-
Εμένα αυτό το "δεν έφερε αριθμό πλαισίου και αριθμό κινητήρα" που έγραψαν κάποια σάιτ με ξενίζει.
-
Γατάκια.
Το αυτοκίνητο αυτό, είναι το κρυφό τρισέγγονο της Christine.
Δε θα κάτσω να σας κάνω μάθημα ποια είναι η Christine. Χριστίνα το λέγανε το αμάξι. Το τρισέγγονο.
Ψάχνετε για αριθμούς πλαισίου και κινητήρων και....
Χριστινά. Απλά πράγματα.
Ναι είχε τρεις ιδιοκτήτες. Τους ξεκατίνιασε. Όπως τον μάγκα....τεσπα, της πρόγιαγιάς της Christine.
Πάθανε ένα ταράκουλο και οι 3 τους και σαν τρελοί κυνηγιούνταν μεταξύ τους και με όσους ήθελαν να πάρουν την Χριστίνα.
Τους βαρέθηκε η Χριστίνα και ενέδωσε στις σεξουαλικές επιθυμίες του Γερανού που ήταν όλος βαρβατίλα.
Υποθέσεις SE-X Files πάτε να τις ερμηνεύσετε.
Τεσπα. Μέχρι εδώ μπορώ να γράψω.Και εδώ αδιάβαστοι......
Τι κάνετε ρε παιδιά;;
Ήταν επίσης: 3 'Αρματης Μάχης, 2 Ελικόπτερα Αpachi - Comanchi, ο Τom Cruse με ένα F-15, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, 5 Ελέθεροι Σκοπευτές, 4 Βατραχάνθρωποι Υποβρυχίων Καταστροφών, 4 Πυροσβεστικά Οχήματα, 1 Συστοιχία Patriot, 2 Rafale, Ο Ρέμος για να δώσει μετά συναυλία,
2 Υποβρύχια του Κυρ-Νικολή, η Μικτή Ποδοσφαίρου, ο Ροναλντίνιο, εκπρόσωπος του Πούτιν, η Καρτυστιανού που είχε βάλει την Μουτσάτσου με τον Κοργιαλά τον Φούστα να διαδηλώνουν και ο Άρχοντας της Νύχτας Τερλέγκας.***Αυτό τελικά απομακρύνθηκε τις πρωινές ώρες της Δευτέρα 22 Ιουνίου, από τις υπηρεσίες Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του δήμου Θεσσαλονίκης, παρουσία ισχυρών δυνάμεων της ΔΙΑΣ και της ΟΠΚΕ, στην οδό Ατρειδών, ανατολικά της πόλης.
Η παρουσία των αστυνομικών κρίθηκε απαραίτητη καθώς υπήρχαν αντιδράσεις από τους φερόμενους ιδιοκτήτες, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Λάζαρος Ζαχαριάδης.***
-
-
@a-d-p said in Περί Parking και δημοσίων χώρων στάθμευσης:
Χιλιάδες θέσεις στάθμευσης εξαφανίζονται από τα κέντρα των πόλεων – Τι αλλάζει για τους οδηγούς
Δύσκολη η εξίσωση.....Δε μπορείς να απαγορεύσεις το SUV να κινείται και να θέλει να παρκάρει όπως έχει δικαίωμα να κάνει.
Αν τα αντανακλαστικά του κράτους ανταποκριθούν σε εύλογο χρόνο, νομίζω θα βρεθεί λύση win - win -
Εγώ με κάτι τέτοιες έρευνες γελάω πραγματικά, χώρια που μου δίνουν την εντύπωση ότι βγάζουν κατά παραγγελία συμπεράσματα για να εξυπηρετήσουν πιθανόν κάποιους που τις παρήγγειλαν.
-
Έ, τι να κάνεις, να λες ότι έχεις θέσεις και να μην χωράνε τα αυτοκίνητα. 1.80 x 4.5 για παράλληλη στάθμευση τι να χωρέσει σήμερα;
-
Υπάρχει αυτό που λέγεται έρευνα, προνοητικότητα, προγραμματισμός, σχέδιο και πλάνο.
Όταν όμως δεν κάνεις τίποτα από αυτά και απλά φτιάχνεις θέσεις που να χωράνε το πρώτο μίνι κούπερ μόνο και μόνο για να βγάλεις όσες περισσότερες μπορείς, μετά έρχονται και σου φταίνε τα αυτοκίνητα που άλλαξαν και έγιναν μεγαλύτερα. -
Το θέμα αυτό θα έπρεπε να απασχολη όλων την ΕΕ. Οι προδιαγραφές δεν έχουν αλλάξει πάνω από 40 χρόνια. Στην Αγγλία είναι από το '70 στις διαστάσεις της RR Silver Shadow (5,20 x 1,80)!
-
Ε, αν οι προδιαγραφές είναι για να χωράει τις διαστάσεις της RR Silver Shadow, τότε ενισχύεται η άποψη μου ότι η έρευνα είναι κλάιν και μας τα λέει όπως γουστάρει.
-
Τα πράγματα δεν τα βλέπετε σωστά.
Οντως το παρκάρισμα έχει γίνει μεγάλο θέμα και το αυτοκίνητο πρέπει να προσαρμοστεί στις πόλεις.
Θα πρέπει να υπάρχουν διαφορετικές θέσεις για μικρά αμάξια και για μεγάλα αμάξια με διαφορετικό τίμημα.
Η δωρεάν στάθμευση στους δρόμους πρέπει να υπάρχει μόνο για τους μόνιμους κατοίκους που δεν έχουν πάρκινγκ, μία άδεια ανά οικογένεια.
Στις υπόλοιπες θέσεις θα πρέπει να υπάρχει σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης με προοδευτικό τίμημα με ηλεκτρονική εφαρμογή του τύπου 1 ευρώ η πρώτη μισή ώρα, 2,5 ευρώ αν κάτσεις 1 ώρα, 4 ευρώ αν κάτσεις 1,5 ώρα και 6 ευρώ αν κάτσεις 2 ώρες που είναι το μέγιστο.
Και για να μην ακούσω ανοησίες, θα πω ότι πριν 30 χρόνια στην Ελβετία που είχε τα παλιά παρκόμετρα στον δρόμο που έβαζες νόμισμα, πληκτρολογούσες τον αριθμό του αυτοκινήτου και δεν σε άφηνε να μείνεις πάνω από 2 ώρες.
Αυτήν την περίοδο έχουμε θέμα συζήτησης στο Χαλάνδρι στα κοινωνικά δίκτυα γιατί χάθηκαν κάποιες θέσεις στάθμευσης με ποδηλατόδρομο και έξω από σχολεία.
Αρχισε η γνωστή μίρλα από τους μόνιμα οπισθοδρομικούς και παρτάκηδες καταστηματάρχες, οι οποίοι έρχονται πρωί πρωί, μαζί με τους υπαλλήλους και πιάνουν τις νόμιμες θέσεις στάθμευσης, οπότε οι πελάτες δεν εύρισκαν έτσι και αλλιώς θέσεις και πάρκαραν παράνομα.
Τώρα δεν βρίσκουν οι καταστηματάρχες και οι υπάλληλοι και παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται για τους πελάτες.
-
Διάβασα για Ελβετία και θυμήθηκα τον αδερφό μου.
Τα SUV σε κλειστά πάρκινκ δε χωράνε. Οπότε νοικιάζουν 2 θέσεις και πληρώνουν διπλό πως το λένε εισητίριο όπως το λένε.
Εδώ ο αδερφός μου με την 2α την bmw εντάξει στο όριο είναι.
Περί Parking και δημοσίων χώρων στάθμευσης