-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έλεος με το πρηξοpoochie για τους ρύπους. Diesel και πάλι diesel με αυτά τα δεδομένα για το φίλο μας, απορώ τι το συζητάμε. Ειδικά σε SUV βγάζει πιο πολύ νόημα έτσι και αλλιώς.
Έχει κουράσει η φασούλα γενικά πάντως, όποιος θέλει μπορεί κάλλιστα να μετακομίσει σε κάποια σπηλιά και να τρώει τσουκνίδες για να μην εκλύει αέρια του θερμοκηπίου και να μην καταναλώνει ενέργεια αλλά κάτι μου λέει ότι η κλανάδα θα πηγαίνει σύννεφο με αυτές τις μαλακίες τις βιγκανιές.
Εδώ είναι μια στιγμή παραφροσύνης.
-
Δηλαδή, αναπνέουμε ρύπους; (μάσκα για covid, Hellooo!)
Τα αναψυκτικά έχουν ρύπους; (ανθρακικό, Hellooo!)Α παιδιά, ξεχάσατε και την τρύπα του όζοντος....τι έγινε αυτή η ψυχή;
Τα έχουμε ξαναπεί, για το πόσο απάτη είναι η Κλιματική Κρίση με αποδείξεις:
Τον θυμάσαστε τον Al Gore που ωρυόταν για το κλίμα;
Θέλετε δυνατότερη απόδειξη από αυτό;
Ε; -
Μην μπερδεύεσαι. Ξαναδιάβασε προσεκτικά το τι αναφέρεται στην κουβέντα.
Δεν είναι ρύπος ως αέριο. Ως συστατικό όμως του φαινομένου του θερμοκηπίου αυτομάτως φέρει σε κίνδυνο τους έμβιους οργανισμούς. Οπότε, τότε υπό αυτήν την ιδιότητα αλλάζει χαρακτηρισμό.
Η κλιματική κρίση δεν είναι απάτη. Για να λες κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις στοιχεία που αντικρούουν όλα τα στοιχεία της επιστημονικής κοινότητας και των μηχανημάτων μέτρησης που χρησιμοποιούνται.
Το τι πιστεύεις δεν έχει καμία απολύτως αξια εφόσον δεν φέρεις στοιχεία ή πηγές (σοβαρές) για αυτά που λες, οι πιθανότητες να έχεις άδικο είναι βέβαιες.
Η τρύπα του όζοντος είχε κλείσει λόγω των σχετικών περιβαλλοντικών περιορισμών που θέσπισαν τα κράτη, αλλά νεότερες μετρήσεις αναφέρουν πως έκανε ξανά την εμφάνιση της και έχει μεταφερθεί σε άλλο σημείο του πλανήτη, ενώ είναι αισθητά μεγαλύτερη
Γενικότερα, το ποιος κάνει μια πολιτική καμπάνια για το κλίμα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι η κλιματική κρίση δεν υπάρχει.
Δεν υπάρχει κάποια λογική συνέχεια στην σκέψη αυτή. Είναι άλματα λογικής.
Είναι σαν να λέμε ότι κάποιος που δεν συμπαθείς προσπαθεί να σε πείσει για το ότι το κάπνισμα βλάπτει την υγεία. Το ότι δεν τον συμπαθείς δεν σημαίνει πως ψεύδεται περί αυτού που σου λέει.
-
Αν αυτός που αντιπαθώ, εκ της θεσεώς του, και μόνο, αποδεικνύει πως έχει αλλότριους σκοπούς (ναι, θέλει να σώσει τον πλανήτη ο αμερικάνος με τις εκατομμύρια βιομηχανίες) τότε θα είμαι πολύ καχύποπτος.
Επίσης, όλοι αυτοί που ευαγγελίζονται και κλαίνε για την ρύπανση, έχουν γ@@@σει την Ουκρανία με καραβιές βλημάτων, αρμάτων μάχης και δεν ξέρω τι άλλο (απεμπλουτισμένο ουράνιο;)
Aλλά όχι, τώρα προέχει το θεάρεστο (μην ξεχνάμε είναι και θεοσεβούμενοι καθολικοί) έργο να εξοντώσουν την Ρωσία, γιατί αυτό είναι το δόγμα αυτών που κυβερνούν το αμέρικα τώρα. -
Γράψαμε κάτι που είναι σωστό ότι τα ντίζελ έχουν μικρότερα τέλη λόγω χαμηλότερων ρύπων και ξενυχτήσατε όλο το βράδυ, για τα αυτονόητα.
Πάντως εγώ κάθε φορά που θα βάζω πετρέλαιο, θα λέω ευχαριστώ στον Λαπ που με επιδοτεί...
Μην περιμένει βέβαια πολλά ευχαριστώ...
2 άντε 3 φορές τον μήνα, αν κάνω και ταξίδια...
-
"Ρε" παιδιά, η λέξη "ρύπος" δεν είναι κατηγορία χημικών ενώσεων.
Είναι επίθετο που αναφέρεται σε όλες τις ουσίες και δραστηριότητες που προκύπτουν απ τον άνθρωπο και ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ του Περιβάλλοντος.Κάποτε, πριν την εποχή των ανθρώπων, το οξυγόνο δεν υπήρχε στην ατμόσφαιρα, ήταν απόβλητο των μικροοργανισμών και αλλοιωσε την ατμόσφαιρα του πλανήτη, δημιουργώντας τις συνθήκες για τα σημερινά έμβια όντα.
Αν μια ανθρώπινη δραστηριότητα σήμερα, αρχίσει να εκλύει Οξυγόνο σε τεράστιες ποσότητες, τότε κι αυτό θα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ως ΡΥΠΟΣ.
1% αλλοίωση στα ποσοστά οξυγόνου, είναι δηλητηριώδης για τον άνθρωπο και επηρεάζει τις ισορροπίες του Περιβάλλοντος.Να μην κάνουμε φιλοσοφικές συζήτησεις, μόνο επειδή ο φίλος Λαπ ΕΤΥΧΕ να πάρει mild hybrid κι όχι το προηγούμενο ντιζελακι Σουτζούκι.
-
Τα βρωμοdiesel σας!!!
Δεν είναι έτσι, ρύπος είναι αυτό που επιβαρύνει την διαβίωση των έμβιων οντων. Το οξυγόνο είναι μέρος της φυσικής λειτουργίας της ατμόσφαιρας της γης. Δεν θα υπήρχαμε για να θέσουμε το τι είναι ρύπος αν δεν υπήρχε το οξυγόνο
-
Ρυπος είναι ό,τι διαταράσσει την ισορροπία στη φύση.
Αν όλα τα ντίζελ (ειδικά τα σύγχρονα) ήταν βενζινοκίνητα, θα ήταν χειρότερα.
Απ την άλλη, είναι μια καλή ευκαιρία να ξανακαταγγείλουμε το νεοφιλελεύθερο λομπίστικο σύστημα διαχείρισης και εφαρμογής των πολιτικών.
-
Από την κινεζική Yutong, τη μεγαλύτερη εταιρεία λεωφορείων στον γκόζμο με βάσει τις πωλήσεις, θα πάρουμε 250 ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα- Θεσνίκη. Μια πραγματική αλλαξοπαιχνιδιά.
-
Λοιπόν ας συνεχίσουμε την ενημέρωση με τις εναλλακτικές, από το σύνηθες μεθόδους, χρήσης ενέργειας ακόμα και για τα καθημερινά μας οχήματα, με μικρό περιβαλλοντικό κόστος και μείωσης των αερίων του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Γενικότερα μαζί με τα υδρίδια μετάλλων, η επιστημονική κοινότητα με σκοπό την χρήση του υδρογόνου ως κύριο καύσιμο της νέας πράσινης εποχής, θεωρεί την αμμωνία και δη τη πράσινη αμμωνία, μια πολύ καλή εναλλακτική ως μέσο μεταφοράς και χρήσης του υδρογόνου και κατά επέκταση ως καύσιμο για τα μελλοντικά ev με fuell cells.
-
Εδώ οι πρώτες προσπάθειες διαφόρων συνεργασιών για το θέμα αυτο στην Ευρώπη.
https://solydera.com/en/direct-use-of-ammonia-in-fuel-cells/
-
Η αμμωνία είναι πολλά υποσχόμενο μέσο για βαρέα οχήματα, πλοία κλπ.
Αν εφαρμοστεί και στα ιχ, φαντάζεσαι πως θα τη νοθευουν οι Έλληνες βενζινάδες; -
Βγαίνει και σε άλλες μορφές
-
Αμμωνία;
Μας κοροϊδεύουν; Η καύση αμμωνίας δημιουργία οξείδια του αζώτου, δηλαδή τους ίδιους ρύπους για τους οποίους κατηγορείται το ντήζελ. Οι εκλύσεις αμμωνίας πρέπει να μειωθούν, όχι να την κάνουμε και καύσιμο! -
Δεν μιλάμε για καύση αμμωνίας αλλά για αποσύνθεση της με ειδικη διαδικασία. Το υδρογόνο ως παραγωγό από αυτή την διαδικασία θα τροφοδοτεί τις fuel cell και αυτές τους ηλεκτροκινητήρες
Η αμμωνία παράγεται στο εργαστήριο χρησιμοποιώντας το πράσινο υδρογόνο. Έχει ένα ακόμα στάδιο παρασκευής συγκριτικά με το υδρογόνο υπό πίεση, αλλά έχει πολύ υψηλότερη ενεργειακή απόδοση. Οπότε στο έξτρα στάδιο είναι μονόδρομος οι ΑΠΕ.
Γενικότερα είναι ακόμα στην αρχή η εξέλιξη της τεχνολογίας αυτής, αλλά δίνει μια πρακτική λύση στο θέμα εκπομπής αερίων των θερμοκηπίων και ανεφοδιασμός αεροπλάνων, πλοίων, αυτοκινήτων που στην ουσία ίσως θα θυμίζει αυτό του υγραερίου.
-
Εδώ κάτι πολύ ενδιαφέρον, δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι αλήθεια ή ψέμα.
Πάντως είναι εντυπωσιακό
https://newatlas.com/energy/eat-si-hydrogen-powder/
Ένα πορώδες υλικό σε μορφή πούδρας με βάση το πυρίτιο μεταφέρεται εύκολα (αλλά πάντοτε αεροστεγώς) και αν του προσθέσεις νερό με καυστική σόδα εξάγει υδρογόνο για τις fuel cell. Η ποσότητα που καταλαβαίνω πως χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για 100 χλμ είναι γύρω στο 7,5 κιλά του υλικού και 30 λίτρα υγρού....χμμμ μου θυμίζει τους ηλεκτρολύτες.
Εδώ λιγα λογια για το πυρίτιο. Είναι άφθονο στη φύση .
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Πυρίτιο
Εδώ λίγα λόγια για το υπεροξείδιο του Νατρίου. (Καυστική σόδα)
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Υδροξείδιο_του_νατρίου
Για το νερο δεν χρειάζεται να αναφερθούμε.
-
Πάντως όλα αυτά, όσο ωραία κι αν φαίνονται, έχουν τέτοιες απαιτήσεις logistics & infrastructure που μου φαίνονται ανεφάρμοστα... και όσο κι αν μου κακοφαίνεται, φοβάμαι ότι θα πεθάνουμε με τριτονα μπαταριοκινητα πριζωμενα συνεχώς...
-
Μη το λες, αν αναλύσεις την πορεία των ορυκτών καυσίμων θα διαπιστώσεις πως πολλές φορες είναι πολύ πιο ακριβή διαδικασία.
Απλώς έχουν γίνει τεραστιων διαστάσεων επενδύσεις σε αυτά με ορίζοντα 50 +++ ετιας και έτσι εμείς τα χρησιμοποιούμε.
Για να μη μιλήσουμε πως ήταν η αφορμή για τις περισσότερες συγκρούσεις στην ανθρωπότητα.
-
Και φανταστείτε ότι η μισή τιμή των ορυκτών καυσίμων είναι φόροι. Κι όμως το υπόλοιπο φτάνει και για να πληρώσει και όλη την υποδομή.
-
Οικονομία κλίμακας
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά