Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 388
    • 389
    • 390
    • 391
    • 392
    • 486
    • 487
    • 390 / 487
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    273
    9728
    678701
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a65 last edited by a65

      Οι απόψεις περί γερμανικού διαφέρουν και θα το αναλύσω με στοιχεία.
      Θα γράψω την ιστορία ενός πονεμένου, με λογική χρήση σε 100.000χλμ και χωρίς τρακάρισμα είχα αλλάξει:
      Εκτός από τα αναλώσιμα μπουζί, τακάκια κλπ. άλλαξα πολλαπλασιαστές, κομπρεσέρ αιρκοντίσιον (το πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο), αμορτισέρ/ ακρόμπαρα, σινεμπλόκ, δισκόφρενα, ψυγείο νερού, ψυγείο λαδιού, θερμοστατική, χώρια τον ουρανό που κρέμασε και δε θυμάμαι τι άλλο.
      Όταν έφτασα στα 120 χιλιάδες χιλιόμετρα ήθελα συμπλήρωμα 1 λίτρο λάδι για να πάω Θεσσαλονίκη.
      Το τελικό χτύπημα όταν ρώτησα πόσο κάνει ένα καινούργιο turbo, του λέω τι λες ρε μάστορα τόσα δε πιάνει το αμάξι ολόκληρο, τελικά βρήκα από το Μαραβέλια και άλλαξα το cartridge, αν είχε κάνει κρακ το μπλόκ τον είχα πιει.
      Αν βάλεις και τις βενζίνες 12 λίτρα τα 100 χλμ επί 100.000 χλμ με πρόχειρο υπολογισμό 1,8 ευρώ το λίτρο είναι πάνω από 20 χιλιάρικα, βάλε και κάτι τέλη κυκλοφορίας και έδεσε το γλυκό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Πόσο κόστιζε το turbo?

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a65 @lap last edited by a65

          @lap said in Toyota Yaris Cross:

          Πόσο κόστιζε το turbo?

          γύρω στα 350 συν λύσε δέσε άλλα 100 (δε μιλάω για καινούργιο)
          το παλιό το κράτησα και το χρησιμοποιώ σαν διακοσμητικό στο γραφείο.

          viber_image_2023-06-22_22-49-24-016.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Ε φθηνά είναι. Νόμιζα κάνα 1500 θα έλεγες.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              a65 @lap last edited by

              @lap said in Toyota Yaris Cross:

              Ε φθηνά είναι. Νόμιζα κάνα 1500 θα έλεγες.

              Καινούργιο να το βρεις κομπλέ μαζί με το κέλυφος είναι πανάκριβο, μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου να αλλάξεις το cartridge (κουζινέτα, φτερωτή)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Α! Ε ναι καινούργιο πόσο κόστιζε ρωτώ.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Ναι, αλλά τα «γερμανικά» είναι premium, και αμπιγιέ, οπότε τα αφήνεις χωρίς ντροπή, και έξω από τα μπουζούκια.
                  Και τρολάρεις και τους ναζί για τα κατοχικά δάνεια και τις αποζημειώσεις..
                  Ενώ με το γιαράκι, μόνο για έξω από σουβλατζίδικο είναι.

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    a65 @lap last edited by

                    @lap said in Toyota Yaris Cross:

                    Α! Ε ναι καινούργιο πόσο κόστιζε ρωτώ.

                    Θέλει ψάξιμο γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ( toyota, vag, bmw κλπ) δε βγάζουν δικά τους τα παίρνουν από κατασκευαστές όπως Garrett, Borg, IHI, Mitsubishi.
                    Για το δικό μου ήθελα πιο πολλά λεφτά από ότι έπιανε το αυτοκίνητο, για το δικό σου δε ξέρω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Εγώ για αυτό δεν πήρα με turbo διότι είχα παλαιότερα στο περιβάλλον μου και σε αυτοκίνητα που οδηγούσαν και έβγαινε 1500 ευρώ μόνο το ανταλλακτικό:αν και το ψηκομετανιωσα που δεν πηρεπα με τούρμπο.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        a65 @lap last edited by

                        @lap said in Toyota Yaris Cross:

                        Εγώ για αυτό δεν πήρα με turbo διότι είχα παλαιότερα στο περιβάλλον μου και σε αυτοκίνητα που οδηγούσαν και έβγαινε 1500 ευρώ μόνο το ανταλλακτικό:αν και το ψηκομετανιωσα που δεν πηρεπα με τούρμπο.

                        Είπα θέλει ψάξιμο που θα βρεις να το αλλάξεις, άμα είναι από αντιπροσωπεία καλύτερα πρέσα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Ναι αντιπροσωπεία ήταν 1500 ευρώ . Την επόμενη φορά που ξαναχαλασε με 600 ευρώ βάλαμε ανακατασκευασμένη.

                          Μετά είπα ατμόσφαιρα και άντε γεια.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            a65 @lap last edited by a65

                            @lap said in Toyota Yaris Cross:

                            Ναι αντιπροσωπεία ήταν 1500 ευρώ . Την επόμενη φορά που ξαναχαλασε με 600 ευρώ βάλαμε ανακατασκευασμένη.

                            Μετά είπα ατμόσφαιρα και άντε γεια.

                            Αυτό θέλω να πω δεν είναι αθάνατα όπως θέλουν να τα παρουσιάσουν, παίρνουν 10αδες χιλιάδες στροφές κάποια στιγμή χαλάνε και υπάρχει δυνατότητα ανακατασκευής ή ολικής αντικατάστασης αναλόγως.

                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 last edited by

                              Έχετε μείνει κάποια χρονια πίσω παιδιά. Τότε που ίσχυε το δεν σπάει δεν χαλάει. (Τώρα απλα σκορπάει).
                              Τα σημερινά αμάξια παρόμοια θέματα βγάζουν.
                              Έλλειψει υβριδικοτητας τα γερμανικά απλά καίνε λίγο περισσότερο εκτός αν πάρεις diesel αλλά έχεις πιο ποιοτικό ride.
                              Και όσον αφορά τη μούρη βρήκατε άνθρωπο.
                              Που από τον κύκλο όσων θα πούλαγε ο μεσος άνθρωπος μούρη κάνεις δεν ξέρει καν ότι έχω πουλήσει το ραβ από το 2014.
                              Το δικό μου αμαξι το θέλω για πάρτη μου να γουστάρω πάνω από όλα εγώ να το οδηγώ στα λίγα χλμ που κάνω ετησιως (5-6 χιλιάδες) και στα λίγα χρόνια που κρατάω το καθένα.
                              Για κάθε άλλη «φυσιολογική» ανάγκη έχω τη γυναίκα να πηγαίνει ή να με πήγαινει ή να παίρνω το δικό της.

                              Γι αυτό και η έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη της Τογιότα με την χαμηλή ποιότητα του YC μου έχει κάτσει τόσο άσχημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Η Τογιότα ποτέ δεν πουλούσε απτή ποιότητα. Οικονομικά και αξιόπιστα αυτοκίνητα πουλούσε, Μερικές φορές και σπορ (Supra, Celica, MR2, AE86 κλπ). Αίσθηση χρηματοκιβωτίου και μαλακά πλαστικά πάντως, ποτέ. Αν θες κάτι τέτοιο σε ιαπωνικό θα πας σε Mazda.

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iceman7 @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

                                  Η Τογιότα ποτέ δεν πουλούσε απτή ποιότητα. Οικονομικά και αξιόπιστα αυτοκίνητα πουλούσε, Μερικές φορές και σπορ (Supra, Celica, MR2, AE86 κλπ). Αίσθηση χρηματοκιβωτίου και μαλακά πλαστικά πάντως, ποτέ. Αν θες κάτι τέτοιο σε ιαπωνικό θα πας σε Mazda.

                                  Κάποτε είχε οικονομικά αμάξια.
                                  Τώρα είναι πανάκριβη και με τουπέ.
                                  Και αυτό που δίνει σήμερα είναι σαφως χειρότερο σε απτή ποιότητα από το παρελθόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by realzeus

                                    Ναι αλλά δίνει καλύτερη οδηγική αίσθηση τώρα, σε σχέση με το παρελθόν. Θυμάμαι εκείνο το Auris 1ης γενιάς που ήταν για κλωτσιές! Μόνο μοτεράκι είχε καλούτσικο, σαν κλασικό ιαπωνικό. Τότε τα γαλλικά και γερμανικά 1200-1400 ήταν πεθαμένα...

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

                                      Ναι αλλά δίνει καλύτερη οδηγική αόσθηση τώρα, σε σχέση με το παρελθόν. Θυμάμαι εκείνο το Auris 1ης γενιάς που ήταν για κλωτσιές! Μόνο μοτεράκι είχε καλούτσικο, σαν κλασικό ιαπωνικό. Τότε τα γαλλικα και γερμανικά 1200-1400 ήταν πεθαμένα...

                                      Ναι δεν αντιλέγω, αλλά επειδή την ειχαν για τη μάρκα του συνταξιούχου, έχει, μαζί με τις καλύτερες πλατφόρμες, κάνει τα αμάξι καγκουρικα με μεγαλες ζάντες, περίεργα σχήματα και δίνει σε αυτά το βάρος και όχι στην απτή ποιότητα και την ποιότητα των υλικών γιατί η νεολαία που θα πάρει το γιαρις δεν τη νοιάζουν αυτά, αλλά η μούρη.
                                      Βέβαια αν πιστεύουν ότι θα βγάλουν γκομενα με γιαρις μαλλον κάτι έχουν καταλάβει λάθος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Δε νομίζω να προσπάθησε κανείς να πηδήξει με Toyota (εκτός Supra, Celica κλπ).

                                        Ομολογώ ότι έχω ελαχίστη επαφή με σύγχρονα Toyota hybrids, αλλά και το Yaris CC του monman και το Corolla του izz, που τα γκάζωσα μέχρι τελικής ταχύτητας, δεν με ενόχλησαν ποιοτικά. Δεν κάνουν για μένα, καθώς εγώ θέλω 100 άλογα παραπάνω, αλλά δεν ήταν κουδουνίστρες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ataim
                                          ataim last edited by ataim

                                          Ξεκινάω τον αντίλογο στα παραπάνω, με τις λεπτές λαμαρίνες.

                                          Αρχικά αυτό το είχα εντοπίσει σε κάτι clio και swift τέλη δεκαετίας 90, μιλάμε για τόσο λεπτές λαμαρίνες που ήμουν σίγουρος ότι στα 190 θα είχαν παραμόρφωση. Ο βασικός λόγος είναι η μείωση του βάρους το οποίο βελτιώνει την κατανάλωση, την ενεργητική αλλά και παθητική ασφάλεια. Δεν είναι bug είναι feature

                                          Ανάβαση: Οι hev μεταδόσεις μπορούν να αντιμετωπίσουν μια δύσκολη ανηφορική διαδρομή με διάφορους τρόπους, πρώτον (1) μπορείς να ανέβεις χαλαρά με μισό γκάζι και χαμηλές στροφές σαν να κάνεις βόλτα, το σύστημα έχει πάντα επάρκεια ροπής, δεν θα πέσουν ποτέ οι στροφές ούτε θα υπάρξει κάποιος δισταγμός, ειδικά στις πολύ απότομες ανηφορικές όπου όλες οι άλλες μεταδόσεις, ατμο αλλά κυρίως turbo κρεμάνε σε βαθμό σταματάω και σπρώχνω (η απόλαυση της οδήγησης), τα hev δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
                                          Μια άλλη δεύτερη (2) "τεχνική" την οποία εφαρμόζω είναι να βάλω το acc στα 60kph και λίγο πριν την κάθε στροφή να δίνω cancel και στην έξοδο reset. Πάλι κάνεις βόλτα χωρίς καν να πατάς γκάζι.
                                          Τρίτον (3) βάζεις sport mode το οποίο έχει άμεση απόκριση από μπαταρία/κινητήρα, υψηλή κατανάλωση, και engine brake πριν τις στροφές, μόλις αφήσεις το γκάζι. Σε αυτό το mode ειδικά αν είναι κλειστές οι φουρκέτες κυνηγάς ότι κινείται (αντίστοιχου επιπέδου βέβαια) μέχρι να σου ρίξει λευκή πετσέτα, συμβαίνει πάντα δεν είναι θέμα οδήγησης, όταν ο άλλος προσπαθεί με πρώτη/δευτέρα να βγάλει ροπές και δύναμη και εσύ είσαι συνέχεια στο 100% δεν έχει ελπίδα επιβίωσης.
                                          Συνολικά το αυτοκίνητο ειδικά στις αναβάσεις είναι απόλαυση, ειδικά τα awd που έχουν καλύτερη πρόσφυση ξυρίζουν, πολύ θα ήθελα να οδηγήσω το xtrail eforce όταν έρθει.

                                          Τα αρνητικά βέβαια είναι δύο, δεν έχεις άμεση επαφή ανάμεσα στις εντολές επιτάχυνσης και στην δύναμη που βγαίνει κάτω, κάτι που συμβαίνει όμως και στα turbo σε μικρότερο όμως βαθμό. Το δεύτερο είναι οτι αν έχεις παρατεταμένη ευθεία ο κινητήρας δουλεύει ψηλά σε σταθερές στροφές με ενοχλητική χροιά, εκεί διαλέγεις ή Honda ή κάποιο Toylexus με paddles. Ενδεικτικά αναφέρω μερικά που είχαν/έχουν ct/nx/αμερικάνικο cc/lbx/auris κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Για τα υλικά, το yc έχει απαράδεκτο εσωτερικό διάκοσμο, δεν είναι δυνατόν εν έτη 2020 να σχεδιάζουν με νόρμες και ποιότητες δεκαετίας 90.
                                            Από την οθόνη μέχρι το ταμπλό μέχρι τις πόρτες τα υλικά η συναρμογή και κυρίως η προσλαμβάνουσα αίσθηση/εμφάνιση είναι απλά κακή. Από την μια έχεις το μια χαρά chr, μέχρι πρότινος στα 26κ και από την άλλη το παιζοκουβαδακι σε αντίστοιχη τιμή.
                                            Μπήκα προχτές σε αυτόματο i20 φίλου το οποίο πήρε με leasing, ήθελε mazdoyaris και ενώ είχε δώσει παραγγελία τελικά του έδωσαν αυτό. Πολύ ωραίο εσωτερικό, κάμερες, καθίσματα, δυνατό aircon, ήσυχος κινητήρας, όλα καλά. Νόμιζα ότι το δικό μου τρίζει, αλλά κατάλαβα τι σημαίνει κουδουνιστρα, ο ημιακαμπτος χοροπηδούσε λες και είχα μπει σε καρτ. Μου λέει πάντως είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης, είμαι γύρω στα 10λ. Όταν του έδειξα το myt έπαθε πολλαπλά εγκεφαλικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 388
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 390 / 487
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr