-
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Κόκκινο C5 δεν παίρνουν ούτε οι κομμουνισταί... πόσο μάλλον οι Παναθηναϊκοί.
Είναι ωραίο το κόκκινο που είναι ιδιαίτερο κόκκινο, όχι γαύρικο, αλλά όπως και να το κάνεις κόμμα αλλάζεις, ομάδα δεν αλλάζεις.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Κόκκινο C5 δεν παίρνουν ούτε οι κομμουνισταί... πόσο μάλλον οι Παναθηναϊκοί.
Είναι ωραίο το κόκκινο που είναι ιδιαίτερο κόκκινο, όχι γαύρικο, αλλά όπως και να το κάνεις κόμμα αλλάζεις, ομάδα δεν αλλάζεις.
Οι κουμμουνιστες ουτε κομμα αλλαζουν.
-
-
Τώρα που η σκέψη για αγορά πάει 2 χρόνια αργότερα, θα έχω χρόνο να σκεφτώ, αν θα προχωρήσω στο 3 ή θα πάω στο 5.
-
Ολοφρεσκο μοντέλο και Βασική έκδοση με πραγματική έλλειψη την πίσω κάμερα για στάθμευση (θα ρωτήσω αν μπαίνει κάπως μόνο αυτό + θέλω)
στα 28Κ περίπου το λες και vfm στο 2026 πλέον
Το σκέφτομαι -
Πάντως διαβάζοντας και το διαδίκτυο βλέπω σημαντικό ενδιαφέρον για το μοντέλο.
Νομίζω ότι ο λόγος είναι αρχικά το εσωτερικό του που όντως είναι πανέμορφο, το εξωτερικό του που είναι συμβατικό, δεν τρελαίνει αλλά δεν ενοχλεί και κανένα και βέβαια οι χώροι του με τον εξοπλισμό του και την χαμηλή τιμή του. Οπως και τα κλασσικά χαρακτηριστικά της Σιτροέν με αναρτήσεις, καθίσματα και φοβερή άνεση.
Τα αδέρφια του περνάνε κάποια κρίση ταυτότητας, το νέο 3008 δεν είναι τόσο μοντέρνο όσο ήταν το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η κουπέ αισθητική ίσως να μην τραβάει, το Γκράντλαντ είναι πολύ συμβατικό, πιστεύω ότι το Κόμπας θα τραβήξει, αρκεί να μην ξεφύγει πολύ στην τιμή.
-
Στην άνεση καθισμάτων και αναρτήσεων οι Γάλλοι είχανε πάντα πλεονέκτημα.
Στο νέο μοντέλο έχουν ταιριάξει- Τους καλύτερους χώρους της κατηγορίας & τα καλύτερα καθίσματα
- Την χαμηλότερη τιμή
- Διαφορετικό εσωτερικό απο τετριμμενα
- Σύγχρονο αλλά όχι κοινότυπο εξωτερικό
Μόνο ερωτηματικό αυτός ο 1,2 & αν μπορέσει να φανεί αξιόπιστος σε βάθος ετών
CITROEN C5 AIRCROSS 2025