Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Parking και δημοσίων χώρων στάθμευσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί Parking και δημοσίων χώρων στάθμευσης
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 14 / 14
    Περί αυτοκίνησης
    29
    270
    4596
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tgd last edited by

      Εμένα αυτό το "δεν έφερε αριθμό πλαισίου και αριθμό κινητήρα" που έγραψαν κάποια σάιτ με ξενίζει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • sarantism
        sarantism last edited by sarantism

        Γατάκια.
        Το αυτοκίνητο αυτό, είναι το κρυφό τρισέγγονο της Christine.
        Δε θα κάτσω να σας κάνω μάθημα ποια είναι η Christine. Χριστίνα το λέγανε το αμάξι. Το τρισέγγονο.
        Ψάχνετε για αριθμούς πλαισίου και κινητήρων και....
        Χριστινά. Απλά πράγματα.
        Ναι είχε τρεις ιδιοκτήτες. Τους ξεκατίνιασε. Όπως τον μάγκα....τεσπα, της πρόγιαγιάς της Christine.
        Πάθανε ένα ταράκουλο και οι 3 τους και σαν τρελοί κυνηγιούνταν μεταξύ τους και με όσους ήθελαν να πάρουν την Χριστίνα.
        Τους βαρέθηκε η Χριστίνα και ενέδωσε στις σεξουαλικές επιθυμίες του Γερανού που ήταν όλος βαρβατίλα.
        Υποθέσεις SE-X Files πάτε να τις ερμηνεύσετε.
        Τεσπα. Μέχρι εδώ μπορώ να γράψω.

        Και εδώ αδιάβαστοι......
        Τι κάνετε ρε παιδιά;;
        Ήταν επίσης: 3 'Αρματης Μάχης, 2 Ελικόπτερα Αpachi - Comanchi, ο Τom Cruse με ένα F-15, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, 5 Ελέθεροι Σκοπευτές, 4 Βατραχάνθρωποι Υποβρυχίων Καταστροφών, 4 Πυροσβεστικά Οχήματα, 1 Συστοιχία Patriot, 2 Rafale, Ο Ρέμος για να δώσει μετά συναυλία,
        2 Υποβρύχια του Κυρ-Νικολή, η Μικτή Ποδοσφαίρου, ο Ροναλντίνιο, εκπρόσωπος του Πούτιν, η Καρτυστιανού που είχε βάλει την Μουτσάτσου με τον Κοργιαλά τον Φούστα να διαδηλώνουν και ο Άρχοντας της Νύχτας Τερλέγκας.

        ***Αυτό τελικά απομακρύνθηκε τις πρωινές ώρες της Δευτέρα 22 Ιουνίου, από τις υπηρεσίες Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του δήμου Θεσσαλονίκης, παρουσία ισχυρών δυνάμεων της ΔΙΑΣ και της ΟΠΚΕ, στην οδό Ατρειδών, ανατολικά της πόλης.

        Η παρουσία των αστυνομικών κρίθηκε απαραίτητη καθώς υπήρχαν αντιδράσεις από τους φερόμενους ιδιοκτήτες, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Λάζαρος Ζαχαριάδης.***

        Απομακρύνομαι
        Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
        Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
        Απομακρύνομαι
        Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
        Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

        Άντζελα Δημητρίου

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Χιλιάδες θέσεις στάθμευσης εξαφανίζονται από τα κέντρα των πόλεων – Τι αλλάζει για τους οδηγούς

          I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

          sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • sarantism
            sarantism @A d P last edited by

            @a-d-p said in Περί Parking και δημοσίων χώρων στάθμευσης:

            Χιλιάδες θέσεις στάθμευσης εξαφανίζονται από τα κέντρα των πόλεων – Τι αλλάζει για τους οδηγούς

            Δύσκολη η εξίσωση.....Δε μπορείς να απαγορεύσεις το SUV να κινείται και να θέλει να παρκάρει όπως έχει δικαίωμα να κάνει.
            Αν τα αντανακλαστικά του κράτους ανταποκριθούν σε εύλογο χρόνο, νομίζω θα βρεθεί λύση win - win

            Απομακρύνομαι
            Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
            Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
            Απομακρύνομαι
            Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
            Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

            Άντζελα Δημητρίου

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • katafractos17
              katafractos17 last edited by katafractos17

              Εγώ με κάτι τέτοιες έρευνες γελάω πραγματικά, χώρια που μου δίνουν την εντύπωση ότι βγάζουν κατά παραγγελία συμπεράσματα για να εξυπηρετήσουν πιθανόν κάποιους που τις παρήγγειλαν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tgd last edited by

                Έ, τι να κάνεις, να λες ότι έχεις θέσεις και να μην χωράνε τα αυτοκίνητα. 1.80 x 4.5 για παράλληλη στάθμευση τι να χωρέσει σήμερα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by katafractos17

                  Υπάρχει αυτό που λέγεται έρευνα, προνοητικότητα, προγραμματισμός, σχέδιο και πλάνο.
                  Όταν όμως δεν κάνεις τίποτα από αυτά και απλά φτιάχνεις θέσεις που να χωράνε το πρώτο μίνι κούπερ μόνο και μόνο για να βγάλεις όσες περισσότερες μπορείς, μετά έρχονται και σου φταίνε τα αυτοκίνητα που άλλαξαν και έγιναν μεγαλύτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tgd last edited by

                    Το θέμα αυτό θα έπρεπε να απασχολη όλων την ΕΕ. Οι προδιαγραφές δεν έχουν αλλάξει πάνω από 40 χρόνια. Στην Αγγλία είναι από το '70 στις διαστάσεις της RR Silver Shadow (5,20 x 1,80)!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by katafractos17

                      Ε, αν οι προδιαγραφές είναι για να χωράει τις διαστάσεις της RR Silver Shadow, τότε ενισχύεται η άποψη μου ότι η έρευνα είναι κλάιν και μας τα λέει όπως γουστάρει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Τα πράγματα δεν τα βλέπετε σωστά.

                        Οντως το παρκάρισμα έχει γίνει μεγάλο θέμα και το αυτοκίνητο πρέπει να προσαρμοστεί στις πόλεις.

                        Θα πρέπει να υπάρχουν διαφορετικές θέσεις για μικρά αμάξια και για μεγάλα αμάξια με διαφορετικό τίμημα.

                        Η δωρεάν στάθμευση στους δρόμους πρέπει να υπάρχει μόνο για τους μόνιμους κατοίκους που δεν έχουν πάρκινγκ, μία άδεια ανά οικογένεια.

                        Στις υπόλοιπες θέσεις θα πρέπει να υπάρχει σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης με προοδευτικό τίμημα με ηλεκτρονική εφαρμογή του τύπου 1 ευρώ η πρώτη μισή ώρα, 2,5 ευρώ αν κάτσεις 1 ώρα, 4 ευρώ αν κάτσεις 1,5 ώρα και 6 ευρώ αν κάτσεις 2 ώρες που είναι το μέγιστο.

                        Και για να μην ακούσω ανοησίες, θα πω ότι πριν 30 χρόνια στην Ελβετία που είχε τα παλιά παρκόμετρα στον δρόμο που έβαζες νόμισμα, πληκτρολογούσες τον αριθμό του αυτοκινήτου και δεν σε άφηνε να μείνεις πάνω από 2 ώρες.

                        Αυτήν την περίοδο έχουμε θέμα συζήτησης στο Χαλάνδρι στα κοινωνικά δίκτυα γιατί χάθηκαν κάποιες θέσεις στάθμευσης με ποδηλατόδρομο και έξω από σχολεία.

                        Αρχισε η γνωστή μίρλα από τους μόνιμα οπισθοδρομικούς και παρτάκηδες καταστηματάρχες, οι οποίοι έρχονται πρωί πρωί, μαζί με τους υπαλλήλους και πιάνουν τις νόμιμες θέσεις στάθμευσης, οπότε οι πελάτες δεν εύρισκαν έτσι και αλλιώς θέσεις και πάρκαραν παράνομα.

                        Τώρα δεν βρίσκουν οι καταστηματάρχες και οι υπάλληλοι και παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται για τους πελάτες.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • sarantism
                          sarantism last edited by

                          Διάβασα για Ελβετία και θυμήθηκα τον αδερφό μου.
                          Τα SUV σε κλειστά πάρκινκ δε χωράνε. Οπότε νοικιάζουν 2 θέσεις και πληρώνουν διπλό πως το λένε εισητίριο όπως το λένε.
                          Εδώ ο αδερφός μου με την 2α την bmw εντάξει στο όριο είναι.

                          Απομακρύνομαι
                          Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                          Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                          Απομακρύνομαι
                          Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                          Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                          Άντζελα Δημητρίου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 10
                          • 11
                          • 12
                          • 13
                          • 14
                          • 14 / 14
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr