-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
Μετα απο ενα μηνα το μονο που θα ηθελα επιπλεον ειναι καλυτερη στηριξη μεση (γεραματα ισως) βεβαια εχω την active, νομιζω καπιοιες επομενες εκδοσεις εχουν lumbar support.
Θορυβο αερα δεν εχω παρατηρησει εκτος πολης αλλα δεν το εχω οδηγησει πολλες φορες πανω απο 100χλμ/ωρα και του εχω βαλει και τους οριτζιναλ ανεμοθραυστες απο την πρωτη μερα
Σε επαρχιακους δρομους ειναι απολαυση ποσο ευκολοδήγητο ειναι
Γενικα, σουπερ ευχαριστημενος!
Ναι θυμάμαι που με ρώταγες τελικά μόνος τους έβαλες ή σε εξουσιοδοτημένο?
Στην αντιπροσωπεια τους εδωσα και μου τους περαααν, σε αυτον του οδηγου εχω μονο θεμα καθως κατι δεν εχει καθισει καλα και ο αισθητηρας με ειδοποιεί για ανοιχτο παραθυρο ενω και το τζαμι δεν ανεβαινει μεχρι πανω με ενα κλικ, χρειαζεται να το κλικαρω ξανα για να κλεισει, μου ειπαν να του δωσω λιγο χρονο να καθισουν τα λαστιχα κι αν επιμενει να ξαναπαω.
-
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
Μετα απο ενα μηνα το μονο που θα ηθελα επιπλεον ειναι καλυτερη στηριξη μεση (γεραματα ισως) βεβαια εχω την active, νομιζω καπιοιες επομενες εκδοσεις εχουν lumbar support.
Θορυβο αερα δεν εχω παρατηρησει εκτος πολης αλλα δεν το εχω οδηγησει πολλες φορες πανω απο 100χλμ/ωρα και του εχω βαλει και τους οριτζιναλ ανεμοθραυστες απο την πρωτη μερα
Σε επαρχιακους δρομους ειναι απολαυση ποσο ευκολοδήγητο ειναι
Γενικα, σουπερ ευχαριστημενος!
Ναι θυμάμαι που με ρώταγες τελικά μόνος τους έβαλες ή σε εξουσιοδοτημένο?
Στην αντιπροσωπεια τους εδωσα και μου τους περαααν, σε αυτον του οδηγου εχω μονο θεμα καθως κατι δεν εχει καθισει καλα και ο αισθητηρας με ειδοποιεί για ανοιχτο παραθυρο ενω και το τζαμι δεν ανεβαινει μεχρι πανω με ενα κλικ, χρειαζεται να το κλικαρω ξανα για να κλεισει, μου ειπαν να του δωσω λιγο χρονο να καθισουν τα λαστιχα κι αν επιμενει να ξαναπαω.
Καλά έκανες και να τους πεις να το κοιτάξουν, εγώ που τους έβαλα μόνος δεν είχα τέτοιο θέμα
-
Πάντως ρε παιδιά αν η ΤΟΥΟΤΑ με 22-23 χιλιάρικα έδινε το "απόλυτο" μικρομεσαίο, θα ακυρωνε τη γκάμα της... κάνουμε ότι δεν βλέπουμε πως πρόκειται για ΓΙΑΡΙΣ.
-
Μη το λες η toyoda είναι πολυεθνική δεν νομίζω να τη νοιάζει η δική μας αγορά, απλά το συγκεκριμένο αμάξι ταίριαξε στη συγκυρία euro 6, αυξήσεις στα καύσιμα, πήξιμο στη πόλη που θέλεις μικρό, φόροι στα δίλιτρα που δε θα καταργηθούν ποτέ κλπ.
Άμα βρισκόμασταν στην εποχή του 1000ρικο έβαζα 1000ρικο βάζω μπορεί να μη το κοίταγε κανείς.Υ.Γ. Γιαρι βγάζει και sedan στην Ασία, εδώ μπορεί να μη πούλαγε
-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Μη το λες η toyoda είναι πολυεθνική δεν νομίζω να τη νοιάζει η δική μας αγορά, απλά το συγκεκριμένο αμάξι ταίριαξε στη συγκυρία euro 6, αυξήσεις στα καύσιμα, πήξιμο στη πόλη που θέλεις μικρό, φόροι στα δίλιτρα που δε θα καταργηθούν ποτέ κλπ.
Άμα βρισκόμασταν στην εποχή του 1000ρικό έβαζα 1000 βάζω μπορεί να μη το κοίταγε κανείς.Υ.Γ. Γιαρι βγάζει και sedan στην Ασία, εδώ μπορεί να μη πούλαγε
Πάντοτε τα μικρά Toyota (Yaris, iQ, Starlet κλπ.) ήταν (δικαίως) δημοφιλή στην ελληνική (και όχι μόνο) αγορά, για πολλούς και διάφορους λόγους (αξιοπιστία, οικονομία, aftersales υποστήριξη, εγγυήσεις, μεταπώληση κλπ.)
Τώρα με την SUV υλοποίηση, που είναι και μέσα στη μόδα, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση (πραγματική και εξελιγμένή υβριδικότητα, νέες πλατφορμες), είναι λογικό να σπάει ταμεία το YC, όπως και τα περισσότερα σύγχρονα Toyota.
Μάλιστα δεν ειναι τυχαίο οτι οι πωλήσεις των Toyota σε μεγάλο ποσοστό παραμένουν ιδιωτικές, ενώ πολλοί ανταγωνιστές τους πουλάνε κατά κύριο λόγο ως leasing, γεγονός που υποδηλώνει brand loyalty. -
Γι αυτό έγραψα και λοιπά (μεταπώληση, εγγυήσεις κλπ).
Απλά ήταν απάντηση ότι θα ακύρωνε τη γκάμα της το YC πούλησε σε κάποιες χώρες πολύ.
Αμερική δε κυκλοφόρησε καν πουλάνε άλλα μοντέλα, ούτε Αραβικά Εμιράτα πολλά Toyota- SUV κι αυτά μεγάλα.
Φωτογραφία που τράβηξα στη Σιγκαπούρη, κυκλοφορούν πολλά. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Μη το λες η toyoda είναι πολυεθνική δεν νομίζω να τη νοιάζει η δική μας αγορά, απλά το συγκεκριμένο αμάξι ταίριαξε στη συγκυρία euro 6, αυξήσεις στα καύσιμα, πήξιμο στη πόλη που θέλεις μικρό, φόροι στα δίλιτρα που δε θα καταργηθούν ποτέ κλπ.
Άμα βρισκόμασταν στην εποχή του 1000ρικό έβαζα 1000 βάζω μπορεί να μη το κοίταγε κανείς.Υ.Γ. Γιαρι βγάζει και sedan στην Ασία, εδώ μπορεί να μη πούλαγε
Πάντοτε τα μικρά Toyota (Yaris, iQ, Starlet κλπ.) ήταν (δικαίως) δημοφιλή στην ελληνική (και όχι μόνο) αγορά, για πολλούς και διάφορους λόγους (αξιοπιστία, οικονομία, aftersales υποστήριξη, εγγυήσεις, μεταπώληση κλπ.)
Τώρα με την SUV υλοποίηση, που είναι και μέσα στη μόδα, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση (πραγματική και εξελιγμένή υβριδικότητα, νέες πλατφορμες), είναι λογικό να σπάει ταμεία το YC, όπως και τα περισσότερα σύγχρονα Toyota.
Μάλιστα δεν ειναι τυχαίο οτι οι πωλήσεις των Toyota σε μεγάλο ποσοστό παραμένουν ιδιωτικές, ενώ πολλοί ανταγωνιστές τους πουλάνε κατά κύριο λόγο ως leasing, γεγονός που υποδηλώνει brand loyalty.Πατριδα ασχετο αλλα ηθελα να σε ρωτησω καιρο(αν θες απαντας βεβαια).
Τωρα που θα βγει το νεο chr απο το 24 θα το αλλαξεις? -
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
Πατριδα ασχετο αλλα ηθελα να σε ρωτησω καιρο(αν θες απαντας βεβαια).
Τωρα που θα βγει το νεο chr απο το 24 θα το αλλαξεις?Να σου πω την αλήθεια, πιθανολογώ ότι το νέο C-HR θα έρθει μόνο διλιτρο plug-in (βλ.νεο Prius), για να χωρέσει στη γκάμα και το 1.8 Corolla Cross.
Οπότε, με το φορολογικό σύστημα που έχουμε, δεν ξαναμπλέκω με διλιτρο, ασε που απο τις φώτο του concept του νεου C-HR το θεωρώ και λίγο υπερβολικό ως σχέδιο. Λογικά θα είναι και πανάκριβο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το δικό μου C-HR, το θεωρώ μοναδικό ως σχεδιο, που θα αντέξει στον χρονο, έχω ρίξει ένα σωρό λεφτά σε αξεσουάρ, βελτιώσεις κλπ. και το κυριότερο γουστάρω να το οδηγώ κάθε μέρα.
Συνεπώς, θα το σκεφτόμουν πολύ για να το αλλάξω.
Βέβαια, ποτέ μη λες ποτέ...
Υ.Γ. Άρτα λέω και κλαίω... -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
Πατριδα ασχετο αλλα ηθελα να σε ρωτησω καιρο(αν θες απαντας βεβαια).
Τωρα που θα βγει το νεο chr απο το 24 θα το αλλαξεις?Να σου πω την αλήθεια, πιθανολογώ ότι το νέο C-HR θα έρθει μόνο διλιτρο plug-in (βλ.νεο Prius), για να χωρέσει στη γκάμα και το 1.8 Corolla Cross.
Οπότε, με το φορολογικό σύστημα που έχουμε, δεν ξαναμπλέκω με διλιτρο, ασε που απο τις φώτο του concept του νεου C-HR το θεωρώ και λίγο υπερβολικό ως σχέδιο. Λογικά θα είναι και πανάκριβο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το δικό μου C-HR, το θεωρώ μοναδικό ως σχεδιο, που θα αντέξει στον χρονο, έχω ρίξει ένα σωρό λεφτά σε αξεσουάρ, βελτιώσεις κλπ. και το κυριότερο γουστάρω να το οδηγώ κάθε μέρα.
Συνεπώς, θα το σκεφτόμουν πολύ για να το αλλάξω.
Βέβαια, ποτέ μη λες ποτέ...
Υ.Γ. Άρτα λέω και κλαίω...Και μενα φιλε μου φαινεται υπερβολικο το σχεδιο και με ενα πωλητη που συζητουσα προχθες μου ελεγε κατι για το σχεδιο της πισω πορτας που δεν θα χαριζει οπως τωρα κατι πως θα ειναι σαν του aygo x δεν καταλαβα και πολυ καλα.
-
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:.
Μάλιστα δεν ειναι τυχαίο οτι οι πωλήσεις των Toyota σε μεγάλο ποσοστό παραμένουν ιδιωτικές, ενώ πολλοί ανταγωνιστές τους πουλάνε κατά κύριο λόγο ως leasing, γεγονός που υποδηλώνει brand loyalty.
Πετάς λεφτά αν πάρεις Τογιότα με leasing. Ειδικά ιδιωτικό ή «εταιρικό» που πληρώνεις ο ιδιος.
Με τέτοια εγγύηση και μεταπώληση τους τα χαρίζεις. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Μη το λες η toyoda είναι πολυεθνική δεν νομίζω να τη νοιάζει η δική μας αγορά, απλά το συγκεκριμένο αμάξι ταίριαξε στη συγκυρία euro 6, αυξήσεις στα καύσιμα, πήξιμο στη πόλη που θέλεις μικρό, φόροι στα δίλιτρα που δε θα καταργηθούν ποτέ κλπ.
Άμα βρισκόμασταν στην εποχή του 1000ρικό έβαζα 1000 βάζω μπορεί να μη το κοίταγε κανείς.Υ.Γ. Γιαρι βγάζει και sedan στην Ασία, εδώ μπορεί να μη πούλαγε
Πάντοτε τα μικρά Toyota (Yaris, iQ, Starlet κλπ.) ήταν (δικαίως) δημοφιλή στην ελληνική (και όχι μόνο) αγορά, για πολλούς και διάφορους λόγους (αξιοπιστία, οικονομία, aftersales υποστήριξη, εγγυήσεις, μεταπώληση κλπ.)
Τώρα με την SUV υλοποίηση, που είναι και μέσα στη μόδα, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση (πραγματική και εξελιγμένή υβριδικότητα, νέες πλατφορμες), είναι λογικό να σπάει ταμεία το YC, όπως και τα περισσότερα σύγχρονα Toyota.
Μάλιστα δεν ειναι τυχαίο οτι οι πωλήσεις των Toyota σε μεγάλο ποσοστό παραμένουν ιδιωτικές, ενώ πολλοί ανταγωνιστές τους πουλάνε κατά κύριο λόγο ως leasing, γεγονός που υποδηλώνει brand loyalty.Τελικά βέβαια να σου πω ότι αμαξάκι για παντού εντός πόλης και σουβ δεν ταιριάζουν.
Τσάμπα παραπάνω όγκος.
Το μεγάλο που ήταν πάντα σουβ δεν το ταλαιπωρούσα σε σούπερ μάρκετ, στασεις κλπ. Από πάρκινγκ σε πάρκινγκ μόνο.
Αλλά και τώρα με το YC μια δυσκολία τη βλέπω. Δεν έχεις ορατότητα με το δρόμο χαμηλά ούτε τα τελειώματα του είναι ευδιάκριτα.
Εχοντας ψηλώσει και το aygo φαίνεται ότι η καλύτερη λύση είναι τελικά το απλο γιαρις.
Το ψηλό απλά είναι μοδα -
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
Και μενα φιλε μου φαινεται υπερβολικο το σχεδιο και με ενα πωλητη που συζητουσα προχθες μου ελεγε κατι για το σχεδιο της πισω πορτας που δεν θα χαριζει οπως τωρα κατι πως θα ειναι σαν του aygo x δεν καταλαβα και πολυ καλα.
Γενικά, το έχουμε δει και σε άλλους κατασκευαστές, όταν αρχίζεις και σκαλίζεις το αρχέτυπο, το αποτέλεσμα δεν είναι πολύ καλό, αν και είναι καθαρά υποκειμενικό το ζήτημα.
Ισχύει ότι το όλο σχέδιο πίσω μοιάζει με Aygo X, σαν να έχει προστεθεί έκ των υστέρων ένας πρόσθετος όγκος πίσω.
Βέβαια, ας περιμένουμε να δούμε και το τελικό σχέδιο παραγωγής. -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Τελικά βέβαια να σου πω ότι αμαξάκι για παντού εντός πόλης και σουβ δεν ταιριάζουν.
Τσάμπα παραπάνω όγκος.
Το μεγάλο που ήταν πάντα σουβ δεν το ταλαιπωρούσα σε σούπερ μάρκετ, στασεις κλπ. Από πάρκινγκ σε πάρκινγκ μόνο.
Αλλά και τώρα με το YC μια δυσκολία τη βλέπω. Δεν έχεις ορατότητα με το δρόμο χαμηλά ούτε τα τελειώματα του είναι ευδιάκριτα.
Εχοντας ψηλώσει και το aygo φαίνεται ότι η καλύτερη λύση είναι τελικά το απλο γιαρις.
Το ψηλό απλά είναι μοδαIceman7 μου αρεσει που εισαι απο τους λιγους εδω μεσσ που λενε τα αρνητικα του αυτοκινητου.
Απο την αλλη με ολο τον σεβασμο στο προσωπο σου μηπως τελικα δεν κανει για σενα?Γιατι συνεχεια αρνητικα βρισκεις και εισαι ακομα στα μελια που λεμε.
Χωρις παρεξηγηση. -
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
Απο την αλλη με ολο τον σεβασμο στο προσωπο σου μηπως τελικα δεν κανει για σενα?Γιατι συνεχεια αρνητικα βρισκεις και εισαι ακομα στα μελια που λεμε.
Χωρις παρεξηγηση.Για αυτό το επέλεξε. Για να μας γράφει τα αρνητικά
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Τελικά βέβαια να σου πω ότι αμαξάκι για παντού εντός πόλης και σουβ δεν ταιριάζουν.
Τσάμπα παραπάνω όγκος.
Το μεγάλο που ήταν πάντα σουβ δεν το ταλαιπωρούσα σε σούπερ μάρκετ, στασεις κλπ. Από πάρκινγκ σε πάρκινγκ μόνο.
Αλλά και τώρα με το YC μια δυσκολία τη βλέπω. Δεν έχεις ορατότητα με το δρόμο χαμηλά ούτε τα τελειώματα του είναι ευδιάκριτα.
Εχοντας ψηλώσει και το aygo φαίνεται ότι η καλύτερη λύση είναι τελικά το απλο γιαρις.
Το ψηλό απλά είναι μοδαΘα μου επιτρέψεις να εχω άλλη άποψη.
Μια χαρά βολεύομαι με το C-HR μου και στην καθημερινή (αστική) χρήση, κι ας είναι μεγαλύτερο από το YC.
Και ασφαλώς ένα YC είναι πιο πρακτικό από ένα απλό Yaris σε πολλούς τομείς (απόσταση από το έδαφος, εσωτερικοί χώροι, πορτ παγκάζ κλπ.), χωρίς να ξεφεύγει πολυ σε διαστάσεις από το απλό Yaris. -
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Τελικά βέβαια να σου πω ότι αμαξάκι για παντού εντός πόλης και σουβ δεν ταιριάζουν.
Τσάμπα παραπάνω όγκος.
Το μεγάλο που ήταν πάντα σουβ δεν το ταλαιπωρούσα σε σούπερ μάρκετ, στασεις κλπ. Από πάρκινγκ σε πάρκινγκ μόνο.
Αλλά και τώρα με το YC μια δυσκολία τη βλέπω. Δεν έχεις ορατότητα με το δρόμο χαμηλά ούτε τα τελειώματα του είναι ευδιάκριτα.
Εχοντας ψηλώσει και το aygo φαίνεται ότι η καλύτερη λύση είναι τελικά το απλο γιαρις.
Το ψηλό απλά είναι μοδαIceman7 μου αρεσει που εισαι απο τους λιγους εδω μεσσ που λενε τα αρνητικα του αυτοκινητου.
Απο την αλλη με ολο τον σεβασμο στο προσωπο σου μηπως τελικα δεν κανει για σενα?Γιατι συνεχεια αρνητικα βρισκεις και εισαι ακομα στα μελια που λεμε.
Χωρις παρεξηγηση.Καμία παρεξηγήση. Σε κάθε αμάξι που παίρνω γράφω τα αρνητικά του. Έτσι είμαι. Τα κάνω εκτενές τεστ κατέχοντας τα. Άλλωστε τέλειο αμάξι δεν υπάρχει.
Καθένα έχει 2-3 καλά και αλλά 2-3 άσχημα.
Ανάλογα τα θέλω σου βγαίνει η ετυμηγορία.Πάντως το συγκεκριμένο σχόλιο δεν είναι κατά του YC. Κατά των suv είναι. Και το γράφω συνειδητά πια εχοντας χρησιμοποιήσει σε καθημερινες συνθήκες και μικρό τέτοιο.
Καλώς ή κακώς με τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην Αθήνα οτιδήποτε ογκώδες και μακρύ σε δυσκολεύει εκτός αν είσαι παρτάλι όπως τόσοι και τόσοι που παίζουν καθημερινά συγκρουόμενα με τις περιουσίες των άλλων. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Τελικά βέβαια να σου πω ότι αμαξάκι για παντού εντός πόλης και σουβ δεν ταιριάζουν.
Τσάμπα παραπάνω όγκος.
Το μεγάλο που ήταν πάντα σουβ δεν το ταλαιπωρούσα σε σούπερ μάρκετ, στασεις κλπ. Από πάρκινγκ σε πάρκινγκ μόνο.
Αλλά και τώρα με το YC μια δυσκολία τη βλέπω. Δεν έχεις ορατότητα με το δρόμο χαμηλά ούτε τα τελειώματα του είναι ευδιάκριτα.
Εχοντας ψηλώσει και το aygo φαίνεται ότι η καλύτερη λύση είναι τελικά το απλο γιαρις.
Το ψηλό απλά είναι μοδαΘα μου επιτρέψεις να εχω άλλη άποψη.
Μια χαρά βολεύομαι με το C-HR μου και στην καθημερινή (αστική) χρήση, κι ας είναι μεγαλύτερο από το YC.
Και ασφαλώς ένα YC είναι πιο πρακτικό από ένα απλό Yaris σε πολλούς τομείς (απόσταση από το έδαφος, εσωτερικοί χώροι, πορτ παγκάζ κλπ.), χωρίς να ξεφεύγει πολυ σε διαστάσεις από το απλό Yaris.Εσυ αν δεν διαφωνήσεις μαζί μου δεν γίνεται lolll
Κοιτα δεν ξέρω τι χρήση κανεις και που το πας. Αλλά με οση καφρίλα βλεπω καθημερινά με όχημα από 4 μέτρα μαι πάνω είσαι στόχος κάθε ζώου.
Και φυσικα ένα ογκώδες όχημα είναι μακραν πιο δύσκολο να το διαχειριστείς εντός πόλης. Μόνος τα πεζοδρόμια σου δίνει άνεση.
Νόμιζα ότι το πρόβλημα μου ως τώρα ήταν το μεγάλο μηκος.
Τελικά είναι ο πολύς όγκος.
Ειδικά με το chr που χωρίς αισθητήρες και κάμερα δεν καταλαβαινεις τα όρια του, απορώ που και πως κυκλοφορείς και δεν έχεις σημάδια και χτυπήματα. (Εκτός αν έχεις και δεν σε νοιάζει όπως τους περισσότερους γιατί και καλά «λαμαρίνες είναι», «εμείς να είμαστε καλά» και yolo) -
Καλά κάνεις και λες τα αρνητικά κι εμένα δε μου αρέσει η οπαδοποιήση δλδ πήρα ένα αμάξι και τέρμα είμαι οπαδός και δεν υπάρχει καλύτερο.
Τώρα με τη toyota όταν το παράγγειλα ήμουν κάπως υποψιασμένος έλεγα δε μπορεί να έχει τόσα κάτι θα του λείπει οπότε είχα υπόψιν ότι θα ξοδέψω για έξτρα (λάστιχα, λαμπάκια κλπ) δες και το νήμα της CC συνέχεια για αξεσουάρ γράφουν.
Όσο για το suv θέλει λίγο χρόνο να συνηθίσεις τον όγκο. -
Είναι όντως λαμαρίνες και ένα σημάδι, εκτός απ τον στιγμιαίο εκνευρισμό, δεν αξίζει περισσότερη προσοχή.
Οι πόλεις έχουν αφύσικα ψηλά και σπασμένα πεζοδρόμια οπου βρίσκουν οι πόρτες, έχουν λακκούβες και σαμαρακια, έχουν από μηχανάκια μέχρι καροτσάκια κάθε είδους και χρήσης και μπαινοβγαινεις στο αμάξι ανά λίγα λεπτά, συνήθως με τσάντες στα χέρια.
Σε όλα αυτά βολεύει το ψηλό σουβο-κροσοβερ.
Ακόμη και τα κοντά ψηλά καπω και το κάθετο πίσω μέρος των σουβοειδων που δεν χρειάζεται να υπερβαίνουν τα 4.20μ βολεύουν πολύ και στο παρκαρίσμα.
Στο ταξίδι εκτός πόλης, καλύτερα χαμηλό. -
Απ την αρχή είπαμε, το Active ευκαιρία, το Style υπέρβαση και από κει και πάνω κάψιμο μετρητών.
Ήδη όταν έκανε 23-25Κ το Style, έπαιρνες C-enter CHR, αν όχι Κορόλα ή άλλη μάρκα.
Toyota Yaris Cross