-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδη 770.000 επιβάτες την ημερα. Σκεφτείτε τώρα αν αυτοί είχαν από ένα μικρό diesel στους δρόμους τι θα γινόταν από ρύπανση;
Δηλαδή αντί για 1000 λεωφορεία έστω ρυπογόνα πολλά από αυτά, θα είχαμε σχεδόν 800, άντε πες 650 χιλιάδες αν κάποιοι έχουν και συνεπιβατες, ιχ euro5-6.
Νομίζω το σχολιαζαμε τα Χριστούγεννα.Δηλαδή και 30 φορές παραπάνω κατανάλωση να είχαν τα λεωφορεία από ένα απλό ιχ αυτό είναι ισοδύναμο για 30.000 ιχ. Δηλαδή πολύ μακρυά από τα 650-800.000 ιχ αν δεν υπήρχαν τα ρυπογόνα λεωφορεία
Μην συνεχίζεις τις ασυναρτησίες ρε άνθρωπε, θα αρχίσω να σου απαντάω σε όλα και θα κάψουμε τους servers.
Γιατί να σκεφτείς να είχαν diesel, και να μην σκεφτείς να είχαν ποδήλατα; Ή παπιά; Ή πόδια; Ή χέρια; Ή να καβαλάνε γαϊδουράκια που είναι και τόσο γλυκούλικα; Ή ηλεκτρικό πατίνι; 2.500.000 ηλεκτρικά πατίνια στους δρόμους..
Αν το καλοσκεφτείς, ένα όχημα με +1 τόνο περίπου να μεταφέρει συνήθως 1 άτομο για να πάει στη δουλειά του, και τον όγκο που πιάνει, είναι μία σκέτη τρέλα. Κατάργηση ΟΛΩΝ των 4τροχων ΤΩΡΑ.
Αν πηγαίναμε με το ποδήλατο, τέλεια υγεία, σώζεται το Ε.Σ.Υ και άψογη φυσική κατάσταση να πολεμήσουμε τους εχθρούς.
Μπορούμε όλοι να παίξουμε το παιχνίδι της ανοησίας, αλλά προσπαθούμε να είμαστε ώριμοι άνθρωποι και να κάνουμε ρεαλιστικές συζητήσεις.
Οι λογικές υπερβάσεις που κάνεις δεν θα αφήσουν τρίχα για τρίχα σε μαλλί ανθρώπου, αλλά και ζώων..
Γι' αυτό δεν βγάζεις άκρη με κανέναν, κατ' αρχάς πασπαλίζεις 10 λεπτά google search και νομίζεις ότι έχεις κάνει διατριβή, οι υπερβάσεις που κάνεις για να αποδείξεις οτιδήποτε γεννούν άλλα 100 ερωτήματα και
τις περισσότερες φορές (μπορεί να είναι κάποια μορφή δυσλεξίας, κοίτα το τώρα που είσαι μικρός) δεν καταλαβαίνεις καν την ουσία αυτού που σου λέει κάποιος οπότε θα χρειαστούν τουλάχιστον άλλα 5 μηνύματα πέρα δώθε..Το γυμνάσιο το τελείωσες, ή φέτος;
-
1ον Οντως πρέπει να έχω κάποιου είδους δυσλεξία στον γραπτό λόγο, πιστεύω πως είναι πασιφανές αν διαβάσει κανείς τα πόστς μου. Παρ όλα αυτά δεν εργαλειοποιησα αυτήν μου την αδυναμία καθότι έδωσα και τις γραπτές μου εξετάσεις και πέρασα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με πάνω από 9 πανελλήνια μαθήματα και αργότερα τελείωσα και τα μεταπτυχιακά μου. Ολα με γραπτές εξετάσεις, κάνοντας μεγαλύτερη προσπάθεια από τους υπόλοιπους διότι έχανα πολλούς βαθμούς από τον τρόπο που εγραφα. Μάλιστα θυμάμαι πως αρκετές φορές με εκοβαν σε μαθήματα με 4,5/10 αντί ας πούμε με 6/10 ή 7/10 (ποτέ δεν ήμουν άριστος) διότι μου έλεγαν πως πρέπει να μάθω να γράφω σωστά ελληνικά. Ξέρεις τι είναι να περιγράφεις κάποια ας το πούμε μαθηματική λύση ενός προβλήματος, η επεξήγηση της να είναι σωστή και να σε κόβουν για την ορθογραφία σου; Χαχα Όπως είναι φυσικό έγινα ο αγαπημένος φοιτητής του καθηγητη αυτούπου τον είχα και σε πολλά μαθήματα και μάλιστα για αρκετά έτη τα λέγαμε και του ζητούσα οδηγίες του τι να διαβάζω για να έχω εγκυκλοπαιδικές γνώσεις πέρα από τις τυπικές των σπουδών μου. Οι απαντήσεις του ήταν απίστευτα εμπνευσμένες αλλά αυτες θα τις αναφέρω κάποια άλλη φορα. Να ναι καλά ο άνθρωπος, ο οποίος παρεπιπτόντως είναι και τρελός petrolhead.
2ον. Ο σχολιασμός μου έρχεται ως απάντηση σε μια συζήτηση που κάναμε και συγκρίναμε τα όντως σαπακια λεωφορεία απέναντι στα πιο σύγχρονα ιχ diesel. Αν θυμάσαι είχες επικαλεστεί το επιχείρημα πως δεν πρέπει να καταργήσουν τα μικρά diesel όταν ακόμα υπάρχουν σαπακια euro4 λεωφορεία. Και πάνω εκεί απήντησα πως καλύτερο είναι να μετράμε τον πληθυσμό που εξυπηρετούν τα σαπακια παρά να βλέπουμε μονάχα τους ρύπους τους.
Το θυμάσαι;
Τι άλλο; Κάτσε να διαβάσω τι άλλο μου καταλογίζεις...είναι και πολλά.
Υ.γ έχω κάνει 200 διορθωσεις για να βγαίνει νόημα στο κείμενο
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
1ον Οντως πρέπει να έχω κάποιου είδους δυσλεξία στον γραπτό λόγο, πιστεύω πως είναι πασιφανές αν διαβάσει κανείς τα πόστς μου. Παρ όλα αυτά δεν εργαλειοποιησα αυτήν μου την αδυναμία καθότι έδωσα και τις γραπτές μου εξετάσεις και πέρασα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με πάνω από 9 πανελλήνια μαθήματα και αργότερα τελείωσα και τα μεταπτυχιακά μου. Ολα με γραπτές εξετάσεις, κάνοντας μεγαλύτερη προσπάθεια από τους υπόλοιπους διότι έχανα πολλούς βαθμούς από τον τρόπο που εγραφα. Μάλιστα θυμάμαι πως αρκετές φορές με εκοβαν σε μαθήματα με 4,5/10 αντί ας πούμε με 6/10 ή 7/10 (ποτέ δεν ήμουν άριστος) διότι μου έλεγαν πως πρέπει να μάθω να γράφω σωστά ελληνικά. Ξέρεις τι είναι να περιγράφεις κάποια ας το πούμε μαθηματική λύση ενός προβλήματος, η επεξήγηση της να είναι σωστή και να σε κόβουν για την ορθογραφία σου; Χαχα Όπως είναι φυσικό έγινα ο αγαπημένος φοιτητής του καθηγητη αυτούπου τον είχα και σε πολλά μαθήματα και μάλιστα για αρκετά έτη τα λέγαμε και του ζητούσα οδηγίες του τι να διαβάζω για να έχω εγκυκλοπαιδικές γνώσεις πέρα από τις τυπικές των σπουδών μου. Οι απαντήσεις του ήταν απίστευτα εμπνευσμένες αλλά αυτες θα τις αναφέρω κάποια άλλη φορα. Να ναι καλά ο άνθρωπος, ο οποίος παρεπιπτόντως είναι και τρελός petrolhead.
2ον. Ο σχολιασμός μου έρχεται ως απάντηση σε μια συζήτηση που κάναμε και συγκρίναμε τα όντως σαπακια λεωφορεία απέναντι στα πιο σύγχρονα ιχ diesel. Αν θυμάσαι είχες επικαλεστεί το επιχείρημα πως δεν πρέπει να καταργήσουν τα μικρά diesel όταν ακόμα υπάρχουν σαπακια euro4 λεωφορεία. Και πάνω εκεί απήντησα πως καλύτερο είναι να μετράμε τον πληθυσμό που εξυπηρετούν τα σαπακια παρά να βλέπουμε μονάχα τους ρύπους τους.
Το θυμάσαι;
Τι άλλο; Κάτσε να διαβάσω τι άλλο μου καταλογίζεις...είναι και πολλά.
Υ.γ έχω κάνει 200 διορθωσεις για να βγαίνει νόημα στο κείμενο
Κατάλαβες; Αλλά 20 μηνύματα για να βγάλουμε άκρη! Δεν μένει φόρουμ έτσι ζωντανό.. καληνύχτα (Ελλάδα!).
-
Κάτσε περίμενε....που πας;;;; Μυγδαλα....
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπορούμε όλοι να παίξουμε το παιχνίδι της ανοησίας, αλλά προσπαθούμε να είμαστε ώριμοι άνθρωποι και να κάνουμε ρεαλιστικές συζητήσεις.
Ποιες είναι οι ρεαλιστικές συζητήσεις; Πες μου;
Οι λογικές υπερβάσεις που κάνεις δεν θα αφήσουν τρίχα για τρίχα σε μαλλί ανθρώπου, αλλά και ζώων..
Ποιες λογικές υπερβάσεις έκανα; Πες μου;
Απήντησα πάνω στο επιχείρημα που έθεσες στην κουβέντα.
Φυσικά, και αν πηγαίναμε όλοι με ποδήλατα θα είχαμε καθαρότερο περιβάλλον. Αλλά είναι αυτό μια ρεαλιστική προσέγγιση; Σε μια χώρα με 40 βαθμούς ζεστή το καλοκαίρι και χωρίς ποδηλατοδρόμους και το 1/3 του πληθυσμού με αρθριτικά;
Στάσου...... Ντε..... Κοίτα τον κοιμήθηκε..
-
Αστειεύεσαι Λάπη; Καμία δυσλεξία δεν έχουν τα γραπτά σου. Ίσα-ίσα που είναι πιο σωστά από τουλάχιστον το 80% του πληθυσμού.
-
Να ήξερες τι προσπάθεια κάνω, και πόσες διορθώσεις!!!!
Κάτι δεν πάει καλά το καταλαβαίνω και εγώ, αλλά εφόσον λειτουργεί το πράγμα το αφήνω. Πως το λένε; Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Αυτό!
Για παράδειγμα, όσες εξετάσεις έχω δώσει πάντοτε τις απαντήσεις τις έγραφα πολλές φορές σε ένα πρόχειρο γιατί δεν μπορούσα να σβήνω τα άπειρα λάθη σε σύνταξη και ορθογραφία όπως τώρα με την ψηφιακή γραφή. Ως αποτέλεσμα αυτού πάντα μου έπαιρναν την κόλλα διότι δεν προλάβαινα να μεταφέρω στο χαρτί και μέσα στον χρονικό όριο της εξέτασης όσο γίνεται πιο καθαρά με σωστό συντακτικό και ορθογραφία τις απαντήσεις μου. Μου έλεγαν πως δεν θα ξημερωσουμε εδώ με εσενα, και κάθε φορά έκλειναν τα φώτα μετά από εμενα....χαχα.
Ξέρεις πόσες φορές έχασα το 4ο θέμα ή γενικότερα το τελευταίο θέμα κάθε εξέτασης, ενώ το ψηλό ήξερα, λόγω αντιγραφής από το πρόχειρο στο καθαρό και έλλειψης χρόνου; Άσε Ζήκο μου, δράμα η κατάσταση. Όλοι οι άλλοι έγραφαν σωστά τις απαντήσεις τους και εγώ τις έγραφα 200 φορές πρώτα στο πρόχειρο...χαχα
Και πρέπει να έχω δώσει εκατοντάδες τέτοιες γραπτές εξετάσεις σε διάφορα διπλώματα και πτυχία, έχω χάσει το μέτρημα.
Για να κλείσω το offtopic και να γυρίσω στο ontopic του πόσο ηλίθιος είμαι και πως δεν καταλαβαίνω την ουσία όσων μου λεει κάποιος διότι απαντώ λανθασμένα στο επιχείρημα που σκιαγραφείται πίσω από τις λέξεις του @dublin.
Δηλαδή εγώ καταλαβαίνω πως πρέπει να κριτικάρουμε πρώτα τα euro4 λεωφορεία και την κακη κατάσταση του στόλου των αστικών λεωφορείων και να αφήσουμε τα diesel ιχ ήσυχα από την κριτική μας μιας και ένα diesel λεωφορείο ρυπαίνει ως οχήμα περισσότερο από ένα diesel ιχ.
Αυτό δεν είναι το επιχείρημα και η ουσία όσων λες @dublin;
Και πάνω σε αυτό απαντώ πως στις σημερινές συνθήκες το αντίθετο πρέπει να συμβεί επειδή ένα euro4 λεωφορείο μπορεί να είναι πολύ πιο ρυπογόνο από ένα ιχ αλλά ταυτοχρόνως η έστω βρώμικη ύπαρξη του, βοηθά και παίζει καταλυτικό ρόλο στο να μην κυκλοφορούν πολλά ιχ στους δρόμους. Αν τα καταργήσουμε θα έχουμε λιγότερα δρομολόγια και πολλοί θα αναγκαστούν να κυκλοφορήσουν με το όχημα τους, εάν έχουν.
Το ισοζύγιο δηλαδή της ρύπανσης είναι θετικό αν αξιολογήσουμε την υπόθεση υπό το πρίσμα του λεγόμενο κόστους ευκαιρίας. Δηλαδη του τι κερδίζουμε με την χρήση euro4 λεωφορείων και πόσοι άνθρωποι μετακινούνται. Αυτό δεν σημαινει πως δεν πρέπει να αλλάξουν κάποτε και αυτά, μακάρι να ήταν εύκολο να τα αλλάξουν όλα. Εφόσον δεν γίνεται μάλλον υπάρχει δυσκολία
Αν καταλαβαίνω λάθος, ζητώ συγνώμη!
-
Σταθερή και πάγια θέση μου είναι ότι οι μεγάλες αλλαγές θα έρθουν με τα επαγγελματικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, ταξί, κ.λ.π). Αυτό, και μόνο. Τα οχήματα αυτά κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα και κινούνται συνέχεια, δεν έχει τον ίδιο αντίκτυπο ένα ταξί με το Citroen-ακι μου..
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σταθερή και πάγια θέση μου είναι ότι οι μεγάλες αλλαγές θα έρθουν με τα επαγγελματικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, ταξί, κ.λ.π). Αυτό, και μόνο. Τα οχήματα αυτά κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα και κινούνται συνέχεια, δεν έχει τον ίδιο αντίκτυπο ένα ταξί με το Citroen-ακι μου..
Προφανώς δεν έχει το ίδιο αντίκτυπο. Είναι ευκόλως κατανοητό αυτό που λες και δεν θα βρεθεί κανείς να πει το αντίθετο. Ούτε ένα ιχ έχει τον ίδιο αντίκτυπο με ένα λεωφορείο.
Εγώ σχολιάζω το θέμα με τα λεωφορεία και προχωρώ τη σκέψη σου κάποια βήματα πιο κάτω και λέω πως εσύ που κινείσαι με το καλό σου citroen που παρεπιπτόντως είναι ανώτερο απο το σημερινό σχεδόν σε όλα του, και το λέω αυτο διότι γνωρίζω από psa, είσαι μονάχα ένας. Άρα ναι μεν ρυπαινεις 30 φορές λιγότερο από ένα παλιό λεωφορείο αλλά το λεωφορείο μεταφέρει 150 άτομα περισσότερα από εσένα στην ίδια διαδρομή.Οπότε αν τα βάλουμε κάτω, ανά άνθρωπο που μετακινείται τελικά το citroen μολύνει περισσότερο. Αυτό λέω. Δηλαδή η άποψη μου δίνει μια άλλη οπτική στο θέμα με τα λεωφορεία. Συμφωνώ για τα φορτηγά αν και αυτά εδώ και πολλά έτη έχουν adblue.
Άρα η λύση στο θέμα της ρύπανσης στον πυκνό αστικό ιστό ίσως είναι περισσότερα λεωφορεία έστω και euro4 για να εξυπηρετούν όσο γίνεται περισσότερους και γενικά όσους τους βολεύουν στις διαδρομές τους, πάρα σύγχρονα ιχ diesel euro5-6.
Να πω ξανά στο σημείο αυτό, πως το λεωφορείο δεν είναι ακριβώς υποκατάστατο του ιχ. Διότι δεν μπορεί να προσφέρει ακριβώς την ίδια χρησιμότητα που προσφέρει ένα ιχ για αυτό και τονίζω τη φράση "όσους τους βολεύει".
-
This post is deleted! -
Κακώς πολύ κακώς, εγώ νόμιζα πως είναι euro4. Ποια είναι euro3;
Αλλά να προτείνω κάτι έτσι σε ειρωνικό ύφος όπως σχολιάζεις τα λεγόμενα μου.
Έλα εδώ στην Ελλάδα να πληρώνεις φόρους να συμβάλλεις και εσύ στην αλλαγή των λεωφορείων να τα πάμε από το euro 4 στο euro 6
Ή ακόμα καλύτερο στείλε ένα ποσό ως δωρεά στο ελληνικό κράτος, να συμβάλλεις εμπράκτως να αλλάξουμε λεωφορεία.
Έχει πλάκα να ζούμε εμείς εδώ στην Ελλάδα και να σχολιάζουμε τη ζωή σας εκεί πέρα στην ξενιτιά.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ή ακόμα καλύτερο στείλε ένα ποσό ως δωρεά στο ελληνικό κράτος, να συμβάλλεις εμπράκτως να αλλάξουμε λεωφορεία.
Αν σκεφτείτε ότι ο μόνος λόγος που έχουμε νοσοκομειακά είναι οι δωρεές ιδιωτών...
Και η αντικατάσταση των λεωφορείων συζητείται για τις πόλεις που οι συγκοινωνίες είναι δημόσιες, γιατί όπου είναι ιδιωτικές τα λεωφορεία είναι όλα μεταχειρισμένα από το εξωτερικό με τόοοσα χιλιόμετρα. -
Δεν είναι δημόσια τα νοσοκομεία; Δεν τα πληρώνω εγώ μέσω των φόρων που πληρώνω ;
-
Έχεις δει νοσοκομειακό που να μην είναι δωρεά τα τελευταία χρόνια; Είχαν φτάσει να μένουν στον δρόμο (ξέρω περίπτωση επί καραντίνας που χάλασαν δύο νοσοκομειακά στο δρόμο από τον Βόλο σε άλλο νοσοκομείο). Ευτυχώς που έστειλε ο Νιάρχος ένα καράβι φορτωμένο στο 166.
Ή να θυμίσω τον Λασκαρίδη που συντηρούσε τα πλοία του ΠΝ;
Όταν το κράτος φτάνει να περιμένει από δωρεές να παρέχει αυτά για τα οποία πληρώνουμε φόρους, για τι σχεδιασμό μιλάμε; Οι δωρεές θα έπρεπε να είναι για τα περιττά, όχι για τα απαραίτητα. -
Εποχές μνημονίων γαρ. Τα χρήματα τα δίναμε για την εξυπηρέτηση δόσεων των μνημονίων.
Τι να κάνουμε; πτωχεύσαμε και δεν είχαμε για κονδύλια σε λεωφορεία και νοσοκομειακά. -
448 είναι Euro I και ΙΙ...και 229 Euro III
Εγώ κυρίως κυκλοφορώ με δίκυκλα στο κέντρο της πόλης, μόνο την κίνηση και το παρκάρισμα να βάλεις που γλυτώνω..
https://www.athenstransport.com/2023/01/meleti-anagkon-stolou-oasa/
Πίνακας 4-1
-
Αν ναι τώρα τα είδα.
Τραγικό όντως. Εγώ όσα είχα δει έγραφαν πάνω τους euro4 και υπέθεσα πως όλα τέτοια είναι.
Ξέρω τα δίκυκλα είναι εργαλεία δουλειάς. Το βλέπω από φίλους μου. Δεν τα αλλάζουν με τίποτα. Έχουν αγοράσει και αυτοί ωραια suv της stellantis σαν και εσένα, και πανάκριβα μάλιστα, και όλη μέρα σε μηχανές πάνω είναι.
-
Ναι, αλλά όταν πάνε «στου χουριό» φουσκώνουν από 'περηφάνια, όταν παρκάρουν το suv στην πλατεία...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν ναι τώρα τα είδα.
Τραγικό όντως. Εγώ όσα είχα δει έγραφαν πάνω τους euro4 και υπέθεσα πως όλα τέτοια είναι.
Ξέρω τα δίκυκλα είναι εργαλεία δουλειάς. Το βλέπω από φίλους μου. Δεν τα αλλάζουν με τίποτα. Έχουν αγοράσει και αυτοί ωραια suv της stellantis σαν και εσένα, και πανάκριβα μάλιστα, και όλη μέρα σε μηχανές πάνω είναι.
Μα έχω εξηγήσει πολλάκις ότι το 2008 είναι για τα ταξίδια, και τα μικρά Β για τις υπόλοιπες δουλειές. Σήμερα επειδή κουβαλούσα πολύ εξοπλισμό, και είχα καιρό να το οδηγήσω επειδή το έχει μόνιμα ο business partner, είπα να πάρω το Β ΜΑΧ (λίγο πιο πάνω από το Avenue πήγα) και βλαστήμησα από κίνηση και πάρκινγκ που κουβαλαγα σαν δούλος από εκεί που πάρκαρα..
Προχθές που είχα λιγότερο εξοπλισμό πήγα με το scooter και παρκάρα ακριβώς απ' έξω. Όχι έξω από το κτήριο και έξω από τα κάγκελα, ακριβώς απ' έξω από την πόρτα της εισόδου!
Όλο το κέρδος μαζί με γρηγορότερη μεταφορά, τουλάχιστον μία ώρα. 1 ώρα στις 24 είναι πολύ μεγάλο ποσοστό.. σήμερα μόνο στο φανάρι που στρίβει για Χαλάνδρι από Κηφισίας (το μικρό δεξιά που περνάει από κάτω) πρέπει τουλάχιστον 6-7 φορές να αναβοσβησε μέχρι να το περάσω.
Αφού τώρα που πήρα φόρα, αν είμαστε καλά και πάνε και καλά οι δουλειές, σκέφτομαι να χτυπήσω και κάνα 300αρακι enduro σε 1-2 χρόνια, να ανεβαίνω και λίγο βουνό, γιατί ο Υμηττός από πάνω μας είναι (middle-age crisis)!
-
Όταν λες «εξοπλισμό»;
Γυναικολόγος είσαι; -
Ακριβώς αυτό!
Το ότι σταματάς μπροστά στην είσοδο.
Η αλήθεια είναι πως εγώ όταν δεν έχει θέση πάρκινγκ σε κάποια καφετέρια η μπαράκι το ακυρώνω ενώ αυτοί νιώθουν ελεύθεροι με τα σκούτερ.
Γενικά η δική μου παρέα αγοράζει και πουλάει αυτες τις καινούργιες μάρκες. Φθηνά ωραία on -off. Και είναι και πολύ ευχαριστημένοι. Αν έχεις φράγκα να πάρεις κάτι με asr. Το δίνω συμβουλή σε όλους. Είναι μεγάλη ασφάλεια για τα δικυκλα και ιδιαιτερα τα δυνατά, το asr.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης