-
ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Η άλωση των premium C-SUV θα γίνει με τα δικά τους όπλα. Ποιότητα, πολυτέλεια, σε ένα πανέμορφο αμπαλάζ με κρυφό όπλο τον γνήσιο ιταλικό χαρακτήρα. -
ΔΟΚΙΜΗ
Αυτόματο υβριδικό με χώρους, χαμηλή κατανάλωση και σούπερ εξοπλισμό με τιμή κάτω από 16 χιλιάρικα; -
Τι κι αν έχουν χιλιοσφαχτεί στο παρελθόν; Το ιαπωνικό αυτοκίνητο της χρονιάς είναι φέτος κορεάτικο!
https://cartalk.gr/iaponiko-aftokinito-tis-chronias-koreatiko-hyundai-ioniq-5/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Αυτόματο υβριδικό με χώρους, χαμηλή κατανάλωση και σούπερ εξοπλισμό με τιμή κάτω από 16 χιλιάρικα;Αυτό δεν το είχες ξαναποσταρει;
-
Ναι, βάζω κάθε μέρα μία από τις "καλές" δοκιμές της χρονιάς.
-
Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο και την μπαταρία στο 0%; Πώς είναι η ζωή όταν μηδενίζουν όλα;
https://cartalk.gr/taksidevontas-mikro-ilektriko-sta-psachna-honda/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο και την μπαταρία στο 0%; Πώς είναι η ζωή όταν μηδενίζουν όλα;
https://cartalk.gr/taksidevontas-mikro-ilektriko-sta-psachna-honda/
μακράν το πιο όμορφο μικρό ηλεκτρικο. Δευτερο το fiat 500e
αλλα ρε φίλε είναι πραγματικά ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ακομα και για ηλεκτρικο!!!!!!!! δεν υπάρχει
για την μπαταρία και ηλεκτρικα δεν σχολιαζω είναι γνωστές οι απόψεις μου. Αλλά μηπως φάγατε Ολοκληρο αγριογούρουνο αλλα οβελιξ και δεν σας έφτασε η μπαταρία? χαχαχαχαχααχ
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Ναι, βάζω κάθε μέρα μία από τις "καλές" δοκιμές της χρονιάς.
Έχεις ένα λάθος στην δοκιμή του υπέρτατου. Αναφέρεις ως μέτρια τα adas.
"Στην πράξη όμως, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας αποδίδουν στο περίπου. Η ειδοποίηση πρόσθιας σύγκρουσης δίνει συνεχώς ψεύτικους συναγερμούς κι ενοχλεί. Η ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας δε σε προφυλάσσει στην πράξη, αφού πολύ σπάνια διαβάζει σωστά τη διαγράμμιση. Το Adaptive Cruise Control λειτουργεί από κάποια ταχύτητα και πάνω, οπότε όταν σε φρενάρει, απενεργοποιείται αυτόματα όταν πέσει κάτω από τα 30-40 και πρέπει να έχεις το νου σου."
Δεν δίνει ψεύτικους συναγερμούς
Έχει δύο στάδια ασφαλείας. Το ένα είναι ηχητική ειδοποίηση και το κάνει συχνά όταν για παράδειγμα οδηγείς απότομα και ο μπροστινός σου ελαττώνει ταχύτητα. Δεν σημαίνει ότι διάβασε λάθος. Σε ειδοποιεί πριν μπει το επόμενο στάδιο που είναι το αυτόματο φρενάρισμα. Σου λέει πως οδηγείς με προοπτική την σύγκρουση, αν δεν σηκώσεις το πόδι θα φρενάρει.Λες για το adaptive. Πουθενά δεν είπε η suzuki ότι είναι traffic adaptive. Οπότε μη του ζητάμε πράγματα που δεν μας τα έχει υποσχεθεί. Μάλιστα στα 30 χλμ/ώρα που απενεργοποιείται στο ανακοινώνει με ηχητικές προειδοποίηση.
Όσο για το άλλο που γράφεις το δοκίμασα ελαφρώς με μικρότερη ταχύτητα. Και ναι καρφώνει τα φρένα...αλλά πραγματικά το κάνει τελευταία στιγμή.
-
Το γεγονός ότι βαράνε συνέχεια οι συναγερμοί, εσύ το εκλαμβάνεις ως σωστή ηχητική ειδοποίηση, εγώ ως σπαστική λειτουργία που είναι αχρείαστη και καταλήγει να σε (με στην προκειμένη περίπτωση) ενοχλεί. Κάποια στιγμή θα είναι όντως οριακή η απόσταση και θα χρειάζεται πραγματικά να του δώσεις σημασία, αλλά θα την πατήσει όπως ο ψεύτης βοσκός.
Για το ACC έχεις δίκιο, απλώς επισημαίνω ότι πρέπει να έχεις το νου σου.
Γενικώς, θεωρώ ότι είναι λογικό κάποιος που το οδηγεί συνέχεια να έχει ευθυγραμμιστεί με τα χούγια του, ενώ ο περιστασιακός να μπορεί να ασκήσει πιο αυστηρή κριτική, αφού:- δεν προλαβαίνει να εγκλιματιστεί
- αλλάζει κάθε εβδομάδα αυτοκίνητο κι είναι πιο κριτικός.
Από την άλλη, υπάρχει ο αντίλογος ότι στη μακροχρόνια χρήση, ένα σύστημα θα γίνει δεύτερη φύση του οδηγού, που τελικά είναι και το ζητούμενο.
-
Corolla Cross, δε θα βρεις άλλον τέτοιο συνδυασμό οικονομίας και 200 ίππων, σε τιμή που δε θεωρείται απαγορευτική για καινούριο αυτοκίνητο. Πώς είναι όμως στην οδήγηση;
-
Σωστά όσα λες. Έτσι είναι. Στην αρχή και εγώ είχα δεκάδες συναγερμούς μονάχα σε μια βόλτα. Πλέον έχω ένα ή δύο ανά 2-3 ημέρες χρήσης του οχήματος.
Σου μαθαίνει να οδηγείς πιο στρωτά και πιο παθητικά.Πριν οδηγούσα επιθετικά χωρίς λόγο ιδιαίτερα σε αστικό ιστό.
Πολλές φορές σε δρόμους με κίνηση και πεζούς όπως αγορά, ή λαϊκή χτυπά συναγερμούς για πεζούς που πλησιάζουν τον δρόμο και είναι έτοιμοι να περάσουν απέναντι. Τους έχω δει και με έχουν δει και αυτοί οπότε με τα μάτια και τα φρύδια συννεουμαστε και τους αφήνω να περάσουν καθώς τσουλαω. Εκεί το σύστημα θα με ενημερώσει ηχητικά ότι υπάρχει πεζός μπροστά. Παλιά του φώναζα πως τον είδα και ότι δεν είμαι χαζός...αλλά μετα κατάλαβα πως όντως είμαι χαζός.
Πλέον το βλέπω ως φίλο μου ηλεκτρονικό βοηθό μου παρά ως εχθρό μου.Το καλύτερο είναι οταν ανάβει πράσινο φανάρι και ετοιμάζεσαι να επιταχύνεις δυνατ και ξαφνικά ο μπροστινός σηκώνει για κάποιον λόγο το πόδι από το γκάζι χωρίς να πατήσει φρένο για να ανάψουν τα φώτα του στοπ. Εκεί και πάλι ειδοποιεί σε στυλ πως αν συνεχίσεις θα πέσεις πάνω του ή θα καρφώσει μόνο του τα φρένα αν δεν κρατήσεις απόσταση
Όπως λέω τα πάντα είναι προσαρμογή. Και μπορώ να πω πως αν είχαμε όλοι τέτοια σύστημα που δεν απενεργοποιούνται θα οδηγούσαμε πολύ πιο παθητικά και με σεβασμό.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Έχεις ένα λάθος στην δοκιμή του υπέρτατου. Αναφέρεις ως μέτρια τα adas.
"Στην πράξη όμως, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας αποδίδουν στο περίπου. Η ειδοποίηση πρόσθιας σύγκρουσης δίνει συνεχώς ψεύτικους συναγερμούς κι ενοχλεί. Η ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας δε σε προφυλάσσει στην πράξη, αφού πολύ σπάνια διαβάζει σωστά τη διαγράμμιση. Το Adaptive Cruise Control λειτουργεί από κάποια ταχύτητα και πάνω, οπότε όταν σε φρενάρει, απενεργοποιείται αυτόματα όταν πέσει κάτω από τα 30-40 και πρέπει να έχεις το νου σου."
Δεν δίνει ψεύτικους συναγερμούς
Έχει δύο στάδια ασφαλείας. Το ένα είναι ηχητική ειδοποίηση και το κάνει συχνά όταν για παράδειγμα οδηγείς απότομα και ο μπροστινός σου ελαττώνει ταχύτητα. Δεν σημαίνει ότι διάβασε λάθος. Σε ειδοποιεί πριν μπει το επόμενο στάδιο που είναι το αυτόματο φρενάρισμα. Σου λέει πως οδηγείς με προοπτική την σύγκρουση, αν δεν σηκώσεις το πόδι θα φρενάρει.Πιθανόν έχει σχέση με τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας, αλλά, η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης σ΄εμένα, πανικοβάλλεται εύκολα. Υπερβολικά πιο συχνά από το άλλο αυτοκίνητο και ενίοτε ανεξήγητα αρχίζει τα μπι μπιπ τα οποία και δεν σταματάνε ακόμα και αν ακινητοποιηθείς εν τω μεταξύ, έως ότου ολοκληρώσουν τον κύκλο τους. Η δε δεύτερη φάση, του εντόνου φρεναρίσματος μου έχει συμβεί τρεις φορές σε απόλυτα ελεγχόμενες από μένα συνθήκες (οι δύο από αυτές με συνετούς μηχανάτορες). Πιο πολύ με εξέθεσαν, στη μια κινδύνεψα και από τον πίσω, ουδόλως με προστάτευσαν.
Την ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας την απενεργοποίησα άμα τη παραλαβή και το ACC δεν το έχω δοκιμάσει. Οδηγώ εγώ. -
Δεν μπορώ να κρίνω τα συστήματα του Swift, επειδή δεν έχω εμπειρία, αλλά αν μου βαρούσε συνέχεια, θα είχε βγει η ασφάλεια του (αν δεν είχε κουμπί απενεργοποίησης) στο λεπτό...
-
This post is deleted! -
Έχει πλάκα ότι σε όλο το φόρουμ μυρίζει μπαρούτι κι όλοι βρίζονται, αλλά στο θέμα του Cartalk.gr ανταλλάσουμε γαρδένιες.
-
Παιδιά και εγώ οδηγώ, και εγώ το στρίβω το αυτοκίνητο και χαίρομαι το υπέροχο γαι την κατηγορία του στήσιμο.(@dimsabas με το cvt φαντάζομαι δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις με σπορτίφ διάθεδη.)
Αλλο αυτό όμως και άλλο η πόλη.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Παιδιά και εγώ οδηγώ, και εγώ το στρίβω το αυτοκίνητο και χαίρομαι το υπέροχο γαι την κατηγορία του στήσιμο.(@dimsabas με το cvt φαντάζομαι δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις με σπορτίφ διάθεδη.)
Αλλο αυτό όμως και άλλο η πόλη.
Πάντως, επειδή το συγκρίνω με την alfa, μπορώ να σου πω με σιγουριά, ότι σηκώνει βελτίωση. Φαντάζομαι στο λογισμικό θα είναι η διαφορά.
-
@manast said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Παιδιά και εγώ οδηγώ, και εγώ το στρίβω το αυτοκίνητο και χαίρομαι το υπέροχο γαι την κατηγορία του στήσιμο.(@dimsabas με το cvt φαντάζομαι δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις με σπορτίφ διάθεδη.)
Αλλο αυτό όμως και άλλο η πόλη.
Πάντως, επειδή το συγκρίνω με την alfa, μπορώ να σου πω με σιγουριά, ότι σηκώνει βελτίωση. Φαντάζομαι στο λογισμικό θα είναι η διαφορά.
Παίζει να είναι και οι δυνατότητες του hardware. Λογικό το Swift των 15.000 Ευρώ να μην έχει το hardware της Alfa των 60.000...
-
Θα σου πω. Εγώ το συγκρίνω με τα νεότερα της psa, που είναι λιγότερα σφιχτά. Στο psa υπήρξε περίπτωση που έπρεπε να ειδοποιήσει και δεν πείρε χαμπάρι...
-
Πιθανό η ποιότητα της κάμερας ή των άλλων συστημάτων (υπέρυθρες ή υπερήχους) δεν θυμάμαι τι έχουν να είναι διαφορετική. Επί τη ευκαιρία να αναφέρω ότι το σύστημα των αυτομάτων προβολέων τη νύχτα, δουλεύει καλύτερα στο swift. Βέβαια στην alfa μπορείς να έχεις μόνο αυτό χειροκίνητα και η βασική αφή-σβέση να γίνεται αυτόματα. (αυτή τη ρύθμιση έχω επιλέξει), ενώ στο swift, αν θέλεις έλεγχο προβολέων, πρέπει να τα πάρεις όλα χειροκίνητα, με κίνδυνο βέβαια να ξεχάσεις να τα επαναφέρεις στο τέλος και την επομένη να νομίζεις μάταια ότι θα ανάψουν όταν έρθει η ώρα. Στο πλήρως αυτόματο όμως έχει γρηγορότερη αντίδραση.
CarTalk.gr