτήκαμε σιωπηρά.
                              Όμως αγοράζουμε όπλα. Γιατί; Για να τα ξεπουλήσουμε όλα χωρίς τουφεκιά;
                              Η Γαλλία λένε θα μας σώσει. Ναι θα έρθει ο Γάλλος και ο Νατοικός να σκοτωθεί για να κάθεσαι εσύ να βλέπεις.
                              Συμμάχους αν είχαμε θα αναγνώριζαν τα δίκια μας.
                              Όμως και όταν το κάνουν με χάρτες, εμείς οι πολιτκοί μας δλδ, μουγγαμάρα παθαίνουν.
                              Βαρέθηκα να ακούω για τους Δαναούς με τα δώρα που θα φέρουν.
                              Ανθρωπάκια στη Βουλή και οι ψηφοφόροι τους, πρέπει κάποια στιγμή να λογοδοτήσουν. Ξεπουλάνε την Ελλάδα.

                              Απομακρύνομαι
                              Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                              Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                              Απομακρύνομαι
                              Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                              Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                              Άντζελα Δημητρίου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • bekiaris
                                bekiaris last edited by

                                Inside the AI Index: 12 Takeaways from the 2026 Report

                                Αυτή η αλλαγή αντίληψης φαίνεται να ευθυγραμμίζεται με τεχνικά δεδομένα: σύμφωνα με το Stanford AI Index 2026, μέχρι τον Μάρτιο 2026 το κορυφαίο μοντέλο της Anthropic προηγείται μόλις κατά 2,7% — τα αμερικανικά και κινεζικά μοντέλα έχουν αλλάξει θέση στην κορυφή πολλές φορές από τις αρχές του 2025, ενώ η Κίνα προηγείται σε όγκο δημοσιεύσεων, αναφορές, πατέντες και εγκαταστάσεις βιομηχανικών ρομπότ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sarantism
                                  sarantism @criuser last edited by

                                  @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                  Απαντώντας ανάποδα, για σένα ήταν η αναφορά προφανώς του Καβαλιώτη και δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες.

                                  Θεωρώ όμως ότι ψάχνεις ηθική στην διεθνή διπλωματία, όταν υπάρχουν μόνο συμφέροντα.

                                  Εμείς σαν χώρα, όποτε ταυτίσαμε τα συμφέροντα μας με τα συμφέροντα των ισχυρών, κρατώντας πάντα μία πισινή πήγαμε καλά.

                                  Οποτε ρίξαμε γροθιά στο μαχαίρι απλά τραυματιστήκαμε.

                                  Για την Αμερική διαβάσαμε στο λίνκ που ανέβηκε ότι ο μισθός των Αμερικανών τα τελευταία 50 χρόνια δεν ανέβηκε όσο έπρεπε.

                                  Λογικό γιατί σε αυτήν την χώρα παίρνεις πολλά, αλλά πληρώνεις πολλά.

                                  Το θέμα είναι ότι πολλοί σκέφτηκαν πόσο χειρότερα θα είναι με τον σοσιαλισμό, αλλά αυτό είναι το πρόβλημα του ανθρώπου διαχρονικά.

                                  Δεν εκτιμά αυτά που έχει μέχρι να τα χάσει. Ξεκινώντας από το βασικότερο, την υγεία του.

                                  Άστο το από που κατάγομαι.
                                  Αν ήθελα θα έβαζα για nikcname: "Καβαλιώτης".
                                  Sarantism έχω βάλει.
                                  Όπως εσύ: "criuser".
                                  Δε θέλω να γράφω ο Αθηναίος. Θα έρθουν σε δύσκολη θέση πολλοί συμφορουμίτες.
                                  Από την στιγμή που έχω nickname δε μπορείς να κάνεις τοπικούς προσδιορισμούς.
                                  Μπορεί να θεωρηθεί Τοπική Εμπάθεια.
                                  Μείνε στα όσα ορίζουν όλα τα φόρουμ: Το κάθε μέλος έχει ένα nick name.
                                  Μην παίζεις με τοπικισμούς.

                                  Απομακρύνομαι
                                  Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                                  Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                                  Απομακρύνομαι
                                  Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                                  Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                                  Άντζελα Δημητρίου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • bekiaris
                                    bekiaris last edited by

                                    Υπό κατάρρευση η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: ΗΠΑ και Ιράν αλληλοκατηγορούνται για παραβίαση της συμφωνίας

                                    Νέα ένταση καταγράφεται στις σχέσεις Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν, καθώς οι δύο πλευρές αλληλοκατηγορούνται για παραβίαση της συμφωνίας εκεχειρίας, έπειτα από τα αμερικανικά αεροπορικά πλήγματα σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις του Ιράν και τους ισχυρισμούς της Τεχεράνης ότι απάντησε πλήττοντας αμερικανικούς στόχους στον Περσικό Κόλπο.

                                    sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • sarantism
                                      sarantism @bekiaris last edited by

                                      @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                      Υπό κατάρρευση η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: ΗΠΑ και Ιράν αλληλοκατηγορούνται για παραβίαση της συμφωνίας

                                      Νέα ένταση καταγράφεται στις σχέσεις Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν, καθώς οι δύο πλευρές αλληλοκατηγορούνται για παραβίαση της συμφωνίας εκεχειρίας, έπειτα από τα αμερικανικά αεροπορικά πλήγματα σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις του Ιράν και τους ισχυρισμούς της Τεχεράνης ότι απάντησε πλήττοντας αμερικανικούς στόχους στον Περσικό Κόλπο.

                                      Έχουν ακούσει για το Γεφύρι της Άρτας;

                                      Απομακρύνομαι
                                      Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                                      Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                                      Απομακρύνομαι
                                      Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                                      Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                                      Άντζελα Δημητρίου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 763
                                      • 764
                                      • 765
                                      • 766
                                      • 767
                                      • 767 / 767
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr