-
Οτι θες. Πες να μάθουμε.

-

Η μεθοδος του σπαγγου, με γνωστο το βαρος αξονα ή ακομα καλυτερα ανα τροχο, μπορεις να κανεις μερικους πολυ καλους υπολογισμους. Ακομα καλυτερη ειναι η μεθοδος του laser που δεν θελει υπολογισμους νηματος...Με γνωστα βαρη γνωστες αποστασεις, γνωστα μηκη, γνωστα νηματα και καλες μετρησεις μπορεις να εξαγεις ωραια αποτελεσματα για καθε αυτοκινητο.
-
Βρε σατανά, τι κάνεις εκεί ?
Με σμαρτφον μετράς τις γωνίες ? -
Στο ΤΤ αν έβαλες Ρεντ. Όλα τα ττ νομίζω είχαν ανακλινομενα καθίσματα οπότε μέτρηση δεν υπάρχει.
Στατικά είναι ένα δείγμα που λογικά θα καθορίσει τους τριγμούς στη μετέπειτα ζωή του αυτοκινήτου.
Σε ράμπες τεράστιες κτλ η w202 των 640.000κμ δεν τρίζει όπως δεν ετριζε ποτέ και πριν μπουν μπάρες.
Η δεύτερη w202 με ανακλινομενα καθίσματα πίσω τρίζει σε extreme φάση.
Το w203 sc Γενικά όχι
Το allroad c5 όχι κάτι δομικό αλλά ο τεμπέλης ας πούμε με το δέρμα των bucker recaro ( αχ βαγκ.....)
Τοgolf mk4 ενώ φαίνεται για την εποχή και κατηγορία του με καλά στοιχεία δομικά ( καλύτερα από την w202 ορισμένα όπως η κολώνα μέσα στο ταμπλό) το αμάξι σε ράμπες ετριζε άσχημα και οδηγικά ήταν ΤΡΑΓΙΚΟ . Με τις μπάρες τα τριξιματα μηδενίστηκαν, και οδηγείται ευχάριστα άσχετα ότι δεν το κυνηγάω γιατί με fwd είμαι κουλομαρια.
Που θέλω να καταλήξω...... Καλή η ακαμψία μεταξύ δύο άκυρων σημείων, ωστόσο οδηγικά αυτά τα δύο σημεία πιθανόν να μην παίζουν κανένα ή σχεδόν κανένα ρόλο. Εγώ έχω διαπιστώσει ότι το κρίσιμο είναι οι παραμορφώσεις πέριξ των σημείων έδρασης ανάρτησης κτλ. ΟΛΗ η μπροστά ανάρτηση με τα αρχικά σημεία έδρασης πρέπει να μένει σταθερή, αντίστοιχα η πίσω. Το αν το σασί στο μεσοδιάστημα χάσει 1-2 mm δεν είναι ιδανικό αλλά δεν θα καταστρέψει όλα τα υπόλοιπα. Ίσως σε οριακές συνθήκες να αποφορτίζει λίγο πιο έντονα αλλά σε δημόσιο δρόμο είναι ψηλά γράμματα μπροστά στο χάος που προκαλείται από τις τεράστιες παραμορφώσεις των σημείων έδρασης ανάρτησης.Για την ιστορία η w202 έχει διαφορά μόνο σε ΠΟΛΥ extreme συνθήκες όπου τα λάστιχα είναι σε ιδανική θερμοκρασία - άσφαλτο και το αμάξι το έχεις ξεζουμισει, εκεί βγάζει πιο καθαρή σφιχτή αίσθηση. Το golf έγινε αμάξι από την άλλη ήδη από την πρώτη λακούβα.
Εγώ θέλω να στρίβω με μια κινηση τιμονιού και καμιά διόρθωση. Εγκέφαλος - τιμόνι - πλήρη υλοποίηση αναλλοίωτη.
Αν είναι να δώσεις την εντολή π.χ. 30 μοίρες,το στρίψιμο λόγω παραμορφώσεων να θελει35 , και να ξανά προσθέτεις ή να αφαιρεις ....κλαφτα πλήρως ξενερωτη φάση.
Το χειρότερο είναι σε πισωκίνητο να μην μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια το ανάποδο,βάψιμο μπλε και στη θάλασσα.Υπάρχουν αυτοκίνητα εκεί έξω με ΠΟΛΥ ισχυρά υποπλαίσια και έδραση χαμηλά αλλά με την αηδία τη MacPherson που καταστρέφει τα πάντα. Το γλυκό θέλει ένα μείγμα υλικών για να δέσει.
-
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Με σμαρτφον μετράς τις γωνίες
με stupidphone χαχα, οχι ρε συ τις υπολογιζω και τις επαληθευω με γωνιομετρο
-
Έχω κάνα δύο μήνες που το έχω δώσει το ΤΤ αλλά πρακτικά είχα πάνω από έτος να το οδηγήσω. Ούτε με αυτό, ούτε με τον αντικαταστάτη του (που ούτε αυτόν έχω προλάβει να οδηγήσω) έχω/είχα πρόβλημα με το σασί. Δεν νομίζω οτι υπάρχουν σύγχρονα ΙΧ πλην κάτι χαζοσουβ που να έχουν θέμα με το σασί.
Δεν ισχύει το αξίωμα, όσο πιο άκαμπτο τόσο το καλύτερο
-
Ε τωρα τι να σας πω, παθαμε βλαβη, "υπεραξιοπιστο" μαλλον πρεπει να κανω υποβαθμιση σε απλως "αξιοπιστο"
-
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Ε τωρα τι να σας πω, παθαμε βλαβη, "υπεραξιοπιστο" μαλλον πρεπει να κανω υποβαθμιση σε απλως "αξιοπιστο"
Τι πάθατε ;
Μήπως είναι μάτι ; -
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Ε τωρα τι να σας πω, παθαμε βλαβη, "υπεραξιοπιστο" μαλλον πρεπει να κανω υποβαθμιση σε απλως "αξιοπιστο"
Τι πάθατε ;
Μήπως είναι μάτι ;ασε με να παρει η ευχη, ενα προληπτικο ελεγχο πηγα να κανω και την πατωσα την βαρκα
-
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
ενα προληπτικο ελεγχο πηγα να κανω και την πατωσα την βαρκα
Σε μια αλφα ρομεο ποτε δεν κανουν τετοια λαθη, παντα κατι θα εχει.

-
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Ε τωρα τι να σας πω, παθαμε βλαβη, "υπεραξιοπιστο" μαλλον πρεπει να κανω υποβαθμιση σε απλως "αξιοπιστο"
Τι πάθατε ;
Μήπως είναι μάτι ;ασε με να παρει η ευχη, ενα προληπτικο ελεγχο πηγα να κανω και την πατωσα την βαρκα
Μην σκας μωρε, οι χοντρές κυρίες δεν παθαίνουν τίποτα !
-
Ωχ! Περαστικά εύχομαι!

-
Haters gonna say it's fake

Μονο οι og γνωριζουν -
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Haters gonna say it's fake

Μονο οι og γνωριζουνΈχουν γραφτεί ασύλληπτες χαζομάρες από φανς της φίρμας, τάχα μου γνώστες οδοντιάτρους από Ρουμανία

-
Δεν μας είπες τι έπαθε η χοντρούλα όμως!
-
https://forum.4troxoi.gr/topic/50563/node-50563?page=1
Και μπιφ με ΙΚΕ
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;