-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Και τα 4κίνητα με 3 διαφορικά και το κεντρικό lsd μια χαρά πάνε στην άσφαλτο με αργά.
AN δε μπλοκαρει
Δεν είναι απαραίτητο να είναι ελεύθερο το κεντρικό.
Θα μου επιτρεψεις να επιμενω οτι ειναι για τους λογους και τον τροπο που προανεφερα.
Σαφώς αν δεν μπλοκάρει ή αν μπλοκάρει κατ'επιλογή και δεν είναι μπλοκαρισμένο. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, ένα 4κίνητο με lsd κεντρικό δεν έχει κανένα πρόβλημα στην άσφαλτο να στρίψει όσο και όσες φορές θέλει ο οδηγός.
Για όποιο λόγο και τρόπο και αν αναφέρεσαι, όπως μπορεί να οδηγηθεί ένα με ελεύθερο κεντρικό στην άσφαλτο, έτσι μπορεί να οδηγηθεί και ένα με κεντρικό lsd.
-
Καλό είναι να αναφέρονται και τα αντίστοιχα μοντέλα, γιατί έχω την εντύπωση ότι μοντέλα που έχουν αργά με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό είναι ελάχιστα
-
Suv με ηλεκτρομαγνητικο συνεκτικο συμπλεκτη και δυο διαφορικα, τι την ακουει οταν στριβεις κλειδωμενος 4χ4? Το συμπλεκτακι της τετρακινησης ή τα ακρα? Λογικα καπου πρεπει να ξεσπαει αυτο το ζορι.
-
τα sorendo με todd την ακουνε τα δισκακια
-
Γεια σας παιδιά.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.
Όταν είσαι σε αμμουδιά λιγάκι βρεγμένη(σε μερικά σημεία στεγνή)και κάνεις μανούβρες αρκετες για να καθελκυσεις με όπισθεν βάρκα,υπάρχει φόβος κουρδίσματος εφόσον χρησιμοποιείς κοντα?ευχαριστώ
Αμάξι g.vitara 2000.
-
@pgp737ng said in Αργό σε άσφαλτο?:
Κανένα πρόβλημα όσο είσαι πάνω στην άμμο.
Και ας είναι και στεγνή αμμος δεν πειράζει?Εννοώ να πατιεται χωρίς σπινιαρισματα.Στεγνη!Οδηγάς επάνω κανονικά και με απλό αμάξι.
Η άσφαλτος τα διαλύει σε γενικές γραμμές μόνο? -
H ζημιά συμβαίνει όταν οι τροχοί έχουν εξαιρετική πρόσφυση στη συγκεκριμένη επιφάνεια κίνησης που εσύ βρίσκεσαι και ταυτόχρονα δεν κινείσαι αποκλειστικά με παράλληλους και τους 4 τροχούς.
Τότε θέλεις ολισθηρή ή παραμορφώσιμη επιφάνεια για ασφάλεια. -
@psili-ammos said in Αργό σε άσφαλτο?:
Γεια σας παιδιά.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.
Όταν είσαι σε αμμουδιά λιγάκι βρεγμένη(σε μερικά σημεία στεγνή)και κάνεις μανούβρες αρκετες για να καθελκυσεις με όπισθεν βάρκα,υπάρχει φόβος κουρδίσματος εφόσον χρησιμοποιείς κοντα?ευχαριστώ
Αμάξι g.vitara 2000.
ποιο gv?
πριν το 2004 ή μετα?
απο αυτο εξαρταται βασικα -
@gatoz said in Αργό σε άσφαλτο?:
@psili-ammos said in Αργό σε άσφαλτο?:
Γεια σας παιδιά.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.
Όταν είσαι σε αμμουδιά λιγάκι βρεγμένη(σε μερικά σημεία στεγνή)και κάνεις μανούβρες αρκετες για να καθελκυσεις με όπισθεν βάρκα,υπάρχει φόβος κουρδίσματος εφόσον χρησιμοποιείς κοντα?ευχαριστώ
Αμάξι g.vitara 2000.
ποιο gv?
πριν το 2004 ή μετα?
απο αυτο εξαρταται βασικαΤου 2000 μοντέλο.Οχι το ngv.Του 2000 τρίπορτο.Αυτο με τα δύο διαφορικά που όταν βάζεις 4κινηση και low γίνεται αυτόματα 50/50..
Επίσης στο ngv 5d 2.0 (2005 και μετά) με τα 3 διαφορικά, μπορείς να βάλεις 50/50 χωρίς low ή αναγκάζεσαι να βάλεις low για να κλειδώσει το κεντρικό?
-
@psili-ammos said in Αργό σε άσφαλτο?:
@gatoz said in Αργό σε άσφαλτο?:
@psili-ammos said in Αργό σε άσφαλτο?:
Γεια σας παιδιά.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.
Όταν είσαι σε αμμουδιά λιγάκι βρεγμένη(σε μερικά σημεία στεγνή)και κάνεις μανούβρες αρκετες για να καθελκυσεις με όπισθεν βάρκα,υπάρχει φόβος κουρδίσματος εφόσον χρησιμοποιείς κοντα?ευχαριστώ
Αμάξι g.vitara 2000.
ποιο gv?
πριν το 2004 ή μετα?
απο αυτο εξαρταται βασικαΤου 2000 μοντέλο.Οχι το ngv.Του 2000 τρίπορτο.Αυτο με τα δύο διαφορικά που όταν βάζεις 4κινηση και low γίνεται αυτόματα 50/50..
Επίσης στο ngv 5d 2.0 (2005 και μετά) με τα 3 διαφορικά, μπορείς να βάλεις 50/50 χωρίς low ή αναγκάζεσαι να βάλεις low για να κλειδώσει το κεντρικό?
vitaraclub.gr
για οποια απορια
μηπως μιλαμε για κρητη μερια? -
@gatoz said in Αργό σε άσφαλτο?:
@psili-ammos said in Αργό σε άσφαλτο?:
@gatoz said in Αργό σε άσφαλτο?:
@psili-ammos said in Αργό σε άσφαλτο?:
Γεια σας παιδιά.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.
Όταν είσαι σε αμμουδιά λιγάκι βρεγμένη(σε μερικά σημεία στεγνή)και κάνεις μανούβρες αρκετες για να καθελκυσεις με όπισθεν βάρκα,υπάρχει φόβος κουρδίσματος εφόσον χρησιμοποιείς κοντα?ευχαριστώ
Αμάξι g.vitara 2000.
ποιο gv?
πριν το 2004 ή μετα?
απο αυτο εξαρταται βασικαΤου 2000 μοντέλο.Οχι το ngv.Του 2000 τρίπορτο.Αυτο με τα δύο διαφορικά που όταν βάζεις 4κινηση και low γίνεται αυτόματα 50/50..
Επίσης στο ngv 5d 2.0 (2005 και μετά) με τα 3 διαφορικά, μπορείς να βάλεις 50/50 χωρίς low ή αναγκάζεσαι να βάλεις low για να κλειδώσει το κεντρικό?
vitaraclub.gr
για οποια απορια
μηπως μιλαμε για κρητη μερια?Από Νάξο είμαι.Ψιλη άμμο.
-
@psili-ammos said in Αργό σε άσφαλτο?:
Επίσης στο ngv 5d 2.0 (2005 και μετά) με τα 3 διαφορικά, μπορείς να βάλεις 50/50 χωρίς low ή αναγκάζεσαι να βάλεις low για να κλειδώσει το κεντρικό?
3 επιλογές έχει το Grand Vitara 2.0 JT (3rd Gen.) :
- 4H
- 4H Lock
- 4L Lock
Αργό σε άσφαλτο?