-
Το είχα μερικά φεγγάρια το άνευ hybrid. Είχα την επιλογή ανάμεσα σε αυτό και το polo με τα 65 άλογα....
Δύσκολη επιλογή. -
Λοιπόν με έβαλες σε σκέψεις και βλέποντας το πριν και το μετα του baleno, αδελφακι του swift, βλέπω παρά πολλά κοινά σημεία με το μουλάρι του νέου swift.
Η μάσκα μοιάζει με αυτήν που σκιαγραφείται στο μουλάρι, η γραμμή του καπό, τα φώτα που πηγαίνουν στα πλάγια του αμαξώματος.
Δεν έχεις και άδικο... Ίσως είναι απλά μια αναβάθμιση
-
@antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το είχα μερικά φεγγάρια το άνευ hybrid. Είχα την επιλογή ανάμεσα σε αυτό και το polo με τα 65 άλογα....
Δύσκολη επιλογή.Χαχα, ε τότε ξέρεις. Λίγο την ανάρτηση στις εγκάρσιες ανωμαλίες και την ηχομόνωση τροχασμου να διορθώσουν δεν θέλει κάτι άλλο οδηγικά. Μετά και τον τερματισμό της παραγωγής του fiesta θα είναι το μοναδικό οδηγοκεντρικο πόλης.
Στο baleno λένε άλλαξαν το υποπλαίσιο, τις βάσεις της αναρτήσης και την γεωμετρία ενώ ενισχύθηκε το πλαίσιο για την απορρόφηση των κραδασμών της ανάρτησης. Επιπλέον πρόσθεσαν ελάχιστη παραπάνω ηχομόνωση. Το αποτέλεσμα όπως λένε στις δοκιμές στην Ινδία είναι αισθητά πιο πριμιουμ και με ποιοτικότερη κύλιση.
Τώρα στις εποχές πληθωρισμού, το ποσό λείπει ένα baleno από την αγορά δεν λέγεται
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τώρα στις εποχές πληθωρισμού, το ποσό λείπει ένα baleno από την αγορά δεν λέγεται
Ή το baleno cross που ψήνεται ...
-
Πηρα σερι μια βδομαδα το swift της συζυγου για τη δουλεια 130 χλμ καθημερινα.Ειχα καιρο να το οδηγησω εθνικη για μεγαλη αποσταση,τελευταια φορα ηταν μηνες πριν σε ενα ταξιδι στο Γυθειο. Θα γραψω καποια στιγμη συνολικες εντυπωσεις επειδη ομως μπορει να το ξεχασω απλα θα πω οτι μπορει να κοπαναει αρκετα ειδικα για αμαξι πολης,μπορει η ηχομονωση που εχει να ειναι απο τα Lidl αλλα 720!!!! χλμ με 35 λιτρα βενζινης με 115-120 σταθερη ταχυτητα πραγματικα ειναι εκπληκτικο!!!!Εχω παει Γυθειο με επιστροφη με 120-125 και ειχε γραψει 4.8 απλα τοτε δεν ειχα δωσει σημασια να το τσεκαρω στην αντλια με γεμισμα.
Να σημειωσω οτι δεν ειναι το υβριδικο αλλα το τελευταιο που εβγαλε με τους 90 ιππους χωρις την υποβοηθηση.Στα βιαστικα να πω μεγαλο συν οτι παρκαρεις απλα παντου χωρις προσπαθεια και οτι η απιστευτη εμπορικοτητα του.Προχθες μιλαγα για αλλο θεμα με τον υπευθυνο μεταχειρισμενων στον Κηφισσο και μου ειπε μεταξυ αστειου και σοβαρου:αστο μου το πρωι και το μεσημερι θα το εχω δωσει!!!Αυτα τα λιγα θα ξαναγραψω με περισσοτερες λεπτομερειες
-
Όπως και κάθε swift. Φεύγουν αμέσως, έχουν τεράστια γκάμα υποψήφιων αγοραστών διότι κάθονται ακριβώς στην μέση μεταξύ a seg και b seg.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/323583752-suzuki-swift
13Κ η τέρμα βασική με 45κ χλμ.
Έχουν ξεφύγει οι τιμές.
-
Έκανα βλακεία και δεν βγήκε ολόκληρη η δημοσίευση!!!
Θα το γράψω σωστά το πρωί. -
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Όπως και κάθε swift. Φεύγουν αμέσως, έχουν τεράστια γκάμα υποψήφιων αγοραστών διότι κάθονται ακριβώς στην μέση μεταξύ a seg και b seg.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/323583752-suzuki-swift
13Κ η τέρμα βασική με 45κ χλμ.
Έχουν ξεφύγει οι τιμές.
Δεν είναι η τέρμα βασική αλλά δεν είναι και αυτή που λέει ο έμπορος.
Είναι η μεσαία gl+ η τέρμα βασική δεν έχει οθόνη και η glx που λέει αυτός έχει κλιματισμό cruise control ηλεκτρικά πίσω και keyless.
Καμμία σχέση δηλαδή με αυτό που πουλαει -
Πανάκριβο το βρίσκω
-
Πανάκριβο και εισαγωγής με παραπλανητικά στοιχεία αγγελίας!Ακομα μετανιώνω που δεν άλλαξα της συζύγου με ενα από τα δυο swift sport που έπαιζαν στο car πριν κανένα 8μηνο στα 18.000!
Ένα ιδιώτη και ένα του Χανιωτη λευκό πολύ όμορφο.
Απλά το δικό μας είχε μόνο 20.000 χλμ και το λυπήθηκα. -
Τελικά σου αρεσε το swift;
Τέτοιες ευκαιρίες δεν τις αφήνεις..... Κρίμα.
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τελικά σου αρεσε το swift;
Τέτοιες ευκαιρίες δεν τις αφήνεις..... Κρίμα.
Έχουμε swift το 1.2 με τα 90 το τελευταίο μη υβριδικό.
Το έχω μετανιώσει που δεν της το άλλαξα αλλά μάλλον τότε θα το έπαιρνα για μένα!!! Εδώ τώρα που πλέον δεν χωράνε με τίποτα δυο καθισματάκια και ένα παιδί στη μέση και μάλλον θα πρέπει να το αλλάξουμε υποχρεωτικά ,είναι τόσο βολικό και οικονομικό που το λυπάμαι να πουληθει -
Ας γράψω τώρα αυτό που κατά λάθος σβήστηκε από μένα πριν.
Είχα για μια εβδομάδα το swift της συζύγου για να πηγαίνω στη δουλειά.Διαδρομή περίπου 130 χιλιόμετρα καθημερινά Εθνική χωρίς κίνηση το πρωί και το γνωστό ψιλόπηξιμο στην επιστροφή το μεσημέρι.
Ταχύτητα 115-120. Ναι το αμάξι κοπανάει αρκετα,ναι έχει ηχομόνωση από τα Lidl,ο ήχος του μοτέρ δεν με ενοχλεί ο θόρυβος κύλισης είναι έντονος αλλά όλα αυτά τα ξεχνάς όταν κανείς άνετα 720χλμ με σκάρτα 35 λιτρα βενζινης!!!!
Είχα κάνει ένα ταξίδι στο Γυθειο αναγκαστικά με το μικρό πριν αρκετό καιρό και μου είχε κάνει εντύπωση ότι στην επιστροφή ο δείκτης έγραψε 4.8 με ταχύτητες 120-125 σταθερά αλλά τότε δεν μπορεσα να το τσεκάρω στην αντλία!
Το panda που είχαμε για λίγο στη δουλειά σίγουρα καίει πιο πολύ αν και πιο αδύναμο και ένα i10 με τους 84 ίππους που είχα για ένα μήνα στην Κρήτη από τη Hertz καινούριο ήταν λίγο πιο πάνω σε κατανάλωση αλλά πολύ καλό γενικά !
Γενικά το swift έχει πολλά θετικα, είναι όμορφο μέσα έξω ειδικά σε κάποια χρώματα,παρκάρει παντού με ευκολία,είναι πολύ οικονομικό με πολύ καλα φρένα αν και έχει ταμπουρά πίσω και με τρομερή μεταπώληση.
Στα αρνητικά έχει αρκετό έως πολύ θόρυβο κύλισης,κοπανάει αρκετα και έχει κάποιες άκυρες επιλογές εξοπλισμού τουλάχιστον για την Ελλάδα.Δηλαδή ειναι εντελώς άκυρο για μένα να έρχεται η μεσαία και πιο εμπορική έκδοση με θερμαινόμενα καθίσματα αλλά χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα πίσω!!!
Αυτά και σορρυ για το σεντόνι! -
Το glx έχει δισκόφρενα πίσω.
Ωραίος.
Ας ελπίσουμε το νέο να βελτιωθεί στους δεικτες nvh.
Γενικά τα νέα βενζινοκίνητα έχουν παρόμοια κατανάλωση με τα diesel, για αυτό και τα καταργούν σταδιακά.
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το glx έχει δισκόφρενα πίσω.
Ωραίος.
Ας ελπίσουμε το νέο να βελτιωθεί στους δεικτες nvh.
Γενικά τα νέα βενζινοκίνητα έχουν παρόμοια κατανάλωση με τα diesel, για αυτό και τα καταργούν σταδιακά.
Τα βενζίνης έχουν παρόμοια κατανάλωση με τα πετρελαίου σε cruising στην εθνική όχι σε χρήση πόλης και επιταχύνσεις όπου εκεί μεγαλώνει πάρα πολύ η διαφορά.
Άλλοι είναι οι λόγοι που δε τα εξελίσσουν τόσο όσο παλια -
Πάντως και μέσα στην πόλη δεν βλέπεις πλέον με τα mild hybrid βενζίνης πανω από 5,5-6. Και μιλάμε για κίνηση όχι απλά λεωφόρους. Ίδια δηλαδή και με τα diesel.
Καλά δεν συζητώ για τα full hybrid, δεν υπάρχει καμία σύγκριση.
-
Στην πόλη με κίνηση 5.5-6 το πολύ έχει το μη υβριδικό που είναι πολύ καλά!
Η ψαλίδα με τα ντίζελ ανοίγει πολύ έως υπερβολικά στα μεγάλα αυτοκίνητα και σε ταχύτητες μετά τα 140-150. Όσο ανεβαίνεις μετά από τα 130-140 στη βενζινη βλέπεις νούμερα που σε κάνουν φίλο πολύ καλό του πρατηριουχου -
Υπολόγισε με πολύ μποτιλιάρισμα, στενά πόλης όπου στρίβεις με χαμηλή ταχύτητα και ξαναναπτυσεις και ξανά φρενάρεις και ξαναστριβεις και δεν περνάς τα 30 χλμ/ώρα απο -1 έως -1,2 λίτρα το mhev. Σε πιο ανοιχτό δρόμο όπως λεωφόροι και εθνικη οδό και τα δύο, (μη mhev και mhev) καταναλωνουν τα ίδια ακριβώς. Δηλαδή εκεί πέριξ των 4,8λιτρα/100χλμ.
-
Τα φουλ υβριδικά και τα plug-in, έχουν χαμηλές καταναλώσεις.
Τα μούφα υβριδικά με τα 48 βολτ και τα απλά βενζίνης, δεν βλέπουν καταναλώσεις ντίζελ ούτε με το κυάλι.
Στην πόλη το ντίζελ θα κάψει γύρω στα 5,5-6,5 ανάλογα με το μέγεθος του, το αν είναι αυτόματο ή χειροκίνητο.
Στο ταξίδι στον επαρχιακό το ντίζελ θα είναι κάτω από 5, ίσως και κάτω από 4 κάποια, ενώ στον αυτοκινητόδρομο, σε νόμιμες κάτω από 5,5 και σε παράνομες μέχρι 6,5 στις υπερπαράνομες.
Τα βενζίνης απλά είναι παντού 1,5-2 λίτρα πάνω, τα μούφα υβριδικά μέχρι 1,5, τα υβριδικά κατά μέσο όρο κοντά, αλλά έχουμε και διαφορά τιμής καυσίμου, υπέρ του ντίζελ.
-
Τα βενζίνης σε παράνομες ταχύτητες είναι παραπάνω από 1,5 με 2 λίτρα από αντίστοιχης ιπποδύναμης πετρέλαια.
Αν θυμάμαι καλά σε ταξίδι προ ετών με 170-180 εγώ με 1.8 βενζινη ήμουν στα 10-11.5,φίλος με forester 2.0 4x4 χαλαρά 14-16 και ένα 1.8 πετρέλαιο στα 7.5 με 8.2!!!!
Όλα με ιππδυναμεις περι τα 150 άλογα.
Νέο Suzuki Swift 2017