-
Επαγγελματικό ξέθαμα τοπικού, παίρνω το βραβείο Gravedigger 2023 και συνεχίζω.
Τι παίζει με 1007, πολλές ζημιές με τις πόρτες? Άλλοι λένε τίποτα το ιδιαίτερο σε ζημιές.
1.4 sport 75hp a/t είναι αυτά που βλέπω ποιο πολύ.
Σε σχέση με το 107 ποιο είναι πιο αξιόπιστο?
-
@yem said in Peugeot 1007:
Επαγγελματικό ξέθαμα τοπικού, παίρνω το βραβείο Gravedigger 2023 και συνεχίζω.
Τι παίζει με 1007, πολλές ζημιές με τις πόρτες? Άλλοι λένε τίποτα το ιδιαίτερο σε ζημιές.
1.4 sport 75hp a/t είναι αυτά που βλέπω ποιο πολύ.
Σε σχέση με το 107 ποιο είναι πιο αξιόπιστο?
Το 107 είναι το αδερφάκι των aygo-c1
Θα προτιμούσα κάποιο από αυτά 107 aygo c1 -
Μηχανικά ναι είναι αξιόπιστο, αλλά πάρα πολύ αργό με τον κινητήρα αυτό, οι πόρτες παρουσίαζαν κάποια θέματα, για να συντηρηθεί βγαίνει ο ουρανός.
Σα ιδέα εκπληκτική.
-
Από την άλλη οι πόρτες δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι τόσο δύσκολες. Συρώμενες πόρτες έχουν τα βανάκια 10ετίες τώρα.
Καλό το ύψος εντός πόλης, θα θελα να το στρίψω σε καμιά φουρκέτα να γελάσω. -
Είναι ηλεκτρικές, ο μηχανισμός χαλούσε σε μερικά.
Το έχω δει από κοντά και έχω μπει μέσα. Είναι εξαιρετικό, και ποιοτικό αλλά..... πανάκριβο.
-
Πολύ ωραίο!
Τελικά διαβάζω πως ο μηχανισμός ήταν στα πλαϊνά των πίσω θέσεων. Εγώ θυμάμαι μου είπαν πως πρέπει να βγει και η μοκέτα από πάνω. Ίσως θυαμαμι λάθος.
Ο μηχανισμός αλλάζει εύκολα.
Για εμενα όλα τα αυτοκίνητα πόλης θα έπρεπε να είχαν τέτοιες πόρτες.
Οι Γάλλοι πάντοτε σε ιδέες και καινοτομίες είναι πολύ μπροστά
-
Αν εξαιρέσεις την ηλεκτρική κίνηση της πόρτας, το υπόλοιπο πρέπει να είναι copypaste από το berlingo.
Φαντάζομαι το ηλεκτρικό κομμάτι θα θέλει τη συντήρηση/επισκευή αντίστοιχου ηλιοροφής για παράδειγμα. Στη χειρότερη αποσυνδές το ηλεκτρικό μοτέρ και ανοιγοκλείνεις την πόρτα σα παραγωγός στη λαϊκή. -
Δεν έχεις άδικο.
Γενικά από την πρώτη στιγμή που το είδα το θεώρησα πανέξυπνο αυτοκίνητο και μετά τόσα χρόνια ξαναλέω το ίδιο. Δεν αλλάζει ο άνθρωπος.
Είχα κάτσει πίσω, δεν φαίνεται στα βίντεο αλλά οι πίσω κοιτούν μπροστά διότι το κεφάλι τους είναι πάνω από των μπροστά. Πρώτη φορά οι πίσω επιβατες δεν νιώθουν κλειστοφοβικα. Έβλεπες μπροστά σου χωρίς εμπόδιο το μπροστινό κάθισμα!!!!!!Πρωτόγνωρη αίσθηση.
Γενικά όλο το αυτοκίνητο είναι concept car
-
@lap said in Peugeot 1007:
θυμάμαι μου είπαν πως πρέπει να βγει και η μοκέτα από πάνω. Ίσως θυαμαμι λάθος.
Ο μηχανισμός αλλάζει εύκολα.
Για εμενα όλα τα αυτοκίνητα πόλης θα έπρεπε να είχαν τέτοιες πόρτες.
Οι Γάλλοι πάντοτε σε ιδέες και καινοτομίες είναι πολύ μπροστάολα πάνε αναλόγως της τιμής.
Σαν ιδέα εξυπνο και πρακτικό αλλά πηγε απατο και λογικο γιατι ανέβαινε το κόστος και το βαρος του αυτοκινήτου (επίσης μεγαλύτερο βάρος σε μικρό οχημα με μικρό κινητηρα σημαίνει και αυξηση κατανάλωσης)
Τα μειονεκτήματα ήταν πολύ μεγαλύτερα από τα πλεονεκτήματα οπότε πήγε άκλαφτο
-
Έβγαινε και diesel όπου μπορούσε να καλύψει το θέμα του βάρους.
Το κοστος ήταν πολύ μεγάλο. Θυμάμαι όταν το πωλούσαν ένα καλά εξοπλισμένο εβγιαεν όσο ένα d seg sedan και δη γερμανικό!!! -
Το κόστος ήταν υπερβολικό, δίκιο έχει ο cirus.
Διαβάστε τα λιγοστά Post του 2005 σε αυτό το νήμα.Μου φαίνεται λίγο πιο ευρύχωρο από τα τρίδυμα, βέβαια δεν ξέρω αν έχει αξίζει να χρεωθείς τα 1.4cc σε τ.κ. και σε ασφάλιστρα.
Σαν αυτόματο είναι το ίδιο με τα τρίδυμα?
-
@lap said in Peugeot 1007:
Έβγαινε και diesel όπου μπορούσε να καλύψει το θέμα του βάρους.
Το κοστος ήταν πολύ μεγάλο. Θυμάμαι όταν το πωλούσαν ένα καλά εξοπλισμένο εβγιαεν όσο ένα d seg sedan και δη γερμανικό!!!σκέψου οτι (αν υπηρχε) το αντιστοιχο diesel με κανονικές πόρτες θα ήταν πολύ φτηνότερο και θα εκαιγε και λιγότερο (παρολο που δεν θα είχε θεμα να κινήσει το μεγαλύτερο βάρος το diesel με την συρόμενη πορτα)
οι περισσότεροι θα επαιρναν το κανονικο γιατι θα είχε μεγαλύτερα πλεονεκτήματα
γενικά μεγαλη αποτυχία γιατι η ιδέα μεν καλή αλλά τα μειονεκτήματα πολύ μεγαλύτερα από το πλεονεκτημα
-
@yem said in Peugeot 1007:
Μου φαίνεται λίγο πιο ευρύχωρο από τα τρίδυμα
Όχι καμία σχέση. Οι χώροι ήταν τεράστιοι. Κυριολεκτικα τεράστιοι. Πάντα για αυτοκίνητο πόλης.
-
Περίπτερο πόλης εννοείς.
-
-
@lap ψάξε για συνήθεις βλάβες γενικά και ειδικά στο σασμάν (τι τύπου είναι?), πριν μπει ο Φάνης και γράψει τα κλασσικά : σκουπίδια σαν το cvt δεν έχει, όλα άχρηστα κτλ.
-
Το 2 tronic της PSA φοράει. Χμμμμ δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ενα ημιαυτόματο με συμπλέκτη. Κάποια έβγαλαν θεματακια στα οποία υπήρχαν τότε ανταλλακτικά για επισκευή τους. Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα .... Γενικά τη φοβάμαι την psa σε διάφορα ανταλλακτικά. Τα κόβει σε τόσο παλιά οχήματα!!!
Γενικά αλλάζεις συμπλέκτη και σε αυτά, και το μυστικό είναι καθώς τα οδηγείς μόλις νιώσεις ότι κάνει αλλαγή να σηκώνεις ελαφρά το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού. Το ίδιο και στο manual mode. Έτσι δεν φθείρονται εύκολα και οι αλλαγές είναι πολύ ομαλές.
-
Χαζομάρα... Σαν ρομποτιζε ένα πράγμα?
Τα τρίδυμα εκείνης της εποχής τι φοράνε? -
Ρομποτιζε και αυτά.
-
@yem said in Peugeot 1007:
Χαζομάρα... Σαν ρομποτιζε ένα πράγμα?
Τα τρίδυμα εκείνης της εποχής τι φοράνε?Σε αυτόματο??? Μάλλον το ίδιο.
Απλά στο 1007 έβαλαν και τον 1.4 γιατί ήταν λίγο πιο βαρύ.
Peugeot 1007