-
Φωτιά στα μπατζάκια της Volkswagen, τα κουκιά ΔΕΝ της βγαίνουν. Πάμε για φούντο, αδέλφια...
https://cartalk.gr/ceo-the-roof-fire-valte-plati-echoume-megalo-provlima/
-
Κάτω οι μπαταρίες, ζήτω το υδρογόνο, αναφωνεί ο Mr Bean και συμμετέχει στο Goodwood με ένα υδρογονοκίνητο GR Yaris.
https://cartalk.gr/rowan-atkinson-mr-bean-odigei-yaris-pou-kaiei-ydrogono/
-
Το Renault Scénic επιστρέφει αλλά δε θα είναι όπως το θυμόμαστε.
https://cartalk.gr/scenic-e-tech-deftero-ilektriko-tis-renault-sto-c-segment/
-
455 ίπποι και 709 Nm για το XC60 Recharge T8 Polestar, χωρίς να χαθεί η εργοστασιακή εγγύηση.
https://cartalk.gr/volvo-xc60-recharge-t8-polestar-optimised-einai-apolyto/
-
Η Audi αποτίει φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Ken Block, φέρνοντας το απίστευτο Hoonitron EV στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Ο εννιά φορές νικητής του Le Mans, Tom Kristensen, καίει κάμποσο λάστιχο αλλά σαν τον Ken... δεν έχει!
-
Ωραία, Toyota, αλλά ποιο από τα δύο; Corolla Cross ή C-HR; Κάτοχος αναλύει...
-
Η αποθέωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα: η McLaren Solus GT σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο θερμικού αυτοκινήτου παραγωγής στο Goodwood!
https://cartalk.gr/goodwood-2023-proti-mclaren-solus-ton-3-ekatommyrion/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Φωτιά στα μπατζάκια της Volkswagen, τα κουκιά ΔΕΝ της βγαίνουν. Πάμε για φούντο, αδέλφια...
https://cartalk.gr/ceo-the-roof-fire-valte-plati-echoume-megalo-provlima/
ευτυχως το καταλαβαν. Απορω αν οι υπολοιπες ευρωπαικες εταιρειες ειναι σε καλυτερη οικονομικη κατασταση ή αν απλα δεν θελουν να μιλησουν (ή ισως δεν εχουν παρει καν ειδηση).
Οι αμερικανοι, να 'ναι καλα το IRA και τα πακετα του biden, εχουν κερδισει χρονο. -
@dettol said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Φωτιά στα μπατζάκια της Volkswagen, τα κουκιά ΔΕΝ της βγαίνουν. Πάμε για φούντο, αδέλφια...
https://cartalk.gr/ceo-the-roof-fire-valte-plati-echoume-megalo-provlima/
ευτυχως το καταλαβαν. Απορω αν οι υπολοιπες ευρωπαικες εταιρειες ειναι σε καλυτερη οικονομικη κατασταση ή αν απλα δεν θελουν να μιλησουν (ή ισως δεν εχουν παρει καν ειδηση).
Οι αμερικανοι, να 'ναι καλα το IRA και τα πακετα του biden, εχουν κερδισει χρονο.ολοι το εχουν καταλάβει οτι έκαναν μ@λ@κία να μπουν σε ενα παιχνίδι που έχουν το πάνω χέρι οι κινέζοι και η tesla. Μπορεί να μην έχουν καταλάβει ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ μ@λ@κία έκαναν
και οι αλλοι που δεν μιλάνε μια χαρά είδηση το έχουν πάρει
Πιστεύουν όμως ότι μπορούν να ανατρέψουν την κατάσταση.
Δεν ξέρω είμαι επιφυλακτικός, θα δούμε.
-
@cirus said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Φωτιά στα μπατζάκια της Volkswagen, τα κουκιά ΔΕΝ της βγαίνουν. Πάμε για φούντο, αδέλφια...
https://cartalk.gr/ceo-the-roof-fire-valte-plati-echoume-megalo-provlima/
ευτυχως το καταλαβαν. Απορω αν οι υπολοιπες ευρωπαικες εταιρειες ειναι σε καλυτερη οικονομικη κατασταση ή αν απλα δεν θελουν να μιλησουν (ή ισως δεν εχουν παρει καν ειδηση).
Οι αμερικανοι, να 'ναι καλα το IRA και τα πακετα του biden, εχουν κερδισει χρονο.ολοι το εχουν καταλάβει οτι έκαναν μ@λ@κία να μπουν σε ενα παιχνίδι που έχουν το πάνω χέρι οι κινέζοι και η tesla. Μπορεί να μην έχουν καταλάβει ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ μ@λ@κία έκαναν
και οι αλλοι που δεν μιλάνε μια χαρά είδηση το έχουν πάρει
Πιστεύουν όμως ότι μπορούν να ανατρέψουν την κατάσταση.
Δεν ξέρω είμαι επιφυλακτικός, θα δούμε.
το να μπουν στο παιχνιδι δεν ηταν χαζομαρα, ηταν μονοδρομος. Εκει, οχι παει, αλλα εχει ηδη παει το πραγμα, τουλαχιστον για τα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης. Θα παραμεινουν να υπαρχουν και τα θερμικα, αλλα σταδιακα θα πεσουν πολυ οι πωλησεις τους. Δεν εχει νοημα να συζηταμε αν αρεσει στον εναν το ενα και στον αλλον το αλλο και τι ωραια που ειναι να μυριζουμε λαδια και να αλλαζουμε ταχυτητες, το νερο εχει ηδη μπει στο αυλακι.
Το λαθος τους ειναι οτι μπηκαν στα ηλεκτρικα με την νοοτροπια των θερμικων, των απειρων μοντελων και customization με αποτελεσμα να τους κοβουν τα ποδια οι κινεζοι και ο musk στις τιμες.
-
@dettol said in CarTalk.gr:
@cirus said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Φωτιά στα μπατζάκια της Volkswagen, τα κουκιά ΔΕΝ της βγαίνουν. Πάμε για φούντο, αδέλφια...
https://cartalk.gr/ceo-the-roof-fire-valte-plati-echoume-megalo-provlima/
ευτυχως το καταλαβαν. Απορω αν οι υπολοιπες ευρωπαικες εταιρειες ειναι σε καλυτερη οικονομικη κατασταση ή αν απλα δεν θελουν να μιλησουν (ή ισως δεν εχουν παρει καν ειδηση).
Οι αμερικανοι, να 'ναι καλα το IRA και τα πακετα του biden, εχουν κερδισει χρονο.ολοι το εχουν καταλάβει οτι έκαναν μ@λ@κία να μπουν σε ενα παιχνίδι που έχουν το πάνω χέρι οι κινέζοι και η tesla. Μπορεί να μην έχουν καταλάβει ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ μ@λ@κία έκαναν
και οι αλλοι που δεν μιλάνε μια χαρά είδηση το έχουν πάρει
Πιστεύουν όμως ότι μπορούν να ανατρέψουν την κατάσταση.
Δεν ξέρω είμαι επιφυλακτικός, θα δούμε.
το να μπουν στο παιχνιδι δεν ηταν χαζομαρα, ηταν μονοδρομος. Εκει, οχι παει, αλλα εχει ηδη παει το πραγμα, τουλαχιστον για τα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης. Θα παραμεινουν να υπαρχουν και τα θερμικα, αλλα σταδιακα θα πεσουν πολυ οι πωλησεις τους. Δεν εχει νοημα να συζηταμε αν αρεσει στον εναν το ενα και στον αλλον το αλλο και τι ωραια που ειναι να μυριζουμε λαδια και να αλλαζουμε ταχυτητες, το νερο εχει ηδη μπει στο αυλακι.
Το λαθος τους ειναι οτι μπηκαν στα ηλεκτρικα με την νοοτροπια των θερμικων, των απειρων μοντελων και customization με αποτελεσμα να τους κοβουν τα ποδια οι κινεζοι και ο musk στις τιμες.
Εγώ αναφερόμουν στο οτι δεν ήταν έτοιμοι να πάνε σε κατάργηση των θερμικών τοσο γρήγορα σε κάτι που ο ανταγωνισμός είναι έτοιμος, ενώ εκείνοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Δεν με ενοχλει ο εξελεκτρισμός ούτε αναφέρθηκα στο αν μαρέσει ή όχι. Δεν εχει καμία σημασία.
επίσης ΔΕΝ ειναι μονόδρομος όπως τον έκαναν. Θα μπορούσαν να πάνε σταδιακά κανοντας υποχρεωτικά τα HYBRID πχ . ΔΕΝ το έκαναν και θα θερίσουν ότι έσπειραν.
-
@cirus said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@cirus said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Φωτιά στα μπατζάκια της Volkswagen, τα κουκιά ΔΕΝ της βγαίνουν. Πάμε για φούντο, αδέλφια...
https://cartalk.gr/ceo-the-roof-fire-valte-plati-echoume-megalo-provlima/
ευτυχως το καταλαβαν. Απορω αν οι υπολοιπες ευρωπαικες εταιρειες ειναι σε καλυτερη οικονομικη κατασταση ή αν απλα δεν θελουν να μιλησουν (ή ισως δεν εχουν παρει καν ειδηση).
Οι αμερικανοι, να 'ναι καλα το IRA και τα πακετα του biden, εχουν κερδισει χρονο.ολοι το εχουν καταλάβει οτι έκαναν μ@λ@κία να μπουν σε ενα παιχνίδι που έχουν το πάνω χέρι οι κινέζοι και η tesla. Μπορεί να μην έχουν καταλάβει ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ μ@λ@κία έκαναν
και οι αλλοι που δεν μιλάνε μια χαρά είδηση το έχουν πάρει
Πιστεύουν όμως ότι μπορούν να ανατρέψουν την κατάσταση.
Δεν ξέρω είμαι επιφυλακτικός, θα δούμε.
το να μπουν στο παιχνιδι δεν ηταν χαζομαρα, ηταν μονοδρομος. Εκει, οχι παει, αλλα εχει ηδη παει το πραγμα, τουλαχιστον για τα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης. Θα παραμεινουν να υπαρχουν και τα θερμικα, αλλα σταδιακα θα πεσουν πολυ οι πωλησεις τους. Δεν εχει νοημα να συζηταμε αν αρεσει στον εναν το ενα και στον αλλον το αλλο και τι ωραια που ειναι να μυριζουμε λαδια και να αλλαζουμε ταχυτητες, το νερο εχει ηδη μπει στο αυλακι.
Το λαθος τους ειναι οτι μπηκαν στα ηλεκτρικα με την νοοτροπια των θερμικων, των απειρων μοντελων και customization με αποτελεσμα να τους κοβουν τα ποδια οι κινεζοι και ο musk στις τιμες.
Εγώ αναφερόμουν στο οτι δεν ήταν έτοιμοι να πάνε σε κατάργηση των θερμικών τοσο γρήγορα σε κάτι που ο ανταγωνισμός είναι έτοιμος, ενώ εκείνοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Δεν με ενοχλει ο εξελεκτρισμός ούτε αναφέρθηκα στο αν μαρέσει ή όχι. Δεν εχει καμία σημασία.
επίσης ΔΕΝ ειναι μονόδρομος όπως τον έκαναν. Θα μπορούσαν να πάνε σταδιακά κανοντας υποχρεωτικά τα HYBRID πχ . ΔΕΝ το έκαναν και θα θερίσουν ότι έσπειραν.
Καταλαβαινω τι λες, αλλα δεν αναφερομαι καν στην υποχρεωτικοτητα οπως αναφερεται απο τις κυβερνησεις για την παυση πωλησης θερμικων. Αναφερομαι καθαρα στο που πηγαινει η αγορα βασει των επιλογων των πολιτων.
Απο αυτην την αποψη, εχουν μεινει πισω οι ευρωπαικες βιομηχανιες καθαρα απο δικη τους αμελεια.
Οι legacy αμερικανοι δεν ειναι σε πολυ καλυτερη φαση, αλλα επεσαν γερα πακετα απο την κυβερνηση και διευκολυνουν την μεταβαση.Ο πολεμος στην ουκρανια, η κριση με τα ορυκτα καυσιμα και οι περιβαλλοντικες συνθηκες απλα εντεινουν την πιεση απο τις κυβερνησεις για απομακρυνση απο τα θερμικα.
-
@dettol said in CarTalk.gr:
πηγαινει η αγορα βασει των επιλογων των πολιτων.
Απο αυτην την αποψη, εχουν μεινει πισω οι ευρωπαικες βιομηχανιες καθαρα απο δικη τους αμελεια.
Οι legacy αμερικανοι δεν ειναι σε πολυ καλυτερη φαση, αλλα επεσαν γερα πακετα απο την κυβερνηση και διευκολυνουν την μεταβαση.
Ο πολεμος στην ουκρανια, η κριση με τα ορυκτα καυσιμαΗ αγορά μπορεί να πάει εκεί που την θες εσύ. Αν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που δεν είναι έτοιμοι για ηλεκτρικά οδηγούσαν την αγορα σε hybrid ενώ ταυτόχρονα επενδυαν σε ηλεκτρικά και μείωναν την γκάμα τους όπως σωστά λες μια χαρά θα πήγαιναν. Αν διαφημίσεις τα hybrid και την οικονομία τους και τα πουλάς κανενα πρόβλημα δεν θα είχες γιατί ο κόσμος θα τα αγόραζε. Θα τα επιδοτούσες και λίγο, είναι έτσι και αλλιώς πιο φτηνα σε κτήση από ηλεκτρικά και problem solved.
Αλλά διάλεξες να πας από το θερμικό κατευθείαν στο ηλεκτρικό χωρίς να είσαι έτοιμος και με πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάργησης!!! Ξεβράκωτος στα αγγούρια αν πας, εχει και συνέπειες.
Τελείως λάθος αντιμετώπιση. Εγώ αυτό πιστεύω. Δεν διαφωνούμε τελείως απλά σου λέω την δική μου οπτική
-
@cirus said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
πηγαινει η αγορα βασει των επιλογων των πολιτων.
Απο αυτην την αποψη, εχουν μεινει πισω οι ευρωπαικες βιομηχανιες καθαρα απο δικη τους αμελεια.
Οι legacy αμερικανοι δεν ειναι σε πολυ καλυτερη φαση, αλλα επεσαν γερα πακετα απο την κυβερνηση και διευκολυνουν την μεταβαση.
Ο πολεμος στην ουκρανια, η κριση με τα ορυκτα καυσιμαΗ αγορά μπορεί να πάει εκεί που την θες εσύ. Αν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που δεν είναι έτοιμοι για ηλεκτρικά οδηγούσαν την αγορα σε hybrid ενώ ταυτόχρονα επενδυαν σε ηλεκτρικά και μείωναν την γκάμα τους όπως σωστά λες μια χαρά θα πήγαιναν. Αν διαφημίσεις τα hybrid και την οικονομία τους και τα πουλάς κανενα πρόβλημα δεν θα είχες γιατί ο κόσμος θα τα αγόραζε. Θα τα επιδοτούσες και λίγο, είναι έτσι και αλλιώς πιο φτηνα σε κτήση από ηλεκτρικά και problem solved.
Αλλά διάλεξες να πας από το θερμικό κατευθείαν στο ηλεκτρικό χωρίς να είσαι έτοιμος και με πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάργησης!!! Ξεβράκωτος στα αγγούρια αν πας, εχει και συνέπειες.
Τελείως λάθος αντιμετώπιση. Εγώ αυτό πιστεύω. Δεν διαφωνούμε τελείως απλά σου λέω την δική μου οπτική
Καταλαβαινω την οπτικη σου γωνια, αλλα κατα τη γνωμη μου, ξεκινας απο λαθος βαση. Δηλαδη, αυτο "Η αγορά μπορεί να πάει εκεί που την θες εσύ" δεν ισχυει. Μπορεις να την επηρεασεις εως ενα βαθμο και ισως να την στριψεις μερικες μοιρες, αλλα σε ελευθερες αγορες (που πανω κατω υπαρχουν στον δυτικο κοσμο και ακομα και εως ενα βαθμο στην κινα), ο αγοραστης θα κινηθει βασει των προσωπικων του αναγκων και του συμφεροντος του.
Οι κυβερνησεις μπορουν να επηρεασουν με οικονομικα κινητρα αλλα και τι να κανουν; να δωσουν επιδοτηση στα υβριδικα και οχι στα ηλεκτρικα; δηλαδη να ξοδεψουν χρηματα στο ενδιαμεσο βημα και μετα να ξαναξοδεψουν οταν παμε στον πληρη εξηλεκτρισμο; Δεν θεωρω οτι εχει νοημα.
Οπως και να εχει, η αγορα θα την βρει την ακρη... -
@dettol said in CarTalk.gr:
@cirus said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
πηγαινει η αγορα βασει των επιλογων των πολιτων.
Απο αυτην την αποψη, εχουν μεινει πισω οι ευρωπαικες βιομηχανιες καθαρα απο δικη τους αμελεια.
Οι legacy αμερικανοι δεν ειναι σε πολυ καλυτερη φαση, αλλα επεσαν γερα πακετα απο την κυβερνηση και διευκολυνουν την μεταβαση.
Ο πολεμος στην ουκρανια, η κριση με τα ορυκτα καυσιμαΗ αγορά μπορεί να πάει εκεί που την θες εσύ. Αν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που δεν είναι έτοιμοι για ηλεκτρικά οδηγούσαν την αγορα σε hybrid ενώ ταυτόχρονα επενδυαν σε ηλεκτρικά και μείωναν την γκάμα τους όπως σωστά λες μια χαρά θα πήγαιναν. Αν διαφημίσεις τα hybrid και την οικονομία τους και τα πουλάς κανενα πρόβλημα δεν θα είχες γιατί ο κόσμος θα τα αγόραζε. Θα τα επιδοτούσες και λίγο, είναι έτσι και αλλιώς πιο φτηνα σε κτήση από ηλεκτρικά και problem solved.
Αλλά διάλεξες να πας από το θερμικό κατευθείαν στο ηλεκτρικό χωρίς να είσαι έτοιμος και με πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάργησης!!! Ξεβράκωτος στα αγγούρια αν πας, εχει και συνέπειες.
Τελείως λάθος αντιμετώπιση. Εγώ αυτό πιστεύω. Δεν διαφωνούμε τελείως απλά σου λέω την δική μου οπτική
Καταλαβαινω την οπτικη σου γωνια, αλλα κατα τη γνωμη μου, ξεκινας απο λαθος βαση. Δηλαδη, αυτο "Η αγορά μπορεί να πάει εκεί που την θες εσύ" δεν ισχυει. Μπορεις να την επηρεασεις εως ενα βαθμο και ισως να την στριψεις μερικες μοιρες, αλλα σε ελευθερες αγορες (που πανω κατω υπαρχουν στον δυτικο κοσμο και ακομα και εως ενα βαθμο στην κινα), ο αγοραστης θα κινηθει βασει των προσωπικων του αναγκων και του συμφεροντος του.
Οι κυβερνησεις μπορουν να επηρεασουν με οικονομικα κινητρα αλλα και τι να κανουν; να δωσουν επιδοτηση στα υβριδικα και οχι στα ηλεκτρικα; δηλαδη να ξοδεψουν χρηματα στο ενδιαμεσο βημα και μετα να ξαναξοδεψουν οταν παμε στον πληρη εξηλεκτρισμο; Δεν θεωρω οτι εχει νοημα.
Οπως και να εχει, η αγορα θα την βρει την ακρη...Εχει νόημα για την επιβίωση τους. Μπορεί να παει όπου την θες εσύ αν εκμεταλευτείς το προσωρινό μεγάλο προβλημα των ηλεκτρικών (ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ και δεν έχει φορτιστες παντού)
Δηλαδή αν πλάσαρες ΦΤΗΝΑ αυτοκίνητα HYBRID που θα μπορούσες να φτιάχνεις και θα τα πλασάρεις και σαν οικολογικά και σαν πολύ οικονομικά δεν θα μπορούσες να γυρίσεις την αγορά σε αυτά εναντι των πολύ πιο ακριβών ηλεκτρικών που εχουν τεράστιο κόστος κτήσης και πολλά χρόνια για να κάνουν απόσβεση???? ΕΥΚΟΛΑΚΙ . Δες πως πουλάει η TOYOTA που το κάνει αν δεν σε πείθω εγώΑν δεν υπήρχε αυτό το μειωνέκτημα των ηλεκτρικών δεν θα μπορούσες να το κάνεις αυτό. Σε αυτό διαφωνούμε τελειώς. Σε όλα τα άλλα όχι.
Ναι το ενδιάμεσο βήμα θα χρειαζόταν εφόσον δεν είσαι έτοιμος να ανταγωνιστείς τους αλλους που είναι έτοιμοι.
-
Ωραία κι εποικοδομητική η κουβέντα σας και μάλιστα από δύο συνομιλητές με ήθος, αλλά θα σας διακόψω λίγο γιατί η επικαιρότητα τρέχει.
"Καλά ρε αθεόφοβε, στο πορτ-μπαγκάζ βρήκες να βάλεις την τουρμπίνα;
https://cartalk.gr/audi-rs4-vazei-tin-tourmpina-sto-dapedo-tou-port-mpagkaz-vid/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Ωραία κι εποικοδομητική η κουβέντα σας και μάλιστα από δύο συνομιλητές με ήθος, αλλά θα σας διακόψω λίγο γιατί η επικαιρότητα τρέχει.
"Καλά ρε αθεόφοβε, στο πορτ-μπαγκάζ βρήκες να βάλεις την τουρμπίνα;
https://cartalk.gr/audi-rs4-vazei-tin-tourmpina-sto-dapedo-tou-port-mpagkaz-vid/
Εγώ θα έβαζα μια ακόμα πιο μεγάλη σε trailer πίσω
-
Τον λατρέψαμε για την Corvette Sledgehammer των 410 χιλιομέτρων την ώρα, ασύλληπτο ρεκόρ στο μακρινό 1989. Καλό Παράδεισο Reeves!
https://cartalk.gr/reeves-callaway-apeviose-sta-75-mr-corvette-sledgehammer/
-
Χόρτασε (πανάκριβη) στούκα το μάτι μας. Το Goodwood δε συγχωρεί!
https://cartalk.gr/stoukes-tou-goodwood-911-gt1-mclaren-f1-gtr-amg-gtvid/
-
Οι πετρελαϊκές σε ανοιχτό πόλεμο πλέον με τα ηλεκτρικά! Δεν έχεις δει πιο αντι-ηλεκτρική διαφήμιση από του Mobil 1.
https://cartalk.gr/diafimisi-tou-mobil-1-einai-oti-pio-anti-ilektriko-echete-dei-vid/
CarTalk.gr