-
Υπάρχει τοπικ για κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Βλέπω ενδιαφέροντες κατασκευαστές και πολύ προχωρημένα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν και στην Ευρώπη.bolded text
-
Συγκεντρωμένα όλα σε ένα, όχι. Αρκετά νήματα ανεξάρτητα, όπως για Byd, Nio, Xpeng, MG, και άλλα.
-
Αλλά δε βλέπω πολλούς κατασκευαστές να κάνουν βήματα στην Ελλάδα ακόμα.
-
@antonakis said in Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;:
Αλλά δε βλέπω πολλούς κατασκευαστές να κάνουν βήματα στην Ελλάδα ακόμα.
Η Ελλάδα θα είναι η πύλη εισόδου για την Ευρώπη. Σαν αγορά δεν έχει ενδιαφέρον.
-
Πολύ μικρή αγορά, πολύ πίσω σε υποδομές φόρτισης, τεράστιο ποσοστό μαρκάτων μεταχειρισμένων ιχ και επαγγελματικών. Τι να πουλήσει ο νεοφερμένος;
-
Αν υπήρχε υποδομή και καλές τιμές πώλησης.. Θα υπήρχε ενδιαφέρον για σταδιακή αλλαγή του γερασμένου στόλου.
-
Αυτά τα δύο εάν που έβαλες, είναι άλματα επί κοντώ για ένα χρεωμένο κράτος.
-
Στο τεύχος Νοεμβρίου των 4τροχών έχει αφιέρωμα στο nioES8
-
-
Στο ίντερνετ όλο για Κινέζικα αυτοκίνητα διαβάζω, για αποβάσεις Κινέζικων αυτοκινήτων διαβάζω και αυτοκίνητο Κινέζικο δεν βλέπω πουθενά...
Τι στην ευχή; Τόσο πολύ στραβούλιακας έχω γίνει;
-
Όχι, αλλά δεν θα σπεύσουν να αποβιβαστούν στη χώρα μας. Σε άλλες αγορές υπάρχουν ήδη και ροκανίζουν μερίδια αγοράς.
-
@dstou said in Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;:
Όχι, αλλά δεν θα σπεύσουν να αποβιβαστούν στη χώρα μας. Σε άλλες αγορές υπάρχουν ήδη και ροκανίζουν μερίδια αγοράς.
Ένα ενδιαφέρον άρθρο για την κινεζική "εισβολή" ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
-
Την δεκαετία του '70 είχαμε την Ιαπωνική εισβολή. Τότε τα Ιαπωνικά θεωρούταν από πολλούς ξεφτίλα μπροστά στα ευρωπαϊκά και αμερικανικά. Δεν άργησε ο κόσμος να αλλάξει γνώμη, ειδικά όταν είδε το πόσο αξιόπιστα ήταν. Βγήκαν και κάποια αυτοκίνητα σαν τα datsun zx που έπεισαν με τις επιδόσεις και τον σχεδιασμό τους.
Σήμερα έχουμε την κινέζικη εισβολή.
Το πρόβλημα είναι ότι η Κίνα δεν έχει πείσει για την αξιοπιστία της. Για την ακρίβεια, συμβαίνει το εντελώς αντίθετο. Και επιπλέον, σήμερα, σε αντίθεση με το 1970, στις εταιρείες επικρατεί η λογική πρώτα το κέρδος και μετά το μακροπρόθεσμο όνομα.
Αλλά αν ο κόσμος δεν έχει λεφτά, θα πάρει κινέζικα.
-
@dstou said in Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;:
Όχι, αλλά δεν θα σπεύσουν να αποβιβαστούν στη χώρα μας. Σε άλλες αγορές υπάρχουν ήδη και ροκανίζουν μερίδια αγοράς.
Δεν έχω καταλάβει πως πωλούνται σε άλλες χώρες.
Περνούν τα Ευρωπαϊκά στάνταρ ασφαλείας και από δοκιμές NCAP; -
Το αν τα κινέζικα ιχ, και δη τα ηλεκτρικά, είναι αξιόπιστα ή όχι, είναι κάτι που δεν έχει απαντηθεί ακόμα.
Τα κινέζικα ηλεκτρικά ιχ χτυπάνε 'στο ψαχνό' στο θέμα της τιμής, χωρίς μέχρι στιγμής κανένα από τα δύο προβλήματα που ταλάνισαν τα πρώιμα ιαπωνικά και κορεάτικα τις πρώτες 2-3 δεκαετίες (τουλάχιστον) από την εισαγωγή τους: την τεχνολογική τους υστέρηση και το, περίεργο, ντιζάιν τους, για να μην πω απρόσωπο και δημοσιουπαλληλίστικο.
Επίσης, βλέπουμε κάτι το πρωτοφανές: να θέλουν να μπουν από το μηδέν και με το καλημέρα στις πρίμιουμ κατηγορίες, κάτι που Ιάπωνες και Κορεάτες έκαναν 30-40 χρόνια να αποτολμήσουν.
Ιστορικά πότε ξαναείδαμε κάτι αντίστοιχο; Μόνο στην απαρχή της αυτοκίνησης, όταν ξεπηδούσαν από το μηδέν αντίστοιχα μαγαζιά, πχ Κάντιλακ, Πάκαρντ, Όλντσμόμπιλ, Πανάρ, Λάντσια, Ροζρόις, κα.
Το ότι το αποτολμούν δε σημαίνει και ότι θα 'φτουρήσουν' βέβαια, αλλά αυτό μένει να το δούμε στο μέλλον, μαζί με την αξιοπιστία τους.
Τέλος, περνάνε από ευρωπαϊκά crash test, και μάλιστα ορισμένα με εντυπωσιακό σκορ.Και προφανέστατα καλύπτουν τα (όποια) ευρωπαϊκά στάνταρντ, πως αλλιώς θα έπαιρναν έγκριση κυκλοφορίας; Landwind τέλος.
Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;