-
Γιατί να φύγει; Από πού προκύπτει ότι θα φύγει;
Mild hybrid ειναι το fornx.
Λογικά θα έρθει εδώ απο mild hybrid εως full hybrid το 2024
Αν ζυγίζει όσο το baleno στις ίδιες διαστάσεις δηλαδή 920 κιλά τότε ακόμα και με τον 1,2 mhev με τα 90 αλογα, θα μπορούσε να είναι μια φθηνή αξιόλογη πρόταση. Φυσικά καλύτερος κινητήρας ο 1,0 turbo mhev και μάλλον ως τοπ έκδοση θα είναι το αυτόματο full hybrid
-
Θα φανεί το τι θα κάνει στην Ευρώπη με τα hev και bev.
Αλλά πχ το baleno το απέσυρε λόγω χαμηλών πωλήσεων, το jimny λόγω ρύπων το έφερε ως επαγγελματικό και καλά...
Δεν ξέρω τι θα κάνει με το euro 7. -
Έτσι οπως τελικά ανακοινώθηκε το euro 7 περνάν όλα τα υπάρχοντα μοντέλα της με μικρό διορθώσεις στο λογισμικό ή κάποιον έξτρα καταλύτη. Ιδιαίτερα για τα ατμοσφαιρικά με mild hybrid θα είναι εύκολη η μετάβαση.
Μακάρι να επαναφέρει και τον 1,0turbo έστω στα 100 άλογα
Ναι το baleno δεν πούλησε διότι όλοι εκείνη την εποχή έψαχναν suv, και τους κακοφανηκε, τρομάρα τους. Στην Ελλάδα μπατηρακια της κακιας ώρας πουλάνε χωράφια και σπίτια για ένα αμαξι γιατί το baleno είχε σκληρά πλαστικά αλλά τεσπα ας μην ανοίξω το κεφάλαιο αυτό του επαρχιώτη Έλληνα και όχι στην καταγωγή αλλά στα μυαλά.
Τώρα θα ξαναπροσπαθήσουν από ότι φαίνεται στην ίδια κατηγορία αλλά με suv.
-
Μακάρι ρε συ, αλλά είναι δύσκολο ένα line up με Fronx, Vitara, Jimny, S-Cross. Τιμολογιακα τουλάχιστον.
-
Της αρέσει αυτό το μοτίβο της suzuki.
Για χρόνια είχε δύο σε κάθε κατηγορία. Λογικά το vitara θα μεγαλώσει λίγο σε διαστάσεις για να καλύψει το κενό με την corolla cross και φυσικά θα είναι awd.
Λογικά το balenofronx θα καλύψει φτωχαδακια σαν εμένα.
Και αυτό θέλω και θαυμάζω. Λογικά αυτοκίνητα σε μη λογικες εποχές.Το έχεις δει από κοντά το baleno ;
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Το έχεις δει από κοντά το baleno ;
Μέσα όχι, αλλά έχουμε δύο στη γειτονιά.
Ωραιότατο, αλλά φαντάζομαι τιμολογιακα έπεφτε στα λεφτά του Vitara, σωστά; -
ΧΑ!
Κάθησε πρώτα πάρε και ένα ποτήρι νερό δίπλα σου....
Εντάξει, έτοιμος;;;;
Όταν πήγα να το πάρω αλλά τελικα άκουγα τους άλλους και δεν το πήρα,
Κόστιζε...η GLX με όλα μέσα και με όλα τα ADAS και με xenon φώτα κτλ και με 90 αλογα χωρίς mild hybrid
12800 ευρώ χωρίς μεταλλικό (νομίζω) και 5 έτη εγγύηση.
Ήταν καλοκαίρι και είχε και προσφορά τότε.
Άντε γεια!
-
Υπόψιν, καλύτερη ηχομόνωση από το swift σε αισθητό βαθμό και πολύ πιο μαλακή ανάρτηση από του swift. Σε όλα τα άλλα τα μηχανικά ίδια.
-
Δες το βίντεο, δες τους χώρους που αγόραζες με τόσα λίγα χρήματα (στο βίντεο τα παλικάρια δεν είναι και μικροκαμωμένα) και γενικότερα έχοντας πλέον εμπειρία από την αίσθηση οδήγησης των συγχρονων suzuki παραμένω στην άποψη ότι ήταν εξαιρετικό vfm.
Έχει αγγλικούς υπότιτλους..
Αναφέρουν ως θετικά, το άψογο κιβώτιο, τον πολύ απαλό κινητήρα σαν βούτυρο, την πολύ καλή ηχομόνωση και απομόνωση από το εξωτερικό περιβάλλον (σε νορμάλ ταχύτητες) το γενικότερα καλό πάτημα του αυτοκινήτου αλλά και την πολύ άνετη ανάρτηση του, την ελαστικότητα του κινητήρα (μαζί με το mhev) που κινείσαι με 5 η σχέση και 40 χλμ/ώρα χωρίς να ρεταρει!
Στα 12800 ευρώ με φουλ εξοπλισμό της εποχής που σήμερα ακόμα δεν έχουν τα άλλα ως standard
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
12800 ευρώ χωρίς μεταλλικό (νομίζω) και 5 έτη εγγύηση.
Καλά τα λες, αλλά και πάλι, κοντά στο Vitara και το sx4.
https://auto.suzuki.gr/files/202001/s2uu7i1579272228506.pdf -
@lap said in SUZUKI FORUM:
Έτσι οπως τελικά ανακοινώθηκε το euro 7 περνάν όλα τα υπάρχοντα μοντέλα της με μικρό διορθώσεις στο λογισμικό ή κάποιον έξτρα καταλύτη. Ιδιαίτερα για τα ατμοσφαιρικά με mild hybrid θα είναι εύκολη η μετάβαση.
Μακάρι να επαναφέρει και τον 1,0turbo έστω στα 100 άλογα
Ναι το baleno δεν πούλησε διότι όλοι εκείνη την εποχή έψαχναν suv, και τους κακοφανηκε, τρομάρα τους. Στην Ελλάδα μπατηρακια της κακιας ώρας πουλάνε χωράφια και σπίτια για ένα αμαξι γιατί το baleno είχε σκληρά πλαστικά αλλά τεσπα ας μην ανοίξω το κεφάλαιο αυτό του επαρχιώτη Έλληνα και όχι στην καταγωγή αλλά στα μυαλά.
Τώρα θα ξαναπροσπαθήσουν από ότι φαίνεται στην ίδια κατηγορία αλλά με suv.
Συμφωνώ απόλυτα lap, εύγε.
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@lap said in SUZUKI FORUM:
12800 ευρώ χωρίς μεταλλικό (νομίζω) και 5 έτη εγγύηση.
Καλά τα λες, αλλά και πάλι, κοντά στο Vitara και το sx4.
https://auto.suzuki.gr/files/202001/s2uu7i1579272228506.pdfΠρος στιγμήν είδα κάτι τιμές και κόντεψα να χάσω τις αισθήσεις μου, μετά είδα το προ φόρων!!!
Χαχα
Το vitara έβγαινε πολλά περισσότερα θυμάμαι στην glx. Εξαιρετικό το vitara, ην παρεξηγηθω
-
Είναι προ φόρων οι τιμές. Εντάξει. Γι'αυτό.
-
-
Μου θυμιζει kamiq και tucson μαζι, ωραίο είναι πάντως.
-
https://www.carsales.com.au/editorial/details/2023-suzuki-fronx-confirmed-for-australia-139123/
Επιβεβαιώθηκε πως θα πωλείται και στην Αυστραλία. Δηλαδή μάλλον είναι παγκόσμιο αυτοκίνητο, λογικά θα έρθει και σε εμάς.
-
Καλά μη το λες... δεν είναι ενδεικτική η Αυστραλία.
π.χ. εκεί κυκλοφόρησε και το
-
Ωραίο!!!!!
Όλα τα καλά οι άλλοι τα έχουν. -
Το πίσω μέρος μου θυμίζει κάποιο άλλο αυτοκίνητο αλλά δεν μπορώ βρω ποιο
-
Καλά το jimny θα γίνει cult. Μίνι G wagen
SUZUKI FORUM