-
Καλησπέρα σας!
Χθες το μεσημέρι ένα γιωτόμπαλο ναυτάκι διέσχισε την οδό Ορφέως (έξοδος από Σκαραμαγκά που καταλήγει στην Ε.Ο.) και τη στιγμή που κατευθυνόμενος προς Αθήνα από την Ε.Ο. είχα ήδη περάσει ολόκληρος τη διακεκομμένη με σκοπό να εξέλθω από τον αυτοκινητόδρομο και να συνεχίσω την πορεία μου στην παράπλευρη οδό, με κοπάνησε στην πίσω δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου…η απορία μου δεν έχει να κάνει με το ποιος φταίει κ.λπ. καθώς η υπόθεση είναι καραμπινάτη (παραβίασε ένα ανάποδο τρίγωνο κι ένα STOP, είχε ιδανικές συνθήκες ορατότητας, απ’ το χτύπημα φαίνεται ότι αντί να επιβραδύνει σιγά σιγά για να μπει στην Ε.Ο. με προσοχή έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα κ.λπ.) όσο με το πως είναι δυνατόν σε τέτοιες περιπτώσεις οι ασφαλιστικές εταιρείες να επιτρέπουν στους ασφαλισμένους τους να κάνουν αρνητική δήλωση, ειδικά εφόσον υπάρχουν μόνο υλικές ζημιές!
Ποια ασφαλιστική θα κυνηγήσει δικαστικά μια υπόθεση χαμένη από χέρι και για ποιο λόγο;!
Οι αμέτρητες χαμένες εργατοώρες που απαιτούνται σε τηλέφωνα, mails κ.λπ. για να καταλήξουν στο ποιος φταίει σε τέτοιες εξόφθαλμες υποθέσεις δεν ενδιαφέρουν τους ιδιοκτήτες των ασφαλιστικών;Ορίστε, τώρα εγώ π.χ. που καίγομαι να φτιάξω το αυτοκίνητο γιατί είναι εργαλείο της δουλειάς μου θα πρέπει να περιμένω πόσες μέρες (ελπίζω όχι εβδομάδες) να συνεννοηθούν μεταξύ τους οι ασφαλιστικές για να επιβεβαιώσουν το αυτονόητο, μόνο και μόνο γιατί ένα πεταμένο τσογλάνι που νομίζει ότι ο δρόμος του ανήκει «είχε την άποψη» ότι ευθύνομαι εγώ κι είπε να κάνει αρνητική δήλωση γιατί «τζάμπα είναι, δεν έχω να χάσω κάτι, ας την κάνω μπας και»!
Είναι αποκλειστικά Ελληνικό φαινόμενο αυτό ή γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη;
-
δεν καλεσες αστυνομια να καταγραψει το συμβαν ?
-
Εννοείται ότι κάλεσα και την τροχαία και τη φροντίδα ατυχήματος...
-
αν η ασφαλιστικη του ειναι σοβαρη και ξερει οτι εχεις δικιο θα σε αποζημειωσει χωρις να τρεχεις σε δικαστηρια. Δεν θα μπουν στον κοπο να κυνηγησουν συνυπαιτιότητα αν ειναι ξεκαθαρο.
αυτος επαθε ζημια σοβαρη και προσπαθει να ρεφαρει τα έξοδα ?
-
Του άλλου η μούρη μαζί με ψυγείο κ.λπ. έγινε κομμάτια...το αυτοκίνητο είναι ένα Vectra 1995-2002 (προφανώς ιδιοκτησίας κάποιου μπάρμπα που του το χάρισε να κάνει τις βόλτες του) και δε φαντάζομαι να μπουν στη διαδικασία να το επισκευάσουν γιατί η ζημιά σίγουρα θα υπερβαίνει την τρέχουσα αξία του, αλλά δεν τίθεται θέμα δικαστηρίου (από τη μέχρι σήμερα εμπειρία μου που έχω εμπλακεί σε ουκ ολίγα ατυχήματα λόγω πολλών χιλιομέτρων) για τέτοιες περιπτώσεις...ακόμη και μια ΜΗ σοβαρή ασφαλιστική δε νομίζω ότι θα μπλέξει με μια υπόθεση όπου κατά 99% θα τη χάσει για την 1% πιθανότητα να κυνηγήσει/γλυτώσει μερικές εκατοντάδες ψωροευρώ!
Αν είχαμε και τραυματισμό (π.χ. να έσπαγε το κεφάλι του ή κάτι άλλο σοβαρό σ' αυτόν ή σ' εμένα) τότε θα μιλούσαμε αλλιώς...Εμένα το πρόβλημά μου είναι άλλο: ότι ο κάθε πικραμένος μπορεί να κάνει αρνητική δήλωση (ακόμη κι αν πέρασε 10 STOP, 20 κόκκινα και σκότωσε και καμιά δεκαπενταριά πεζούς μέχρι να σε κοπανήσει) κι ότι αν ο άλλος έκανε θετική δήλωση ως όφειλε, μέχρι τη Δευτέρα το μεσημέρι θα έπαιρνα το «οκ» να προχωρήσω στην επισκευή...τώρα πρέπει να περιμένω (χονδρικά μια εβδομάδα απ' ότι μου είπαν) κι όπως προανέφερα το αυτοκίνητο το χρειάζομαι άμεσα!
Γιατί να μην τον πιάσει στην άκρη ο εκπρόσωπος της ασφαλιστικής και να του πει «τι αρνητική θες να κάνεις ρε τσουτσέκι, είσαι με τα καλά σου;Δεν είδες από που βγήκες;Δεν τον είδες φάτσα κάρτα να βγαίνει με το φλας απ' τον αυτοκινητόδρομο;Άντε κάνε θετική να τελειώνουμε που θ' ασχολούμαστε μαζί σου»;
-
Το βλέπω καθημερινα σχεδόν κάτι τέτοια.
Ο καθε ανόητος ποτε δεν φταίει.
Είναι θέμα ελλειψης οδηγικής παιδείας αλλά και γενικότερης.
Σφαγμένα στοπ και έρχονται αρνητικές δηλώσεις στη νομική προστασία.
Με κάποια προσπάθεια τις αλλάζουν σε σοβαρές ασφαλιστικές υπό το φόβο αγωγής και εξόδων.
Αλλά μου έχουν τύχει και ασφαλιστικές που δεν πλήρωναν ακόμα και με θετική δήλωση γιατί δεν συμφωνούσαν με τον πελάτη τους.
Υπό αυτή την έννοια και το ότι καταγράφηκε το συμβάν και έκανε δήλωση είσαι μέχρι ναι τυχερός ανάμεσα στα ζώα τα οποία ζούμε. -
Κουράγιο φίλε ήσουν άτυχος.. όσο για τον νεαρό ταναπουγιό τα βρίσκει ήδη μπροστά του.. Με το καλό να αποκατασταθεί το συντομότερο η ζημιά
-
@mastoras78 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
...ταναπουγιό ... ???
Φιλαράκι μήπως είσαι απο Πειραιά πλευρά ?
-
@yem said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Φιλαράκι μήπως είσαι απο Πειραιά πλευρά ?
χαχαχα ω ναι καταγωγή
-
@mastoras78 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
@yem said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Φιλαράκι μήπως είσαι απο Πειραιά πλευρά ?
χαχαχα ω ναι καταγωγή
Δεν φεύγει ούτε με Iron X να ξέρεις χααχχααχχα
-
@yem said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Δεν φεύγει ούτε με Iron X να ξέρεις χααχχααχχα
Ακριβώς.. ούτε φεύγει ούτε θα την απαρνιόμασταν ποτέ
-
@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Το βλέπω καθημερινα σχεδόν κάτι τέτοια.
Και τα τμήματα αξιολόγησης των ασφαλιστικών ακόμη παραπάνω, γι' αυτό και γράφουν τις αρνητικές δηλώσεις στα παλιά τους τα παπούτσια κι απλά κλείνουν τις υποθέσεις αποζημιώνοντας τον άλλο...
@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Ο καθε ανόητος ποτε δεν φταίει.
Δεν είναι ανόητοι (άσχετα αν ο δικός μου ήταν κι απ' αυτό καθότι τσουτσέκι και άπειρος), κουτοπόνηροι είναι...και για να λέμε και τα πράγματα με τ' όνομά τους, γιατί να κάνουν θετική δήλωση;
Από τη στιγμή που μπορούν να κάνουν αρνητική δήλωση χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως επίπτωση αν αυτή δεν έχει βάση, γιατί όχι;
Χέστηκαν για τις 5-10+ μέρες που θα φάει ο άλλος μέχρι να του δώσουν το «οκ» για την αποζημίωση, χέστηκαν και για το χρόνο που θα χάσουν οι υπάλληλοι των ασφαλιστικών για να δουν τι και πως!
Αυτό το ζήτημα πρέπει επιτέλους να το δουν οι ασφαλιστικές σοβαρά κάποτε (απ' το κράτος δεν περιμένω τίποτα γιατί από κάτι τέτοια πετσιά κερδίζουν ψηφαλάκια οι πολιτικάντηδες)...@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Αλλά μου έχουν τύχει και ασφαλιστικές που δεν πλήρωναν ακόμα και με θετική δήλωση γιατί δεν συμφωνούσαν με τον πελάτη τους.
Θα μπορούσες σε παρακαλώ αυτό να το εξηγήσεις/αναπτύξεις περισσότερο;
Τι θες να πεις, ότι π.χ. η ασφαλιστική χρειάζεται τη «σύμφωνη γνώμη» του ασφαλισμένου για το αν θ' αποζημιώσει ή όχι τον άλλο;
Από που κι ως που; -
@pargalatsos said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Το βλέπω καθημερινα σχεδόν κάτι τέτοια.
Και τα τμήματα αξιολόγησης των ασφαλιστικών ακόμη παραπάνω, γι' αυτό και γράφουν τις αρνητικές δηλώσεις στα παλιά τους τα παπούτσια κι απλά κλείνουν τις υποθέσεις αποζημιώνοντας τον άλλο...
@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Ο καθε ανόητος ποτε δεν φταίει.
Δεν είναι ανόητοι (άσχετα αν ο δικός μου ήταν κι απ' αυτό καθότι τσουτσέκι και άπειρος), κουτοπόνηροι είναι...και για να λέμε και τα πράγματα με τ' όνομά τους, γιατί να κάνουν θετική δήλωση;
Από τη στιγμή που μπορούν να κάνουν αρνητική δήλωση χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως επίπτωση αν αυτή δεν έχει βάση, γιατί όχι;
Χέστηκαν για τις 5-10+ μέρες που θα φάει ο άλλος μέχρι να του δώσουν το «οκ» για την αποζημίωση, χέστηκαν και για το χρόνο που θα χάσουν οι υπάλληλοι των ασφαλιστικών για να δουν τι και πως!
Αυτό το ζήτημα πρέπει επιτέλους να το δουν οι ασφαλιστικές σοβαρά κάποτε (απ' το κράτος δεν περιμένω τίποτα γιατί από κάτι τέτοια πετσιά κερδίζουν ψηφαλάκια οι πολιτικάντηδες)...@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Αλλά μου έχουν τύχει και ασφαλιστικές που δεν πλήρωναν ακόμα και με θετική δήλωση γιατί δεν συμφωνούσαν με τον πελάτη τους.
Θα μπορούσες σε παρακαλώ αυτό να το εξηγήσεις/αναπτύξεις περισσότερο;
Τι θες να πεις, ότι π.χ. η ασφαλιστική χρειάζεται τη «σύμφωνη γνώμη» του ασφαλισμένου για το αν θ' αποζημιώσει ή όχι τον άλλο;
Από που κι ως που;Από μόνη της καμία ασφαλιστική δεν μπορεί να αλλάξει τη δήλωση πελάτη της. Να τον πείσουν ότι έχει άδικο κλπ ναι, αλλά μονομερως αποδοχή υπαιτιοτητας υπο αυστηρες προϋποθέσεις μόνο.
Μάλιστα υπάρχουν ασφαλιστικές που συνεργάζονται και με μεγαλες εταιρείες leasing που δίνουν γραπτη οδηγία να μην γίνεται θετική δήλωση σε περίπτωση ατυχήματος. Δεν έχουν όλοι νομική προστασία οποτε κάποιες ασφάλειες παίρνουν το ρίσκο να μην πληρώσουν γιατί οι ζημιωθέντες δεν μπορουν να το κυνηγήσουν.Καθε θετική δήλωση εξετάζεται από όλες τις ασφαλιστικές προσεκτικά ειδικά αν δεν μιλάμε για απόλυτα ξεκάθαρα περιστατικά για λόγους συμπαιγνίας.
Στην τελική η ασφαλιστική πληρώνει.
Επιπλέον θυμίζω ότι και στην υπαιτιότητα να συμφωνήσει η αντίδικη ασφαλιστική τίποτα δεν σε εξασφαλίζει ότι θα φτιάξεις με το σωστό τρόπο ή πλήρως το όχημα σου.
Πολλές συμφωνημένες υπαιτιότητες πάνε δικαστικώς για το ύψος των κονδυλίων.Πολλοί είναι κουτοπόνηροι αλλά αντίστοιχα τόσοι είναι και οι ανόητοι που δεν θα αποδεχθούν ποτε λάθος τους.
Έχω ζησει πολλους που όχι μόνο δεν αποδέχονται υπαιτιότητα αλλά κυνηγάνε μέσω νομικής και τους άλλους. Ότι και να τους πεις δεν μετράει και στο τέλος λες «γιατί να χάσω το γραμμάτιο;» και κανεις κανονικά την αγωγή.
Το τρελό είναι ότι αν κάποιος χάσει έχει δικαίωμα να κάνει έφεση. Ότι σημείωμα και να στείλεις (μηδαμινες πιθανοτητες νικης) αν ο πελάτης θέλει έφεση θα την κανεις.Τα παραπάνω τα γράφω ως επι 23 χρονια δικηγόρος νομικής προστασίας μεγάλης ασφαλιστικής.
-
Δεν εννοεί αυτό. Εννοεί ότι ο πελάτης μπορεί, υπό την πίεση της στιγμής ή των γεγονότων, να κάνει εσφαλμένα θετική δήλωση (όπως και αρνητική). Οι ασφαλιστικές τελικά εξετάζουν τα αντικειμενικά στοιχεία, όπως π.χ. ποιος είχε προτεραιότητα, ώστε να αξιολογήσουν την ορθότητα της δήλωσης του πελάτη τους.
-
@harisma23 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Δεν εννοεί αυτό. Εννοεί ότι ο πελάτης μπορεί, υπό την πίεση της στιγμής ή των γεγονότων, να κάνει εσφαλμένα θετική δήλωση (όπως και αρνητική). Οι ασφαλιστικές τελικά εξετάζουν τα αντικειμενικά στοιχεία, όπως π.χ. ποιος είχε προτεραιότητα, ώστε να αξιολογήσουν την ορθότητα της δήλωσης του πελάτη τους.
Η ασφαλιστική που καλείται να πληρώσει τα ελέγχει όλα αυτά.
Η ασφαλιστική που δεν πληρώνει από τη δήλωση του πελάτη της δεν έχει καμία πρεμούρα να τα εξετάσει αυτεπαγγέλτως.
Στη διαφωνία της άλλης θα το εξετάσει και αυτή αλλά και πάλι αν ο πελάτης δεν αλλάξει δήλωση, από μόνη της δεν αποδέχεται ευθύνη και σίγουρα μεσολαβεί αρκετός χρόνος.Όπως έχουν τα πράγματα το καλύτερο είναι να μην μπλέξεις.
-
Μιλώ πάντα από την προσωπική μου εμπειρία (όχι περιστατικά τρίτων κ.λπ.), δεν είμαι νομικός:
@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Από μόνη της καμία ασφαλιστική δεν μπορεί να αλλάξει τη δήλωση πελάτη της. Να τον πείσουν ότι έχει άδικο κλπ ναι, αλλά μονομερως αποδοχή υπαιτιοτητας υπο αυστηρες προϋποθέσεις μόνο.
Δε μίλησα για «αλλαγή» δήλωσης ασφαλισμένου (π.χ. από αρνητική να την κάνουν θετική), αυτό θα ήταν παράνομο...η δήλωση ατυχήματος όμως (αν κάνω λάθος διόρθωσέ με) αποτελεί αυτό και μόνο, την «άποψη» δηλαδή του ασφαλισμένου για το ποιος ευθύνεται για το ατύχημα!
Αυτό που λέω εγώ είναι ότι οι ασφαλιστικές στην πράξη (από νομικής καθαρά πλευράς δε διαφωνώ σ' αυτά που λες) απλώς αγνοούν την άποψη των πελατών τους κι αποζημιώνουν τον άλλο αν τα στοιχεία είναι ξεκάθαρα...προσωπικά ήδη έχω αποζημιωθεί 2 φορές από ατυχήματα που η δήλωση του άλλου οδηγού παρέμεινε αρνητική και μάλιστα, ατυχήματα λιγότερο «καραμπινάτα» από αυτό που ανέβασα εδώ (που αν π.χ. πήγαιναν δικαστήριο μπορεί και να μου μετέφεραν ένα μικρό ποσοστό συνυπαιτιότητας)...@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Πολλοί είναι κουτοπόνηροι αλλά αντίστοιχα τόσοι είναι και οι ανόητοι που δεν θα αποδεχθούν ποτε λάθος τους.
Η πιο σωστή λέξη να περιγράψεις αυτές τις περιπτώσεις είναι τρελοί...γιατί μόνο ένας τρελός, ενώ του έχουν εξηγήσει ότι δεν υπάρχει ούτε 0,01% πιθανότητα να κερδίσει έστω και 1€ μέσω δικαστηρίου, θα πλήρωνε από την τσέπη του in advance την επισκευή του αυτοκινήτου του, κόβοντας απόδειξη κ.λπ. (κι ειδικά σε περιπτώσεις σαν αυτή που η ζημιά υπερβαίνει την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου) συν τα έξοδα της αγωγής αν δεν έχει νομική προστασία για να κυνηγήσει την υπόθεση!
Ακόμη και ο πιο «ανόητος» αργά ή γρήγορα καταλαβαίνει ότι είναι χαμένος κι αποδέχεται σιωπηρά τη μοίρα του... -
@pargalatsos said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Η πιο σωστή λέξη να περιγράψεις αυτές τις περιπτώσεις είναι τρελοί...γιατί μόνο ένας τρελός, ενώ του έχουν εξηγήσει ότι δεν υπάρχει ούτε 0,01% πιθανότητα να κερδίσει έστω και 1€ μέσω δικαστηρίου, θα πλήρωνε από την τσέπη του in advance την επισκευή του αυτοκινήτου του, κόβοντας απόδειξη κ.λπ. (κι ειδικά σε περιπτώσεις σαν αυτή που η ζημιά υπερβαίνει την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου) συν τα έξοδα της αγωγής αν δεν έχει νομική προστασία για να κυνηγήσει την υπόθεση!
Ακόμη και ο πιο «ανόητος» αργά ή γρήγορα καταλαβαίνει ότι είναι χαμένος κι αποδέχεται σιωπηρά τη μοίρα του...Αγωγή κανεις και με προσφορα από οποιοδηποτε συνεργειο!
-
@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Αγωγή κανεις και με προσφορα από οποιοδηποτε συνεργειο!
Αυτό δεν το είχα υπόψη μου...οκ, άρα καταλήγουμε στο ότι αν πέσεις σε τέτοιο «λαχείο» (τρελός, δικομανής, με νομική προστασία, που έχει χρόνο για χάσιμο κ.λπ.) η ασφαλιστική κάνει πίσω και περιμένει την έκβαση του δικαστηρίου;
-
@pargalatsos said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
@iceman7 said in Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος:
Αγωγή κανεις και με προσφορα από οποιοδηποτε συνεργειο!
Αυτό δεν το είχα υπόψη μου...οκ, άρα καταλήγουμε στο ότι αν πέσεις σε τέτοιο «λαχείο» (τρελός, δικομανής, με νομική προστασία, που έχει χρόνο για χάσιμο κ.λπ.) η ασφαλιστική κάνει πίσω και περιμένει την έκβαση του δικαστηρίου;
Ναι δυστυχώς
Περί αρνητικής δήλωσης ατυχήματος