-
Να το παρει....ειναι απο τα πιο αξιοπιστα μαζι με το tucson!(ακριβως ιδια αυτοκινητα ειναι)
-
Ο χρήστης anna1976gr έγραψε:
Εγώ την ποιότητα κατασκευής εσωτερικά δεν την κρίνω άθλια! Μιά χαρά ποιότητα έχει...πολλά ντουλάπακια, πολλές ευκολίες...ξέρω εγώ? Πάντως τώρα κλείνει οπου νά'ναι 3 χρόνια το αυτ/το, το έχω μόνιμα έξω, στην βροχή και το καύσωνα, ποτέ μέσα σε γκαράζ κτλ και το αυτοκίνητο δεν τρίζει ακόμα απολύτως τίποτα, ούτε βλέπω φθορές...τώρα...τί να πώ...αν συγκρίνεται ποιότητα κατασκευής παντως με το βιτάρα, εμένα μ'αρεσει περισσότερο το κια...αυτά είναι γούστα...ξέρω εγώ;
no offence ...ποιός ξέρει;
φίλε μου από αυτά που λες θεωρώ καλύτερη λύση το Nissan Qashqai 1.6 (ή όπως διάολο γράφεται ...καλά το είπε ο Κλάρκσον Κουμκουάτ )
γλυτώνεις πολλά σε κόστος συντήρησης, διατηρείς την αξιοπιστία και παίρνεις ένα ομορφότερο κατ' εμέ σουβοειδές.
-
Καλημέρα παιδιά.
Να ρωτήσω..Ξέρει κανείς τις σχέσεις μεταδόσεις στις 5 ταχύτητες του μηχανικού κιβωτιου από kia sportage 1st generation η που μπορώ να τις βρω?Το μόνο που κατάφερα να βρω είναι ότι εχει low rate 1.98.Για μια μια τις ταχύτητες όχι..
Επίσης ξέρει κανείς αν έχει χειροκίνητες πλυμνες σαν το samurai? -
@psili-ammos said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
Καλημέρα παιδιά.
Να ρωτήσω..Ξέρει κανείς τις σχέσεις μεταδόσεις στις 5 ταχύτητες του μηχανικού κιβωτιου από kia sportage 1st generation η που μπορώ να τις βρω?Το μόνο που κατάφερα να βρω είναι ότι εχει low rate 1.98.Για μια μια τις ταχύτητες όχι..
Επίσης ξέρει κανείς αν έχει χειροκίνητες πλυμνες σαν το samurai?Από εδω,
https://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php#gsc.tab=0Για αυτοκίνητα που "ξέρω' είναι σωστά τα όσα γράφει. Για το συγκεκριμένο δεν γνωρίζω.
Εάν ξέρεις μοντελο / κατασκευαστή κιβωτίου μπορείς να το αναζήτησης και εκείGearbox:
Transmission type:
manual
Number of gears:5Gear ratios (overall):
I
3.72 (17.78)
II
2.019 (9.65)
III
1.363 (6.52)
IV
1 (4.78)
V
0.804 (3.84)R 3.445
Traction:
4x4 part-time (rear permanent, front engaged manually in off-road conditions)
Final drive ratio std:
4.78
optional:
transfer case 1.98/1 -
@iceburner said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
@psili-ammos said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
Καλημέρα παιδιά.
Να ρωτήσω..Ξέρει κανείς τις σχέσεις μεταδόσεις στις 5 ταχύτητες του μηχανικού κιβωτιου από kia sportage 1st generation η που μπορώ να τις βρω?Το μόνο που κατάφερα να βρω είναι ότι εχει low rate 1.98.Για μια μια τις ταχύτητες όχι..
Επίσης ξέρει κανείς αν έχει χειροκίνητες πλυμνες σαν το samurai?Από εδω,
https://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php#gsc.tab=0Για αυτοκίνητα που "ξέρω' είναι σωστά τα όσα γράφει. Για το συγκεκριμένο δεν γνωρίζω.
Εάν ξέρεις μοντελο / κατασκευαστή κιβωτίου μπορείς να το αναζήτησης και εκείGearbox:
Transmission type:
manual
Number of gears:5Gear ratios (overall):
I
3.72 (17.78)
II
2.019 (9.65)
III
1.363 (6.52)
IV
1 (4.78)
V
0.804 (3.84)R 3.445
Traction:
4x4 part-time (rear permanent, front engaged manually in off-road conditions)
Final drive ratio std:
4.78
optional:
transfer case 1.98/1Σ ευχαριστώ!
-
Παιδιά καλό σας μεσημέρι.
Είχε πάρει τα αυτιά μου ότι το πίσω διαφορικο του 1st generation sportage είναι περιορισμένης ολίσθησης και όχι ανοιχτό-ελευθερο θέλω να πω.
Έχουμε καμία πληροφορία?ευχαριστώ. -
Πάντως βλέπω πολλούς να τα φτιάχνουν στην Αμερική.επισης μου κάνε εντύπωση ότι ασχολούνται με τα 5πορτα και όχι με το 3πορτο που θα έπρεπε λόγω Κοντού μεταξονιου.Ισως λόγω κάμπριο που δεν θέλουν??Αλλά και πάλι βάζεις hard top.
-
@psili-ammos said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
Παιδιά καλό σας μεσημέρι.
Είχε πάρει τα αυτιά μου ότι το πίσω διαφορικο του 1st generation sportage είναι περιορισμένης ολίσθησης και όχι ανοιχτό-ελευθερο θέλω να πω.
Έχουμε καμία πληροφορία?ευχαριστώ.Οι 4Τ της εποχής έλεγαν ότι δεν είχε πάντως. Εδώ δοκιμή: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1995&month=1&issue=84&cat=Δοκιμές&number=2185
-
@realzeus said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
@psili-ammos said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
Παιδιά καλό σας μεσημέρι.
Είχε πάρει τα αυτιά μου ότι το πίσω διαφορικο του 1st generation sportage είναι περιορισμένης ολίσθησης και όχι ανοιχτό-ελευθερο θέλω να πω.
Έχουμε καμία πληροφορία?ευχαριστώ.Οι 4Τ της εποχής έλεγαν ότι δεν είχε πάντως. Εδώ δοκιμή: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1995&month=1&issue=84&cat=Δοκιμές&number=2185
νομιζω ελαχιστα ειχαν. πολυ ελαχιστα, το χρεωνανε πανακριβα σαν εξτρα.
καλο αμαξι μεν αλλα εξαιρετικα δυσκολα ανταλλακτικα και χαμηλη ροπη χαμηλα, πρεπει να επεμβεις να γραναζωσεις τα αργα, νομιζω ο προτρακ το κανει με κανενα 1500αρι -
@gatoz said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
@realzeus said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
@psili-ammos said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
Παιδιά καλό σας μεσημέρι.
Είχε πάρει τα αυτιά μου ότι το πίσω διαφορικο του 1st generation sportage είναι περιορισμένης ολίσθησης και όχι ανοιχτό-ελευθερο θέλω να πω.
Έχουμε καμία πληροφορία?ευχαριστώ.Οι 4Τ της εποχής έλεγαν ότι δεν είχε πάντως. Εδώ δοκιμή: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1995&month=1&issue=84&cat=Δοκιμές&number=2185
νομιζω ελαχιστα ειχαν. πολυ ελαχιστα, το χρεωνανε πανακριβα σαν εξτρα.
καλο αμαξι μεν αλλα εξαιρετικα δυσκολα ανταλλακτικα και χαμηλη ροπη χαμηλα, πρεπει να επεμβεις να γραναζωσεις τα αργα, νομιζω ο προτρακ το κανει με κανενα 1500αριΠόσο να τα γραναζωσεις?1,98/1 είναι το transfer αν θυμάμαι.Δεν είναι pinin η forester.
Του g.vitara 1999-2003 είναι νομίζω 1.78/1 (πιο μακρύ).
2λιτρο με 18 κιλά ροπή στις 4500 περίπου έχει.
Στις 2000 με 2500 δεν θα έχει στην χειροτερη την ροπή που βγάζουν τα άλλα 1600αρια??Τι να πω..
Με τα ανταλλακτικά ναι.μεγαλο θέμα..Υ.ΓΑν κάνω λάθος για το 1.78/1 του g.vitara διόρθωσε.
-
@psili-ammos said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
@gatoz said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
@realzeus said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
@psili-ammos said in KIA Sportage.... να το πάρει;:
Παιδιά καλό σας μεσημέρι.
Είχε πάρει τα αυτιά μου ότι το πίσω διαφορικο του 1st generation sportage είναι περιορισμένης ολίσθησης και όχι ανοιχτό-ελευθερο θέλω να πω.
Έχουμε καμία πληροφορία?ευχαριστώ.Οι 4Τ της εποχής έλεγαν ότι δεν είχε πάντως. Εδώ δοκιμή: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1995&month=1&issue=84&cat=Δοκιμές&number=2185
νομιζω ελαχιστα ειχαν. πολυ ελαχιστα, το χρεωνανε πανακριβα σαν εξτρα.
καλο αμαξι μεν αλλα εξαιρετικα δυσκολα ανταλλακτικα και χαμηλη ροπη χαμηλα, πρεπει να επεμβεις να γραναζωσεις τα αργα, νομιζω ο προτρακ το κανει με κανενα 1500αριΠόσο να τα γραναζωσεις?1,98/1 είναι το transfer αν θυμάμαι.Δεν είναι pinin η forester.
Του g.vitara 1999-2003 είναι νομίζω 1.78/1 (πιο μακρύ).
2λιτρο με 18 κιλά ροπή στις 4500 περίπου έχει.
Στις 2000 με 2500 δεν θα έχει στην χειροτερη την ροπή που βγάζουν τα άλλα 1600αρια??Τι να πω..
Με τα ανταλλακτικά ναι.μεγαλο θέμα..Υ.ΓΑν κάνω λάθος για το 1.78/1 του g.vitara διόρθωσε.
Και τα gv τα γραναζωνεις. σε 4/1. αμοργιανος.
Αλλα τραβανε πολυ, παρα πολυ, καλυτερα χαμηλα.
Εκει που χανουν τα gv ειναι ψηλα σε στροφαρισμα που ο μαζντα κινητηρας γαζωνει
KIA Sportage.... να το πάρει;