-
Μα γιατί δεν έχουν κάνει ανάκληση ενώ έχουν παρουσιαστεί προβλήματα σε διαφορά αυτοκίνητα;
Μήπως πρέπει να γράψουμε στη Mazda ότι πρέπει να αντικατασταθούν έτσι και αλλιώς τα αμορτισέρ στα αυτοκίνητα; -
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@tmavri said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Ρεζέρβα 1086€... Κλαίω. Εγώ θα ντρεπόμουν να το γράψω.
Αν δεν κάνω λάθος το κόστος δεν αφορά μόνο την ρεζέρβα αλλά και τα περιφερειακά εξαρτήματα του χώρου αποσκευών που αποθηκεύεται η ρεζέρβα
Αν θεωρητικά δεν υπάρχει κάποια τροποποίηση στον χώρο θέλει καινούριο foam κ τα αξεσουάρ.
Δηλαδή νταξει...
Θα θελα να μάθω κάποια στιγμή τιμή για το foam .
Έναν κωδικό που έχω βρει μου δίνει τιμή γύρω στα 145€ αλλά δεν ξέρω αν έχει διαφορά λόγω smart cargo.
Όπως κ να έχει κανείς δεν θα δώσει 1000€ για ρεζέρβα (θεωρώ).@tmavri said in Mazda CX-30:
Παρέλαβα Ιούνιο 2021. Η ασύρματη φόρτιση μπήκε στην Αθήνα ως αξεσουάρ. Είναι σχετικά αργή αλλά δεν ξέρω αν σε αυτό παίζει ρόλο και το κινητό Samsung S21 ultra.
Στο service 2 χρόνων για την αναβάθμιση του λογισμικού και τον έλεγχο του ψυγείου διαπιστώθηκε ότι θα πρέπει να αλλαχθούν τα πίσω αμορτισέρ που αναγνωρίζει η αντιπροσωπεία ως κλασσική αστοχία εντός εγγύησης.Είχες κάνα θέμα στα πίσω αμορτισέρ η απλά σε ενημέρωσαν στην αντιπροσωπεία?
Εκτός κ αν έχει βγεί ανάκληση σε συγκεκριμένα μοντέλα (βάση αριθμού πλαισίου).Έχουν αρχίσει και "δακρύζουν¨, οπότε μετά από έλεγχο αντικαθιστώνται. Σε πολλά αυτοκίνητα βγαίνει αυτή η βλάβη οπότε και η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση καθώς αυτή δεν εμφανίζεται από κακή χρήση αλλά από κατασκευαστική αστοχία.
Αν δεν έχεις κ χλμ λογικό είναι να αντικαθιστώνται υπό εγγύηση. Αλήθεια ποιου κατασκευαστή είναι τα αμορτισέρ?
Έχει συμβεί κ σε άλλους κατόχους? Δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό εδώ μέσα.
Κι εγώ τα άλλαξα. Σημειώστε ότι η κεντρική αντιπροσωπεία ουδέποτε το επισήμανε και το εντόπισε εξουσιοδοτημένος επισκευαστής, παρόλο που προ είκοσι ημερών το αυτοκίνητο ήταν στους πρώτους
είχες κάποιο θέμα στην οδήγηση; το κατάλαβες; ή σε απλό έλεγχο;
Δεν είχα καταλάβει διαφορά στο δρόμο. Το εντόπισαν όταν σήκωσαν το αυτοκίνητο. Βεβαίως μετά την αλλαγή, το πίσω μέρος ήταν πιο σφιχτό
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@tmavri said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Ρεζέρβα 1086€... Κλαίω. Εγώ θα ντρεπόμουν να το γράψω.
Αν δεν κάνω λάθος το κόστος δεν αφορά μόνο την ρεζέρβα αλλά και τα περιφερειακά εξαρτήματα του χώρου αποσκευών που αποθηκεύεται η ρεζέρβα
Αν θεωρητικά δεν υπάρχει κάποια τροποποίηση στον χώρο θέλει καινούριο foam κ τα αξεσουάρ.
Δηλαδή νταξει...
Θα θελα να μάθω κάποια στιγμή τιμή για το foam .
Έναν κωδικό που έχω βρει μου δίνει τιμή γύρω στα 145€ αλλά δεν ξέρω αν έχει διαφορά λόγω smart cargo.
Όπως κ να έχει κανείς δεν θα δώσει 1000€ για ρεζέρβα (θεωρώ).@tmavri said in Mazda CX-30:
Παρέλαβα Ιούνιο 2021. Η ασύρματη φόρτιση μπήκε στην Αθήνα ως αξεσουάρ. Είναι σχετικά αργή αλλά δεν ξέρω αν σε αυτό παίζει ρόλο και το κινητό Samsung S21 ultra.
Στο service 2 χρόνων για την αναβάθμιση του λογισμικού και τον έλεγχο του ψυγείου διαπιστώθηκε ότι θα πρέπει να αλλαχθούν τα πίσω αμορτισέρ που αναγνωρίζει η αντιπροσωπεία ως κλασσική αστοχία εντός εγγύησης.Είχες κάνα θέμα στα πίσω αμορτισέρ η απλά σε ενημέρωσαν στην αντιπροσωπεία?
Εκτός κ αν έχει βγεί ανάκληση σε συγκεκριμένα μοντέλα (βάση αριθμού πλαισίου).Έχουν αρχίσει και "δακρύζουν¨, οπότε μετά από έλεγχο αντικαθιστώνται. Σε πολλά αυτοκίνητα βγαίνει αυτή η βλάβη οπότε και η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση καθώς αυτή δεν εμφανίζεται από κακή χρήση αλλά από κατασκευαστική αστοχία.
Αν δεν έχεις κ χλμ λογικό είναι να αντικαθιστώνται υπό εγγύηση. Αλήθεια ποιου κατασκευαστή είναι τα αμορτισέρ?
Έχει συμβεί κ σε άλλους κατόχους? Δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό εδώ μέσα.
Κι εγώ τα άλλαξα. Σημειώστε ότι η κεντρική αντιπροσωπεία ουδέποτε το επισήμανε και το εντόπισε εξουσιοδοτημένος επισκευαστής, παρόλο που προ είκοσι ημερών το αυτοκίνητο ήταν στους πρώτους
Μ@λακια.
Κανονικά έπρεπε να τους την πεις.Δεν αξίζει τον κόπο.... πίστεψέ με
Δεν βλέπω κ κανένα λόγο να μην τα αλλάξουν όταν τρέχει θέμα με εγγύηση.
....αρκεί να έχουν την όρεξη/θέληση να το εντοπίσουν
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@tmavri said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Ρεζέρβα 1086€... Κλαίω. Εγώ θα ντρεπόμουν να το γράψω.
Αν δεν κάνω λάθος το κόστος δεν αφορά μόνο την ρεζέρβα αλλά και τα περιφερειακά εξαρτήματα του χώρου αποσκευών που αποθηκεύεται η ρεζέρβα
Αν θεωρητικά δεν υπάρχει κάποια τροποποίηση στον χώρο θέλει καινούριο foam κ τα αξεσουάρ.
Δηλαδή νταξει...
Θα θελα να μάθω κάποια στιγμή τιμή για το foam .
Έναν κωδικό που έχω βρει μου δίνει τιμή γύρω στα 145€ αλλά δεν ξέρω αν έχει διαφορά λόγω smart cargo.
Όπως κ να έχει κανείς δεν θα δώσει 1000€ για ρεζέρβα (θεωρώ).@tmavri said in Mazda CX-30:
Παρέλαβα Ιούνιο 2021. Η ασύρματη φόρτιση μπήκε στην Αθήνα ως αξεσουάρ. Είναι σχετικά αργή αλλά δεν ξέρω αν σε αυτό παίζει ρόλο και το κινητό Samsung S21 ultra.
Στο service 2 χρόνων για την αναβάθμιση του λογισμικού και τον έλεγχο του ψυγείου διαπιστώθηκε ότι θα πρέπει να αλλαχθούν τα πίσω αμορτισέρ που αναγνωρίζει η αντιπροσωπεία ως κλασσική αστοχία εντός εγγύησης.Είχες κάνα θέμα στα πίσω αμορτισέρ η απλά σε ενημέρωσαν στην αντιπροσωπεία?
Εκτός κ αν έχει βγεί ανάκληση σε συγκεκριμένα μοντέλα (βάση αριθμού πλαισίου).Έχουν αρχίσει και "δακρύζουν¨, οπότε μετά από έλεγχο αντικαθιστώνται. Σε πολλά αυτοκίνητα βγαίνει αυτή η βλάβη οπότε και η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση καθώς αυτή δεν εμφανίζεται από κακή χρήση αλλά από κατασκευαστική αστοχία.
Αν δεν έχεις κ χλμ λογικό είναι να αντικαθιστώνται υπό εγγύηση. Αλήθεια ποιου κατασκευαστή είναι τα αμορτισέρ?
Έχει συμβεί κ σε άλλους κατόχους? Δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό εδώ μέσα.
Κι εγώ τα άλλαξα. Σημειώστε ότι η κεντρική αντιπροσωπεία ουδέποτε το επισήμανε και το εντόπισε εξουσιοδοτημένος επισκευαστής, παρόλο που προ είκοσι ημερών το αυτοκίνητο ήταν στους πρώτους
Μ@λακια.
Κανονικά έπρεπε να τους την πεις.Δεν αξίζει τον κόπο.... πίστεψέ με
Δεν βλέπω κ κανένα λόγο να μην τα αλλάξουν όταν τρέχει θέμα με εγγύηση.
....αρκεί να έχουν την όρεξη/θέληση να το εντοπίσουν
Συνηθως (για να μην πω παντα) ο αντιπροσωπος γνωριζει αν υπαρχει καποιο θεματακι.
Κανονικα κανει το χαρτι της εγγυησης κ στο αλλαζει.
Δεν ειναι θεμα εντοπισμου.
Τελοσπαντων...αρκει να ειναι αυτα τα μικροθεματα.
Αναρτηση μετα απο 40-50Κ θα αλλαχθει με λογικα καλυτερη απο την μαμα. -
Για τους φίλους που κάνουν service στη Θεσσαλονίκη, ποιες είναι οι απόψεις σχετικά με Γιαννίρη και Μανώλογλου; Είμαι ανάμεσα στους 2 για να κάνω το 1ο service.
-
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
@Ichimaru σχετικά με τις υπηρεσίες των δυο που ανέφερες.
Για Γιαννίρη δεν έχω άποψη, ασχολούνται κυρίως με πεζω σιτροεν και εδώ στο φόρουμ έχει αναφερθεί λάδι ότι μας βολεύει. Αυτά βέβαια πριν 2 χρόνια μπορεί να έστρωσε.
Για μανωλογλου έχω πάει δυο φορές για τα 2 σερβις που έχω κάνει, ασχολείται κυρίως με μαζντα απλά οκ. -
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
To 190K δεν λεει κατι βεβαια, μπορει να φτασει κ 300Κ.
Σιγουρα δεν (θα) δουλευουν οπως πρεπει.
Παντα κ ολοι οικατασκευαστες βγαζουν μικροθεματακια.
Το προβλημα ειναι σε ποιο σημειο ειναι κ ποσο σοβαρο.Η δακρυσμενη αναρτηση δεν σε αφηνει στη μεση του δρομου...αλλα μια βλαβη στον κινητηρα ναι.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
To 190K δεν λεει κατι βεβαια, μπορει να φτασει κ 300Κ.
Σιγουρα δεν (θα) δουλευουν οπως πρεπει.
Παντα κ ολοι οικατασκευαστες βγαζουν μικροθεματακια.
Το προβλημα ειναι σε ποιο σημειο ειναι κ ποσο σοβαρο.Η δακρυσμενη αναρτηση δεν σε αφηνει στη μεση του δρομου...αλλα μια βλαβη στον κινητηρα ναι.
Δίκιο έχεις αλλά όταν σε 18 χρόνια δεν έχω πληρώσει τίποτα πέρα από λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες και τακάκια, θα ήθελα να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο.
Κι αν η δακρυσμένη ανάρτηση εμφανιστεί ακριβώς μετά την πενταετία , το κλάμα εγώ θα το ρίξω. -
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
To 190K δεν λεει κατι βεβαια, μπορει να φτασει κ 300Κ.
Σιγουρα δεν (θα) δουλευουν οπως πρεπει.
Παντα κ ολοι οικατασκευαστες βγαζουν μικροθεματακια.
Το προβλημα ειναι σε ποιο σημειο ειναι κ ποσο σοβαρο.Η δακρυσμενη αναρτηση δεν σε αφηνει στη μεση του δρομου...αλλα μια βλαβη στον κινητηρα ναι.
Δίκιο έχεις αλλά όταν σε 18 χρόνια δεν έχω πληρώσει τίποτα πέρα από λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες και τακάκια, θα ήθελα να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο.
Κι αν η δακρυσμένη ανάρτηση εμφανιστεί ακριβώς μετά την πενταετία , το κλάμα εγώ θα το ρίξω.18 χρονια ομως δεν οδηγουσες, χειριζοσουν.
-
@gatoz said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
To 190K δεν λεει κατι βεβαια, μπορει να φτασει κ 300Κ.
Σιγουρα δεν (θα) δουλευουν οπως πρεπει.
Παντα κ ολοι οικατασκευαστες βγαζουν μικροθεματακια.
Το προβλημα ειναι σε ποιο σημειο ειναι κ ποσο σοβαρο.Η δακρυσμενη αναρτηση δεν σε αφηνει στη μεση του δρομου...αλλα μια βλαβη στον κινητηρα ναι.
Δίκιο έχεις αλλά όταν σε 18 χρόνια δεν έχω πληρώσει τίποτα πέρα από λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες και τακάκια, θα ήθελα να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο.
Κι αν η δακρυσμένη ανάρτηση εμφανιστεί ακριβώς μετά την πενταετία , το κλάμα εγώ θα το ρίξω.18 χρονια ομως δεν οδηγουσες, χειριζοσουν.
Κι εσύ δίκιο έχεις ωστόσο και ο απροβλημάτιστος χειρισμός είναι ωραίος!
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
To 190K δεν λεει κατι βεβαια, μπορει να φτασει κ 300Κ.
Σιγουρα δεν (θα) δουλευουν οπως πρεπει.
Παντα κ ολοι οικατασκευαστες βγαζουν μικροθεματακια.
Το προβλημα ειναι σε ποιο σημειο ειναι κ ποσο σοβαρο.Η δακρυσμενη αναρτηση δεν σε αφηνει στη μεση του δρομου...αλλα μια βλαβη στον κινητηρα ναι.
Δίκιο έχεις αλλά όταν σε 18 χρόνια δεν έχω πληρώσει τίποτα πέρα από λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες και τακάκια, θα ήθελα να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο.
Κι αν η δακρυσμένη ανάρτηση εμφανιστεί ακριβώς μετά την πενταετία , το κλάμα εγώ θα το ρίξω.18 χρονια ομως δεν οδηγουσες, χειριζοσουν.
Κι εσύ δίκιο έχεις ωστόσο και ο απροβλημάτιστος χειρισμός είναι ωραίος!
σεξ χωρις παθος, κατι σαν πιτα χωρις γυρο
-
@gatoz said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
To 190K δεν λεει κατι βεβαια, μπορει να φτασει κ 300Κ.
Σιγουρα δεν (θα) δουλευουν οπως πρεπει.
Παντα κ ολοι οικατασκευαστες βγαζουν μικροθεματακια.
Το προβλημα ειναι σε ποιο σημειο ειναι κ ποσο σοβαρο.Η δακρυσμενη αναρτηση δεν σε αφηνει στη μεση του δρομου...αλλα μια βλαβη στον κινητηρα ναι.
Δίκιο έχεις αλλά όταν σε 18 χρόνια δεν έχω πληρώσει τίποτα πέρα από λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες και τακάκια, θα ήθελα να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο.
Κι αν η δακρυσμένη ανάρτηση εμφανιστεί ακριβώς μετά την πενταετία , το κλάμα εγώ θα το ρίξω.18 χρονια ομως δεν οδηγουσες, χειριζοσουν.
Κι εσύ δίκιο έχεις ωστόσο και ο απροβλημάτιστος χειρισμός είναι ωραίος!
σεξ χωρις παθος, κατι σαν πιτα χωρις γυρο
Όταν η κουβέντα πάει στο σεξ, με τέτοια υπογραφή , απλά δεν αναφέρω τίποτα άλλο, κάτι παραπάνω ξέρεις..
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάζομαι με αυτά που διαβάζω και με τις αστοχίες που συμβαίνουν.
Τώρα για τα αμορτισέρ, με το κορολλα στα 190κ δεν έχω αλλάξει.
To 190K δεν λεει κατι βεβαια, μπορει να φτασει κ 300Κ.
Σιγουρα δεν (θα) δουλευουν οπως πρεπει.
Παντα κ ολοι οικατασκευαστες βγαζουν μικροθεματακια.
Το προβλημα ειναι σε ποιο σημειο ειναι κ ποσο σοβαρο.Η δακρυσμενη αναρτηση δεν σε αφηνει στη μεση του δρομου...αλλα μια βλαβη στον κινητηρα ναι.
Δίκιο έχεις αλλά όταν σε 18 χρόνια δεν έχω πληρώσει τίποτα πέρα από λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες και τακάκια, θα ήθελα να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο.
Κι αν η δακρυσμένη ανάρτηση εμφανιστεί ακριβώς μετά την πενταετία , το κλάμα εγώ θα το ρίξω.Στην 5ετια με ενα μεσο ορο 15Κ/χρονο θα εισαι για αλλαγη.
Μετα παιζουν πολλα κ αφτερμαρκετ να διαλεξεις.
Παντως θα ηθελα να μαθω τι κατασκευαστη διαλεξανε για τα μαμα αμορτισερ.
Οταν το παρω θα παω να το σηκωσω στο συνεργειο του ξαδερφου μου για ελεγχο.Y.Γ Να σημειωσω πως δεν θεωρω ανευ σημασιας το να σκασει το/τα αμορτισερ. Απλα εννοω οτι σε σχεση με αλλες βλαβες που θα πονουσαν πολυ ειναι μικροτερης σημασιας.
-
Ευτυχώς που έκανα την ερώτηση αν είστε ικανοποιημένοι!!
Κατάλαβα,5 ετών μοντέλο.
Να δούμε τι άλλο θα βγει.
Συμβαίνει άραγε και με τις άλλες εταιρείες, ανακλήσεις κλπ; Με το Mazda 3 που είναι παλαιότερο μοντέλο δεν είχαν υπάρξει προβλήματα;; -
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
Ευτυχώς που έκανα την ερώτηση αν είστε ικανοποιημένοι!!
Κατάλαβα,5 ετών μοντέλο.
Να δούμε τι άλλο θα βγει.
Συμβαίνει άραγε και με τις άλλες εταιρείες, ανακλήσεις κλπ; Με το Mazda 3 που είναι παλαιότερο μοντέλο δεν είχαν υπάρξει προβλήματα;;renault Clio 2 ανακλήσεις για θέμα στα τακάκια. Ποτέ δεν το φτιάξανε.
Opel Astra ανάκληση για υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη. Δεν με φωνάξανε, έμεινε το αμάξι με 1 μήνα ταλαιπωρία.
Suzuki S-cross, 6 μήνες μετά που το πούλησα, με πήραν τηλ για ανάκληση.γίνεται και στις καλύτερες των οικογενειών. Οι ανακλήσεις από μόνες τους δεν λένε τίποτα. Μην σου πω ότι είναι ένα δείγμα ότι σέβονται τον πελάτη. Το θέμα είναι να αναγνωρίζονται και να διορθώνονται τα προβλήματα.Το αυτοκίνητο είναι απολαυστικό και ΠΟΙΟΤΙΚΟ. Μην σε προβληματίζουν αυτά.
-
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
Ευτυχώς που έκανα την ερώτηση αν είστε ικανοποιημένοι!!
Κατάλαβα,5 ετών μοντέλο.
Να δούμε τι άλλο θα βγει.
Συμβαίνει άραγε και με τις άλλες εταιρείες, ανακλήσεις κλπ; Με το Mazda 3 που είναι παλαιότερο μοντέλο δεν είχαν υπάρξει προβλήματα;;Mazda 6 xedos ανάκληση μετά από 20+ χρόνια για αλλαγή-διορθωση τού λιπαντικού στην κλειδαριά του οδηγού!!!
Σε οποιαδήποτε άλλη μάρκα αυτό θα πέρναγε στα ψιλά και θα το πλήρωνες κιόλας!!!
Παραδοχή σφαλμάτων, θέλει μεγάλο κουράγιο!!!
Τα γκολφ με τα παράθυρα που έπεφταν και η wv έβαζε για πληρωμές!!! -
Πιστεύω είναι γνωστό σε όλους ότι δεν υπάρχει κατασκευαστής που να μην έχει/είχε θέματα κ να μην έκανε ανακλήσεις.
Το θέμα είναι πόσο σημαντικα είναι αυτά τα προβλήματα κ πως τα αντιμετωπίζει η εταιρία/κατασκευαστής σε συνάρτηση πάντα με το κόστος της εγγύησης.Ο κουμπάρος μου έτρεξε ανάκληση αερόσακου συνοδηγού κ αντλίας βενζίνης στο rx-8 πριν 2 χρόνια . 15 χρόνια μετά την πρώτη άδεια...
-
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
Ευτυχώς που έκανα την ερώτηση αν είστε ικανοποιημένοι!!
Κατάλαβα,5 ετών μοντέλο.
Να δούμε τι άλλο θα βγει.
Συμβαίνει άραγε και με τις άλλες εταιρείες, ανακλήσεις κλπ; Με το Mazda 3 που είναι παλαιότερο μοντέλο δεν είχαν υπάρξει προβλήματα;;Στο Qashqsai που είχα, ανάκληση γιατί το τιμόνι - βολάν έβγαινε (!) από την θέση του
Αν δεν απατώμαι, το yaris cross είχε θέματα με τις κολλήσεις του αμαξώματος
-
Στο opel mokka της φίλης μου,έσπασε το πεντάλ του φρένου και τον επόμενο χρόνο έσπασε το τιμόνι!!
Ο Μηχανικος είπε πως δεν έχει ξανασυναντήσει τέτοιο θέμα όσα χρόνια έχει το συνεργείο.
Είχε άγιο της είπαν. -
Ο Σαμψών είναι η φίλη σου?
Mazda CX-30