Renault 4
-
Renault 4 είναι το θέμα του τοπικού
-
Οι έχοντες κίτρινη κάρτα, καλά θα κάνουν να προσέχουν @otso



-

Που λέτε, ταξινομήθηκαν βλέπω 9 4άρια αυτόν τον μήνα.
8 για test drive και ένα του criuser ; -
Τι χρώμα το πήρε;

-
Διαφανές και δεν φαίνεται...

-
-
-
Ξέχασα να σας πω, ότι προχτές στην επιστροφή για Χαλάνδρι, αφού είχα περάσει από την Ρενώ και μπήκα στο νέο 4, είδα στην Κηφισίας και ένα παλαιό λευκό 4 ίδιο με αυτό που είχα οδηγήσει κάποτε που είχε ένας θείος μου.
Είχα χρόνια να δω στο δρόμο ένα τέτοιο.
-

