-
-
@xristoskor said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@xristoskor said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε σε αυτό το κομμάτι έχεις δίκιο. Είναι ο λόγος που με απασχολούν οι μπαταρίες.
Ποιο ηλεκτρικο θα έχει τελική 100 χλμ;;;
Έχω c3 diesel και αναφέρομαι στον φημολογούμενο αντικαταστάτη του.
Όταν θα γίνουν υποχρεωτικά τα ηλεκτρικά θα έχουν αλλάξει πολλά στην τεχνολογία τους.
τότε δεν θα έχω κανένα θέμα να πάρω! Εφόσον όμως γίνει στην πράξη.
Ολοι θα πάρουμε όταν πάψουν να είναι αυτό που είναι και γίνουν κανονικά αυτοκίνητα. Αμφιβάλω αν το προλάβουμε βέβαια.
Μέχρι τότε, οι φίλοι μας οι Νορβηγοί! -
-
Το αφήνω σε εσένα που έχεις και κίνητρο
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
νόμιζα ότι είχα το mute on.. μετά είδα ότι ανέβασες ηλεκτρικό.
-
-
Σου λέω rolls Royce των φτωχών.
Για τους πιο ψαγμενους θα υπάρχουν εκδόσεις με ψευτο εξατμίσεις, κτλ
Σας είχα δείξει τι υπάρχει σήμερα
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]
Πάρτον στο αυτόφωρο...
(σύλλογος κατόχων τουότα)
Σύλλογος εκνευρισμένων πρώην καπνιστών
Χαχαχα
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παρόλα αυτά όπως ξανά λέω όλοι οι δημοσιογράφοι μεταξύ των διαφόρων εκδοσεων ενος μοντέλου βγάζουν ως κορυφαίο το ηλεκτρικό. Με καλύτερη απόκριση, καλύτερη οδική συμπεριφορά και δεκάδες φορές ποιοτικότερη λειτουργία. Μιλάμε για το ίδιο μοντέλο, όχι διαφορετικής εταιρίας. Ιδιαίτερα στην νέα bmw 4 είχαν πάθει πλάκα οι πάντες με την ηλεκτρική της έκδοση. Η εμπειρία όπως γράφουν είναι σαν κάποιες γενιές καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο θερμικό!!!!
Όλοι οι συμφορουμιτες που έχουν εμπειρία από καλά οχήματα αναφέρουν ότι τα ηλεκτρικά είναι σαφέστατα ανωτερα στην οδήγηση και στο πάτημα τους απο ένα ας πούμε ντίζελ.
Εμένα αυτά δεν μου λένε τίποτα!
Κι όλοι οι δημοσιογράφοι λένε ότι ο καλύτερος πολιτικός στον πλανήτη είναι ο Κυργιάκος, θα το πιστέψουμε;
Κι όλοι οι συμφορουμίτες που προτιμούν τα ηλεκτρικά απ τα ντίζελ, ψηφίζουν ΝΔ!
Άμα είναι να παίρνουμε τοις μετρητοίς τι λέει ο καθένας, ζητώ που καήκαμε...
-
Προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει η τόση περηφάνια για τα diesel κάποιων κατόχων τους (όπως π.χ. ο Δούβλης και ο Πηλιορείτης). Κι εγώ έχω τα τελευταία 9 χρόνια ντίζελ (δύο αυτοκίνητα) αλλά τέτοια περηφάνια ΔΕΝ την έχω! Η επιλογή τους ήταν ένας έξυπνος συμβιβασμός εν καιρώ κρίσης, που βοήθησε να μειωθεί το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. Μέχρι εκεί! Αν ήμουν μπρούκλης, εννοείται ότι θα έκαιγα τη βενζινούλα μου και εσχάτως θα έπαιρνα και ένα ωραίο ηλεκτρικό.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει η τόση περηφάνια για τα diesel κάποιων κατόχων τους (όπως π.χ. ο Δούβλης και ο Πηλιορείτης).
Στις αναθυμιάσεις της καύσης του.
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Κι εμένα, γιατί δε με πείραξαν;
Άστο, ξέρω. Είμαι ήδη πειραγμένος...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει η τόση περηφάνια για τα diesel κάποιων κατόχων τους (όπως π.χ. ο Δούβλης και ο Πηλιορείτης).
Στις αναθυμιάσεις της καύσης του.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει η τόση περηφάνια για τα diesel κάποιων κατόχων τους (όπως π.χ. ο Δούβλης και ο Πηλιορείτης). Κι εγώ έχω τα τελευταία 9 χρόνια ντίζελ (δύο αυτοκίνητα) αλλά τέτοια περηφάνια ΔΕΝ την έχω! Η επιλογή τους ήταν ένας έξυπνος συμβιβασμός εν καιρώ κρίσης, που βοήθησε να μειωθεί το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. Μέχρι εκεί! Αν ήμουν μπρούκλης, εννοείται ότι θα έκαιγα τη βενζινούλα μου και εσχάτως θα έπαιρνα και ένα ωραίο ηλεκτρικό.
Γιατί πρέπει το είδος του καύσιμου, να δίνει ντροπή ή περηφάνεια. Εχω ένα ντήζελ και ένα βενζίνης mild hybrid. Mια και δεν είναι κανένα επαγγελματικό, οι λόγοι επιλογής του καυσίμου ήταν καθαρά οικονομοτεχνικοί.
Το μικρό δεν υπήρχε σε ντήζελ, υπήρχε όμως σε mild υβριδικό. To μεγάλο, βαρύ, και θεωρητικά πιο εκδρομικό επελέχθει ντήζελ. Σε ποιόν από εκείνους τους τωρινούς τιμητές, θα η απάντηση θα ήταν πάρε βενζίνη το τετρακίνητο suv σου, το οποίο παρεπιπτόντως, ζήτημα να έχει 1000 από τα 56000km του μέσα σε αστικό ιστό;
Η έγκριση των υπολοίπων, δε σου φαίνεται λίγο εκ του περισσού; Δεν φτάνει που εγώ είμαι ικανοποιημένος με την επιλογή μου; -
@manast : Έχεις κάνει quote εμένα, αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις σε σχέση με αυτά που έγραψα.
Διαφωνείς; Συμφωνείς; Και σε τι; -
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast : Έχεις κάνει quote εμένα, αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις σε σχέση με αυτά που έγραψα.
Διαφωνείς; Συμφωνείς; Και σε τι;Σε ενημερώνω ότι αναζητάς περηφάνιες ή κατά αντιδιαστολή ντροπές, για κάτι που μόνο ως επιτυχημένη ή λάθος επιλογή μπορεί να κριθεί.
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast : Έχεις κάνει quote εμένα, αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις σε σχέση με αυτά που έγραψα.
Διαφωνείς; Συμφωνείς; Και σε τι;Σε ενημερώνω ότι αναζητάς περηφάνιες ή κατά αντιδιαστολή ντροπές, για κάτι που μόνο ως επιτυχημένη ή λάθος επιλογή μπορεί να κριθεί.
Σαφέστατα παρεξήγησες το ποστ μου! Αυτό που είπα είναι ότι δεν υπάρχει λόγος περηφάνιας, τέτοιος που να οδηγεί κάποιους σε άκρατη διαφήμιση της επιλογής τους και δυσφήμισης των άλλων επιλογών. Για ντροπές δεν έκανα καμία αναφορά.
Στην ουσία στηλιτεύω τις οπαδικές αντιλήψεις και συμπεριφορές.
Τι λες; Συνεχίζουμε να διαφωνούμε; -
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast : Έχεις κάνει quote εμένα, αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις σε σχέση με αυτά που έγραψα.
Διαφωνείς; Συμφωνείς; Και σε τι;Σε ενημερώνω ότι αναζητάς περηφάνιες ή κατά αντιδιαστολή ντροπές, για κάτι που μόνο ως επιτυχημένη ή λάθος επιλογή μπορεί να κριθεί.
Στην ουσία στηλιτεύω τις οπαδικές αντιλήψεις και συμπεριφορές.
Μ΄αρέσει!
Δεν φάνηκε τόσο καθαρά στο πρώτο σου ποστ.
΄Η δεν το κατάλαβα εγώ. -
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μ΄αρέσει!
Δεν φάνηκε τόσο καθαρά στο πρώτο σου ποστ.
΄Η δεν το κατάλαβα εγώ.Το δεύτερο.
-
Εγώ δεν διαφωνώ καθόλου με τον Χαρισμα, ακριβώς αυτό είναι το ντίζελ, ένας έξυπνος συμβιβασμός.
Την υπερηφάνεια ή δυσφήμηση άλλων επιλογών δεν ξέρω που είδε!
Ή μάλλον ξέρω, ο Λαπ το έκανε αυτό στην κουβέντα.
Κι άλλοι βέβαια, πόσο τέλεια είναι η τάδε επιλογή και καλώς να απαγορεψουν το ντίζελ.
Που μέχρι τώρα ήταν η βασική επιλογή όσων ήθελαν να συμβιβαστουν για οικονομικούς λόγους (π.χ. δεν μπορούσαν να έχουν ένα 2.5λτ βενζίνης να κουβαλάνε τα οικογενειακά φορτία ή αναγκάζονται να οδηγούν για πολλά χιλιόμετρα χωρίς να είναι μπιζνεσμεν που τα χρεώνουν στην εταιρεία).Εγώ το μόνο στο οποίο εναντιωνομαι, είναι ότι αφαιρείται αυτή η επιλογή με διάφορα προσχήματα και λοιδωρουνται όσοι την έκαναν ως καταστροφεις του περιβάλλοντος και της υγείας πχ κάποιου που πληρώνει βενζίνη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης