Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι νομοθεσιας τουρμπο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι νομοθεσιας τουρμπο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    9
    970
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arisgeo last edited by

      Πιθανώς χαζή ερώτηση, αλλά τί λέει ακριβώς ο νόμος για εγκατάσταση σε αμάξι που δέν έχει εργοστασιακό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Τίποτα.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Ε όχι και τίποτα. Καυσαέρια στο ΚΤΕΟ να περνααχαΑΧΑΧ...

          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            accentwizard last edited by

            Ειχα τετοιο αμαξι για πολλα χρονια,δεν θα σου πουνε τιποτα.Τα καυσαερια οσο χαλια ρυθμισμενο και να ειναι,στις 2500σαλ που τα μετρανε,μια χαρα θα ειναι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 last edited by

              Αν είσαι σοβαρός δεν προκαλείς και δεν κάνεις κόντρες με αγνώστους κανένα πρόβλημα.

              Αν συχνάζεις στα γνωστά στέκια ανεβάζεις βίντεο στα σόσιαλ και κοντράρεσαι με όλους και όλα κινδυνεύεις με κατάσχεση και πολύ γερό πρόστιμο .

              Αν προκαλέσεις τροχαίο με τραυματισμούς κλπ βοήθεια σου ...

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Ο νόμος λέει πουλα το και παρε ένα με εργοστασιακό turbo!

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • R
                  red_monster last edited by

                  Μη εργοστασιακό Τούρμπο απο το ΜΗΤΣΟΣ τιουνιγκ. Κανείς δεν αξίζει τέτοια ταλαιπωρία 😆

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet @monman2 last edited by bassstarlet

                    @monman2 said in Περι νομοθεσιας τουρμπο:

                    Αν είσαι σοβαρός δεν προκαλείς και δεν κάνεις κόντρες με αγνώστους κανένα πρόβλημα.

                    Τότε γιατί να μπεις σε τέτοιο «μανίκι» και έξοδα, για την μετατροπή;
                    (ρητορική ερώτηση)

                    edit: Αυτός ο Daras Racing Development τι απέγινε;
                    χαχαχαχα!

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • argyn
                      argyn last edited by argyn

                      Διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί πάει καιρός ...

                      Το τούρμπισμα θεωρείται λίγο-πολύ ισοδύναμο με τον υπερκυβισμό/αντικατάσταση του μοτέρ και όπως γίνεται συνήθως στα ελληνικά συνεργεία παραβιάζει την έγκριση τύπου του οχήματος και άρα είναι κατ αρχήν παράνομο.

                      Όμως:

                      ΕΑΝ η αύξηση της ιπποδύναμης είναι κάτω από +25% της εργοστασιακής ΚΑΙ η ίδια καρότσα κυκλοφορεί σε ιπποδυνάμεις ίσες ή μεγαλύτερες με αυτή που θέλεις να φτάσεις ΚΑΙ βρείς μηχανολόγο μηχανικό να σου υπογράψει την σχετική μελέτη ΚΑΙ είσαι εντός των ορίων εκπομπών ρύπων & θορύβου ΚΑΙ η μετατροπή δεν απαιτεί ειδικά ζουμιά τύπου octane boosters ΤΟΤΕ υπάρχει ελπίδα να γίνεις νόμιμος ΕΑΝ είσαι πρόθυμος να ταλαιπωρηθείς κάμποσο με εγκρίσεις ΚΤΕΟ και Διεύθυνση Μεταφορών ...

                      Επί της ουσίας η μετατροπή σου θα είναι τόσο αξιόπιστη όσο ο ΕΝΑΣ εκείνος που θα αναλάβει να κάνει/συντονίσει την μελέτη, την τοποθέτηση, τον προγραμματισμό και την ρύθμιση ΣΥΝΟΛΙΚΑ. ΟΧΙ κουρελού φάση τύπου: αγοράζω το κιτ από το εξωτερικό, το συνεργείο κάνει την τοποθέτηση, ο προγραμματιστής φτιάχνει το πρόγραμμα στο περίπου χειμώνα με 5 κελσίου και όταν πάρεις τα μπιελοπίστονα στην αμασχάλη ένα καλοκαίρι με 40 κελσίου ο ένας να σε στέλνει στον άλλο και όλοι μαζί να καταλήγουν στο ότι "φταίς εσύ γιατί διάλεξες το λάθος κιτ και δεν μίλησες με τον προγραμματιστή σου".

                      Γενικώς πάντως έχε υπόψη σου ότι μπλέκεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr