-
-
-
-
Πω πω πω... θα γίνει χαμός, θα σαρώσει η Αουντάρα πάλι.

-
-
-
-
Λοιπόν έκατσα και διαμόρφωσα το αναβαθμισμένο Q4 e-tron στην ιστοσελίδα της Audi.
Αναγκαστικά πηγαίνοντας στην έκδοση e-tron Inspire performance 286 hp για να έχει τη μεγάλη μπαταρία των 77kWh και με τον ελάχιστο έξτρα εξοπλισμό που για εμένα θεωρώ καλό/απαραίτητο να έχει, όπως 1) Πακέτο Εξωτερικό S line 2) Πακέτο Tech Plus 3) Χρώμα Λευκό Glacier, μεταλλικό και 4) Φιμέ πίσω παρμπρίζ και πίσω πλευρικά παράθυρα, φτάνει στην τιμή των 63.225€.Η BMW iX3 (δηλαδή μια κατηγορία μοντέλου επάνω) στην έκδοση 40 με την μπαταρία των 82,6 kWh και έχοντας βάλει ως έξτρα εξοπλισμό μόνο 1) Parking Assistant Professional και 2) Αντιηλιακά κρύσταλλα, μιας και ο βασικός της εξοπλισμός είναι απ΄ ότι κατάλαβα σχεδόν πλήρης, βγαίνει στα 64.512€.
Χαχαχα...
Ρε Αουντάρα, τι είναι αυτά που κάνεις;
Άντε να βρω τώρα εγώ επιχειρήματα να αντικρούσω τον Φάνη @fanis75 που θα μπει και αρχίσει να κράζει.
Οι διαμορφώσεις εδώ για όποιον μπορεί να μη με πιστεύει:

-
@katafractos17 said in Audi Q4 e-tron:
Λοιπόν έκατσα και διαμόρφωσα το αναβαθμισμένο Q4 e-tron στην ιστοσελίδα της Audi.
Αναγκαστικά πηγαίνοντας στην έκδοση e-tron Inspire performance 286 hp για να έχει τη μεγάλη μπαταρία των 77kWh και με τον ελάχιστο έξτρα εξοπλισμό που για εμένα θεωρώ καλό/απαραίτητο να έχει, όπως 1) Πακέτο Εξωτερικό S line 2) Πακέτο Tech Plus 3) Χρώμα Λευκό Glacier, μεταλλικό και 4) Φιμέ πίσω παρμπρίζ και πίσω πλευρικά παράθυρα, φτάνει στην τιμή των 63.225€.Η BMW iX3 (δηλαδή μια κατηγορία μοντέλου επάνω) στην έκδοση 40 με την μπαταρία των 82,6 kWh και έχοντας βάλει ως έξτρα εξοπλισμό μόνο 1) Parking Assistant Professional και 2) Αντιηλιακά κρύσταλλα, μιας και ο βασικός της εξοπλισμός είναι απ΄ ότι κατάλαβα σχεδόν πλήρης, βγαίνει στα 64.512€.
Χαχαχα...
Ρε Αουντάρα, τι είναι αυτά που κάνεις;
Άντε να βρω τώρα εγώ επιχειρήματα να αντικρούσω τον Φάνη @fanis75 που θα μπει και αρχίσει να κράζει.
Οι διαμορφώσεις εδώ για όποιον μπορεί να μην με πιστεύει:

το ειχα πει οτι η ix3 εχει λογικη τιμη για αυτα που προσφερει και για αυτο τον λογο πουλαει τοσο καλα.
Στα βιντεο που παρεθεσες δεν βλεπω πουθενα αναφορα σε φορτιση ή νεα αρχιτεκτονικη οποτε μαλλον μιλαμε για την ιδια ακριβως μπαταρια με την ιδια ακριβως καμπυλη φορτισης. Δεν θα εβαζα το εξωτερικο s-line αλλα αυτα ειναι γουστα και ετσι και αλλιως δεν ανεβαζει ιδιαιτερα την τιμη. Παλι δηλαδη ειναι πιο ελκυστικη η bmw.
Ενα μονο πλεονεκτημα εχει το q4, την δυνατοτητα φορτισης ac 22kw, αλλα ειναι κατι που ενδιαφερει ελαχιστους που και παλι δεν θεωρω οτι ειναι αρκετο για να κλινει την πλαστιγγα προς την μερια του -
Είναι VFM αυτή η X3 όπως είπε ο Dettol, και εκτός αυτού είναι και πολύ ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά, νομίζω έκανε πολύ θετικό γκελ σε όλους τελικά.
Audi Q4 e-tron